Zo was het dus vandaag ook. Het apparaat dat ik perse doen moet van mijn fysio heb ik dus ook niet kunnen gebruiken, daar was echt de rij voor. Volgende week ga ik op zondag heel vroeg, misschien dat het dan wel rustiger is.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren van mijn sportschoolperiode dat ik vrijwel alleen aan het sporten was rond kerst. De hele sportschool verlaten, muv een paar fanatieke sporters. De eerste week in januari kon je geen vrij fitnessapparaat meer vinden en stond je soms gewoon in een rij
Balen dat je enkel niet wil. Voorzichtig opbouwen dus, eventueel met fysio ondersteuning als het kan jaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook nog nietWil zo graag weer sporten maar hardlopen is nog niet te doen, enkel geeft helaas nog teveel problemen. Maar via mn nieuwe zorgverzekering kan ik straks 6 maanden met heel wat korting fitnessen bij een aantal sportscholen hier in de buurt, waaronder de fysiofitness die met fysiotherapeuten werkt ipv sportinstructeurs. Denk dat dat iets verstandiger is met mijn enkel nog
die zijn heel frustrerend.. ik heb een tijd op en rond de 80 gezeten... wat ik deed, kwam erniet vnaf.. en inens ging het weer goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
Bij mij was het vooral gedrag aanpakken, als ik een pak koekjes open maakte dan moest het leeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Slapen is goed voor je Clumsy!
Ploegendienst is echt klote maar als je gewoon een saaie basislijst aanhoudt dan heb je iig je voedingsstoffen binnen, op welk uur maakt niet uit.
Waarom kan iemand wel een crashdieet (bij wijze van) maar niet een basislijst maken omdat het zo saai is..
Ik lust geen boterham, ik lust geen, vind dat niet lekker.
Nee, de hele dag niks eten met 3 vieze shakes.. dat wil wel?
Wennen, plannen en echt proberen om een gedachtenomslag te maken
Die zijn idd erg vervelend en juist dan moet je er voor zorgen dat je door blijft gaan en het niet laat verslappenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
En weer een atl!
Het voelt gewoon extra stoer dat ik in de maand December 3-4 kg ben afgevallen!
Good busyquote:Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Joepie, al 1 kg kwijtNu de rest nog, haha (maarja ben net een week bezig!).
Ik heb er zoveel zin in!
Dat is ook een kwestie van wennen. Ik ontbijt tegenwoordig meestal met Brinta, en dat was ik gewend met een flinke schep suiker.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
hier wordt het zometeen een bakje havermout![]()
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
ben gewend het met stroop te eten
Wat gedroogd fruit in kleine stukjes erdoor oid?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
hier wordt het zometeen een bakje havermout![]()
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
ben gewend het met stroop te eten
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat geen tijd, echt zo'n onbenullig excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |