abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121288518
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Gorgelen met lauwwarm water met zout, schijnt te helpen.
ik zal het zo doen voor ik ga slapen!

ik vreet me helemaal het ongans aan vitamine pillen, trachitol, antiflu, drop etc :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_121288568
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef rhubarbje het volgende:

ik vreet me helemaal het ongans aan vitamine pillen, trachitol, antiflu, drop etc :')
Ik hoop dat het placebo effect bij jou sterk is *O*

Hier heb ik zitten snoepen van granaatappelpitjes. Zo enorm yum :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 januari 2013 @ 21:45:40 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121288573
Ter lering en vermaak hier mijn before & after foto's. Foto 1 is een paar weken na de bevalling, BMI 2627. Foto kind even geblokt...hij heeft ook privacy (alleen wanneer hij er niet zo leuk op staat, ghehe).
De tweede pic is 11 maanden later, juli afgelopen jaar. BMI 23. Het scheelt 'maar' 8 kilo maar wat een verschil. Er komen nog steeds mensen naar me toe die zeggen dat ze mij zo veranderd vinden. Helaas ben ik nog steeds vreselijk aan het snaaien. Ik moet stoppen! Gelukkig wel gisteren weer gaan C25K' en. Ik kan het!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aventura op 07-01-2013 21:53:10 ]
pi_121288634
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Aventura het volgende:
Ter lering en vermaak hier mijn before & after foto's. Foto 1 is een paar weken na de bevalling, BMI 26. Foto kind even geblokt...hij heeft ook privacy (alleen wanneer hij er niet zo leuk op staat, ghehe).
De tweede pic is 11 maanden later, juli afgelopen jaar. BMI 23. Het scheelt 'maar' 8 kilo maar wat een verschil. Er komen nog steeds mensen naar me toe die zeggen dat ze mij zo veranderd vinden. Helaas ben ik nog steeds vreselijk aan het snaaien. Ik moet stoppen! Gelukkig wel gisteren weer gaan C25K' en. Ik kan het!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zie je die 8 kilo goed bij jou :o Mooi hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121288735
pi_121288850
Ohja ik ga ook ff foto zoeken nog :@
pi_121288904
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik ga ook ff foto zoeken nog :@
Ja doe eens want jouw resultaat is ook al echt fantastisch LoLa O+ Echt zo'n verschil met toen ik je ooit voor het eerst zag :Y
  maandag 7 januari 2013 @ 21:52:26 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121288966
Ja bij mij zijn enkele kilo's al het verschil tussen chubby en slank. Ik oog volgens mij wel altijd slanker dan ik weeg. Ik kan me nog een sportschool intake heugen (jaaren geleden hoor). Ik woog toen ongeveer 70 kilo en de instructeur was echt verbijsterd. Hij dacht dat de weegschaal stuk was. Want hoe kon ik zoveel wegen!!! :D
Maar: er redelijk uitzien of niet, met 70+ zit ik wel al aan een BMI van boven de 25, dus ik vind het toch niet oke om daar boven te gaan zitten. Op die bovenste foto had ik zelfs een BMI van 27, bereken ik nu.
pi_121289143
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop dat het placebo effect bij jou sterk is *O*

Hier heb ik zitten snoepen van granaatappelpitjes. Zo enorm yum :9
nou ja ik weet gewoon niet wat ik anders moet doen ;( want ik heb straks tentamens en dit weekend ga ik een romantisch weekendje weg met mijn lief

ik kan echt nu niet ziek worden dat zou funest zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_121289244
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zie je die 8 kilo goed bij jou :o Mooi hoor!
ja jeetje zeg! vooral in je gezicht
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 januari 2013 @ 22:00:13 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121289384
Vind ik ook, echt moeke en meisje. Ehm, ik bedoel jonge vrouw. :D
  maandag 7 januari 2013 @ 22:01:42 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121289465
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Lieve BE, maak je het jezelf niet een beetje moeilijk? Iets meer eten bij avondeten, zou dat niet helpen?
Jazeker, maar dan moet ik wel meer koken. ;)
Vandaag ging mis bij het eten overdag. Ik had door een foutje niet meer bij me dan een droge cracker en een salade, als ontbijt en lunch. Heb daar dus ook nog 4 speculaasjes en 6 chocoladeballen bij op. :@
Maar dan nog is het flink karig, en mijn bord broccolistamp maakte het niet goed. ;)

Morgen eet ik echt meer! Promiss!

