abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2013 @ 20:33:17 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121284739
Bij vitaminepreparaten?

Ja, ik heb toestemming voor dit oproepje ;)

Ladies! Voor een lifestyle artikel in een zeer bekend weekblad zoek ik -in totaal- vier dames (plm. 20-35 jr) die binnenkort met een "hip" dieet beginnen. We willen deze vrouwen volgen en na een aantal weken de resultaten naast elkaar leggen.

Tevens zoek ik een vrouw die zweert bij een groot aantal vitaminepreparaten op een dag. Het gaat om een reportage met fotografie en uiteraard mag je het artikel voor plaatsing doorlezen. Wil je meer weten of lijkt het je nu al leuk om mee te doen, PM me dan!

Thnx :)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 20:35:11 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121284867
Sorry, ik werk alleen samen met maandbladen of het moet voor het vrolijkste weekblad zijn.
pi_121285656
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sorry, ik werk alleen samen met maandbladen of het moet voor het vrolijkste weekblad zijn.
geen plek voor onzin schat.
:*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 7 januari 2013 @ 20:59:22 #4
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_121286294
Dieeten heeft geen enkele zin, je valt gegarandeerd weer terug. Afvallen is gewoon een knop omzetten en de rest van je leven op je gewicht letten. Dan hoef je niet te dieeten. Matigen met alles wat je eet en letten op suikers en vetten. Doe daarbij dagelijks wat aan beweging en gaat goed. Dit is dan wel voor de rest van je leven.
Binnie noe helemoale van god los
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 januari 2013 @ 21:00:33 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_121286349
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Lubbert het volgende:
Dieeten heeft geen enkele zin, je valt gegarandeerd weer terug. Afvallen is gewoon een knop omzetten en de rest van je leven op je gewicht letten. Dan hoef je niet te dieeten. Matigen met alles wat je eet en letten op suikers en vetten. Doe daarbij dagelijks wat aan beweging en gaat goed. Dit is dan wel voor de rest van je leven.
*O* Totaal offtopic, yay.

OT: Succes! Ben benieuwd. Zelf volg ik geen dieet omdat bovenstaand, maar vind het wel altijd leuk om zulke resultaten te bekijken!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_121287194
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Lubbert het volgende:
Lees het topic anders even :')
Ja doei.
pi_121287536
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lees het topic anders even :')
sommige mensen lezen 'dieet' en krijgen direct een zwart waas voor ogen en menen van alles neer te moeten gooien zonder verder te kijken O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121290446
Ben benieuwd, volgen maar. Pics van hun ripped obliques en shredded abdominals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')