Het 17 dagen dieet maakt gebruik van 3 cycli van 17 dagen waarna je overgaat in de vierde cyclus die je vol moet houden. In het kort is het als volgt:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet voorbij zien komen, vertel er eens iets over
Morgen volleybalwedstrijd, heb er zin in.
Klinkt vreselijk ingewikkeld zegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het 17 dagen dieet maakt gebruik van 3 cycli van 17 dagen waarna je overgaat in de vierde cyclus die je vol moet houden. In het kort is het als volgt:
Eerste 17 dagen: geen koolhydraten en suikers. Wat wel mag: onbeperkt mager vlees en vis, groenten, 2 stuks fruit, 2 eieren en 2 probiotische dingen als yoghurt
Tweede cyclus: koolhydraten worden langzaam weer toegevoegd en meer soorten vlees, vis, groenten en fruit. Om de dag doe je een dag zoals de eerste cyclus en een dag zoals de tweede cyclus.
Derde cyclus: bijna alle koolhydraten mogen weer en de meeste soorten vlees.
Vierde cyclus: door de week houden aan de regels van het dieet en in het weekend mag je 3 maaltijden die je normaal niet mag zoals bijvoorbeeld Mac, pannenkoeken of pizza.
Je schijnt er gigantisch van af te vallen als je de verhalen mag geloven. Ik ben benieuwd in ieder geval!
misschien gaan sporten in plaats van diëten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net even mijn BMI berekend en die is 24,5 wat officieel gezond is maar al het vet zit bij mij op mijn buik, billen en heupen waardoor de verhoudingen compleet zoek zijn
Ik ga het samen met mijn vriend doen dus dat scheelt ook welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt vreselijk ingewikkeld zegMaar goed, ik moet natuurlijk met meer mensen hier in hus rekening houden, dus zo'n dieet is niet zo handig hier.
Vanwege mijn ziekte (ME/CVS) is veel sporten voor mij niet haalbaar en zelfs onverstandig. Ik ben wel lid van een sportschool maar al 1,5 maand niet meer geweest, dat moet ik wel snel weer eens gaan doenquote:misschien gaan sporten in plaats van diëten?
Het zijn wel veel dames, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic is wel een serieus 'kijk, het kan dus wél'-gebeuren, als ik jullie dames en de cijfertjes zo zie. Top!
En heren, uiteraard!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:57 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het zijn wel veel dames, maar er zijn uitzonderingen.
Vervelend...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het samen met mijn vriend doen dus dat scheelt ook wel
[..]
Vanwege mijn ziekte (ME/CVS) is veel sporten voor mij niet haalbaar en zelfs onverstandig. Ik ben wel lid van een sportschool maar al 1,5 maand niet meer geweest, dat moet ik wel snel weer eens gaan doenMaar ik moet het dus vooral van de voeding hebben
Mooie score, 25 kilo in 8 maanden. Over het algemeen gaat het eerste stuk het makkelijkst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hoi. Sinds mei 25 kg afgevallen. Ik woog 145. Heb een weddenschap lopen voor 300 euro. Heb tot 1 juni de tijd om te droppen naar 90kg..
2 dagen niet gesport en net toch maar wat gegeten. Had vreetkick. Morgen extra hard sporten dan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n beste vriend, de schat, lachte me net uit toen ik zei dat ik de Ladiesrun zou lopen. Dus volk, bij deze: al wordt het verdomme m'n dood.
Mijn collega is daar het afgelopen jaar 17 kilo mee afgevallen. : Yquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef MaJo het volgende:
Ik post al een tijdje mee in gezond slank maar ik kom hier ook maar eens meeposten omdat ik het afvallen wat beter wil gaan aanpakken en ga ik voor het eerst in mijn leven een dieet volgen namelijk het 17 dagen dieet
Ik woog altijd rond de 65 kilo maar door medicijnen en ziekte weeg ik inmiddels boven de 80 kilo![]()
Ik zal de komende tijd hier meeposten over mijn ervaringennog anderen die hier hetzelfde dieet volgen?
Dit lijkt me niet erg verstandig. Dit is keihard crashen. Je doel is 1,5 kg/week afvallen. Laten we eens kijken hoeveel kcal je dan tekort moet hebben om zoveel af te vallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hoi. Sinds mei 25 kg afgevallen. Ik woog 145. Heb een weddenschap lopen voor 300 euro. Heb tot 1 juni de tijd om te droppen naar 90kg..
2 dagen niet gesport en net toch maar wat gegeten. Had vreetkick. Morgen extra hard sporten dan.
+1quote:
Ik ben erg benieuwd! Ik hoop dat als er wat kilo's af zijn dat ik daardoor gemotiveerd ben om gezonder te eten en meer te bewegenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn collega is daar het afgelopen jaar 17 kilo mee afgevallen. : Y
Op zich prima, maar het blijft een dieet waar je je van af kan vragen of dat vast te houden is op de lange termijn...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mooie score, 25 kilo in 8 maanden. Over het algemeen gaat het eerste stuk het makkelijkst.
Jij wil het tweede stuk - 30 kilo - in 5 maanden doen. Dat is 6 kilo per maand.
Lijkt me erg ambitieus...
Ik weet dat het een hele stomme weddenschap is. Het blijft mij wel motiveren. Ik ga gewoon keihard sporten en zie in juni wel wat ik ga bereikenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet erg verstandig. Dit is keihard crashen. Je doel is 1,5 kg/week afvallen. Laten we eens kijken hoeveel kcal je dan tekort moet hebben om zoveel af te vallen.
1 kg puur vet = 9000 kcal. Per kg lichaamsgewicht zit er ook wat water in, dus dat is iets lager, dat schijnt rond 7000 kcal/kg te liggen. Dus, iedere week moet je 10.500 kcal onder je verbruik zitten.. (7000x1,5)
Voor een gemiddelde man zou dat betekenen dat je 4 dagen van de week helemaal niks kan eten...
Nu ben je wat groter dan gemiddeld dus misschien is je verbruik 3000 kcal per dag, dat is 21000 kcal per week.
Je moet dus 10.500 onder je verbruik zitten dus je mag slechts de helft eten, 1500 kcal per dag.
Ik zou stoppen met die weddenschap en iets langzamer willen afvallen. Max 0,5 kg/week. Wat je nu doet lijkt me ongezond en de kans op terugvallen en jojoen is groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |