abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121233440
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren van mijn sportschoolperiode dat ik vrijwel alleen aan het sporten was rond kerst. De hele sportschool verlaten, muv een paar fanatieke sporters. De eerste week in januari kon je geen vrij fitnessapparaat meer vinden en stond je soms gewoon in een rij :')
Zo was het dus vandaag ook. Het apparaat dat ik perse doen moet van mijn fysio heb ik dus ook niet kunnen gebruiken, daar was echt de rij voor. Volgende week ga ik op zondag heel vroeg, misschien dat het dan wel rustiger is.

quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daarom ga ik nu ook nog niet :@ Wil zo graag weer sporten maar hardlopen is nog niet te doen, enkel geeft helaas nog teveel problemen. Maar via mn nieuwe zorgverzekering kan ik straks 6 maanden met heel wat korting fitnessen bij een aantal sportscholen hier in de buurt, waaronder de fysiofitness die met fysiotherapeuten werkt ipv sportinstructeurs. Denk dat dat iets verstandiger is met mijn enkel nog :s)
Balen dat je enkel niet wil. Voorzichtig opbouwen dus, eventueel met fysio ondersteuning als het kan ja :)

Het was vandaag wel heel erg lekker buiten, leek wel lente.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 6 januari 2013 @ 18:18:59 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121234100
Je hebt gelijk hoor Isa! Ik moet dat gewoon echt van me afzetten. :Y

Uniek, ik vind het zo'n enorme kick om mezelf ineens in (winkel)ruiten te zien! :Y
Ik voel me heerlijk en wil echt niet dat het nog weer zo ver komt. Maar toch... 2 jaar terug woog ik ook wat ik nu woog en toch heb ik mezelf weer een dikke 15 kilo laten gaan...

Dus nu toch vooral strijdbaar om het niet weer te laten gebeuren. Gelukkig heb ik het nu weer weten te keren toen het begin deze maand weer een beetje de verkeerde kant op leek te gaan. En nu vasthouden, dan moet ik toch volgende november/december periode beter bestand zijn tegen de verleidingen. ;)

Vicky en MoBlo! _O_
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 19:43:15 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121238151
Wow die voor en na foto's! _O_ Dat inspireert wel om er zelf ook even goed tegenaan te gaan. Heb echt zin om te beginnen! Alleen jammer dat vriendlief een beetje begint terug te krabbelen :')

Ook wilde ik vandaag boodschapjes halen maar was zo moe dat ik net nog 3 uur heb liggen slapen en nu is alles dicht -O- dus dat wordt morgen naar de winkel, gelukkig heb ik yoghurt en fruit in huis zodat ik morgen gewoon aan het dieet kan beginnen :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_121240616
Die voor en na foto's zijn tof! Wat zien jullie er goed uit!!!

Ik vind mijn heupen en buik en vreselijk. Toen ik afgelopen vrijdag met een groepsles meedeed en mezelf in de spiegel zag kon ik janken. Wat een fucking stalpoten, vreselijk!!
Ik hoop dat dat wat kan veranderen. Ik zou het wel leuk vinden om een jurkje te kunnen dragen zonder me ongemakkelijk te voelen.

Hardlopen heb ik geprobeerd, maar ik schijn een beetje hypermobiel te zijn en m'n voeten zijn doorgezakt, na een tijdje fysio heeft die maar geadviseerd om niet meer aan hardlopen te doen. Nouja, dan maar gewoon normaal de sportschool :)
Tralalalaaa
pi_121240804
Ik ben zo blij dat wij geen spiegels hebben in de sportschool!

En ik vind mijn billen en buik ook nog te dik.. ik kom niet van mijn lovehandles af... :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121240849
*O*
Wat een supermotiverende foto's allemaal _O_ Echt geweldig om te zien dat we toch allemaal goed bezig zijn, hopelijk werkt het ook een beetje motiverend voor anderen die net begonnen zijn of even een dipje hebben...
*O*
pi_121240860
Jeetje, die foto's, wat gaaf!

Toch zit er ergens in m'n hoofd iets dat zegt dat dat mij niet lukt, irritant is dat. Rationeel weet je prima hoe het moet, en dat het dan wel gaat, maar dan de rest nog... Ik ga nu na een nachtdienst en de dag doortrekken maar lekker vroeg naar bed, om morgen eens een keer niét tot 12 uur door te slapen.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:31:45 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121241146
Slapen is goed voor je Clumsy!

Ploegendienst is echt klote maar als je gewoon een saaie basislijst aanhoudt dan heb je iig je voedingsstoffen binnen, op welk uur maakt niet uit.

Waarom kan iemand wel een crashdieet (bij wijze van) maar niet een basislijst maken omdat het zo saai is..
Ik lust geen boterham, ik lust geen, vind dat niet lekker.
Nee, de hele dag niks eten met 3 vieze shakes.. dat wil wel?

Wennen, plannen en echt proberen om een gedachtenomslag te maken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121241162
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
Tralalalaaa
pi_121241301
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
die zijn heel frustrerend.. ik heb een tijd op en rond de 80 gezeten... wat ik deed, kwam erniet vnaf.. en inens ging het weer goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121241454
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Slapen is goed voor je Clumsy!

Ploegendienst is echt klote maar als je gewoon een saaie basislijst aanhoudt dan heb je iig je voedingsstoffen binnen, op welk uur maakt niet uit.

Waarom kan iemand wel een crashdieet (bij wijze van) maar niet een basislijst maken omdat het zo saai is..
Ik lust geen boterham, ik lust geen, vind dat niet lekker.
Nee, de hele dag niks eten met 3 vieze shakes.. dat wil wel?

Wennen, plannen en echt proberen om een gedachtenomslag te maken
Bij mij was het vooral gedrag aanpakken, als ik een pak koekjes open maakte dan moest het leeg.
Nu kan ik zeggen 1 of 2 koekjes en dan is het klaar... Het is echt lang lang geleden dat ik dat heb mee gemaakt.
Mocht ik dan zo'n bui nog krijgen dan pak ik wel een pak rijstewafels ofzo. Ofwel kijk ook of je jezelf kan leren beheersen.
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die zijn idd erg vervelend en juist dan moet je er voor zorgen dat je door blijft gaan en het niet laat verslappen
  maandag 7 januari 2013 @ 08:19:45 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121259939
En weer een atl! *O*
Het voelt gewoon extra stoer dat ik in de maand December 3-4 kg ben afgevallen! *)
pi_121260227
Joepie, al 1 kg kwijt *O* Nu de rest nog, haha (maarja ben net een week bezig!).

Ik heb er zoveel zin in!
Tralalalaaa
pi_121260254
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
En weer een atl! *O*
Het voelt gewoon extra stoer dat ik in de maand December 3-4 kg ben afgevallen! *)
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Joepie, al 1 kg kwijt *O* Nu de rest nog, haha (maarja ben net een week bezig!).

Ik heb er zoveel zin in!
Good busy *O*
  maandag 7 januari 2013 @ 08:50:47 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121260297
Lekker TAP! *O*
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 09:30:15 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121260803
Goed bezig meiden!

En ik ben ook begonnen, zit nu aan een bak yoghurt met blauwe bessen. Wat op zich al een unicum is want ik ontbijt nooit :@
5 - 28 februari Thailand O+
pi_121260946
hier wordt het zometeen een bakje havermout :9~
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
ben gewend het met stroop te eten :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121260962
Ik ben vanmorgen begonnen met een shake van Modifast. Ik heb 's ochtends nooit tijd om boterhammen te smeren en vind het vies om ze de avond ervoor te maken, dus nu gewoon makkelijk even wat wegdrinken en klaar.
Heb nog geen hongergevoel, normaal had ik dat met normaal ontbijt wel weer rond deze tijd.
Vanmiddag gewoon weer m'n bammetjes eten, maar ik moet niet vergeten te ontbijten, dus dan maar zo!
Tralalalaaa
pi_121261003
Ik vind dat geen tijd, echt zo'n onbenullig excuus :@
pi_121261008
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
Dat is ook een kwestie van wennen. Ik ontbijt tegenwoordig meestal met Brinta, en dat was ik gewend met een flinke schep suiker.
Heb het nog met zoetstof geprobeerd; ook wel lekker, maar dat spul wil ik eigenlijk helemaal niet eten.

Toen maar volledig gestopt met het zoeten. Was even wennen, maar nu helemaal goed.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_121261025
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
Wat gedroogd fruit in kleine stukjes erdoor oid?
  maandag 7 januari 2013 @ 09:45:06 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121261048
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat geen tijd, echt zo'n onbenullig excuus :@
:Y 10 minuten eerder je bed uit is een kleine moeite.
En ze van te voren klaarmaken en in de koelkast zetten kan ze toch onmogelijk viezer maken dan een shake. ;) :D

(Maar goed, ik heb ook wel een tijdje atkins shakes gebruikt als me dat beter uit kwam.)

Ik ontbijt in principe met Brinta, idd ongezoet. :Y

Barretje, ik lees veel over Stevia, een natuurlijke zoetstof die minder troeperig schijnt te zijn dan de aspartaam-dingen.
pi_121261217
Ik smeer.s ochtends in 1 moeite door. Hoeveel tijd kost het smeren van een.boterham nou? 5 min...

Vanmorgen begonnen op 75,4..
Lijstje:
O. Boterham kaas en boterham ham
T. appel of mandarijn
L. Kwark met cruesli en banaan
T. Mandarijn
D. pasta
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121261241
Nou, ik ben dus heel erg slecht in vroeg opstaan, ik snooze 'm altijd een keer teveel. Ik ben 's ochtends nooit zo rationeel als ik lekker warm in mn mandje lig eigenlijk :@
De shake die ik nu heb vind ik wel lekker. Lekkerder dan ongezoete Brinta :r
Tralalalaaa
pi_121261260
tnx voor de suggesties..
dat wordt dus zonder zoetstof :)

als ik wel boterhammen eet dan maak ik ze, stop ze in een zakje en eet onderweg ...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')