Er staat ook: vuur uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*zet pannetje op het (lage) vuur
* gaat fokken
* denkt : hmm best trek!
* FCK! de havermout!
* heeft een pannetje aangebrande havermout en een bak melk over het net schoongemaakt fornuis
not my cup of porridge
Vliegtuigvoer idd vega, en het liefst nog aziatische vega reserveren indien mogelijk. Had toen rijst met gekruide tempeh, satesaus, groenten en een lekker stuk kruidkoekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... KLM deelt tegenwoordg Punselie's uit!![]()
![]()
Ik was al aan het overwegen om de vegetarische maaltijd aan te vragen, maar zoals jij al zegt... je mist er niks aan.
veel net-bevallen-moedersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Keshet het volgende:
Happy!Jeetje, wat een hoop 'bekenden' hier!
das ook wel een beetje de " gewoonte" hier.. je gewicht is toch afhankelijk van je lengtequote:Merken jullie dat ik het lastig vind om mijn huidige gewicht te melden? Toch een vorm van schaamte ofzo.
Wat je schrijft lijkt me in ieder geval niet te kloppen; 2 BMI punten voor 10 kilo verschil geeft een lengte van 2m23 aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Keshet het volgende:
Mijn doel is om ongeveer 30 kilo af te vallen; nog 28 op dit moment.
Als er 20kg afgaat is mijn BMI 25; dat is al een mooi streven. Als er 30kg af is is mijn BMI 23 en ik weet uit het verleden dat ik me rond dat gewicht het prettigst voel.
Merken jullie dat ik het lastig vind om mijn huidige gewicht te melden? Toch een vorm van schaamte ofzo.
Nou ja, net bevallenquote:
Crap. Rekenen kan ik ook al niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:33 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wat je schrijft lijkt me in ieder geval niet te kloppen; 2 BMI punten voor 10 kilo verschil geeft een lengte van 2m23 aan.
Dan ben je een kop groter dan ik![]()
Dan ligt ons doelgewicht vast bij elkaar in de buurtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben ieniminie met mijn 163cm (wat funest is voor BMI want schiet omhoog)
Je bent dus eigenlijk gewoon te kort voor je gewicht!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:46 schreef douche-eendje het volgende:
Dan ligt ons doelgewicht vast bij elkaar in de buurtBen ook 163 cm kort.
Oh, daar kun je je voor laten opereren in India last ik laatst in R&P, dan maken ze je benen langer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon te kort voor je gewicht!Logische oplossing: langer worden
Klinkt goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, daar kun je je voor laten opereren in India last ik laatst in R&P, dan maken ze je benen langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |