SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Ketchup is toch ook niet echt naturel, dacht dat dat basrtens vol suiker zat.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Weer eens progress pics:
17-11 in de gym:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag thuis, heb moeite met rug aanspannen;p Tips zijn welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen, foto's van 15-11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Pastapipos op 01-12-2012 22:31:30 (Benen erbij :)) ]"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Maar je kan er ook relatief weinig van gebruiken toch? Ik doe er, als ik aardappelen eet, altijd mosterd bij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:35 schreef esv7 het volgende:
Ketchup is toch ook niet echt naturel, dacht dat dat basrtens vol suiker zat.
Maarja, volgensmij is dat net als fruitsappen. In een tomaat of een sinaasappel/appel ofzo valt het suiker wel mee, maar als je er tientallen uit gaat persen voor één liter is het weer een ander verhaal."If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
Weer eens progress pics:
17-11 in de gym:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag thuis, heb moeite met rug aanspannen;p Tips zijn welkom!i do not see the legs,broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uit de OP.
Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus!
Ik wilde helemaal niks aan mijn lijf doen maar begin in die kracht wel veel lol te krijgen. Ik oefen op een beer van 2 meter.
Serieus, ik verheug me gewoon op de zomer en een leuke bikini.
Maar feit is wel dat je leuk heel sterk kunt zijn maar dat niet je hele lijf in lijn is.
Mijn benen waren al sterk door een paar jaar 32 km per dag te fietsen. Nu zijn mijn armen, schouders en borstspieren in een paar maanden heel sterk geworden. Maar mijn buik bijv. niet.
Sportschool zit hier niet.
Wat is er nog meer te doen dan. Want ik zie oefeningen nu wel zitten om dat er bij te trekken.
Ben 1:73 en slank.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.![]()
Zijn erbij gezet nuquote:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
![]()
Je rug is net een smiley..
Jij traint denk ik teveel op de armen, schouders en borst.
Ik heb er geen verstand van maar dat zie ik op de foto's.Un certain jeune homme
Hier bij oudere foto's ziet m'n rug er heel anders uit, ik kan t gewoon niet aanspannen ;pquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Je rug is net een smiley..
Jij traint denk ik teveel op de armen, schouders en borst.
Ik heb er geen verstand van maar dat zie ik op de foto's.
Wel slechte kwaliteit foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
Weer eens progress pics:
17-11 in de gym:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag thuis, heb moeite met rug aanspannen;p Tips zijn welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen, foto's van 15-11Hoe lang train je al en welke routine? Je ziet er wel een beetje ondervoedt uit. Je core wat beter aanpakken zou denk ik wel goed voor je zijn, vanwege je holle rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Ben vlak voor de zomervakantie wat serieuzer begonnen, maar heb helaas in m'n beginnerstijd lopen cutten omdat ik abs wilde ;p Maar begin steeds meer van voeding en trainen te begrijpenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe lang train je al en welke routine? Je ziet er wel een beetje ondervoedt uit. Je core wat beter aanpakken zou denk ik wel goed voor je zijn, vanwege je holle rug.En dingen zoals bijvoorbeeld rear delts probeer ik nu ook te trainen omdat ik dat soort details eerst achterwege liet. En sinds kort pas begonnen met deadliften
Gewoon goed blijven eten, hard blijven trainen en lekker blijven slapen; dan komt alles goed.
Keep up the good work mi mang.If not now, then when.![]()
Pics van jou naast je xxl-rackquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon goed blijven eten, hard blijven trainen en lekker blijven slapen; dan komt alles goed.
Keep up the good work mi mang.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hier bij oudere foto's ziet m'n rug er heel anders uit, ik kan t gewoon niet aanspannen ;p
Wel slechte kwaliteit foto'sJe bent het oneens dat ik zie dat je in eerste instantie op je armen schouders en borst bent gaan trainen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mind you, ik ben een vrouw en maak het zelf mee. Bij mij komt het per toeval door mijn huidige werk en mijn gespierde benen heb ik te danken aan een paar jaar 32 km per dag fietsen.
Ik ben de laatste maanden heel sterk geworden qua borstspieren, schouderspieren, rugspieren en armspieren en zelfs handspieren.
Mijn rechteronderarm is heel dik i.v.m. mijn linker onderarm. Ik vind dat niet mooi.
Ben verder slank maar ik wil nu ook trainen om er een geheel van te maken. Mijn buikspieren bij het geheel te krijgen.
Daarom post ik hier. Een sportschool zit hier niet.
Bij jou heb ik echt het idee dat je je inspant op bepaalde delen en de rest van je lichaam niet hebt meegenomen in het programma.Un certain jeune homme
Wil je ook nog dat ik mij in een brandweer outfit hijs?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Pics van jou naast je xxl-rack
If not now, then when.![]()
Doe maar niet.. dan zien we je afgetrainde lichaam nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil je ook nog dat ik mij in een brandweer outfit hijs? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe maar, voor de newbs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil je ook nog dat ik mij in een brandweer outfit hijs? [ afbeelding ][ afbeelding ]Un certain jeune homme
Ik post wel als ik tevreden ben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doe maar niet.. dan zien we je afgetrainde lichaam niet
Misschien is het Zuzka Light Youtube kanaal wat voor je.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:26 schreef Staal het volgende:
Uit de OP.
Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus!
Ik wilde helemaal niks aan mijn lijf doen maar begin in die kracht wel veel lol te krijgen. Ik oefen op een beer van 2 meter.
Serieus, ik verheug me gewoon op de zomer en een leuke bikini.
Maar feit is wel dat je leuk heel sterk kunt zijn maar dat niet je hele lijf in lijn is.
Mijn benen waren al sterk door een paar jaar 32 km per dag te fietsen. Nu zijn mijn armen, schouders en borstspieren in een paar maanden heel sterk geworden. Maar mijn buik bijv. niet.
Sportschool zit hier niet.
Wat is er nog meer te doen dan. Want ik zie oefeningen nu wel zitten om dat er bij te trekken.
Ben 1:73 en slank.![]()
Het lijkt wel op ja, daarom altijd beginnen met compounds.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent het oneens dat ik zie dat je in eerste instantie op je armen schouders en borst bent gaan trainen?
Mind you, ik ben een vrouw en maak het zelf mee. Bij mij komt het per toeval door mijn huidige werk en mijn gespierde benen heb ik te danken aan een paar jaar 32 km per dag fietsen.
Ik ben de laatste maanden heel sterk geworden qua borstspieren, schouderspieren, rugspieren en armspieren en zelfs handspieren.
Mijn rechteronderarm is heel dik i.v.m. mijn linker onderarm. Ik vind dat niet mooi.
Ben verder slank maar ik wil nu ook trainen om er een geheel van te maken. Mijn buikspieren bij het geheel te krijgen.
Daarom post ik hier. Een sportschool zit hier niet.
Bij jou heb ik echt het idee dat je je inspant op bepaalde delen en de rest van je lichaam niet hebt meegenomen in het programma.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Hee brahs, ik ben nieuw dus zal me voorstellen.
Mijn naam is Raymond, ben 20 jaar en woon in Apeldoorn. Ik train 4 jaar maar pas anderhalf jaar serieus. Voor de zomer heb ik te diep gecut waardoor ik spiermassa ben verloren, na de zomer gebulkt en zit nu weer anderhalf maand in de cut (maar dan gewoon 500 kcal onder maintenance).
Binnenkort zal ik wat progressiefoto's uploadenI lift things up and put them down.![]()
Hey dat is die ene.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien is het Zuzka Light Youtube kanaal wat voor je.
Is dat die lekkere Russische?quote:
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Ik dacht eigenlijk dat je me in de zeik liep te nemen. http://www.youtube.com/user/ZuzkaLightquote:
Maar dit is een prima buikspieroefening die niet saai is.
Die herhalen en volhouden. Bedankt.Un certain jeune homme
Ja. Die is oorspronkelijk van Bodyrocktv maar die was opeens weg. Ik lees nu in de reacties dat het uit is tussen hun (meisje en die gast van de channel) en ze nu haar eigen ding heeft.quote:
Ah, ik zie dat de link al gepost is. Even wat "informatie" opdoen.
Nergens voor nodig.![]()
@Staal: mijn reactie was serieus.
Wat voor werk doe je?
@de mannen hier: via dbb is wat pr0n van zsuzsanna te vinden.
[ Bericht 14% gewijzigd door CarbonC op 01-12-2012 23:08:32 (aanvulling) ]![]()
Ja kreeg het in de gaten. Zag aanvankelijk die tumbles. Dat ik echt dacht van sjeez. Sorry maar dat is geen training meer voor mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef CarbonC het volgende:
@Staal: mijn reactie was serieus.
Wat voor werk doe je?
@de mannen hier: via dbb is wat pr0n van zsuzsanna te vinden.
Maar ik geloof heilig in herhaling en doorzetten zoals met de buikspieroefeningen.
Dus die ga ik doen. Herhalen en toch niet saai.Un certain jeune homme
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef CarbonC het volgende:
@de mannen hier: via dbb is wat pr0n van zsuzsanna te vinden.![]()
Gelijk vol gas downloaden!!,,/![]()
De 2e brede raymond hierquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef FlexdemMuscles het volgende:
Hee brahs, ik ben nieuw dus zal me voorstellen.
Mijn naam is Raymond, ben 20 jaar en woon in Apeldoorn. Ik train 4 jaar maar pas anderhalf jaar serieus. Voor de zomer heb ik te diep gecut waardoor ik spiermassa ben verloren, na de zomer gebulkt en zit nu weer anderhalf maand in de cut (maar dan gewoon 500 kcal onder maintenance).
Binnenkort zal ik wat progressiefoto's uploaden
Got ya e-mail! Let me get close to the camera, so yall can hear what I'm sayin'.quote:Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Motivatie, motivatie. Iemand het zien liggen? Gisteren had ik het nog
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
In de spiegel.quote:Op zondag 2 december 2012 10:48 schreef stinkie het volgende:
Motivatie, motivatie. Iemand het zien liggen? Gisteren had ik het nogBEASTMODE![]()
te veel lopen soppen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:46 schreef Staal het volgende:
Mijn rechteronderarm is heel dik i.v.m. mijn linker onderarm.![]()
![]()
zoek op susana spearsquote:Op zondag 2 december 2012 01:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zit al 2,5 uur met m'n broek op m'n enkels.... Heb je nou al wat gevonden?Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.![]()
Misschien een rare vraag;
is het mogelijk dat wanneer je bv heel lang je benen alleen traint door voetbal oid en daar door grote(re) bovenbeen spieren krijgt. Maar dat dit alleen op een selectieve plek is zeg maar?
Heb namelijk de rare hersenspinsel dat sinds ik mijn benen ook op veel meer plekken train mbh leg press etc. het wat beter verdeeld wordt zeg maar. Soort van in verhouding.
Kan zoiets of is dit, zoals ik al zei, een of andere hersenspinsel?![]()
Gewichtheffers doen over het algemeen niet aan bankdrukken en zeker geen borstdagquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen een beetje trainen en competitief gewichtheffen. Kijk het filmpje even af en luister goed naar wat ze zegt. Op de manier waarop zij (en de rest van de filmpjes die gelinked zijn) het uitlegt leg je de focus meer op je borstspieren en minder op je front delts. Die kan je beter trainen op je schouder dag en op borstdag concentreren op je (duh) borst. De correcte form geeft minder kans op schouderblessures. Mocht je rugproblemen hebben kan je je beter concentreren op het oplossen van de oorzaak ipv symptoonbestrijding waardoor je meer kans hebt op andere blessures.
Als je niet weet waar je over praat kan je het beste maar geen advies geven aan mensen.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Wat noem jij bench press dan? Volgens mij wordt dat gewoon geschaard onder gewichtheffen inclusief de world championships etc.quote:Op zondag 2 december 2012 15:00 schreef 1517 het volgende:
[..]
Gewichtheffers doen over het algemeen niet aan bankdrukken en zeker geen borstdag![]()
Bij voetbal gebruik je veel je quads en hamstrings. Als je dan je benen gaat trainen, train je ook spieren die je veel minder belast bij voetbal, dus zullen die en grote groei-impuls krijgen waardoor ze meer in verhouding raken met de rest.quote:Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef MrGuma het volgende:
Misschien een rare vraag;
is het mogelijk dat wanneer je bv heel lang je benen alleen traint door voetbal oid en daar door grote(re) bovenbeen spieren krijgt. Maar dat dit alleen op een selectieve plek is zeg maar?
Heb namelijk de rare hersenspinsel dat sinds ik mijn benen ook op veel meer plekken train mbh leg press etc. het wat beter verdeeld wordt zeg maar. Soort van in verhouding.
Kan zoiets of is dit, zoals ik al zei, een of andere hersenspinsel?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik ben nu in mijn 6de week IF.
Boek goede resultaten en vetpercentage daalt prima.
Nu wil het geval dat ik het plusminus 4 weken gewoon structureel koud heb.
Ik was altijd eerste die zeikte dat het te warm was maar dit is nu niet meer het geval. Zelfs bij bv mijn oma waar het standaard te warm is zit ik binnen met handschoenen (althans, ik zou het willen)
Is dit een hersenspinsel en volledig te wijten aan de buitentemperatuur of is hier een logische verklaring voor?
Of is het iets simpels als minder vet = minder isolatie = koud?BEASTMODE![]()
Volgens mij sowieso het laatstequote:Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik was altijd eerste die zeikte dat het te warm was maar dit is nu niet meer het geval. Zelfs bij bv mijn oma waar het standaard te warm is zit ik binnen met handschoenen (althans, ik zou het willen)
Is dit een hersenspinsel en volledig te wijten aan de buitentemperatuur of is hier een logische verklaring voor?
Of is het iets simpels als minder vet = minder isolatie = koud?![]()
![]()
Gewichtheffers doen wel aan bankdrukken.
Deze boy doet ook gewoon squatten, deadliften en bankdrukken.
![]()
Het zijn drie oefeningen waar je flink wat kracht mee kan opbouwen, dus het lijkt me goed om te doen als gewichtheffer.quote:Op zondag 2 december 2012 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, in een deficit is je gevoelstemperatuur altijd kouder, vanwege 1) minder thermogenese door voedselvertering en 2) je lichaam die lichaamsprocessen omlaag schroeft omdat het merkt dat het in een energiedeficit zit en vetreserves aan het aanspreken is.quote:Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
Of is het iets simpels als minder vet = minder isolatie = koud?
Ik wed dat je het in je feeding window een stuk minder koud hebt dan tegen het eind van je vasten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 02-12-2012 19:11:36 ]Confidence through competence![]()
Zeg dat, sinds ik weer bulk heb ik het (vooral op trainingsdagen) echt non stop fucking warm. Zit ik op m'n werk met wat collega's, iedereen vernikkeld van de kou met dikke truien aan, terwijl ik in m'n shirtje zonder mouwen zit omdat het zo warm is.
Of toch du vader?![]()
Godverdomme stereo, waar hangen de camera's?quote:Op zondag 2 december 2012 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, in een deficit is je gevoelstemperatuur altijd kouder, vanwege 1) minder thermogenese door voedselvertering en 2) je lichaam die lichaamsprocessen omlaag schroeft omdat het merkt dat het in een energiedeficit zit en vetreserves aan het aanspreken is.
Ik wed dat je het in je feeding window een stuk minder koud hebt dan tegen het eind van je vasten.
Inderdaad! Vanmiddag zat ik bij een maat nog te playstationen met handschoenen aan, maar wanneer ik gegeten heb (=17.00 uur) is het lekker behaaglijk.
Heb hier wel heel erg last van dan.
BEASTMODE![]()
Eén maand verlof, één maand training intensiveren in de gym (normaal 3x per week) en losgaan. Waaronder een week bulk in megamode in new york.
Let's double the pain, sweat, tears and sores...
Glorious..Patience is a virtue![]()
dat zijn je nierenquote:Op zondag 2 december 2012 19:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Zeg dat, sinds ik weer bulk heb ik het (vooral op trainingsdagen) echt non stop fucking warm. Zit ik op m'n werk met wat collega's, iedereen vernikkeld van de kou met dikke truien aan, terwijl ik in m'n shirtje zonder mouwen zit omdat het zo warm is.![]()
Ik probeer (nog steeds) wat informatie in te winnen wat betreft het verhogen van het gewicht per workout met Starting Strength.
Nu las ik hier dat je, voor zolang het mogelijk is, de squat/benchpress/deadlift per workout met 5kg verhoogd, en de press met 2.5kg (valt de pendlay row ook onder de 2.5kg?) Is dit een goede richtlijn?
Alleen lees ik hier de eerste drie weken de squat en deadlift met 7.5 kg te verhogen en de 'rest' met ongeveer 5kg. Na drie weken halveer je dan de verhoging per workout.
Wat is verstandiger om mee te beginnen?
Ik probeer zoveel mogelijk te lezen voordat ik hier een vraag stel, kwam er deze keer niet uit.
Excuses![]()
![]()
Alleen 5kg voor deadlift de rest allemaal 2,5kg.quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef seto het volgende:
5kg voor squat en deadlift, 2,5kg voor de rest![]()
Bij mijn sportschool zijn de kleinste schijven 2,5 kilo
everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Dan koop je zelf 2x1.25kg en neem je ze mee?quote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef DeLoet het volgende:
Bij mijn sportschool zijn de kleinste schijven 2,5 kilo![]()
Ik ben gestrand voor 1 dag in Rusland nadat ik mijn vlucht heb gemist, zo maar eens hier op het vliegveld improviseren met trainenquote:![]()
![]()
Ik ben nu zelf een maand bezig met starting strength. Ik ben een absolute beginner heb ervoor twee weken een flut schema gehad en dat is alles dus mijn krachtniveau is echt laag. Ik zou met alles behalve de deadlift per training met 2,5kg verzwaren anders gaat het echt snel naar een te hoog niveau bij mij. Deadlift inderdaad met 5kg per keer.quote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef rumiii het volgende:
Ik probeer (nog steeds) wat informatie in te winnen wat betreft het verhogen van het gewicht per workout met Starting Strength.
Nu las ik hier dat je, voor zolang het mogelijk is, de squat/benchpress/deadlift per workout met 5kg verhoogd, en de press met 2.5kg (valt de pendlay row ook onder de 2.5kg?) Is dit een goede richtlijn?
Alleen lees ik hier de eerste drie weken de squat en deadlift met 7.5 kg te verhogen en de 'rest' met ongeveer 5kg. Na drie weken halveer je dan de verhoging per workout.
Wat is verstandiger om mee te beginnen?
Ik probeer zoveel mogelijk te lezen voordat ik hier een vraag stel, kwam er deze keer niet uit.
Excuses
Begin jij ook met alles met een lege stang?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik dacht trouwens ook dat het laagste wat wij hier hadden 2,5kg was. Maar na wat zoekwerk lagen er ook schijfjes van 1,25kg en 0,5kg gelukkig.
De millitairy press iedere keer met 5kg verhogen is toch behoorlijk wat te veel voor mij.
Maargoed ik weet natuurlijk niet of jij hiervoor al getrained hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat is echt teveel inderdaad. Ik denk dat je met 2,5 al vrij snel stalked. Verdomd zware oefening.quote:Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef esv7 het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat het laagste wat wij hier hadden 2,5kg was. Maar na wat zoekwerk lagen er ook schijfjes van 1,25kg en 0,5kg gelukkig.
De millitairy press iedere keer met 5kg verhogen is toch behoorlijk wat te veel voor mij.
Maargoed ik weet natuurlijk niet of jij hiervoor al getrained hebt.![]()
Ja 30kg millitairy press lukte mij laatste set niet. Even aankijken en anders even kijken hoe ik ga raisen. Mischien eerst 3x5 dan 3x8 en dan omhoog of gewoon 1kg erbij per keer.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Om tot het begingewicht te komen heb ik dit maar gevolgd.quote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik ben nu zelf een maand bezig met starting strength. Ik ben een absolute beginner heb ervoor twee weken een flut schema gehad en dat is alles dus mijn krachtniveau is echt laag. Ik zou met alles behalve de deadlift per training met 2,5kg verzwaren anders gaat het echt snel naar een te hoog niveau bij mij. Deadlift inderdaad met 5kg per keer.
Begin jij ook met alles met een lege stang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik moet doen is mij nu duidelijk. Yo![]()
quote:I don’t need to tell you why you need to do bicep curls. You want ripped guns? You want women to faint when you flex? You want to be able to crush walnuts in your elbow crease (but not be able to touch your own shoulders)? You do bicep curls.
If you’ve been to a gym before, you’ve probably seen a few of the stations in the picture up there. Usually, they’re relegated to some dark corner with the free weights, far from all the cable machines and ellipticals so they don’t interfere with the serious gym goers. They’re called squat racks. No one knows why.
These squat racks are specially designed gym stations built solely to perform the one exercise every fit person must do – bicep curls.
“But wait,” you whine because you’re a sad little girly man who doesn’t have to turn sideways to squeeze his massive, pulsating arms through doorways, “I thought you could curl anywhere, why curl in the squat rack?”
It’s What They’re Designed For – Clearly, a squat rack is purpose built for curling. It’s obvious. Why’s it called a squat rack then? Who knows. Their specially designed cubomantic shaping makes for the ideal space to move a barbell up and then back down again. Obviously, squats are supposed to be done on yoga balls. Who would want to do those anyway, I’m pretty sure they don’t even work any important muscles. When was the last time you flexed your quads at the beach to impress the ladies?
Squats Destroy Your Knees – Even if you were some kind of genius and knew what muscles squats worked, they’re super, incredibly dangerous. One time, I was enjoying a nice iced beverage at my gym’s smoothie bar when I considered maybe doing a body weight squat at some point. Blew out my ACL. True story. Don’t be stupid like me. Knees weren’t meant to bend, they were only meant to prop up your glorious biceps.
Key Gym Positioning – Do you know why they put the squat racks where they do? You don’t. Shut up. In every gym they’re almost centered in the ideal place for curling. First, they’re put in front of a mirror. What’s the point of curling if you can’t see the pump? If you didn’t have mirror to reflect your glorious visage, you’d look awfully stupid dropping the weights and flexing after each set. Even better they’re often positioned in the corners of the gym. This means they’re acoustically ideal for reflecting the mighty roars you release with each rep. Even worse, you might not hear when your spotter screams “One more rep!” or “Light weight! You got this bro!” from two feet away. Acoustics. It’s science.
Ultra-Safety – You already know you have to have a spotter. You could probably die or something if you don’t. But is it really O.K. having just one spotter? Sure, they make you feel safer with their hands at your elbows and their comforting warmth pressed against your back in a totally non-sexual completely platonic bro-hump of safety, but how much can they really help? After all, you’re clearly the alpha male here, it wouldn’t be proper to have friends who have bigger biceps than you do. How can you expect them to help? The squat rack provides bars and pins and stuff, so if the unthinkable happens and you miss a set your precious toes are safe.
Versatility – Most people realize there’s no limit to the types of curls you can do in the squat rack. Bicep curls. Hammer curls. Reverse grip curls. Bicep curls. Bicep curls. I could go on. Bicep Curls. But did you know that you can do other exercises in the squat rack? I don’t just mean taking dumbbells in there to superset barbell curls with dumbbell curls I mean exercises that are actually not curls. It’s true. The squat rack is the perfect place to do your push ups, crunches and leg lifts – not that you need to do calisthenics, but it’s a good way to show off to the rest of the gym how incredibly powerful your biceps are.
Because I Said So – You’re still reading this? After all the great reasons I’ve given you to curl in the squat rack, you’re seriously still reading this and not racing off to the gym to do your curls? Do you even curl? Get to it, Princess.
As you can see there are clearly six good reasons to curl in the squat rack. I’m sure there are actually seven, but I can’t be bothered to write the last one down. It’s chest day (everyday is chest day) and I have to go do my curls.Deathlift or Die.![]()
Zijn er meer mensen die last hebben van verstopping door de Whey shakes?
DurfTeVragen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nee.quote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
DurfTeVragen.Of toch du vader?![]()
Nooit last van. Ik poep als een trooper.quote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
DurfTeVragen.![]()
Ik poep zelfs beter door shakesquote:Op zondag 2 december 2012 21:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nooit last van. Ik poep als een trooper.![]()
![]()
OP trainingsdagen is dat het eerste wat er bij mij naar binnen gaat. Na 3 minuten moet ik dan 'even gaan zitten'.quote:![]()
Rice&Protein, standaad ontbijt shake, of ik nou train of niet die dag. De koffie na de shake doet 't ook goed trouwens.quote:Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
OP trainingsdagen is dat het eerste wat er bij mij naar binnen gaat. Na 3 minuten moet ik dan 'even gaan zitten'.![]()
Ik schijt al weken klote. Met of zonder whey. Er zijn dagen dat ik die pot alleen staand bekijk. Dit weekend van ellende maar een paar boterhammen met olijfolie gegeten
In before TMIDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Roggebrood, spul doet wonderen tegen verstopping.quote:Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef stinkie het volgende:
Ik schijt al weken klote. Met of zonder whey. Er zijn dagen dat ik die pot alleen staand bekijk. Dit weekend van ellende maar een paar boterhammen met olijfolie gegeten
In before TMI![]()
De eerste week dat ik in Spanje ben moet ik echt een paar keer per dag rennen. Die douwen overal olijfolie in...quote:Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef stinkie het volgende:
In before TMI![]()
*jank*
Echt srsly stinkie... Dat het nu al zo ver gekomen is dat je online gaat posten over je toiletgewoontes...
Waar is mijn echte vent gebleven, mijn titanentorso? *kras****![]()
wat is deze? Volgens mij is dit het topic wat je zocht, dit is het BB topic.quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
*jank*
Echt srsly stinkie... Dat het nu al zo ver gekomen is dat je online gaat posten over je toiletgewoontes...
Waar is mijn echte vent gebleven, mijn titanentorso? *kras*Of toch du vader?![]()
Dit is het topic met de meeste testosteron van heel FOK!, hier pochen we zelfs over hoeveel we schijten.quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
*jank*
Waar is mijn echte vent gebleven, mijn titanentorso? *kras*![]()
Ik ben sinds afgelopen maandag begonnen met creatine, en ik ervaar sindsdien af en toe pijnlijke steken rond mijn zij/nieren. Niet de hele dag door, maar 1/2 keer per dag een paar pijnlijke steken.
Ook ging ik vrijdag douchen, en toen ik mn hand door mijn haar haalde, zat tot mijn grote schrik mijn hand vol met uitgevallen haar![]()
Heb gelukkig (nog) een dikke bos, maar is het niet gewoon enorme troep?![]()
edit eens, jij mag datquote:
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Stinkie moet zijn testosteron niet in dit topic stoppen maar mee naar huis nemen! De hele dag door aan het meuten met zijn opschrijfboekje, poedertje hier, shake-je daar, *schatje neem je gedroogde pruimen voor me mee*, he nee, vanavond geen taco's hoor, te veel vet, mag ik je centimeter even lenen ik wil kijken of mijn kuiten gegroeid zijn, hoe ziet mijn kont eruit in deze broek... *zucht*quote:Op zondag 2 december 2012 21:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dit is het topic met de meeste testosteron van heel FOK!, hier pochen we zelfs over hoeveel we schijten.***![]()
Zolang je zijn kont nog niet hoeft te scheren valt het best mee.quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie moet zijn testosteron niet in dit topic stoppen maar mee naar huis nemen! De hele dag door aan het meuten met zijn opschrijfboekje, poedertje hier, shake-je daar, *schatje neem je gedroogde pruimen voor me mee*, he nee, vanavond geen taco's hoor, te veel vet, mag ik je centimeter even lenen ik wil kijken of mijn kuiten gegroeid zijn, hoe ziet mijn kont eruit in deze broek... *zucht*![]()
Shhhhh! Breng hem nou niet op ideeen!quote:Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zolang je zijn kont nog niet hoeft te scheren valt het best mee.
*epilady bestelt...***![]()
Veel drinken... Creatine is een enorme aanslag op je nieren.quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik ben sinds afgelopen maandag begonnen met creatine, en ik ervaar sindsdien af en toe pijnlijke steken rond mijn zij/nieren. Niet de hele dag door, maar 1/2 keer per dag een paar pijnlijke steken.
Ook ging ik vrijdag douchen, en toen ik mn hand door mijn haar haalde, zat tot mijn grote schrik mijn hand vol met uitgevallen haar![]()
Heb gelukkig (nog) een dikke bos, maar is het niet gewoon enorme troep?
Daarom kan ik het ook niet nemen, want ManageTheAnger heeft namelijk maar 1 nier.... Hoe? Ik ben ermee geboren... kwam er achter toen ik 21 was en er een echo gemaakt moest worden van mijn maag en lever.
Wist niet dat het bestond, maar het schijnt vrij normaal te zijn.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Mijn vader heeft het ook, je bent idd niet de enige. Zou het erfelijk zijn?quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Veel drinken... Creatine is een enorme aanslag op je nieren.
Daarom kan ik het ook niet nemen, want ManageTheAnger heeft namelijk maar 1 nier.... Hoe? Ik ben ermee geboren... kwam er achter toen ik 21 was en er een echo gemaakt moest worden van mijn maag en lever.
Wist niet dat het bestond, maar het schijnt vrij normaal te zijn.![]()
![]()
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Musculus_latissimus_dorsiDat laatste, waar?quote:De musculus latissimus dorsi of brede rugspier behoort tot de dorsale (dorsaal) spiergroep. Dit is een brede, platte spier, de grootste spier van de mens.![]()
Volgensmij zijn dat de glutes, maar zal heel weinig schelen, gok ik.quote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef Bendoe het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Musculus_latissimus_dorsi
[..]
Dat laatste, waar?![]()
Ik gebruik zelf geen creatine, maar ik hoor dit soort verhalen wel vaker. Zijn trouwens ook niet de verhalen die mij ervan overtuigen om het wel te gaan gebruikenquote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Heb gelukkig (nog) een dikke bos, maar is het niet gewoon enorme troep?![]()
Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Veel drinken... Creatine is een enorme aanslag op je nieren.
Wist niet dat het bestond, maar het schijnt vrij normaal te zijn.
Fuck die shit
Edit: Overigens kan het ook bijna niet anders dan enorme troep zijn. Gisteren nog genomen, en daarna beker niet gewassen. Kom ik vanochtend thuis, gewoon een hele plakkerige laag in die beker, alsof het gesmolten suiker is ofzo..![]()
Man up! #Yolo, jwtz!quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..
Fuck die shit
Edit: Overigens kan het ook bijna niet anders dan enorme troep zijn. Gisteren nog genomen, en daarna beker niet gewassen. Kom ik vanochtend thuis, gewoon een hele plakkerige laag in die beker, alsof het gesmolten suiker is ofzo..
YouTube
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?quote:Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een bullshit in deze draad over creatine zegYouTube
? Gewoon eigen ervaringen..quote:Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een bullshit in deze draad over creatine zeg![]()
Vorige week begon ik met creatine, deze week ben ik kaal. Je leeft met de risico's of je doet dat niet.If not now, then when.![]()
Mazzelaar.quote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben gestrand voor 1 dag in Rusland nadat ik mijn vlucht heb gemist, zo maar eens hier op het vliegveld improviseren met trainen
Nergens voor nodig.![]()
Gasten loop nou niet te doen alsof jullie de bb guru's in persona zijn...
Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..![]()
Ik gebruik het nu een jaar en nooit enige bijwerkingen gehad. Overigens ook geen positieve. Volgens mij ben ik gewoon non-responsive voor dat spul.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
zoals?quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..![]()
Voor mensen zoals ik, die maar 1 nier hebben... dokter heeft het me sterk afgeraden.quote:
Ik mag ook geen NSAID medicijnen... en eigenlijk ook geen fullcontact sport meer doen (ik deed kickboksen voordat ik het wist... was al gestopt toen ik het te horen kreeg maar toch)YouTube
Tegen 'ik heb gelezen dat creatine DHT bevat' kun je niet op discussiëren.quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?Confidence through competence![]()
Ik praat toch geen chinees?quote:![]()
Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..
Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..
Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..
Reageer gewoon normaal..![]()
Volgens mij zit je te trollen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik praat toch geen chinees?![]()
Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..
Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..
Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.quote:Op zondag 2 december 2012 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor mensen zoals ik, die maar 1 nier hebben... dokter heeft het me sterk afgeraden.
Ik mag ook geen NSAID medicijnen... en eigenlijk ook geen fullcontact sport meer doen (ik deed kickboksen voordat ik het wist... was al gestopt toen ik het te horen kreeg maar toch)![]()
Er is een paar delen terug een uitgebreide discussie over geweest, waaronder het feit dat creatine DHT kan verhogen niet garant staat voor daadwerkelijk meer kalen, etc.quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?
Bovendien, kijk eens op http://examine.com/supplements/Creatine.
Creatine is praktisch het best onderzochte supplement op de markt, en de conclusies zijn doorgaans bijna unaniem positief. Los van het feit dat je sneller ATP reserves weer aanvult enz gaat ook je cognitief vermogen er op vooruit met zo goed als geen neven effecten.Shitton aan onderzoeken geciteerd op die pagina.quote:Creatine supplementation at normal dosages and with adequate hydration has been shown to have no harmful effects in any population tested (see its safety profile). The only observed side effects are stomach cramping if consumed with insufficient water, and diarrhea if too much is consumed at once. Controlled usage of creatine with adequate water may actually reduce cramping over the long term.
Maar goed, als jij denkt dat creatine schadelijk voor je is vanwege je prachtige n=1 onderzoek waarbij je snel causale verbanden trekt die er absoluut niet hoeven te zijn, ga je gang, ik word er niet minder op.Of toch du vader?![]()
Ik geloof niks van je onzin.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik denk dat het fair te zeggen is dat nierpatienten geen extra creatinesupplementen aangeraden worden. Bij gezonde mensen is creatinesupplementatie totaal onschadelijk voor de nieren.quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.Confidence through competence![]()
Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..
Would read again, will read to my grandchildren/10.
Volgens mij toast ik in een roll bread, I'm outta here.Of toch du vader?![]()
Het is gewoon de tijd van het jaar man. Ik heb sinds twee/drie weken (voordat ik creatine gebruikte) ook ineens meer haaruitval dan normaal. Niks ernstigs aan.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Reageer gewoon normaal..If not now, then when.![]()
Ja ga even stoer misc taal gebruikenquote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.
Would read again, will read to my grandchildren/10.![]()
Ik zeg toch nergens dat ik zeker ben van het feit dat creatine de boosdoener is van die dingen? Ik vermoed het alleen, en vandaar dat ik nu voor de zekerheid stop..![]()
http://www.fitnessnet.nl/(...)lever-en-nieren.htmlquote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.
Er zijn ook tegenwerpingen, maar overal staat hetzelfde. Creatine e.d. gebeurt vooral via de nieren.
Als jij dus 2 nieren hebt, is de belasting maar 50% in vergelijking met de belasting voor mijn nieren.
Zelfde reden waarom ik dus geen NSAID medicijnen mag.. (ga maar eens googlen welke dat zijn).
Dat het in jullie geval misschien niet schadelijk is, wil niet zeggen dat het voor niemand schadelijk is.YouTube
Heel mooi hoe je bent ingegaan op mijn misc lingo en totaal niet op mijn inhoudelijke post, die ongeveer tienvoudig was in volume.quote:Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ja ga even stoer misc taal gebruiken![]()
Ik zeg toch nergens dat ik zeker ben van het feit dat creatine de boosdoener is van die dingen? Ik vermoed het alleen, en vandaar dat ik nu voor de zekerheid stop..Troll status: confirmed.quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
domme gasten hier volgens mij, steek je hand op als je op het roc zit!Er was iets van een negeerfunctie op FOK!, toch?
Of toch du vader?![]()
wt een kanker nerd ben jijquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Heel mooi hoe je bent ingegaan op mijn misc lingo en totaal niet op mijn inhoudelijke post, die ongeveer tienvoudig was in volume.
[..]
Troll status: confirmed.Er was iets van een negeerfunctie op FOK!, toch?
![]()
Nog een beetje foto's van je ecto sixpack gepost in sexy en gewaagd de laatste tijd?quote:Op zondag 2 december 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Luchtkoker je moet niet zo stoer doen met je misc talk!!!!!!!!![]()
![]()
Als je gaat schelden kun je wegblijven. Onderbouw gewoon wat je zegt of zeg niks.quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
wt een kanker nerd ben jij![]()
Ik heb onderbouwd wat ik zeg toch?quote:Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je gaat schelden kun je wegblijven. Onderbouw gewoon wat je zegt of zeg niks.
Enige wat ik zeg, is dat ik bepaalde effecten heb ondervonden die ik relateer aan de creatine. (waar ik niet eens zeker van ben) Dan begint er iemand dat ik onzin loop te verkopen, ''want de onderzoeken zeggen dit en dat, en ik heb geen onderzoeksresultaten''
Ik kom hier juist om te vragen naar ervaringen hiermee..![]()
Jongens, laten we het netjes houden.
Conclusie van deze discussie:
Creatine kan, mits niet overgedoseerd en met de juiste inname van vocht weinig tot geen schadelijke gevolgen brengen aan gezonde mensen.
Creatine is, voor mensen met 1 nier, of nierproblemen niet aan te raden, sterke nog, het gebruik wordt sterk afgeraden ivm de effecten e.d. op de nieren.
Case closed.YouTube
*steekt hand op:(*quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
domme gasten hier volgens mij, steek je hand op als je op het roc zit!
wtf heeft dat er mee te maken?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het fair te zeggen is dat nierpatienten geen extra creatinesupplementen aangeraden worden. Bij gezonde mensen is creatinesupplementatie totaal onschadelijk voor de nieren.![]()
Nee, ben niet zo van de TRs enz. Jij krijgt wel wat je toebehoort als je op deze voet doorgaat.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Heb je mn post al gemeld luchtkoker?
Of toch du vader?![]()
Ik denk dat ze redeneren: vlees = normaal leven, creatine = extra dus dan wordt creatine afgeraden bovenop je normale vlees.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.Confidence through competence![]()
Ik wil je best geloven, maar ik heb er in de onderzoeken die ik gelezen heb nog nooit iets over gelezen. Dat zegt niet enorm veel, maar ik zou daar dan wel een onderzoek van wiilen zien.quote:Op zondag 2 december 2012 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jongens, laten we het netjes houden.
Conclusie van deze discussie:
Creatine kan, mits niet overgedoseerd en met de juiste inname van vocht weinig tot geen schadelijke gevolgen brengen aan gezonde mensen.
Creatine is, voor mensen met 1 nier, of nierproblemen niet aan te raden, sterke nog, het gebruik wordt sterk afgeraden ivm de effecten e.d. op de nieren.
Case closed.![]()
Lees eens een paar topics terug. Star_gazer had een onderzoek waaruit bleek dat creatine een effect op de DHT had. Diabox had dit gedebunked omdat er nooit zoiets naar voren is gekomen bij de talloze onderzoeken die naar creatine gedaan zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik heb onderbouwd wat ik zeg toch?
Enige wat ik zeg, is dat ik bepaalde effecten heb ondervonden die ik relateer aan de creatine. (waar ik niet eens zeker van ben) Dan begint er iemand dat ik onzin loop te verkopen, ''want de onderzoeken zeggen dit en dat, en ik heb geen onderzoeksresultaten''
Ik kom hier juist om te vragen naar ervaringen hiermee..If not now, then when.![]()
Waarom wil je het niet van me aannemen?quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.
Ik heb deze info van dokters (meerdere) gekregen, en van het ziekenhuis.
Creatine loopt via de nieren.
de verdeling over 2 is 50%
over 1 is 100%...
Het is een feit, klaar... je hoeft het niet van me aan te nemen, maar probeer niet je eigen mening erover door te drammen wanneer je dit niet kan projecteren op mijn situatie, namelijk personen met 1 nier.YouTube
Sure, die redenatie begrijp ik, maar er is geen onderbouwing volgens mij.quote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze redeneren: vlees = normaal leven, creatine = extra dus dan wordt creatine afgeraden bovenop je normale vlees.![]()
Dat zal best, en ik heb ook nergens beweerd dat ik zeker weet dat creatine de veroorzaker van mijn ''hand vol haar'' is, en moet toegeven dat het sinds vrijdag ook niet meer is voorgekomen...quote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees eens een paar topics terug. Star_gazer had een onderzoek waaruit bleek dat creatine een effect op de DHT had. Diabox had dit gedebunked omdat er nooit zoiets naar voren is gekomen bij de talloze onderzoeken die naar creatine gedaan zijn.
Maar ik stelde enkel een (simpele, relatief onschuldige) vraag, en dat zo'n vraag meteen wordt geridiculiseerd vind ik vreemd. Ik volg dit topic slechts sporadisch, dus was ook niet op de hoogte van de creatine - discussie die kennelijk kort geleden hier heeft plaatsgevonden..
Verder is het natuurlijk geen hormonaal product, dus echte extreme side - effects zal zo'n product niet hebben, maar ik heb ook al eens onder de rode vlekken gezeten 3 weken lang van een centrum vitaminepil. Iedereen reageert anders, zelfs op onschuldige producten als creatine.![]()
Inderdaad. Mobile ook lekker.quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie site trouwens die Examine.com.BEASTMODE![]()
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.quote:Op zondag 2 december 2012 23:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat zal best, en ik heb ook nergens beweerd dat ik zeker weet dat creatine de veroorzaker van mijn ''hand vol haar'' is, en moet toegeven dat het sinds vrijdag ook niet meer is voorgekomen...
Maar ik stelde enkel een (simpele, relatief onschuldige) vraag, en dat zo'n vraag meteen wordt geridiculiseerd vind ik vreemd. Ik volg dit topic slechts sporadisch, dus was ook niet op de hoogte van de creatine - discussie die kennelijk kort geleden hier heeft plaatsgevonden..
Verder is het natuurlijk geen hormonaal product, dus echte extreme side - effects zal zo'n product niet hebben, maar ik heb ook al eens onder de rode vlekken gezeten 3 weken lang van een centrum vitaminepil. Iedereen reageert anders, zelfs op onschuldige producten als creatine.If not now, then when.![]()
In England they say:quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.
"Aslong as they smile, it's not rape! So tickle them in between"YouTube
Dat is er een voor op een tegeltje...quote:Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In England they say:
"Aslong as they smile, it's not rape! So tickle them in between"
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Kennelijk wordt mijn vraag over creatine door jullie in dezelfde categorie vragen gezet als : ''Welk merk eiwit is de beste?, ik train al 2 maanden, kan ik anabolen gebruiken?'' oid.quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.
Zelf train ik al ruim 2 jaar en ik beschouw mezelf echt niet als onwetend, alleen wel over creatine want daar heb ik gedurende de afgelopen 2 jaar simpelweg nooit gebruik van gemaakt. Nu dus wel, en ik zat de discussie net nog eens terug te lezen, en slechts 4 posts na mijn vraag is er al een user die begint over de 'negeer knop' , dat is een tikje overtrokken niet? Mijn reactie daarop overigens ook als ik eerlijk ben, maargoed..![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie site trouwens die Examine.com.
Of toch du vader?![]()
Gast trek het je niet zo aan...quote:Op zondag 2 december 2012 23:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Kennelijk wordt mijn vraag over creatine door jullie in dezelfde categorie vragen gezet als : ''Welk merk eiwit is de beste?, ik train al 2 maanden, kan ik anabolen gebruiken?'' oid.
Zelf train ik al ruim 2 jaar en ik beschouw mezelf echt niet als onwetend, alleen wel over creatine want daar heb ik gedurende de afgelopen 2 jaar simpelweg nooit gebruik van gemaakt. Nu dus wel, en ik zat de discussie net nog eens terug te lezen, en slechts 4 posts na mijn vraag is er al een user die begint over de 'negeer knop' , dat is een tikje overtrokken niet? Mijn reactie daarop overigens ook als ik eerlijk ben, maargoed..
Zijn wel meer van die discussies hier die nergens over gaan.
Zo hebben de meesten hier ook meer kennis dan een fysiotherapeut die hiervoor jaren na school is geweest.
Komt er bij de meeste producten, blessures en oefeningen gewoon op neer dat je naar je eigen lichaam moet luisteren en niet teveel van anderen moet aantrekken.
Klinkt natuurlijk heel erg cliche, maar er zijn zoveel "wetenschappelijke" onderzoeken over van alles en nog wat dat eigenlijk elke mening wel met tig onderzoeken kan worden ondersteund.
Iedereen hier heeft altijd gelijk..
Pik gewoon uit het topic mee, wat je eruit wilt halen en deel wat jij kwijt denkt te moeten delen.
Het blijft blijkbaar een alfa-mannetjes cultuur hier soms...You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Zullen we dat even omdraaien en dat jij met betrouwbare bronnen komt.quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 06:49:50 ]![]()
Bankdrukken neemt nog een 1% in van het schema van Klokov.quote:Op zondag 2 december 2012 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Bankdrukken heeft geen functie in een gewichtheffers programmaA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Tx. Ik ben vanmorgen voor het eerst in lange tijd weer eens uit een broek gescheurd.![]()
En ik moet nog benen (en schouders) trainen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren benen gedaan. Weer eens tegen beter weten squat gedaan. Gelijk weer last van rug en als klap op de vuurpijl begon mn knie ook nog eens te zeuren.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Dan doe je iets gruwelijk verkeerd..quote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren benen gedaan. Weer eens tegen beter weten squat gedaan. Gelijk weer last van rug en als klap op de vuurpijl begon mn knie ook nog eens te zeuren.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nee jonge, dat is nou slijtage en ouderdomquote:Op maandag 3 december 2012 11:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan doe je iets gruwelijk verkeerd..
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Genoeg oude mannen die squats doen, je techniek is gewoon slecht. Film jezelf anders evenquote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee jonge, dat is nou slijtage en ouderdom![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren benen gedaan. Weer eens tegen beter weten squat gedaan. Gelijk weer last van rug en als klap op de vuurpijl begon mn knie ook nog eens te zeuren.quote:![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef seto het volgende:
[..]
Genoeg oude mannen die squats doen, je techniek is gewoon slecht. Film jezelf anders even#2
![]()
Seriously?quote:Op maandag 3 december 2012 06:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zullen we dat even omdraaien en dat jij met betrouwbare bronnen komt.
Die heb ik al gegeven...YouTube
Geloof me, die is prima. Het is gewoon mn slechte onderrug en een knie die ook al aan de slijtage is.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef seto het volgende:
[..]
Genoeg oude mannen die squats doen, je techniek is gewoon slecht. Film jezelf anders evenOp woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Dan doe je lager gewicht.quote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geloof me, die is prima. Het is gewoon mn slechte onderrug en een knie die ook al aan de slijtage is.Deathlift or Die.![]()
hihi dankje msquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Veel succes met trainen vandaag, ik heb respect voor jullie discipline
Deathlift or Die.![]()
Ja gisteren ook weinig gewicht gedaan, maar ik pas ervoor. Leg extension en de seated press zullen het over moeten nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Squatten kan niet met je knie maar je kan wel leg extensions doen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja gisteren ook weinig gewicht gedaan, maar ik pas ervoor. Leg extension en de seated press zullen het over moeten nemen.
Deathlift or Die.![]()
Leg extensions doe ik nooit meer wat een skijtoefening is dat. Goed als je je knieën helemaal de tering in wil helpen.![]()
Yep. Minder omlaag druk he op je knie.quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Squatten kan niet met je knie maar je kan wel leg extensions doen?Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
hoeveel squat je?quote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Veel succes met trainen vandaag, ik heb respect voor jullie discipline![]()
Wat ook helpt is tijdens het bankdrukken de stang als het ware iets omhoog gooien en dan snel een keer met je handen klappen. Zeker weten dat je daarna minder last van je rug hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 11:31 schreef 16meter het volgende:
Straks ff bankdrukken met de voetjes in de lucht. Heb wat last van m'n onderrug, vandaag.
Overdag gebruik ik veel xtc om de pijn wat te verlichten. Sowieso train ik harder met x in mijn donder en is het nog goed voor je gains ook.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Geen bullshit aub, dit is een serieus topic.quote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat ook helpt is tijdens het bankdrukken de stang als het ware iets omhoog gooien en dan snel een keer met je handen klappen. Zeker weten dat je daarna minder last van je rug hebt.
Overdag gebruik ik veel xtc om de pijn wat te verlichten.![]()
Over serieus gesproken, om op je eerdere vraag terug te komen Weismann: Vanille. Vooral mn vriendin is hier fan van. Ze merkt tijdens het slikken de pure vanille smaak.quote:Op maandag 3 december 2012 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen bullshit aub, dit is een serieus topic.
Gains en smaakje = win-win situatie..
Hoe lang nog met je schouder?Patience is a virtue![]()
Wat kan ik eten voor ontbijt? Vooral complexe carbs? Havermout (brinta) en stuk fruit?
Wat nog meer? Volkoren brood met wat erop? Stroop?
Las een goed stuk op internet over bloedsuikerspiegel bij ontbijt.
Wel goede koolhydraten..niet te veel. Al met al een goed verhaal...is het reclame van herbal life
http://www.vitaalgewicht.nl/gezondontbijt/index.htm
Ik had dus de naam links en rechts-boven totaal gemist.![]()
ZZelf gooi ik altijd een banaan, snee volkoren brood, schep whey, beetje suikervrije sinaasappellimonade, en een flinke schep hele fijne havermout, en 3 flinken scheppen kwark in de blender, met een half bekertje water om het iets vloeibaarder te maken.. Ideaal ontbijt, en ja: de blender krijgt dit vloeibaarquote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef MrNiles het volgende:
Wat kan ik eten voor ontbijt? Vooral complexe carbs? Havermout (brinta) en stuk fruit?
Wat nog meer? Volkoren brood met wat erop? Stroop?
Las een goed stuk op internet over bloedsuikerspiegel bij ontbijt.
Wel goede koolhydraten..niet te veel. Al met al een goed verhaal...is het reclame van herbal life
http://www.vitaalgewicht.nl/gezondontbijt/index.htm
Ik had dus de naam links en rechts-boven totaal gemist.![]()
![]()
not sure if...quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Z
[..]
Zelf gooi ik altijd een banaan, snee volkoren brood, schep whey, beetje suikervrije sinaasappellimonade, en een flinke schep hele fijne havermout, en 3 flinken scheppen kwark in de blender, met een half bekertje water om het iets vloeibaarder te maken.. Ideaal ontbijt, en ja: de blender krijgt dit vloeibaar![]()
Jezus fucking christ, als je een mager bleek ventje bent krijg je dit nooit weg nee, maar voor mij is het een prima ontbijt, voedzaam en het smaakt prima!![]()
Heb ik er overheen gelezen MTA?quote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Seriously?
Die heb ik al gegeven...![]()
![]()
Lijkt me zwaar ranzig en zou er geen 1,5 uur op kunnen leven.quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Z
[..]
Zelf gooi ik altijd een banaan, snee volkoren brood, schep whey, beetje suikervrije sinaasappellimonade, en een flinke schep hele fijne havermout, en 3 flinken scheppen kwark in de blender, met een half bekertje water om het iets vloeibaarder te maken.. Ideaal ontbijt, en ja: de blender krijgt dit vloeibaar"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)eft-overgewicht.html
Nieuwe cijfers uit 2011. Die oplopende grafiek is wel zorgelijk. Daarom: doortrainen en hopelijk ooit 'overgewicht' op 10% bf
Confidence through competence![]()
Ja,quote:
Ik heb aangegeven dat doktoren en het ziekenhuis mij hierop gewezen hebben.
Dat is genoeg bron voor mij als persoon met 1 nier om aan te nemen
YouTube
quote:Op maandag 3 december 2012 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen bullshit aub, dit is een serieus topic.quote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dit een goet schema ? :$
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Beetje jammer dat mijn plaatjes verwijderd worden. Waren best leuk.
Is gewoon de schuld van de overheid.quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eft-overgewicht.html
Nieuwe cijfers uit 2011. Die oplopende grafiek is wel zorgelijk. Daarom: doortrainen en hopelijk ooit 'overgewicht' op 10% bf
inb4 nee is de schuld van de individuIf not now, then when.![]()
Yow gasten. Zojuist 5 bakken magere kwark gehaald bij de liddl. Makkelijke eiwitjes1 probleem: het is totaal niet lekker. Iemand nog tips voor dingen die je erbij kunt mikken om het een beetje lekker te maken?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Das Obst.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow gasten. Zojuist 5 bakken magere kwark gehaald bij de liddl. Makkelijke eiwitjes1 probleem: het is totaal niet lekker. Iemand nog tips voor dingen die je erbij kunt mikken om het een beetje lekker te maken?
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
vruchtjes, beetje honing,quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
![]()
een pak hagelslagquote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
![]()
Ik had er laatst twee stroopwafels doorheen gedaan om de McFlurry Stroopwafel na te bootsen, alleen dan met kwark. Het was absoluut geen succes. Brokjes werden zo hard als steen.
Wat een kinderachtig en triest topic deel is dit.![]()
Is het zo lastig om normaal te doen of zijn we hier met zijn allen puberende 16 jarigen? Raar hè dat bodybuilding nog steeds 1 groot cliché is.![]()
ja, dat komt omdat de OP nogal te kort schiet, de meeste willen ook gewoon wat humor in het topicquote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef kevin_ het volgende:
Wat een kinderachtig en triest topic deel is dit.![]()
Is het zo lastig om normaal te doen of zijn we hier met zijn allen puberende 16 jarigen? Raar hè dat bodybuilding nog steeds 1 groot cliché is.![]()
Als je humor wil ga je maar een ander topic kijken.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat komt omdat de OP nogal te kort schiet, de meeste willen ook gewoon wat humor in het topic![]()
of je hebt het gewoon niet!quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je humor wil ga je maar een ander topic kijken.![]()
Niet? Zit anders behoorlijk wat meer voedingswaarde in dan een paar boterhammetjes met appelstroop oid.quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar ranzig en zou er geen 1,5 uur op kunnen leven.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had er laatst twee stroopwafels doorheen gedaan om de McFlurry Stroopwafel na te bootsen, alleen dan met kwark. Het was absoluut geen succes. Brokjes werden zo hard als steen.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat![]()
Gewoon even aan wennen, paar bakken naar binnen werken en je vind het lekker.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Anders inderdaad fruit, of gewoon kristalsuiker, of honing, siroop.![]()
Kom ik weer met mn blender, maar mik het erin, handje noten er doorheen, scheutje magere melk, wat honing en evt wat (gedroogd) fruit.. Push the button en het resultaat is goed te pruimen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had er laatst twee stroopwafels doorheen gedaan om de McFlurry Stroopwafel na te bootsen, alleen dan met kwark. Het was absoluut geen succes. Brokjes werden zo hard als steen.Lekker bezig man.
Thnx voor de tips guys.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Na jaren lang kut te hebben gegeten icm fitness nu sinds een paar weken goed aan het eten/bulken, al ruim 5 kg aangekomen en krijg al reacties dat ik een dikke kop krijg..
As zomer wil ik ongeveer zoals de onderstaande foto zijn, zal wel iets minder maar denk wel dat ik er in de beurt kan komen!
http://4.bp.blogspot.com/-XpXaKSrIgNg/UKCTAD0JnHI/AAAAAAAAGac/cDd4MBN8GLs/s1600/SCOTT_HERMAN_82.jpg[/img]![]()
Weet iemand of je een liesbreuk kan krijgen van DB lunges?Vrijdag lunges ipv squatten gedaan alleen nu doet het zo rond mn lies, iets hoger misschien verrekte zeer
Het is verder niet dik ofzo en als ik zit heb ik er verder geen last van.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Zojuist een beestachtige training gehad, de creatine begint z'n werk te doen gok ik! Wel blij dat ik vanmiddag nog kon, vanavond is het niet te doen in de sportschool met de drukte...![]()
Zit denk ik zo'n 400 kcal in, maar kan het niet goed inschatten want weet niet wat voor waarden je gebruikt. M'n ontbijt telt meestal zo'n 700 tot 800 kcalquote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Niet? Zit anders behoorlijk wat meer voedingswaarde in dan een paar boterhammetjes met appelstroop oid..
Misschien een pees of spier die je normaal niet gebruikt en die nu opeens wel is belast. DB lunges vergen aardig wat stabilisatie vanuit je benen, bij mij tenminste.quote:Op maandag 3 december 2012 17:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand of je een liesbreuk kan krijgen van DB lunges?Vrijdag lunges ipv squatten gedaan alleen nu doet het zo rond mn lies, iets hoger misschien verrekte zeer
Het is verder niet dik ofzo en als ik zit heb ik er verder geen last van.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Scheut olijfolie. Na een paar dagen fa je de smaak vanzelf waarderenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Je zou ze pas vanaf januari hier verwachten hequote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo fucking veel nieuwe mensen hier, echt vaag.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Zoiets dacht ik ook al, maar maat van me begon meteen over liesbreukquote:Op maandag 3 december 2012 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
Zit denk ik zo'n 400 kcal in, maar kan het niet goed inschatten want weet niet wat voor waarden je gebruikt. M'n ontbijt telt meestal zo'n 700 tot 800 kcal.
[..]
Misschien een pees of spier die je normaal niet gebruikt en die nu opeens wel is belast. DB lunges vergen aardig wat stabilisatie vanuit je benen, bij mij tenminste.Maar ff afwachten of het minder wordt
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Dat. Plus de bijbehorende vragen over een sixpack.quote:Op maandag 3 december 2012 17:32 schreef Kerol het volgende:
[..]
Je zou ze pas vanaf januari hier verwachten he
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Er is hier echt een groepje dat zich de bodybuild elite waant volgens mij
Topic is voor iedereen mensen, je bent niet meer als je al 6000 posts in deze reeks hebt liggen.![]()
Potsdikke, post nu zo'n 5 threads mee zonder een introductiequote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo fucking veel nieuwe mensen hier, echt vaag..
Meneerbob, 22, na zo'n 4 jaar de amateur uitgehangen te hebben nu alles in orde wat betreft voeding, doelen en form. ¡Hola!![]()
3x5 x 30kg millitairy press lukte net goed.
Was ook iemand die deed drie oefening tegelijk waarvan twee ver van elkaar vandaan zaten.
Hij rende zowat heen en weer iedere keer.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik had net iemand rondrennen die makkelijk 20 oefeningen heeft gedaan op 1 uurtje tijd, hij vloog van apparaat naar apparaat om vervolgens 1 snelle set met laag gewicht te doen. Geen idee of er een gedachte achter zal maar het zal er wel boeiend uitquote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef esv7 het volgende:
Was ook iemand die deed drie oefening tegelijk waarvan twee ver van elkaar vandaan zaten.
Hij rende zowat heen en weer iedere keer.![]()
![]()
hoe lang was hij totaal bezig?quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik had net iemand rondrennen die makkelijk 20 oefeningen heeft gedaan op 1 uurtje tijd, hij vloog van apparaat naar apparaat om vervolgens 1 snelle set met laag gewicht te doen. Geen idee of er een gedachte achter zal maar het zal er wel boeiend uit![]()
ik meestal 45 min max een uur.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Denk een uurtje misschien net iets meer.![]()
Ik denk voor conditie/ververbranding. Tis minder saai dan fietsen ofzo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik had net iemand rondrennen die makkelijk 20 oefeningen heeft gedaan op 1 uurtje tijd, hij vloog van apparaat naar apparaat om vervolgens 1 snelle set met laag gewicht te doen. Geen idee of er een gedachte achter zal maar het zal er wel boeiend uit![]()
![]()
Ik lees al lang mee maar ik zal eens postenDoel is nog +/- 3 kilo aankomen (zegt lekker veel he)
Sinds een maand een olympic half rack hier in de gym maar zie nog 90% van de 10% leden die squaten de smith gebruiken...... vaag maar weer.....![]()
Sommige mensen kunnen het simpelweg echt niet vawege hun rug..
Heb het eindeloos vaak geprobeerd, op een gegeven moment was ik zelfs op de centimeter bezig met hoe mijn voeten stonden, maar heb gewoon een zwakke rug en ben lang van mezelf.
Met de smith machine nergens last van.. Het is kut want squats met losse stang geeft je spieren toch een nog grotere opdonder..![]()
Super-superset.quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef esv7 het volgende:
Hij rende zowat heen en weer iedere keer.![]()
Kon het niet in de OP vinden dus ik stel de vraag toch maar. Ik ben nu al een tijdje bezig met krachttraining (2-4 x per week) waarbij ik twee spiergroepen, elk minimaal vier oefeningen per dag doe en ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch. Nu vind ik dat mijn vetpercentage erg langzaam afneemt. Ik let daarbij op mijn voeding, zit na een maand gemiddeld op +/- 2200 kcal en dan is het sporten er nog niet vanaf gehaald. Tevens is de hoeveelheid vet, koolhydraten en eiwitten in mijn voeding gewoon goed (hou dit allemaal bij).
Nu ben ik serieus aan het kijken om fatburners te gaan proberen om toch even die drempel over te gaan. Ik zoek hierin dus niet de fatburners die meer energie geven maar de echte fatburners. Als ik online kijk zie ik hier onwijs veel variatie in waar de 1 zeer positief en de ander weer zeer negatief is over eenzelfde product. Dus bij deze mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee en waar moet ik op letten? Mijn lichaamsvet is +/- 20-25% als het zo snel uit mijn hoofd doe (lang geleden voor het laatst gemeten).![]()
Doorgaans is de regel voor fatburners/"muscle builders": Indien legaal, zal het geen significant verschil uitmaken.
Als je te langzaam zakt in vet percentage, dan moet je minder eten of meer sporten. In ieder geval moet je calorische deficientie toenemen.Of toch du vader?![]()
Welkom! Succes met de progressquote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Potsdikke, post nu zo'n 5 threads mee zonder een introductie.
Meneerbob, 22, na zo'n 4 jaar de amateur uitgehangen te hebben nu alles in orde wat betreft voeding, doelen en form. ¡Hola!If not now, then when.![]()
Train eens met een hartslagmeter, volgens mij train je met een te hoge HSquote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Silvergator het volgende:
ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch.
(hou dit allemaal bij).![]()
Zit tussen de 140-170, maar zweet me wel he-le-maal kapot terwijl het niet op het randje is van te zwaar.quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef robskem het volgende:
[..]
Train eens met een hartslagmeter, volgens mij train je met een te hoge HS![]()
Ik zit gemiddeld op de 2200 kcal per dag terwijl de richtlijn voor mij 2700 is, daarnaast sport ik ook zeer regelmatig erbij. Dat is dus wat ik niet snap want het minder eten en meer sporten is dus al aanwezig. Ben tevens 1,88m en weeg 93kg.quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Doorgaans is de regel voor fatburners/"muscle builders": Indien legaal, zal het geen significant verschil uitmaken.
Als je te langzaam zakt in vet percentage, dan moet je minder eten of meer sporten. In ieder geval moet je calorische deficientie toenemen.![]()
Zo weinig? Ik ben 1.86 met 90kg en eet op trainingsdagen 3500 en rustdagen 3200...quote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ik zit gemiddeld op de 2200 kcal per dag terwijl de richtlijn voor mij 2700 is, daarnaast sport ik ook zeer regelmatig erbij. Dat is dus wat ik niet snap want het minder eten en meer sporten is dus al aanwezig. Ben tevens 1,88m en weeg 93kg.,,/![]()
Welkom.quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Silvergator het volgende:
Kon het niet in de OP vinden dus ik stel de vraag toch maar. Ik ben nu al een tijdje bezig met krachttraining (2-4 x per week) waarbij ik twee spiergroepen, elk minimaal vier oefeningen per dag doe en ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch. Nu vind ik dat mijn vetpercentage erg langzaam afneemt. Ik let daarbij op mijn voeding, zit na een maand gemiddeld op +/- 2200 kcal en dan is het sporten er nog niet vanaf gehaald. Tevens is de hoeveelheid vet, koolhydraten en eiwitten in mijn voeding gewoon goed (hou dit allemaal bij).
Nu ben ik serieus aan het kijken om fatburners te gaan proberen om toch even die drempel over te gaan. Ik zoek hierin dus niet de fatburners die meer energie geven maar de echte fatburners. Als ik online kijk zie ik hier onwijs veel variatie in waar de 1 zeer positief en de ander weer zeer negatief is over eenzelfde product. Dus bij deze mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee en waar moet ik op letten? Mijn lichaamsvet is +/- 20-25% als het zo snel uit mijn hoofd doe (lang geleden voor het laatst gemeten).
En: wat is langzaam? Wat verwacht je, en wat meet je?Confidence through competence![]()
Ja, maar bij mij is het dus merendeels vet en wil dat juist kwijt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik ben 1.86 met 90kg en eet op trainingsdagen 3500 en rustdagen 3200...![]()
Ik denk dat mijn probleem op dit moment is dat ik op gewicht afga, terwijl ik vet kwijt wil en tevens veel spieropbouw heb daarnaast. Ik moet eigenlijk mijn maten in de gaten houden maar ik wil toch naar een situatie toe waar ik een kilo vet per 1-2 weken kwijt raak.quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welkom.
En: wat is langzaam? Wat verwacht je, en wat meet je?![]()
Mijn vet% is afgenomen terwijl ik van 98kg naar 103 kg ben gegaan, dus afgaan op je gewicht lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn probleem op dit moment is dat ik op gewicht afga, terwijl ik vet kwijt wil en tevens veel spieropbouw heb daarnaast. Ik moet eigenlijk mijn maten in de gaten houden maar ik wil toch naar een situatie toe waar ik een kilo vet per 1-2 weken kwijt raak.![]()
Ja maar dat raak je niet kwijt door heel weinig te gaan eten.quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het dus merendeels vet en wil dat juist kwijt.,,/![]()
2200 kcal per dag is toch niet zozeer "weinig"? Daarnaast merk ik ook geen energietekort tijdens mijn workouts. Maar los van dat, iemand ervaring met fatburners?quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar dat raak je niet kwijt door heel weinig te gaan eten.![]()
![]()
Wederom, legale fatburners hebben bijna geen effect... En op 20/25% wat jij net aanhaalde zou je absoluut geen stimulanten nodig moeten hebben.
Maar goed, do whatever the fuck you wanna do.Of toch du vader?![]()
Is het trouwens eigenlijk de bedoeling dat je op rustdagen minder eet? Daar heb ik me nooit echt uitgebreid over ingelezen, dacht altijd dat je groeide in je rust dus op rustdagen bunker ik meestal rustig verder.![]()
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Wederom, legale fatburners hebben bijna geen effect... En op 20/25% wat jij net aanhaalde zou je absoluut geen stimulanten nodig moeten hebben.
Maar goed, do whatever the fuck you wanna do.![]()
Mijn ervaring is dat ze niet werken; vet kwijt raken is bij mij gewoon minder eten en ondertussen wel voldoende eiwitten binnenkrijgen. Er is geen "magic pill" die je echt kan helpen. (naast aas hehe)quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ok thanks, wat is voldoende eiwitten uitgedrukt in gram per dag?quote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze niet werken; vet kwijt raken is bij mij gewoon minder eten en ondertussen wel voldoende eiwitten binnenkrijgen. Er is geen "magic pill" die je echt kan helpen. (naast aas hehe)![]()
Het idee dat ik maar 2200 op een dag zou kunnen etenquote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Silvergator het volgende:
[..]
2200 kcal per dag is toch niet zozeer "weinig"? Daarnaast merk ik ook geen energietekort tijdens mijn workouts. Maar los van dat, iemand ervaring met fatburners?![]()
Ik zou het niet redden...
Ik dacht 2,5-3 gram per kg lichaamsgewicht ongeveer. Ik zelf doe dus rond de 270 per dag.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ok thanks, wat is voldoende eiwitten uitgedrukt in gram per dag?,,/![]()
Ligt eraan wat je behoeften zijn / wat de intensiviteit van je trainingen zijn. Volgens mij iets van min. 170 gram per dag. (?) (2-3 gram per kg lichaamsgewicht)quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ok thanks, wat is voldoende eiwitten uitgedrukt in gram per dag?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hoe hoger je lichaams vet is, hoe makkelijker je er vanaf kan komen. Het echte hardnekkige vet zit laag in de 10er procenten (en lager).quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.
Tevens is vet verliezen een kwestie van kcal ingenomen tegenover kcal verbruikt (natuurwetten enzo). Als jij te langzaam vet verliest, is je calorische deficiëntie dus te laag.
Als je lifts ook nog omhoog gaan en je bent niet echt meer een beginner, is dat ook een indicatie van dat je energie inname tov verbruik gewoon niet deficiënt is. Als jij nog ruim vooruit gaat maar je valt te weinig af, sja, dan eet je gewoon nog steeds teveel. Dit kan je dus verhelpen door minder te eten, of door meer te gaan verbranden.Of toch du vader?![]()
Als je het mij vraagt: Zie afvallen als leren : Dat ene extra kilometertje, dat ene fatburnertje kan net die ene paragraaf zijn dat het verschil maakt tussen een 6,8 of een 6,9. Maw: De effecten zijn marginaal, en de kosten van dergelijke supplementen zijn vaak te hoog voor wat ze doen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.
Het is maar net hoeveel geld jij over hebt voor dat soort dingen, maar een koekje per dag minder eten heeft al nagenoeg meer effect dan een fatburner..
Ik zelf heb overigens ervaring met fatburners, en die zijn niet bepaald positief. Vooral in stressvolle periodes op de uni of anderzijds, word ik er nerveus van. Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden, maar heb al van enkele vrienden van mij vernomen dat ze er:
1 geen reet aan hadden
2 constant met een gevoel liepen dat ze 2/3 redbull ophadden.
Dit laatste kan ik beamen.
Als je daar geen zin in hebt: Niet aan beginnen..
Doe cardio op een rustig niveau, hou een tempo aan waarbij je met je (denkbeeldige) looppartner zonder horten en stoten een fatsoenlijk gesprek kunt voeren.![]()
Ok thanks allen. Nogmaals ik weet dus niet precies hoeveel vet ik precies al kwijt ben omdat ik op mijn gewicht afga (stom, want ik doe veel krachttraining waar nog steeds groei in zit). Ik kom in ieder geval niet aan terwijl mijn lichaam qua spier wel aan het groeien is. In principe is dit dus al een indicator dat ik vet aan het verbranden ben (vet is immers lichter dan spier). Het kan dus best zijn dat ik dus zeker wat afval maar het simpelweg niet door heb.![]()
Hebben ze geen degelijke weegschaal bij je gym? Normaal gezien kunnen ze redelijk accuraat je vet% berekenen met zo een dingquote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Silvergator het volgende:
Ok thanks allen. Nogmaals ik weet dus niet precies hoeveel vet ik precies al kwijt ben omdat ik op mijn gewicht afga (stom, want ik doe veel krachttraining waar nog steeds groei in zit). Ik kom in ieder geval niet aan terwijl mijn lichaam qua spier wel aan het groeien is. In principe is dit dus al een indicator dat ik vet aan het verbranden ben (vet is immers lichter dan spier). Het kan dus best zijn dat ik dus zeker wat afval maar het simpelweg niet door heb.![]()
![]()
Laat anders je vet percentage eens meten, en dan over een paar manden weer. Dan weet je meer.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Silvergator het volgende:
Lees hier al een aantal topics lang mee, en ben nu vanaf 10 november zelf lid geworden van een sportschool. Ben van plan de zaken serieus aan te pakken. Ik heb me behoorlijk ingelezen over van alles en nog wat mbt bodybuilding, maar ben waarschijnlijk alsnog een enorme n00b. Zal hier dus zeker terug komen om af en toe vragen te stellen!![]()
Zolang je niet gaat vragen welke smaak whey de beste is, denk ik dat de meeste je wel zullen helpen hierquote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef Lewinsky het volgende:
Lees hier al een aantal topics lang mee, en ben nu vanaf 10 november zelf lid geworden van een sportschool. Ben van plan de zaken serieus aan te pakken. Ik heb me behoorlijk ingelezen over van alles en nog wat mbt bodybuilding, maar ben waarschijnlijk alsnog een enorme n00b. Zal hier dus zeker terug komen om af en toe vragen te stellen!![]()
![]()
Allemaal nieuwe leden!Post een keer progress pics met een verhaaltje erbij
Gvd bij ons reeds paar maal gezien: of de spotter van een bepaald iemand de trui van hem wil uittrekken (want hij is o zo breed....)![]()
Ik wil best wat foto's plaatsen maar heeft nog weinig nut denk ik. Ik zie zelf wel wat verandering in de spiegel maar denk niet dat veel andere mensen het merken na een maandje.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Maakt niet uit hoe ver je bent toch? Over een tijdje kunnen we t vast wel zienquote:Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef esv7 het volgende:
Ik wil best wat foto's plaatsen maar heeft nog weinig nut denk ik. Ik zie zelf wel wat verandering in de spiegel maar denk niet dat veel andere mensen het merken na een maandje.
Ja daar heb je wel een punt, ik zal morgen is gaan kijken of ik mijn geheugen kaartje kan vinden.
Kan ik ze over wat weken/maanden naast elkaar zetten had ik ook op volgens mij dbb gezien, was wel nice.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik heb wat foto's op 1e pagina staan, aarzel niet om kritiek te geven (en eerlijk zijnquote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef esv7 het volgende:
Ja daar heb je wel een punt, ik zal morgen is gaan kijken of ik mijn geheugen kaartje kan vinden.
Kan ik ze over wat weken/maanden naast elkaar zetten had ik ook op volgens mij dbb gezien, was wel nice.)
Ow ja die had ik gezien, beetje vergelijkbaar met mij alleen je armen zijn al voller. En vooral je benen zijn groter dan die van mij, mijn benen groeien wel maar waren echt klein. Heb ook niet op voetbal gezeten of iets dergelijks dus gewoon echt takjes.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Drie is te veel van het goede denk ik, twee gr per kg lichaamsgewicht max. zou ik aanhoudenquote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je behoeften zijn / wat de intensiviteit van je trainingen zijn. Volgens mij iets van min. 170 gram per dag. (?) (2-3 gram per kg lichaamsgewicht)![]()
Even een terugval op vreetniveau
Inmiddels geen speculaas meer in huis en de chips van de kinderen is ook op
Nou ja, refeeddag dan maar.
Zat al op een nette 18% @ 89kg. Heel wat beter dan die 26% van paar maanden terug. Denk binnenkort eens huidplooimeting laten doen. Blijft toch een stuk nauwkeuriger.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kun je zo op internet bestellen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ff clen cycle doen. Driekwart van m'n familie zit in de paardenwereld dus kan er wel aan komen.Je hebt ECA, geen AAS en werkt goed. Wel illegaal in NL.quote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze niet werken; vet kwijt raken is bij mij gewoon minder eten en ondertussen wel voldoende eiwitten binnenkrijgen. Er is geen "magic pill" die je echt kan helpen. (naast aas hehe)If not now, then when.![]()
Oh dat wist ik niet, ook makkelijk.
