abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121206366
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

[ Bericht 1% gewijzigd door Take_A_Picture op 05-01-2013 21:08:50 ]
Tralalalaaa
pi_121206506
Sorry, had geen inspiratie voor een TT!

De laatste posts:

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

[..]

Ik weet dat het een hele stomme weddenschap is. Het blijft mij wel motiveren. Ik ga gewoon keihard sporten en zie in juni wel wat ik ga bereiken :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goed, nou m'n startgewicht is 89 kg. Wat geweldig zou het zijn om 79 te kunnen wegen, of zelfs 75! Ik heb al jaren geen 75 kg meer gewogen. Het liefst wil ik 20 kg kwijt, dat zou helemaaaaaal fantastisch zijn, maar ik ga me daar niet aan vastpinnen.
Ik ben al goed begonnen door dus genoeg te drinken, elke dag sowieso 2 liter water. En lekker afmatten in de sportschool, ik ga daar 2x in de week naartoe en dan ga ik ook proberen elke dag even een half uurtje tot een uurtje te Just dancen en spieroefeningen op zolder te doen.
Ik heb er zoooooveel zin in! En uiteraard uitkijken met wat ik eet, maar heel rare dingen ga ik niet doen ivm het kunnen volhouden. Maar ik geloof dat met mate absoluut de manier is, en natuurlijk wel zo gezond mogelijk eten.

Ik heb hier wel eerder gezeten, en dan ging ik elke week updaten wat m'n gewicht was. Dat was een goede stok achter de deur. Nu gaat manlief (die had ik toen de tijd nog niet, haha) elke week met me naar de weegschaal en schrijft dan op wat ik weeg.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef Vicky het volgende:
TAP, ik.begon eind feb op 92. Vanmorgen woog ik 75,2. Als ik hrt kan kan jii het ook!
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef tjoptjop het volgende:
1,5kg/week valt imho echt niet onder "keihard crashen" dan denk ik eerder aan 5kg/week

Ik zit nu zelf op zo'n kilo per week, maar dat is incl flink wat krachttraining. En ik ben echt verre van aan het crashen hoor :D

30kg in 5 maanden, zwaar en ambitieus. Succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Wow wat goed Vicky! En hoe heb jij het nou gedaan? Misschien staat het al ergens maar toch :P
Tralalalaaa
pi_121206719
TAP, succes en je kunt het! Ik ben vorig jaar van 87 naar 75 kilo gegaan, wil dit jaar nog naar 66 kilo... Het is mogelijk ;) En ik heb niet echt het idee dat ik mijn leven daarvoor heel drastisch om heb moeten gooien, soms alleen even iets meer nadenken over of ik iets in mn mond ga schuiven.
pi_121206899
Dank je wel! Ik hoop echt dat het gaat lukken.... pleeeaaaase ik hoop dat ik het volhoud...
Tralalalaaa
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:15:23 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121206996
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dank je wel! Ik hoop echt dat het gaat lukken.... pleeeaaaase ik hoop dat ik het volhoud...
Waar loert het 'gevaar' voor jou?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121207440
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik doe met je mee *O*. Het helpt om er gewoon constant over te lullen, en aangezien dat IRL wat saai kan worden, doen we hier :P.
pi_121208654
TAP: 3 tot 4x per week sporten, veel water, 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes..

Ontbijt: 2 boterhammen met mager beleg
Tussendoor: plakje ontbijtkoek/fruit
Lunch: kwark mer cruesli balans, beker optimel
Tussendoor: ontbijtkoek/fruit
Avondeten : calorierm.of balansdag.. Ik haal veel van het voedongscentrum
Tussendoor: volkorenkaakje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 5 januari 2013 @ 22:28:49 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121209894
Mijn zaterdaglijstje :')

Ontbijt/tussendoor/lunch: 1,5 bagel met roomkaas en zalm, koffie verkeerd
Tussendoor: koffie verkeerd, water, beker roosvicee, 1,5 wafel
Diner: kleine kapsalon, 4 pils
Sport: volleybalwedstrijd

Maandag weer normale structuur :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_121210271
Maar sport ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 5 januari 2013 @ 22:39:13 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121210378
Daarom de kapsalon ;)
pi_121210452
Balans in je leven :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_121214820
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waar loert het 'gevaar' voor jou?
Het 'gevaar' is echt dat ik dan denk, 'ach, dit chocolaatje kan geen kwaad'. Maarja dan wil ik er daarna nog een. Dus het is beter als ik het laat en bv alleen in het weekend iets neem, en dan ook niet veel. Ik geloof niet dat je jezelf alles moet ontzeggen. Zo gaan wij morgen even op pad en dan neem ik wel een bak thee met wat lekkers. Maar dat is dan mijn momentje van het weekend, de rest van de dagen hoeft het dan ook niet. Zoiets.
Maar nu de verleiding in de rest van de week doorstaan, maar dat zal wel lukken... Toch? ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Take_A_Picture op 06-01-2013 00:29:52 ]
Tralalalaaa
  zondag 6 januari 2013 @ 07:10:17 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121220707
Mijn lijstje v gisteren:

O: 2 boterh m kaas
T: appel
L: 2 eierkoeken en een banaan
T: kapje brood m pindakaas
D: 2 matig gevulde kipwraps (Ainsley's recept)
T: 2 mandarijntjes

En nu net weer bijna op mijn atl. ;)
  zondag 6 januari 2013 @ 08:47:43 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121220857
Ik ging net op zoek naar een foto van toen ik op mijn allerzwaarst was, een weekna de bevalling van mijn oudste ofzo en ik kan wel janken als ik daarnaar kijk... :o Ik herken mezelf amper. :o
Wel heel zonde, want op die manier vind ik het ook helemaal niet leuk om naar die foto's te kijken. -O-
pi_121220868
Ik keek van de week eens goed naar de foto op kijn ovchip.. Ik had toen echt een plofkop.. :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 januari 2013 @ 09:59:43 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121221184
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef tjoptjop het volgende:
1,5kg/week valt imho echt niet onder "keihard crashen" dan denk ik eerder aan 5kg/week

Ik zit nu zelf op zo'n kilo per week, maar dat is incl flink wat krachttraining. En ik ben echt verre van aan het crashen hoor :D

30kg in 5 maanden, zwaar en ambitieus. Succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie crashen als alles wat niet vol te houden is en onder je bmr zit. Als je de berekening goed leest, zie je dat je om die 1,5 kilo te halen heel, heel veel minder moet binnen krijgen dan je verbrandt. In mijn ogen minder dan verantwoord is... Maar goed, ieder z'n ding :)

quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging net op zoek naar een foto van toen ik op mijn allerzwaarst was, een weekna de bevalling van mijn oudste ofzo en ik kan wel janken als ik daarnaar kijk... :o Ik herken mezelf amper. :o
Wel heel zonde, want op die manier vind ik het ook helemaal niet leuk om naar die foto's te kijken. -O-
Ik ken dat gevoel, en ik heb niet eens een baby... Had een enorm dik hoofd, een lelijke buikrol en armen die dikker waren dan m'n kuiten :|

SPOILER
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121221192
Zo 7 ons kwijt vergeleken met vorige week *O*
pi_121221214
En tink, prachtvrouw _O_
Jij bent zo goed bezig en een echte volhouder ^O^
pi_121221238
Tjeeeeeeeeeeempie Tink! Wat onwijs tof zeg die voor en na foto!! Whoohooo! More power to you *O*

Ik dacht vroegah altijd dat je aan mij altijd wel zou blijven zien dat ik ooit een echte fatty was, maar ik krijg de laatste tijd steeds vaker de :o ZOMG :o blik, van mensen die ik ontmoet, als ik ze vertel dat ik ooit 25 kilo zwaarder ben geweest dan nu, dus dat doet met wel goed :D Ik vind dat bij jou qua uitstraling ook echt een verschil van dag en nacht in je gezicht/voorkomen joh!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121221290
Ik had juist dat ik enorm trots was als ik een foto zag van toen ik op m'n zwaarst was. Dan denk ik, maar zo ben ik niet meer, dat heb ik maar mooi gedaan!
Tralalalaaa
pi_121221330
SPOILER
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_121221380
hier lukt het totaal niet in het nieuwe jaar. Wordt alleen maar zwaarder ondanks dat mijn kleding wel ruimer is gaan zitten -O-
stupidity has become as common as common sense was before
pi_121221390
Misschien eens naar je wasprogramma kijken dan.
  Licht Ontvlambaar zondag 6 januari 2013 @ 10:41:12 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121221582
En bij mij gelooft geen mens dat ik ooit meer dan 100 kilo heb gewogen... Mijn uitstraling overtreft mijn figuur waarschijnlijk :P :') :P

Overigens drie ons afgevallen na gisteren, kijken of het doorzet.
pi_121221636
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Ik snap dat wel. :@
quote:
8s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
hier lukt het totaal niet in het nieuwe jaar. Wordt alleen maar zwaarder ondanks dat mijn kleding wel ruimer is gaan zitten -O-
Ben je spieren aan het kweken?
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 11:19:52 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121222242
Morgen ga ik beginnen aan het 17 dagen dieet, heb er echt zin in *O* Zo maar eens boodschapjes halen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 6 januari 2013 @ 12:27:49 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121223751
Wauw Tink! _O_ Ik zal ook eens een nu-foto maken met hoofd en dan die andere foto posten. Brb.
  zondag 6 januari 2013 @ 12:40:31 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121224211
SPOILER: Januari 2008 en nu...
Ok, de Januari 2008 foto is echt een week na de bevalling, dus ik ben daar echt nog een grote vochtblaas, maar toch... Tov toen ben ik nu zeker een kilo of 35 lichter. ;)
pi_121224306
_O_
Ja doei.
pi_121224592
Dat van die foto's herken ik ook hoor... Vooral bij mn vakantiefoto's :X
SPOILER
Tink, wat zie jij er goed uit zeg, wauw! En BE, bij jou ook echt fantastisch zeg!
  Licht Ontvlambaar zondag 6 januari 2013 @ 12:57:55 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121224882
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, de Januari 2008 foto is echt een week na de bevalling, dus ik ben daar echt nog een grote vochtblaas, maar toch... Tov toen ben ik nu zeker een kilo of 35 lichter. ;)
looking good :9
  zondag 6 januari 2013 @ 13:02:26 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121225052
Nice ook douche-eendje! :Y
  zondag 6 januari 2013 @ 13:23:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121225778
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Ja dat vooral, hoe heb ik dat kunnen laten gebeuren. Maar zelfs F. schrok, die was het ook vergeten...
pi_121226157
Wow respect alle dames,zeker incl foto s.
Ik moet mezelf ook weer een schop onder mn kont geven.
Morgen weer sporten en weer norman eten.

Thx voor de motivaties!
pi_121226326
Doet weer 's mee:

SPOILER
Wat mij ook vooral opvalt is dat ik er jonger op ben geworden qua uiterlijk.
Wat zag ik er op m'n 23e (1e foto, 95kg) oud uit. De tweede foto is dit jaar gemaakt, op m'n 27e (75kg).

Wil uiteindelijk naar de 65kg ongeveer. Zit nu rond de 73/74, is wel veel spier bijgekomen door 't rennen, want ben op zich qua kledingmaat terug bij waar ik eerst op de 68kg zat ofzo.
Ja doei.
pi_121228187
zo leuk om die verschillen te zien!

juli 2011

afgelopen december
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121228225
vandaag met O+ ween zwemmen *O*
hopelijk wordt het nu een wekelijkse activiteit! :)

lijstje van gister:
O: sapje
t: sapje
t: 1/2 eierkoek
L: 3 boterhammen 1 met runderrollade, 1 met eiersalade 1 met filet american
t: 1 eierkoek
D: indonesisch van de toko
's avonds op feestje :
4 cola ( er was niks anders fris -O- )
3 worstjes en een handje chips

lijstje van vandaag:
O: 3 bth met rollade, eiersalde en filet amrican
S: 45 min zwemmen
L smoothie met havermout, banaan, mango en aardbeien
t: 1/2 eierkoek
D: nog geen idee :@

ohh en _O_ _O_ voor de doorzetters..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121228685
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
_O_
  zondag 6 januari 2013 @ 14:41:10 #39
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_121228722
Wanneer ik mensen zeg dat ik 86 weeg, geloven ze mij niet. Dat ik zo zwaar weeg dus...
Maar goed, nieuw jaar dus! Mezelf zojuist voorgenomen om er maar weer eens tegenaan te gaan, vanaf morgen dus :+ Want straks nog een nieuwjaarsborreltje in de kroeg :P
Morgen beginnen ook de volleybaltrainingen weer en dus ook de wedstrijden, dus mooie start!

TAP hier ook zag ik :W

En wat een mooie foto Vicky! Zowel die van voor als na vind ik! Tuurlijk, die kilo's minder zijn tof, maar op de eerste foto straal je ook!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_121228828
En ook voor tink _O_

Knap hoor dames. Van mij zijn er nauwrlijks periodes van mijn dikke tijd. Expres natuurlijk O-) :')
  zondag 6 januari 2013 @ 14:43:33 #41
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_121228851
En Motorbloempje en BE; waarom zitten jullie hier nog dan! Zie dan wat een mooie figuren zeg! ^O^
pi_121229104
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Maar BE! Foto's zijn zoveel meer dan 'je gewicht' :{ Ze geven je een herinnering van die periode, een belangrijke tijd in je leven dat je oudste was geboren bijv. Jij was daar niet je gewicht. Jij was een kersverse moeder!!! Ik weet dat overgewicht soms je hele denken in beslag kan nemen, maar heus, dat is het niet waard hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121229143
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar BE! Foto's zijn zoveel meer dan 'je gewicht' :{ Ze geven je een herinnering van die periode, een belangrijke tijd in je leven dat je oudste was geboren bijv. Jij was daar niet je gewicht. Jij was een kersverse moeder!!! Ik weet dat overgewicht soms je hele denken in beslag kan nemen, maar heus, dat is het niet waard hoor.
^O^
Ja doei.
pi_121229302
En ik heb ook heel erg toffe voor en na foto's, maar aangezien ik na die 'na' foto weer 20 kilo ben aangekomen telt die niet meer huh 8-) (was 35 kilo afgevallen). Jullie foto's zijn een prachtige inspiratie _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 6 januari 2013 @ 14:53:56 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_121229306
Ik heb maar weinig foto's van mezelf het afgelopen jaar, dus ook niet met Anouk. Denk dat ze op 2 handen te tellen zijn..... gewoon omdat het er niet uit zag. Nav hier zat ik even foto's te kijken, vreselijk, wat een plofkop. Ook die van afgelopen zomer op vakantie, ik lach wel, maar was niet echt blijk. Nu voel ik mij wel al wat beter in mijn vel zitten.
pi_121229490
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:

Ben je spieren aan het kweken?
Rug en buikspieren ja.

Het was net belachelijk druk in de sportschool. Dat iedereen die er komt vanuit de nieuwsjaarsvoornemens die maar wel snel mag opgeven :X
Dan kan de rest tenminste normaal sporten.
  zondag 6 januari 2013 @ 15:03:47 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121229682
Hier ook nog even:
Wow BE, respect hoor! Hoe voel je erbij? In je hoofd blijf je natuurlijk dezelfde vrouw.
Zelf ben ik ook 35 kg afgevallen , ben feitelijk nu wat te mager maar blijf toch in mijn hoofd detzelfde onzekere vrouw.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121229699
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef marcb1974 het volgende:

Rug en buikspieren ja.

Het was net belachelijk druk in de sportschool. Dat iedereen die er komt vanuit de nieuwsjaarsvoornemens die maar wel snel mag opgeven :X
Ik kan me nog herinneren van mijn sportschoolperiode dat ik vrijwel alleen aan het sporten was rond kerst. De hele sportschool verlaten, muv een paar fanatieke sporters. De eerste week in januari kon je geen vrij fitnessapparaat meer vinden en stond je soms gewoon in een rij :')
pi_121229758
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook nog even:
Wow BE, respect hoor! Hoe voel je erbij? In je hoofd blijf je natuurlijk dezelfde vrouw.
Zelf ben ik ook 35 kg afgevallen , ben feitelijk nu wat te mager maar blijf toch in mijn hoofd detzelfde onzekere vrouw.
Ik ben geen BE, maar ik bleef mezelf dik voelen. Al ik nu naar die na-foto van Moblo kijk dan denk ik: ik was lichter....maar voelde me 10x zo dik. Ik heb een prachtig slanke collega die precies even lang is als ik ben en die weegt zo'n beetje wat ik nu woog en ik kan dat gewoon niet geloven. Zo heb ik mezelf nooit gezien.
pi_121230550
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Rug en buikspieren ja.

Daarom ga ik nu ook nog niet :@ Wil zo graag weer sporten maar hardlopen is nog niet te doen, enkel geeft helaas nog teveel problemen. Maar via mn nieuwe zorgverzekering kan ik straks 6 maanden met heel wat korting fitnessen bij een aantal sportscholen hier in de buurt, waaronder de fysiofitness die met fysiotherapeuten werkt ipv sportinstructeurs. Denk dat dat iets verstandiger is met mijn enkel nog :s)
pi_121233440
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren van mijn sportschoolperiode dat ik vrijwel alleen aan het sporten was rond kerst. De hele sportschool verlaten, muv een paar fanatieke sporters. De eerste week in januari kon je geen vrij fitnessapparaat meer vinden en stond je soms gewoon in een rij :')
Zo was het dus vandaag ook. Het apparaat dat ik perse doen moet van mijn fysio heb ik dus ook niet kunnen gebruiken, daar was echt de rij voor. Volgende week ga ik op zondag heel vroeg, misschien dat het dan wel rustiger is.

quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daarom ga ik nu ook nog niet :@ Wil zo graag weer sporten maar hardlopen is nog niet te doen, enkel geeft helaas nog teveel problemen. Maar via mn nieuwe zorgverzekering kan ik straks 6 maanden met heel wat korting fitnessen bij een aantal sportscholen hier in de buurt, waaronder de fysiofitness die met fysiotherapeuten werkt ipv sportinstructeurs. Denk dat dat iets verstandiger is met mijn enkel nog :s)
Balen dat je enkel niet wil. Voorzichtig opbouwen dus, eventueel met fysio ondersteuning als het kan ja :)

Het was vandaag wel heel erg lekker buiten, leek wel lente.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:18:59 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121234100
Je hebt gelijk hoor Isa! Ik moet dat gewoon echt van me afzetten. :Y

Uniek, ik vind het zo'n enorme kick om mezelf ineens in (winkel)ruiten te zien! :Y
Ik voel me heerlijk en wil echt niet dat het nog weer zo ver komt. Maar toch... 2 jaar terug woog ik ook wat ik nu woog en toch heb ik mezelf weer een dikke 15 kilo laten gaan...

Dus nu toch vooral strijdbaar om het niet weer te laten gebeuren. Gelukkig heb ik het nu weer weten te keren toen het begin deze maand weer een beetje de verkeerde kant op leek te gaan. En nu vasthouden, dan moet ik toch volgende november/december periode beter bestand zijn tegen de verleidingen. ;)

Vicky en MoBlo! _O_
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 19:43:15 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121238151
Wow die voor en na foto's! _O_ Dat inspireert wel om er zelf ook even goed tegenaan te gaan. Heb echt zin om te beginnen! Alleen jammer dat vriendlief een beetje begint terug te krabbelen :')

Ook wilde ik vandaag boodschapjes halen maar was zo moe dat ik net nog 3 uur heb liggen slapen en nu is alles dicht -O- dus dat wordt morgen naar de winkel, gelukkig heb ik yoghurt en fruit in huis zodat ik morgen gewoon aan het dieet kan beginnen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_121240616
Die voor en na foto's zijn tof! Wat zien jullie er goed uit!!!

Ik vind mijn heupen en buik en vreselijk. Toen ik afgelopen vrijdag met een groepsles meedeed en mezelf in de spiegel zag kon ik janken. Wat een fucking stalpoten, vreselijk!!
Ik hoop dat dat wat kan veranderen. Ik zou het wel leuk vinden om een jurkje te kunnen dragen zonder me ongemakkelijk te voelen.

