er word mee bedoeld sinds je begonnen bent met dietenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dat? Mijn enige atl waar ik echt zeker van ben is mn geboortegewicht
Had je dat broodje brie en die vieze kipwrap in je planning staan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hongerrrrr. Veel te weinig gegeten. Bruin broodje brie vanmiddag en net voordat ik in de trein stapte een gore kipwrap van de hema to go. Gelukkig staat die stoofpot op me te wachten thuis.
De spierpijn van het rennen waggelen gisteren valt best mee overigens, dus heb er zin an om morgen weer tekeer te gaan.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
250 gram volkorenbloem
150ml lauw water
1 eetlepeltje zonnebloemolie
klein beetje zout
Kneden, laten rusten.
Even in een droge koekenpan op hoog vuur, ongeveer 40 seconden elke kant, maar is even zelf bekijken
Nee vanochtend verslapen dus dit is allemaal stationsvoer onderweg naar en van college. Echt niet lekker (nou ja, het broodje brie wel) en duuuuur. Dus dat doen we niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je dat broodje brie en die vieze kipwrap in je planning staan?
Zo ja:![]()
Zo nee:je eten gaan plannen, dan hoef je ook geen gore kipwraps te eten en honger te hebben!
Als ik me vanochtend had verslapen dan had ik de koelkast even open moeten doen en alles wat klaar stond in mijn tas schuiven voor ik de deur uit ging. Ideaal!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee vanochtend verslapen dus dit is allemaal stationsvoer onderweg naar en van college. Echt niet lekker (nou ja, het broodje brie wel) en duuuuur. Dus dat doen we niet meer.
Ja, nee, ik vind vooraf gesmeerde boterhammen echt heel goorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik me vanochtend had verslapen dan had ik de koelkast even open moeten doen en alles wat klaar stond in mijn tas schuiven voor ik de deur uit ging. Ideaal!
Ik eet dan ook geen boterhammen bij de lunchquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, nee, ik vind vooraf gesmeerde boterhammen echt heel goor. Maar je hebt gelijk, het was gewoon een slechte planning. Ik bleek ook geen fruit meer te hebben om mee te pakken enzo.
Ik hou het voorlopig nog wel even bij mn groente&fruitaboquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Sjeen het volgende:
Een kind krijgen is echt de remedie om structuur in je leven te krijgen
Ja die tip heb ik vaker gehad maar vind ik nog vrij drastischquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Sjeen het volgende:
Een kind krijgen is echt de remedie om structuur in je leven te krijgen
ja daaruit durf ik de voorzichtige conclusie te trekken dat zo'n minimens huisvesten in je buik niet zo goed is voor je lijntjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef Vanyel het volgende:
Werkt wel als een dolle. En niet alleen voor je structuur, gezien t feit dat volgens mij half OUD in dit topic zit
nou... Bij mij was dat prima voor mijn lijn. 12 kilo aangekomen en die ook praktisch meteen weer kwijt. Mijn startgewicht was een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daaruit durf ik de voorzichtige conclusie te trekken dat zo'n minimens huisvesten in je buik niet zo goed is voor je lijntje
weer een reden om het niet te doen
Lekker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou het bij de katten, voorlopig. Da's al genoeg verantwoordelijkheid. Die stoofpot is trouwens bizar!
maar is dit voor ze uitgelegd is wat goed is en wat niet of er na?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef Aventura het volgende:
Interessant programma (althans, dat vind ik): Secret eaters, zondag op TLC. Mensen met overgewicht worden gevolgd met een verborgen camera. Na een tijdje worden ze geconfronteerd met hun gedrag, om ze te helpen met afvallen. Interessant detail, zelf denken ze vooraf dat ze goed aten, in ieder geval niet teveel! Tussendoor allerlei feitjes en inzichten uit recent onderzoek. Ik vind het een leuk programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
nou ze wisten globaal heus wel wat goed en slecht voedsel was. Alleen ze waren in ontkenning over of en hoeveel ze dat slechte voedsel aten. Zo had een vrouw in haar eetdagboek genoteerd dat ze in een week een paar snacks had gegeten. De camera vertelde een ander verhaal. Ze had voor 4000 kcal gesnaaid. Zou ze dat laten zou ze in 1 jaar 15 kg afvallen (ofzo). Volgens mij zou zo' n camera voor veel mensen een eye-opener zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar is dit voor ze uitgelegd is wat goed is en wat niet of er na?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |