abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2012 @ 23:03:57 #276
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119902329
Kan zijn, Leangains is voornamelijk een cut protocol, in een cut kun je iets meer eiwit nodig hebben. Als iemand 2-3 g/kg wil aanraden dan kan dat.

Zo zie je maar, heel veel variabelen aanwezig.
Confidence through competence
pi_119902636
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eric Helms
Heb je een link waar Helms het hierover heeft? Die gast lijkt z'n peop te weten.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_119902721
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef McNulty het volgende:

[..]

Heb je een link waar Helms het hierover heeft? Die gast lijkt z'n peop te weten.
Komt hier ergens aan bod. Ik weet niet welke minuut. :+

Deze week zijn er nog nieuwe filmpjes gekomen met hem:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_119903468
If not now, then when.
pi_119903575
quote:
hahahaha
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_119903707
quote:
Haha wtf lol, lachte me kappot met die hele vis ineens.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119903807
Wie hier is trouwens naar die Flexcup geweest?

quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef esv7 het volgende:

[..]

Haha wtf lol, lachte me kappot met die hele vis ineens.
:') _O-

If not now, then when.
pi_119905554
Dat ontbijtje _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:34:05 #284
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119905619
FUARK ik haat wrist curls. Kan nauwelijks typen vandaag :')

Kan het trouwens zijn dat 'oude' creatine denatureert onder invloed van vocht en lucht enzo? Ik ben sinds kort op een nieuwe lading overgegaan en merk toch echt dat ik meer vocht vasthoud en heb daarnaast gewoon het idee dat het meer doet. De oude lading was een schreeuwend dure pot van GNC (raspberry smaak :')) uit mijn naieve periode qua prijzen. Tegenwoordig gebruik ik een goedkoop smaakloos poeder en volgens mij werkt het dus stukken beter. maargoed, dat kan dus ook komen omdat ik dat andere spul een hele tijd niet heb aangeraakt.

[ Bericht 25% gewijzigd door star_gazer op 04-12-2012 01:11:53 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119905649
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef Seam het volgende:
Dat ontbijtje _O_
Ja fucking retarded lol. :') Ook die eieren elke keer. _O-
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 01:55:47 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119906789
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ff clen cycle doen. Driekwart van m'n familie zit in de paardenwereld dus kan er wel aan komen.
ben je nu roids aan het spammen?
pi_119906803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ben je nu roids aan het spammen?
Clenbuterol is geen roids :P . En ik was ook niet serieus, althans niet in het regelen. Ik ga geen medicijnman uithangen hier en verboden middelen verkopen..
  dinsdag 4 december 2012 @ 02:18:53 #288
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119906907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Clenbuterol is geen roids :P . En ik was ook niet serieus, althans niet in het regelen. Ik ga geen medicijnman uithangen hier en verboden middelen verkopen..
en ik hoor ze maar klagen over serieusheid hier :D
pi_119907224
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd bij ons reeds paar maal gezien: of de spotter van een bepaald iemand de trui van hem wil uittrekken (want hij is o zo breed....)
Als je denkt dat je het meest idiote al hebt gezien _O-
pi_119907403
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja,

Ik heb aangegeven dat doktoren en het ziekenhuis mij hierop gewezen hebben.

Dat is genoeg bron voor mij als persoon met 1 nier om aan te nemen :)
Het probleem hiermee is dat het niet te controleren valt Ik geloof je wel hoor maar een bron vermelding op I.net is toch makkelijker.
Los daarvan Creatine is geen wonder middel, je kan ook zonder goede gains maken natuurlijk :).
pi_119907416
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo fucking veel nieuwe mensen hier, echt vaag.
Wordt er niet beter van.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Silvergator het volgende:
Kon het niet in de OP vinden dus ik stel de vraag toch maar. Ik ben nu al een tijdje bezig met krachttraining (2-4 x per week) waarbij ik twee spiergroepen, elk minimaal vier oefeningen per dag doe en ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch. Nu vind ik dat mijn vetpercentage erg langzaam afneemt. Ik let daarbij op mijn voeding, zit na een maand gemiddeld op +/- 2200 kcal en dan is het sporten er nog niet vanaf gehaald. Tevens is de hoeveelheid vet, koolhydraten en eiwitten in mijn voeding gewoon goed [b](hou dit allemaal bij).[/b]

Nu ben ik serieus aan het kijken om fatburners blablabla
Omdat je dingen bijhoud, wil niet automatisch zeggen dat het goed is.
Post eens exact wat je eet, post een foto van je zelf zodat ik je lichaamstype kan inschatten.
Wat voor oefeningen doe je dan? Deadlifts, Squats, Lunges, Bp`s, Pullups, dat soort dingen?
:)

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 07:28:01 ]
pi_119907429
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Er is hier echt een groepje dat zich de bodybuild elite waant volgens mij :')
Topic is voor iedereen mensen, je bent niet meer als je al 6000 posts in deze reeks hebt liggen.
Behalve een grote mond hebben we van jou nog geen 1 nuttige post gezien.
Post eens wat pictures van je zelf, je zal wel een beul van een kerel zijn.
pi_119907435
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef VexCasal het volgende:

[..]

Over serieus gesproken, om op je eerdere vraag terug te komen Weismann: Vanille. Vooral mn vriendin is hier fan van. Ze merkt tijdens het slikken de pure vanille smaak.

Gains en smaakje = win-win situatie..

Hoe lang nog met je schouder?
Thanx, ik zal je tip meenemen. Bespaart haar weer een shake, protein recycle FTW *O*

Schouder, gaat goed, zit tegen mijn maximale herstel aan. Zou niet nog sneller dan dit kunnen. Mag pas in april weer aan het ijzer.
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:31:09 #294
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119907503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Thanx, ik zal je tip meenemen. Bespaart haar weer een shake, protein recycle FTW *O*

Schouder, gaat goed, zit tegen mijn maximale herstel aan. Zou niet nog sneller dan dit kunnen. Mag pas in april weer aan het ijzer.
Misschien is het al 30x langs gekomen, maar wat had je aan je schouder?
pi_119907531
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Misschien is het al 30x langs gekomen, maar wat had je aan je schouder?
Mijn linkerschouder is de afgelopen 4 jaar, onregelmatig, 4x uit de kom geschoten. Pijnlijk ja, ik weet het.

Hiervoor ben ik half september van dit jaar geopereerd. Dubbele ingreep, lange operatie. Weefsel en pezen zijn gerepareerd en het ''kapsel'' is strakker getrokken.

Heb tot 5 weken na de ingreep vast gezeten in een mitella. Daarom nu nog steeds herstellende.

Mobiliteit is al aardig terug, maar er zit amper kracht in mijn linker arm. Heb nu zo'n beetje elke dag spierpijn in mijn biceps, triceps en onderarm.
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:39:51 #296
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119907546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mijn linkerschouder is de afgelopen 4 jaar, onregelmatig, 4x uit de kom geschoten. Pijnlijk ja, ik weet het.

Hiervoor ben ik half september van dit jaar geopereerd. Dubbele ingreep, lange operatie. Weefsel en pezen zijn gerepareerd en het ''kapsel'' is strakker getrokken.

Heb tot 5 weken na de ingreep vast gezeten in een mitella. Daarom nu nog steeds herstellende.

Mobiliteit is al aardig terug, maar er zit amper kracht in mijn linker arm. Heb nu zo'n beetje elke dag spierpijn in mijn biceps, triceps en onderarm.
das best kut zeg. Maar i.i.g. weer herstellende.
Er zitten heel veel zenuwen en pezen in je schoudergewricht. Dat lijkt me behoorlijk pijnlijk.
pi_119907607
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

das best kut zeg. Maar i.i.g. weer herstellende.
Yep, op lange termijn zou ik weer alles kunnen. Het is vooral geduld hebben nu.

quote:
Er zitten heel veel zenuwen en pezen in je schoudergewricht. Dat lijkt me behoorlijk pijnlijk.
Ik werd schreeuwend van de pijn wakker. En dat ondanks mijn schouder bijna volledig verdooft was en ik al een shitload een pijnstillers op had :'( Na nog een zak morfine begon het wat te minderen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:57:28 #298
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119907658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Yep, op lange termijn zou ik weer alles kunnen. Het is vooral geduld hebben nu.

[..]

Ik werd schreeuwend van de pijn wakker. En dat ondanks mijn schouder bijna volledig verdooft was en ik al een shitload een pijnstillers op had :'( Na nog een zak morfine begon het wat te minderen.

Damn.
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:57:40 #299
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119907660
Nu we het toch over schouders hebben.
Weet er iemand een effectieve manier om verzuring uit je buitenste deltoid te krijgen na en tijdens overhead dumble presses?

Die verzuring is dan wel zo hevig dat ik daar de rest v.d.workout serieus last van heb.
Ik ga dan altijd ff aan de bar van het cable fly rack hangen, maar misschien is d'r wat beters?

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 04-12-2012 08:05:57 ]
pi_119907809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:15 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Behalve een grote mond hebben we van jou nog geen 1 nuttige post gezien.
Post eens wat pictures van je zelf, je zal wel een beul van een kerel zijn.
beter lezen

Ik geef tenminste antwoord op iemands vraag (of een poging daartoe) in plaats van met antwoorden als : :') te komen.

En ik ben geen beul van een kerel, want ik wil straks graag nog een normale baan krijgen als het even kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')