Hardlopen heb ik geprobeerd, maar ik schijn een beetje hypermobiel te zijn en m'n voeten zijn doorgezakt, na een tijdje fysio heeft die maar geadviseerd om niet meer aan hardlopen te doen. Nouja, dan maar gewoon normaal de sportschool :)
Tralalalaaa
pi_121240804
Ik ben zo blij dat wij geen spiegels hebben in de sportschool!

En ik vind mijn billen en buik ook nog te dik.. ik kom niet van mijn lovehandles af... :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121240849
*O*
Wat een supermotiverende foto's allemaal _O_ Echt geweldig om te zien dat we toch allemaal goed bezig zijn, hopelijk werkt het ook een beetje motiverend voor anderen die net begonnen zijn of even een dipje hebben...
*O*
pi_121240860
Jeetje, die foto's, wat gaaf!

Toch zit er ergens in m'n hoofd iets dat zegt dat dat mij niet lukt, irritant is dat. Rationeel weet je prima hoe het moet, en dat het dan wel gaat, maar dan de rest nog... Ik ga nu na een nachtdienst en de dag doortrekken maar lekker vroeg naar bed, om morgen eens een keer niét tot 12 uur door te slapen.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:31:45 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121241146
Slapen is goed voor je Clumsy!

Ploegendienst is echt klote maar als je gewoon een saaie basislijst aanhoudt dan heb je iig je voedingsstoffen binnen, op welk uur maakt niet uit.

Waarom kan iemand wel een crashdieet (bij wijze van) maar niet een basislijst maken omdat het zo saai is..
Ik lust geen boterham, ik lust geen, vind dat niet lekker.
Nee, de hele dag niks eten met 3 vieze shakes.. dat wil wel?

Wennen, plannen en echt proberen om een gedachtenomslag te maken
pi_121241162
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
Tralalalaaa
pi_121241301
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
die zijn heel frustrerend.. ik heb een tijd op en rond de 80 gezeten... wat ik deed, kwam erniet vnaf.. en inens ging het weer goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121241454
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Slapen is goed voor je Clumsy!

Ploegendienst is echt klote maar als je gewoon een saaie basislijst aanhoudt dan heb je iig je voedingsstoffen binnen, op welk uur maakt niet uit.

Waarom kan iemand wel een crashdieet (bij wijze van) maar niet een basislijst maken omdat het zo saai is..
Ik lust geen boterham, ik lust geen, vind dat niet lekker.
Nee, de hele dag niks eten met 3 vieze shakes.. dat wil wel?

Wennen, plannen en echt proberen om een gedachtenomslag te maken
Bij mij was het vooral gedrag aanpakken, als ik een pak koekjes open maakte dan moest het leeg.
Nu kan ik zeggen 1 of 2 koekjes en dan is het klaar... Het is echt lang lang geleden dat ik dat heb mee gemaakt.
Mocht ik dan zo'n bui nog krijgen dan pak ik wel een pak rijstewafels ofzo. Ofwel kijk ook of je jezelf kan leren beheersen.
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die zijn idd erg vervelend en juist dan moet je er voor zorgen dat je door blijft gaan en het niet laat verslappen
  maandag 7 januari 2013 @ 08:19:45 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121259939
En weer een atl! *O*
Het voelt gewoon extra stoer dat ik in de maand December 3-4 kg ben afgevallen! *)
pi_121260227
Joepie, al 1 kg kwijt *O* Nu de rest nog, haha (maarja ben net een week bezig!).

Ik heb er zoveel zin in!
Tralalalaaa
pi_121260254
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
En weer een atl! *O*
Het voelt gewoon extra stoer dat ik in de maand December 3-4 kg ben afgevallen! *)
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Joepie, al 1 kg kwijt *O* Nu de rest nog, haha (maarja ben net een week bezig!).

Ik heb er zoveel zin in!
Good busy *O*
  maandag 7 januari 2013 @ 08:50:47 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121260297
Lekker TAP! *O*
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 09:30:15 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121260803
Goed bezig meiden!

En ik ben ook begonnen, zit nu aan een bak yoghurt met blauwe bessen. Wat op zich al een unicum is want ik ontbijt nooit :@
pi_121260946
hier wordt het zometeen een bakje havermout :9~
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
ben gewend het met stroop te eten :@

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121260962
Ik ben vanmorgen begonnen met een shake van Modifast. Ik heb 's ochtends nooit tijd om boterhammen te smeren en vind het vies om ze de avond ervoor te maken, dus nu gewoon makkelijk even wat wegdrinken en klaar.
Heb nog geen hongergevoel, normaal had ik dat met normaal ontbijt wel weer rond deze tijd.
Vanmiddag gewoon weer m'n bammetjes eten, maar ik moet niet vergeten te ontbijten, dus dan maar zo!
Tralalalaaa
pi_121261003
Ik vind dat geen tijd, echt zo'n onbenullig excuus :@
pi_121261008
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
Dat is ook een kwestie van wennen. Ik ontbijt tegenwoordig meestal met Brinta, en dat was ik gewend met een flinke schep suiker.
Heb het nog met zoetstof geprobeerd; ook wel lekker, maar dat spul wil ik eigenlijk helemaal niet eten.

Toen maar volledig gestopt met het zoeten. Was even wennen, maar nu helemaal goed.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_121261025
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
Wat gedroogd fruit in kleine stukjes erdoor oid?
  maandag 7 januari 2013 @ 09:45:06 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121261048
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat geen tijd, echt zo'n onbenullig excuus :@
:Y 10 minuten eerder je bed uit is een kleine moeite.
En ze van te voren klaarmaken en in de koelkast zetten kan ze toch onmogelijk viezer maken dan een shake. ;) :D

(Maar goed, ik heb ook wel een tijdje atkins shakes gebruikt als me dat beter uit kwam.)

Ik ontbijt in principe met Brinta, idd ongezoet. :Y

Barretje, ik lees veel over Stevia, een natuurlijke zoetstof die minder troeperig schijnt te zijn dan de aspartaam-dingen.
pi_121261217
Ik smeer.s ochtends in 1 moeite door. Hoeveel tijd kost het smeren van een.boterham nou? 5 min...

Vanmorgen begonnen op 75,4..
Lijstje:
O. Boterham kaas en boterham ham
T. appel of mandarijn
L. Kwark met cruesli en banaan
T. Mandarijn
D. pasta
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121261241
Nou, ik ben dus heel erg slecht in vroeg opstaan, ik snooze 'm altijd een keer teveel. Ik ben 's ochtends nooit zo rationeel als ik lekker warm in mn mandje lig eigenlijk :@
De shake die ik nu heb vind ik wel lekker. Lekkerder dan ongezoete Brinta :r
Tralalalaaa
pi_121261260
tnx voor de suggesties..
dat wordt dus zonder zoetstof :)

als ik wel boterhammen eet dan maak ik ze, stop ze in een zakje en eet onderweg ...

maandag 7 januari 2013 @ 10:50:05 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121262570
Zo, het werkende leven is weer begonnen. Vanochtend 0.3 boven m'n atl en dat is helemaal prima. Gisteren een hele dag door de Winterefteling gelopen en me niet echt heel druk gemaakt om eten. Het begon met een champagne-onbijtje met wentelteefjes voor vriendjelief's verjaardag, heb daarna wel netjes volkorenbroodjes met mager beleg en twee wraps met veel sla, kalkoenfilet, ananas en een klein beetje dressing ingepakt. Uiteindelijk best netjes gegeten, alleen tussendoor een zakje churro's (5 stuks) met kaneelsuiker en een suikerspin. Vooral veel suikers binnengekregen, maar ook van 11 tot 19:30 gelopen, alleen maar thee gedronken en wel steeds m'n eetmomentjes gedaan.

Vandaag maar weer eens een lijstje posten, tijd om de regelmaat erin te krijgen.

O: 3 volkoren. 2 kalkoenfilet, 1 30+kaas. Grote beker thee.
T: 2 granenbiscuitjes speculaas. Veel thee.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas met gekookt ei, 2 kalkoenfilet. Thee.
S: 30 min lunchwandelen.
T: Appel (weet dat ik eiwitten zou moeten toevoegen, maar de ah heeft al weken mijn yoghurt niet en bij de jumbo waren vrijdag 4 kassa's kapot... ben maar niet in de rij gaan staan).
D: Zuurkool, aardappelpuree (zelfgemaakt, gewoon gestampte gekookte aardappels), bakje spekjes erdoor, ananas erbij, stukje extra magere rookworst (ik weet dat die nog steeds vet is, maar toch..).
T: Niks, na aardappels zit ik erg vol altijd.

Xx

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik ben dus heel erg slecht in vroeg opstaan, ik snooze 'm altijd een keer teveel. Ik ben 's ochtends nooit zo rationeel als ik lekker warm in mn mandje lig eigenlijk :@
De shake die ik nu heb vind ik wel lekker. Lekkerder dan ongezoete Brinta :r
Dus die ga je de rest van je leven eten, die shake vol zoetstoffen en kunstmatige dingen? Ik snap dit niet zo goed eigenlijk... Als je je wekker een kwartier eerder zet, kun je nog steeds snoozen en wel je dag goed beginnen. Het gaat niet om dieeten, maar om je levensstijl veranderen. Als je toch dingen anders gaat aanpakken, neem dat opstaan dan gewoon mee. Na twee weken is je ritme erop aangepast en weet je niet meer beter. [/einde preek]
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121262700
Zal ook weer eens een lijstje posten (vandaag):

O: 2 x roggebrood met kaas, glas optimel
T: rijstewafel
L: Magere yoghurt met een banaan, handje cruesli en een schepje fris&fruit van bieze
D: pastasalade met tomaat/sla/pijnboompitjes/kipfilet en een beetje parmezaanse kaas
T: rijstwafel

V: minimaal een pot thee (bijna doorheen) 2-3 koffie
S: half uurtje fietsen
  maandag 7 januari 2013 @ 11:01:47 #78
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121262825
Ik kom weer eens voorzichtig om het hoekje kijken.
Alle suikers enzo zijn weer uit huis. Heb mijzelf nog niet gewogen maar zal niet veel goeds zijn...

O: Havermout + thee
T: Thee + sinaasappel
L: 2 boterhammer met kaas en tomaat + glas melk
T: Banaan + thee
S: Uur yoga met mijn BSO kindjes
D: Spaghetti met extra groente en mager gehakt
T: Magere yoghurt + thee

Even twee weken wat strikter om in het ritme te komen iig.
pi_121262899
Lijstje van gisteren:
O: 2 krackers (vegapate&kaas); rijstwafel met appelstroop.
T: 2 hele foute chocoladekoekjes... :')
L: 2 broodjes avocado, wat worteltjes.
T: 2 mandarijnen, handje studentenhaver.
D: wokgroenten, klein schaaltje cassavekroepoek en 3 dumplings
T: magere yoghurt met handje muesli+halve banaan en halve appel
S: 40 minuten fietsen, stuk of 15 konijnenhokken schoongemaakt :P

Ik eet sinds 2006 vegetarisch, dus moet zo af en toe wat dingen in mijn dieet aanpassen om geen tekorten op te lopen :)
  maandag 7 januari 2013 @ 11:06:57 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121262948
:D Zo, TAP is ook ontgroend! :Y) :o ;)
We zijn normaal niet zo erg hoor, maar over shakes is het hier idd nogal uitgesproken. :D

Hey Silmarwen! Long time no see! :W

Mijn lijstje van gisteren:

O: Brinta
L: 2 boterhammen m biefstukworst, 1 met kaas
T: eierkoek
D: Visstoofpotje met krieltjes
T: 1 kiwi
pi_121262998
Shakes. Duivels. Weg ermee.
Ja doei.
pi_121263004
Net als ontbijtkoek, natuurlijk.
Ja doei.
pi_121263076
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Net als ontbijtkoek, natuurlijk.
Neem dan gewoon een schep suiker :P
  maandag 7 januari 2013 @ 11:16:07 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121263226
Wil hier ook (weer) gaan meeschrijven. Er moet hier flink wat af. Ben in 2009 voor mijn zwangerschap bijna 35 kilo afgevallen (van 123 kg naar 89kg) door koolhydraten te minderen onder begeleiding van een diëtiste. Toen werd ik zwanger.... Woog 113 kg bij mijn bevalling :@ en dat weer teruggebracht tot 97kg maar die laatste kilo's lukt niet. Toen een periode van heel veel stress en ging de weegschaal weer omhoog om in december nog 4 kilo aan te komen ;(

Nu staat de weegschaal op 109 kg en is het klaar. Roer moet (en gaat) weer om. De koolhydraten gaan de deur weer even uit en straks in kleine mate weer opbouwen.

Eerst maar weer naar de 89kg en mijn streefgewicht is 75kg aan het eind van het jaar. Vorige keer het gewicht in 9 maanden kwijt geraakt.

Verder wens ik iedereen succes natuurlijk met het omgooien van hun leefpatroon!
  maandag 7 januari 2013 @ 11:17:16 #85
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121263252
Haha, hier geen shakes O-)
  maandag 7 januari 2013 @ 11:19:00 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121263292
Hi Happy! :W
Wat eens kan, kan natuurlijk gewoon weer hoor! *O* Succes!
  maandag 7 januari 2013 @ 11:25:27 #87
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121263455
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hi Happy! :W
Wat eens kan, kan natuurlijk gewoon weer hoor! *O* Succes!
Hoi hoi!

En zo is het maar net *O* al vraag ik mij wel af waarom ik het altijd weer zo ver laat komen!

Anyhoeeeee, ik heb er zin in!

Lijstje van gisteren:
O: bak volle yoghurt met druiven, gekookt ei
L: rauwkostsalade met ham, walnoten, en yoghurt-knoflookdressing, paar plakjes kaas, glas melk
D: kabeljauw met roerbakgroentes en gesmolten kaas, griekse yoghurt

Verder over de hele dag veel thee.

Ik doe nu 2 weken afkicken van de suikers en ga dan weer opbouwen met in de ochtend en middag wat koolhydraten in de vorm van boterhammen bijv.
  maandag 7 januari 2013 @ 11:41:04 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121263930
Sorry voor de ontgroening TAP! Ik probeer altijd om het vriendelijk te brengen, maar ik vind dat soms een beetje moeilijk :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:25 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hoi hoi!

En zo is het maar net *O* al vraag ik mij wel af waarom ik het altijd weer zo ver laat komen!

Anyhoeeeee, ik heb er zin in!

Lijstje van gisteren:
O: bak volle yoghurt met druiven, gekookt ei
L: rauwkostsalade met ham, walnoten, en yoghurt-knoflookdressing, paar plakjes kaas, glas melk
D: kabeljauw met roerbakgroentes en gesmolten kaas, griekse yoghurt

Verder over de hele dag veel thee.

Ik doe nu 2 weken afkicken van de suikers en ga dan weer opbouwen met in de ochtend en middag wat koolhydraten in de vorm van boterhammen bijv.
Welkom (terug) en succes! Ik vind 34 kilo in een jaar wel veel hoor. Let je op dat je lijf niet in de spaarstand komt? Uiteindelijk ga je dan alleen maar jojo-en... Je lijstje vind ik wel prima, maar misschien kun je wat extra eetmomentjes inplannen? Dan verdeel je je eten wat meer, heb je minder trek tussendoor en blijft je verbranding op gang. De griekse yoghurt kan bijvoorbeeld ook wat later op de avond. Door die twee uur later te nemen, krijgt je lijf dan ook nog het signaal om bezig te blijven.

