Couch to 5 km. Handig appje, werkt met ongeveer hetzelfde schema als Evy. Met eigen muziek enzo. Runkeeper heeft ook zo'n programma, maar die begint al vrij snel met langere stukken rennen, dus ik hou het hier even bij.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat is C25K?
Mijn lijstje van vandaag tot nu toe: niets
Bring it on, Moblo!
nachtdienst gehad en ik kom nu pas uit m'n bed
Ik heb 'm idd niet gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve had volgens mij z'n mic niet aan? En ik zat te studeren![]()
en wilde niet storen
Want?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:34 schreef Sometimes het volgende:
Wanneer komt Stormqueen hier weer eens langs..?
Leuke user in dit topic, meestal lekker aanwezig en zo.quote:
Dat ziet er echt superlekker uit!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog nooit havermout op. Misschien maar eens proberen.
Wegens luiheid staat de stoofpot die ik vandaag zou maken nu pas op het vuur, dus die is voor morgen. Straks maar even een wok volgooien met kip en groente.
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ziet er echt superlekker uit!Op de lijst gaat!
Boodschappen gedaan, man aan het werk gezet in de keuken en ben zelf gaan rennen. Voordeel: eten staat klaar als je terug komtquote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Over rennen gesproken, mijn schema zegt dat ik nu moet rennen. Maar moet ook nog alle boodschappen halen, koken, six feet under kijken. Pffff.
Ja, dat gaan we nu dus kijkenquote:
Ik zag het net idd. Die gaat echt op mijn inspiratielijstje erbij.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd. Sowieso vind ik Kayotic een topsite, er is nog nooit een recept van haar wat ik geprobeerd heb en wat is mislukt of niet lekker was.
Weet je ook waarom je zo'n snaaitrek hebt?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
En jongens, ik heb me toch een snaaitrek!Maar ik wil niet vanwege mijn atl vanochtend!
![]()
I am strong!
En anders ga ik gewoon over een half uur naar bed, dan eet ik ook niet.![]()
Haha, da's waar ook!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura kwam met de tip nav de uitvaartopleiding die ik deed en die kreeg toen serieuze competitie met die serie! Gelukkig had ik toen nog geen kinderen en kon ik me er echt volledig in onder dompelen. Ik had alle 5 seizoenen in no time erdoor gedraait!
Is ook wel een erg afsluitende afleveringquote:Op maandag 7 januari 2013 20:07 schreef Aventura het volgende:
Haha, da's waar ook!
Ik zou het best nog een keer willen kijken. Bizar genoeg heb ik de laatste eps van s6 niet gekeken. Wilde er niet aan.
Omdat ik vandaag niet genoeg gegeten heb?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je ook waarom je zo'n snaaitrek hebt?
Ik laat het aan Moblo over, ga ik nu six feet under kijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat ik vandaag niet genoeg gegeten heb?
Wow wist niet dat daar een opleiding voor bestond, dacht dat mensen altijd het vak inrolden. Doe je er ook nog iets mee? Lijkt me een heftig beroep!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura kwam met de tip nav de uitvaartopleiding die ik deed en die kreeg toen serieuze competitie met die serie! Gelukkig had ik toen nog geen kinderen en kon ik me er echt volledig in onder dompelen. Ik had alle 5 seizoenen in no time erdoor gedraait!
Gorgelen met lauwwarm water met zout, schijnt te helpen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit me ook helemaal lam te vreten aan dropjes
maar dat komt omdat ik geen thee meer weg krijg en die antiflu dingen niet helpen en ik echt dood ga van de keelpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |