Heb je een link waar Helms het hierover heeft? Die gast lijkt z'n peop te weten.quote:
Komt hier ergens aan bod. Ik weet niet welke minuut.quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je een link waar Helms het hierover heeft? Die gast lijkt z'n peop te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Haha wtf lol, lachte me kappot met die hele vis ineens.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef esv7 het volgende:
[..]
Haha wtf lol, lachte me kappot met die hele vis ineens.
ben je nu roids aan het spammen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ff clen cycle doen. Driekwart van m'n familie zit in de paardenwereld dus kan er wel aan komen.
Clenbuterol is geen roidsquote:
en ik hoor ze maar klagen over serieusheid hierquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Clenbuterol is geen roids. En ik was ook niet serieus, althans niet in het regelen. Ik ga geen medicijnman uithangen hier en verboden middelen verkopen..
Als je denkt dat je het meest idiote al hebt gezienquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd bij ons reeds paar maal gezien: of de spotter van een bepaald iemand de trui van hem wil uittrekken (want hij is o zo breed....)
Het probleem hiermee is dat het niet te controleren valt Ik geloof je wel hoor maar een bron vermelding op I.net is toch makkelijker.quote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja,
Ik heb aangegeven dat doktoren en het ziekenhuis mij hierop gewezen hebben.
Dat is genoeg bron voor mij als persoon met 1 nier om aan te nemen
Wordt er niet beter van.quote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo fucking veel nieuwe mensen hier, echt vaag.
Omdat je dingen bijhoud, wil niet automatisch zeggen dat het goed is.quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Silvergator het volgende:
Kon het niet in de OP vinden dus ik stel de vraag toch maar. Ik ben nu al een tijdje bezig met krachttraining (2-4 x per week) waarbij ik twee spiergroepen, elk minimaal vier oefeningen per dag doe en ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch. Nu vind ik dat mijn vetpercentage erg langzaam afneemt. Ik let daarbij op mijn voeding, zit na een maand gemiddeld op +/- 2200 kcal en dan is het sporten er nog niet vanaf gehaald. Tevens is de hoeveelheid vet, koolhydraten en eiwitten in mijn voeding gewoon goed [b](hou dit allemaal bij).[/b]
Nu ben ik serieus aan het kijken om fatburners blablabla
Behalve een grote mond hebben we van jou nog geen 1 nuttige post gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 17:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Er is hier echt een groepje dat zich de bodybuild elite waant volgens mij
Topic is voor iedereen mensen, je bent niet meer als je al 6000 posts in deze reeks hebt liggen.
Thanx, ik zal je tip meenemen. Bespaart haar weer een shake, protein recycle FTWquote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef VexCasal het volgende:
[..]
Over serieus gesproken, om op je eerdere vraag terug te komen Weismann: Vanille. Vooral mn vriendin is hier fan van. Ze merkt tijdens het slikken de pure vanille smaak.
Gains en smaakje = win-win situatie..
Hoe lang nog met je schouder?
Misschien is het al 30x langs gekomen, maar wat had je aan je schouder?quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx, ik zal je tip meenemen. Bespaart haar weer een shake, protein recycle FTW![]()
Schouder, gaat goed, zit tegen mijn maximale herstel aan. Zou niet nog sneller dan dit kunnen. Mag pas in april weer aan het ijzer.
Mijn linkerschouder is de afgelopen 4 jaar, onregelmatig, 4x uit de kom geschoten. Pijnlijk ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Misschien is het al 30x langs gekomen, maar wat had je aan je schouder?
das best kut zeg. Maar i.i.g. weer herstellende.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn linkerschouder is de afgelopen 4 jaar, onregelmatig, 4x uit de kom geschoten. Pijnlijk ja, ik weet het.
Hiervoor ben ik half september van dit jaar geopereerd. Dubbele ingreep, lange operatie. Weefsel en pezen zijn gerepareerd en het ''kapsel'' is strakker getrokken.
Heb tot 5 weken na de ingreep vast gezeten in een mitella. Daarom nu nog steeds herstellende.
Mobiliteit is al aardig terug, maar er zit amper kracht in mijn linker arm. Heb nu zo'n beetje elke dag spierpijn in mijn biceps, triceps en onderarm.
Yep, op lange termijn zou ik weer alles kunnen. Het is vooral geduld hebben nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
das best kut zeg. Maar i.i.g. weer herstellende.
Ik werd schreeuwend van de pijn wakker. En dat ondanks mijn schouder bijna volledig verdooft was en ik al een shitload een pijnstillers op hadquote:Er zitten heel veel zenuwen en pezen in je schoudergewricht. Dat lijkt me behoorlijk pijnlijk.
Damn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep, op lange termijn zou ik weer alles kunnen. Het is vooral geduld hebben nu.
[..]
Ik werd schreeuwend van de pijn wakker. En dat ondanks mijn schouder bijna volledig verdooft was en ik al een shitload een pijnstillers op hadNa nog een zak morfine begon het wat te minderen.
beter lezenquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Behalve een grote mond hebben we van jou nog geen 1 nuttige post gezien.
Post eens wat pictures van je zelf, je zal wel een beul van een kerel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |