Zo, het werkende leven is weer begonnen. Vanochtend 0.3 boven m'n atl en dat is helemaal prima. Gisteren een hele dag door de Winterefteling gelopen en me niet echt heel druk gemaakt om eten. Het begon met een champagne-onbijtje met wentelteefjes voor vriendjelief's verjaardag, heb daarna wel netjes volkorenbroodjes met mager beleg en twee wraps met veel sla, kalkoenfilet, ananas en een klein beetje dressing ingepakt. Uiteindelijk best netjes gegeten, alleen tussendoor een zakje churro's (5 stuks) met kaneelsuiker en een suikerspin. Vooral veel suikers binnengekregen, maar ook van 11 tot 19:30 gelopen, alleen maar thee gedronken en wel steeds m'n eetmomentjes gedaan.
Vandaag maar weer eens een lijstje posten, tijd om de regelmaat erin te krijgen.
O: 3 volkoren. 2 kalkoenfilet, 1 30+kaas. Grote beker thee.
T: 2 granenbiscuitjes speculaas. Veel thee.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas met gekookt ei, 2 kalkoenfilet. Thee.
S: 30 min lunchwandelen.
T: Appel (weet dat ik eiwitten zou moeten toevoegen, maar de ah heeft al weken mijn yoghurt niet en bij de jumbo waren vrijdag 4 kassa's kapot... ben maar niet in de rij gaan staan).
D: Zuurkool, aardappelpuree (zelfgemaakt, gewoon gestampte gekookte aardappels), bakje spekjes erdoor, ananas erbij, stukje extra magere rookworst (ik weet dat die nog steeds vet is, maar toch..).
T: Niks, na aardappels zit ik erg vol altijd.
Xx
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 7 januari 2013 09:53 schreef Take_A_Picture het volgende:Nou, ik ben dus heel erg slecht in vroeg opstaan, ik snooze 'm altijd een keer teveel. Ik ben 's ochtends nooit zo rationeel als ik lekker warm in mn mandje lig eigenlijk
De shake die ik nu heb vind ik wel lekker. Lekkerder dan ongezoete Brinta

Dus die ga je de rest van je leven eten, die shake vol zoetstoffen en kunstmatige dingen? Ik snap dit niet zo goed eigenlijk... Als je je wekker een kwartier eerder zet, kun je nog steeds snoozen en wel je dag goed beginnen. Het gaat niet om dieeten, maar om je levensstijl veranderen. Als je toch dingen anders gaat aanpakken, neem dat opstaan dan gewoon mee. Na twee weken is je ritme erop aangepast en weet je niet meer beter. [/einde preek]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)