MaJo, erinrollen gebeurt ook veel hoor. Helaas heb ik er geen werk in kunnen vinden nog. Het is heel populair, heel veel sollicitanten en nu ik kindjes heb is het gewoon geen goede combi. Het is echt heel erg veeleisend en vrijwel niet in part time te doen. Maar ooit ga ik het echt wel doen, het is vlgs mij zo'n mooi vak!
  maandag 7 januari 2013 @ 22:01:45 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121289472
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Niet teveel van die snoepjes nemen, die zoetstoffen kunnen heel naar op je darmen inwerken (het 'laxerend effect', ik krijg er altijd buikpijn van en veel gerommel en een opgeblazen buik). Voel je je straks alsnog ziek!
pi_121289542
Nou daar gaat ie dan:

Voor:
SPOILER
Na:

SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 13:11:07 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 22:03:37 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121289603
Wauw Aventura, wat een verschil idd zeg! :Y

En LovelyLady! :o _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 22:04:06 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121289634
Spectaculair LovelyLady! Echt een ander mens. Wat goed!
pi_121289757
LovelyLady WOW!! _O_ Wat een verschil zeg! Hoeveel weeg je nu?
pi_121289821
Het motiveert echt enorm die foto's! Thanks! ^O^ :*
pi_121289856
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Isabeau het volgende:
LovelyLady WOW!! _O_ Wat een verschil zeg! Hoeveel weeg je nu?
Afgelopen zondag 94kg (mijn ticker klopt ook niet meer maar ik wil niet aanpassen)
Er zijn dus wel wat kilo's bij geslopen maar nu weer int gareel ^O^ We gaan er weer voor :)

En thanks allemaal *O*
Het voelt ook gewoon lekkerder.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 22:08:16 ]
pi_121290145
Ja Lola, jij lekker ding :* Trots mag je zijn hoor, heb je die tijd een paar keer gezien en ik zie je gewoon krimpen ;)
pi_121290152
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

Niet teveel van die snoepjes nemen, die zoetstoffen kunnen heel naar op je darmen inwerken (het 'laxerend effect', ik krijg er altijd buikpijn van en veel gerommel en een opgeblazen buik). Voel je je straks alsnog ziek!
maar daar kan ik wel mee leven, daar kan ik prima mee studeren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_121290182
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ja Lola, jij lekker ding :* Trots mag je zijn hoor, heb je die tijd een paar keer gezien en ik zie je gewoon krimpen ;)
Whihi :D Jij ook joh :P
Maar ik pas jouw broeken nog steeds niet. :X
pi_121290221
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef lezzer het volgende:
Het motiveert echt enorm die foto's! Thanks! ^O^ :*
inderdaad! jeetje wat een boel in een jaar LovelyLady
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_121290363
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

inderdaad! jeetje wat een boel in een jaar LovelyLady
Ja begin ging wel hard zeg :X
Nu niet zo hoor. Ik moet me er ook wel toe zetten om weer (meer) te gaan bewegen, dat is er de laatste 2/3 maanden wel bij ingeschoten
pi_121290378
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Whihi :D Jij ook joh :P
Maar ik pas jouw broeken nog steeds niet. :X
Komt wel :* Bewaar ze maar voor als ze straks nodig zijn, dat ze weg zijn is voor mij al een extra motivatie om echt echt echt niet aan te mogen komen. Ik had de grootste (de 34) aan toen ik op mn zwaarst was, 87 kilo. Heb hier nog 2 broeken in maat 32 liggen maar die zijn ook veel te groot, zit inmiddels afhankelijk van het model in een 29/30
pi_121290547
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Komt wel :* Bewaar ze maar voor als ze straks nodig zijn, dat ze weg zijn is voor mij al een extra motivatie om echt echt echt niet aan te mogen komen. Ik had de grootste (de 34) aan toen ik op mn zwaarst was, 87 kilo. Heb hier nog 2 broeken in maat 32 liggen maar die zijn ook veel te groot, zit inmiddels afhankelijk van het model in een 29/30
Maar jouw heup samenstelling is ook anders, ik heb al 2 kinderen gebaard hoor :D _O-
en het zijn ook lowcut achtige dingen :D
Vraag me af of dat OOIT gaat passen :@
Maar ze liggen in de kast ;) en ik bewaar ze nog wel even hoor :D
pi_121290615
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Maar jouw heup samenstelling is ook anders, ik heb al 2 kinderen gebaard hoor :D _O-
en het zijn ook lowcut achtige dingen :D
Vraag me af of dat OOIT gaat passen :@
Maar ze liggen in de kast ;) en ik bewaar ze nog wel even hoor :D
Joh, mocht het niets zijn geef ze dan maar aan arme broekloze mensen ofzo :P Maar als ze goed zitten scheelt het toch weer wat broeken zoeken.
pi_121290688
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Joh, mocht het niets zijn geef ze dan maar aan arme broekloze mensen ofzo :P Maar als ze goed zitten scheelt het toch weer wat broeken zoeken.
Ga het over een tijdje weer proberen (als ik onder de 90 kom) :D ^O^
pi_121291187
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ga het over een tijdje weer proberen (als ik onder de 90 kom) :D ^O^
Ik hoop voor je dat hij past & dicht kan ;)
pi_121291386
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sterkte met doodgaan alvast. Maar houd bij het doodgaan in gedachte dat het heus ooit een keer beter wordt. Heus.
Let's hope so :'). Heb een run over moeten slaan, ivm doodgaan, maar toen ik dacht aan alle (goede) ervaringen hier de laatste nog wel ff gedaan. Die foto's O+. Jullie zijn best wel geweldig!
pi_121292303
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Let's hope so :'). Heb een run over moeten slaan, ivm doodgaan, maar toen ik dacht aan alle (goede) ervaringen hier de laatste nog wel ff gedaan. Die foto's O+. Jullie zijn best wel geweldig!
Heus! Mijn eerste les met Evy, ermagherd ;( ik ging zó dood! Maar nét die les uitgelopen, helemaal dood :') maar het heeft me erg geholpen met afvallen en m'n conditie is nu awesome :Y Loop nu zonder problemen 15km, anderhalf uur aan één stuk. En als ik 't kan, denk ik altijd maar ;) heb nog nooit in m'n leven een schoolcoopertest gehaald, nooit verder gekomen dan 1200 meter ofzo...

Goed dat je gegaan bent :Y
Ja doei.
pi_121292526
Wow, 15 km, wat goed!

Ik zou nu best een appeltje willen, is dat een heel slecht idee?
pi_121292764
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, 15 km, wat goed!

Ik zou nu best een appeltje willen, is dat een heel slecht idee?
Het is voor iedereen haalbaar. :Y ook voor jou! En tuurlijk! Lekker appeltje :9
Ja doei.
pi_121292977
Die voor en na foto's zijn geweldig!!
Respect dames!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121294989
Hey allemaal!

Ik ben jaren geleden zo'n 20 kilo afgevallen. Ik maak al een tijdje filmpjes op YouTube en besloot deze keer mijn verhaal over het afvallen te vertellen. Misschien dat het jullie kan helpen om vooral door te blijven gaan op de goede weg!

dinsdag 8 januari 2013 @ 07:38:14 #196
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121300571
Gister lag ik al om half 10 te slapen op de bank met giga hoofdpijn. Nu weg.

Yoga geven op de BSO was echt super tof. Leuk dat ze het vonden. :D

O: Havermout met lijnzaad en wat rozijnen + glas water + glaasje jus
T: Sinaasappel + groene thee
L: 2 bruine boterhammen met kaas en tomaat + glas melk
T: Banaan + mandarijn + thee
D: ???
T: Bakje yoghurt

Morgen weer sporten.
pi_121300639
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jazeker, maar dan moet ik wel meer koken. ;)
Vandaag ging mis bij het eten overdag. Ik had door een foutje niet meer bij me dan een droge cracker en een salade, als ontbijt en lunch. Heb daar dus ook nog 4 speculaasjes en 6 chocoladeballen bij op. :@
Maar dan nog is het flink karig, en mijn bord broccolistamp maakte het niet goed. ;)

Morgen eet ik echt meer! Promiss!

Ben je dan iets vergeten mee te nemen? Of kwam er een glitch in de planning waarin je je had voorgenomen om even iets te gaan halen ofzo?

Ik ben echt een dreuzel met plannen. Als ik zie wat jullie allemaal lunchen en er aan denk dat ik dat dus van te voren zou moeten bedenken en zorgen dat het in huis is, dat ik het klaarmaak en meeneem slaat de stress me al om het ochtendhart :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121300705
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
slaat de stress me al om het ochtendhart :o
Daarom maak ik hier 's avonds al een deel klaar tijdens het koken... moet ik toch wachten in de keuken :P
pi_121300723
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daarom maak ik hier 's avonds al een deel klaar tijdens het koken... moet ik toch wachten in de keuken :P
Ja, ok, maar ik heb dus zeer regelmatig geen "tijdens het koken". Mijn avondeten is echt all over the place gedurende de week.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:03:30 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121300823
Goedemorgen,

Helaas is zoonlief nog niet helemaal opgeknapt dus nog een dagje thuis. Gisteren is prima gegaan dieetsgewijs.

Lijstje:
O: volle yoghurt met lijnzaad, druiven
L: omelet met spek, rauwkostsalade, glas melk
D: Roerbakschotel met broccoli, paprika, champignons, tomaat, ui met kipfilet. Bakje yoghurt

Verder veel thee en water.

Morgenavond uitje met het werk naar Wicked incl. Diner. Hopelijk kan ik me met het diner aan het dieet houden, maar zou moeten lukken als ik het dessert laat staan. Helaas mis ik hierdoor ook mijn sportavond, dus volgende week maar 2x.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')