Xx
  maandag 7 januari 2013 @ 11:42:02 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121263959
Het topic loopt overigens wel weer lekker hard, het is duidelijk de tijd van de goede voornemens :)
  maandag 7 januari 2013 @ 11:44:11 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121264019
Ja, ik vind 34 ook wel veel voor een jaar, maar goed, als je uit gaat van 7 ons tot 1 kg per week kan je een heel eind komen. Streven mag altijd natuurlijk! *O*

En idd, lekker druk hier. Nu maar hopen dat iedereen ook gewoon blijft! :Y
Althans, omdat het afvallen zo lekker gaat dus he, niet omdat iedereen dik blijft. ;) :D
pi_121264107
Nouja, ieder z'n ding, misschien vind ik het uiteindelijk helemaal niet fijn. Het is ook maar uitproberen.
En verder vind ik dat iedereen het lekker moet doen zoals zij het willen doen, toch? Als je maar niet gaat crashen (maar dan nog moet je dat lekker zelf weten).
Wat betreft mijn ochtendritueel: Ja, klopt helemaal, maar dat lukt me nu gewoon nog niet. Ik ben nog steeds slaap aan het inhalen van een jaar lang 3x per nacht wakker zijn ;)
Misschien over een tijdje, dat het dan wel lukt.
Tralalalaaa
pi_121264141
Ach, we kunnen je niet tegenhouden, maar wel posten dat een gewoon normaal ontbijt inbouwen in een nieuwe gezonde leefstijl vele malen verstandiger is.
Ja doei.
pi_121264175
Jazeker wel, dat is wel zo.
Tralalalaaa
  maandag 7 januari 2013 @ 11:53:04 #94
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121264214
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Tink89 het volgende:
Sorry voor de ontgroening TAP! Ik probeer altijd om het vriendelijk te brengen, maar ik vind dat soms een beetje moeilijk :)

[..]

Welkom (terug) en succes! Ik vind 34 kilo in een jaar wel veel hoor. Let je op dat je lijf niet in de spaarstand komt? Uiteindelijk ga je dan alleen maar jojo-en... Je lijstje vind ik wel prima, maar misschien kun je wat extra eetmomentjes inplannen? Dan verdeel je je eten wat meer, heb je minder trek tussendoor en blijft je verbranding op gang. De griekse yoghurt kan bijvoorbeeld ook wat later op de avond. Door die twee uur later te nemen, krijgt je lijf dan ook nog het signaal om bezig te blijven.

Xx
Dit is op aanraden van de diëtist. Juist in de begin periode geen tussendoortjes om zo de suikerreserves eerder aan te spreken in plaats van nieuwe aanvoer. Ik merk juist dat ik juist minder trek heb. Ze heeft uitdrukkelijk aangegeven 's avonds niet meer te eten in het begin.

Na 2 weken neem ik 1 rustdag in de week waarin ik wel beperkt 's avonds nog wat neem.

Ik neem overigens wel behoorlijk grote porties van alles, zoals bijv. Ruim 200 gr. Kabeljauw en 200 gr. Roerbakgroente en 250ml. Yoghurt.

Oh, en die 34kg is ook maar streef hoor. Ik hoop dat de eerste 10 kilo er deze maand af zijn dan gemiddeld 0,5kg per week. Vorige keer was ik dus 35kg in 9 maanden kwijt. Mijn lichaam reageert nogal extreem op koolhydraten (door mijn topsport verleden veel spieropbouw gehad) en kom dus ook makkelijk 4 kilo aan in een week als ik niet oplet.
pi_121264295
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jazeker wel, dat is wel zo.
Zijn er ook dagen in de week dat je niet hoeft te haasten en tijd hebt voor een ontbijt? Dat kan al een goed begin zijn :)
  maandag 7 januari 2013 @ 11:56:16 #96
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121264298
Ik zou overigens niet zonder ontbijt kunnen hoor. Wij staan echt een half uur eerder op om gezellig te ontbijten, dan slaapt die kleine nog en kunnen we lekker even relaxen.
pi_121264349
Jazeker, en dan eet ik wel gewoon m'n boterhammetje hoor. (vrijdag, zaterdag, zondag)
Tralalalaaa
  maandag 7 januari 2013 @ 12:00:37 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121264415
Ik ontbijt op mijn werk. ;) Neem de brinta en de melk mee, dan hier in de magnetron en gaan. :D
pi_121265022
Sil en happy, welkom terug en succes *O*
Ik ontbijt als ik de jongens naar school heb gebracht. Lekker even op mijn gemakje, heerlijk alleen zonder dat je gestressed alles binnen no-time naar binnen moet proppen terwijl de kinderen om je heen stuiteren etc :D

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 12:25:22 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 12:38:08 #100
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121265400
Ik maak ontbijt voor de kindjes, warm hun melk op (ze drinken het graag warm ''s ochtends, ik vind het best) en warm dan meteen mijn melk op.
We staan om 7 uur al op, kwart over 8 weg, dus we hebben ruim een uur de tijd voor ontbijt, drinken, aankleden, harenkammen, tandenpoetsen. Das ook hard nodig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')