ECA is inderdaad illegaal, maar gewoon te bestellen op internet, omdat het in het Verenigd Koninkrijk bijvoorbeeld nog wel mag worden verkocht. Komt gewoon aan, een vriendin had laatst paar potjes besteld.![]()
Wat kan je trouwens het beste gebruiken om op te staan wanneer je je kuiten in de Smith traint? Of doen jullie dat gewoon vanaf de vloer zeg maar?![]()
Zo´n step ding. Kan je vanuit stretch weer omhoog komen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat kan je trouwens het beste gebruiken om op te staan wanneer je je kuiten in de Smith traint? Of doen jullie dat gewoon vanaf de vloer zeg maar?![]()
Er is geen wetenschappelijk onderbouwd bewijs dat meer dan 2 g/kg enig meer effect heeft op spieropbouw.quote:Op maandag 3 december 2012 20:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ik dacht 2,5-3 gram per kg lichaamsgewicht ongeveer. Ik zelf doe dus rond de 270 per dag.
Er verschijnen echter wel veel onderzoeken die mogelijke mechanismes waarmee teveel eiwit impact kan hebben op je trainingsintensiteit en/of spieropbouw, maar hier is nog meer onderzoek naar nodig.
Meer != beter, optimaal is optimaal.
Voorbeeld van een mogelijk mechanisme in een dierproef, wat ik laatst weer las:Overigens zijn die zwem-tot-uitputting dierproeven van muizen altijd wel leuk om te zienquote:Chronic High Dose BCAA Supplementation Reduces Endurance Performance by 43%
http://suppversity.blogsp(...)supplementation.htmlCollega'tje had ooit een opstelling daarvan - wel op tijd de muis er weer uit vissen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 03-12-2012 22:51:59 ]Confidence through competence![]()
Daarom ben ik ook wel zo benieuwd naar dat onderzoek waar Eric Helms mee bezig is. Ik hou gewoon 2-2,5 aan, op aanraden van Eric.If not now, then when.![]()
Vanaf morgen dan maar 180gr aan houden, thnx.
Dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Ow ja! Leangains.com stond het.,,/![]()
Kan zijn, Leangains is voornamelijk een cut protocol, in een cut kun je iets meer eiwit nodig hebben. Als iemand 2-3 g/kg wil aanraden dan kan dat.
Zo zie je maar, heel veel variabelen aanwezig.Confidence through competence![]()
Heb je een link waar Helms het hierover heeft? Die gast lijkt z'n peop te weten.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Komt hier ergens aan bod. Ik weet niet welke minuut.quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je een link waar Helms het hierover heeft? Die gast lijkt z'n peop te weten.![]()
Deze week zijn er nog nieuwe filmpjes gekomen met hem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Haha wtf lol, lachte me kappot met die hele vis ineens.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wie hier is trouwens naar die Flexcup geweest?quote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef esv7 het volgende:
[..]
Haha wtf lol, lachte me kappot met die hele vis ineens.![]()
![]()
FUARK ik haat wrist curls. Kan nauwelijks typen vandaag
Kan het trouwens zijn dat 'oude' creatine denatureert onder invloed van vocht en lucht enzo? Ik ben sinds kort op een nieuwe lading overgegaan en merk toch echt dat ik meer vocht vasthoud en heb daarnaast gewoon het idee dat het meer doet. De oude lading was een schreeuwend dure pot van GNC (raspberry smaak) uit mijn naieve periode qua prijzen. Tegenwoordig gebruik ik een goedkoop smaakloos poeder en volgens mij werkt het dus stukken beter. maargoed, dat kan dus ook komen omdat ik dat andere spul een hele tijd niet heb aangeraakt.
[ Bericht 25% gewijzigd door star_gazer op 04-12-2012 01:11:53 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
ben je nu roids aan het spammen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ff clen cycle doen. Driekwart van m'n familie zit in de paardenwereld dus kan er wel aan komen.![]()
Clenbuterol is geen roidsquote:. En ik was ook niet serieus, althans niet in het regelen. Ik ga geen medicijnman uithangen hier en verboden middelen verkopen..
![]()
en ik hoor ze maar klagen over serieusheid hierquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Clenbuterol is geen roids. En ik was ook niet serieus, althans niet in het regelen. Ik ga geen medicijnman uithangen hier en verboden middelen verkopen..
![]()
![]()
Als je denkt dat je het meest idiote al hebt gezienquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd bij ons reeds paar maal gezien: of de spotter van een bepaald iemand de trui van hem wil uittrekken (want hij is o zo breed....)![]()
![]()
Het probleem hiermee is dat het niet te controleren valt Ik geloof je wel hoor maar een bron vermelding op I.net is toch makkelijker.quote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja,
Ik heb aangegeven dat doktoren en het ziekenhuis mij hierop gewezen hebben.
Dat is genoeg bron voor mij als persoon met 1 nier om aan te nemen
Los daarvan Creatine is geen wonder middel, je kan ook zonder goede gains maken natuurlijk.
![]()
Wordt er niet beter van.quote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo fucking veel nieuwe mensen hier, echt vaag.Omdat je dingen bijhoud, wil niet automatisch zeggen dat het goed is.quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Silvergator het volgende:
Kon het niet in de OP vinden dus ik stel de vraag toch maar. Ik ben nu al een tijdje bezig met krachttraining (2-4 x per week) waarbij ik twee spiergroepen, elk minimaal vier oefeningen per dag doe en ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch. Nu vind ik dat mijn vetpercentage erg langzaam afneemt. Ik let daarbij op mijn voeding, zit na een maand gemiddeld op +/- 2200 kcal en dan is het sporten er nog niet vanaf gehaald. Tevens is de hoeveelheid vet, koolhydraten en eiwitten in mijn voeding gewoon goed [b](hou dit allemaal bij).[/b]
Nu ben ik serieus aan het kijken om fatburners blablabla
Post eens exact wat je eet, post een foto van je zelf zodat ik je lichaamstype kan inschatten.
Wat voor oefeningen doe je dan? Deadlifts, Squats, Lunges, Bp`s, Pullups, dat soort dingen?
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 07:28:01 ]![]()
Behalve een grote mond hebben we van jou nog geen 1 nuttige post gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 17:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Er is hier echt een groepje dat zich de bodybuild elite waant volgens mij
Topic is voor iedereen mensen, je bent niet meer als je al 6000 posts in deze reeks hebt liggen.
Post eens wat pictures van je zelf, je zal wel een beul van een kerel zijn.![]()
Thanx, ik zal je tip meenemen. Bespaart haar weer een shake, protein recycle FTWquote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef VexCasal het volgende:
[..]
Over serieus gesproken, om op je eerdere vraag terug te komen Weismann: Vanille. Vooral mn vriendin is hier fan van. Ze merkt tijdens het slikken de pure vanille smaak.
Gains en smaakje = win-win situatie..
Hoe lang nog met je schouder?![]()
Schouder, gaat goed, zit tegen mijn maximale herstel aan. Zou niet nog sneller dan dit kunnen. Mag pas in april weer aan het ijzer.![]()
Misschien is het al 30x langs gekomen, maar wat had je aan je schouder?quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx, ik zal je tip meenemen. Bespaart haar weer een shake, protein recycle FTW![]()
Schouder, gaat goed, zit tegen mijn maximale herstel aan. Zou niet nog sneller dan dit kunnen. Mag pas in april weer aan het ijzer.![]()
Mijn linkerschouder is de afgelopen 4 jaar, onregelmatig, 4x uit de kom geschoten. Pijnlijk ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Misschien is het al 30x langs gekomen, maar wat had je aan je schouder?
Hiervoor ben ik half september van dit jaar geopereerd. Dubbele ingreep, lange operatie. Weefsel en pezen zijn gerepareerd en het ''kapsel'' is strakker getrokken.
Heb tot 5 weken na de ingreep vast gezeten in een mitella. Daarom nu nog steeds herstellende.
Mobiliteit is al aardig terug, maar er zit amper kracht in mijn linker arm. Heb nu zo'n beetje elke dag spierpijn in mijn biceps, triceps en onderarm.![]()
das best kut zeg. Maar i.i.g. weer herstellende.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn linkerschouder is de afgelopen 4 jaar, onregelmatig, 4x uit de kom geschoten. Pijnlijk ja, ik weet het.
Hiervoor ben ik half september van dit jaar geopereerd. Dubbele ingreep, lange operatie. Weefsel en pezen zijn gerepareerd en het ''kapsel'' is strakker getrokken.
Heb tot 5 weken na de ingreep vast gezeten in een mitella. Daarom nu nog steeds herstellende.
Mobiliteit is al aardig terug, maar er zit amper kracht in mijn linker arm. Heb nu zo'n beetje elke dag spierpijn in mijn biceps, triceps en onderarm.
Er zitten heel veel zenuwen en pezen in je schoudergewricht. Dat lijkt me behoorlijk pijnlijk.![]()
Yep, op lange termijn zou ik weer alles kunnen. Het is vooral geduld hebben nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
das best kut zeg. Maar i.i.g. weer herstellende.Ik werd schreeuwend van de pijn wakker. En dat ondanks mijn schouder bijna volledig verdooft was en ik al een shitload een pijnstillers op hadquote:Er zitten heel veel zenuwen en pezen in je schoudergewricht. Dat lijkt me behoorlijk pijnlijk.Na nog een zak morfine begon het wat te minderen.
![]()
Damn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep, op lange termijn zou ik weer alles kunnen. Het is vooral geduld hebben nu.
[..]
Ik werd schreeuwend van de pijn wakker. En dat ondanks mijn schouder bijna volledig verdooft was en ik al een shitload een pijnstillers op hadNa nog een zak morfine begon het wat te minderen.
![]()
Nu we het toch over schouders hebben.
Weet er iemand een effectieve manier om verzuring uit je buitenste deltoid te krijgen na en tijdens overhead dumble presses?
Die verzuring is dan wel zo hevig dat ik daar de rest v.d.workout serieus last van heb.
Ik ga dan altijd ff aan de bar van het cable fly rack hangen, maar misschien is d'r wat beters?
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 04-12-2012 08:05:57 ]![]()
beter lezenquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Behalve een grote mond hebben we van jou nog geen 1 nuttige post gezien.
Post eens wat pictures van je zelf, je zal wel een beul van een kerel zijn.
Ik geef tenminste antwoord op iemands vraag (of een poging daartoe) in plaats van met antwoorden als :te komen.
En ik ben geen beul van een kerel, want ik wil straks graag nog een normale baan krijgen als het even kan.![]()
Het was hier de afgelopen weken best leuk, maar voor een paar tel je niet mee als je niet minimaal een beul van een kerel van > 100 kg bent hè
En ik maar denken dar DBB om te janken was .....
Ach crap. Kan iemand de nieuwe starten, ik zit inde auto op mijn telefoon te kutten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: