Ik denk voor conditie/ververbranding. Tis minder saai dan fietsen ofzo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik had net iemand rondrennen die makkelijk 20 oefeningen heeft gedaan op 1 uurtje tijd, hij vloog van apparaat naar apparaat om vervolgens 1 snelle set met laag gewicht te doen. Geen idee of er een gedachte achter zal maar het zal er wel boeiend uit
Super-superset.quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef esv7 het volgende:
3x5 x 30kg millitairy press lukte net goed.
Was ook iemand die deed drie oefening tegelijk waarvan twee ver van elkaar vandaan zaten.
Hij rende zowat heen en weer iedere keer.
Welkom! Succes met de progressquote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Potsdikke, post nu zo'n 5 threads mee zonder een introductie.
Meneerbob, 22, na zo'n 4 jaar de amateur uitgehangen te hebben nu alles in orde wat betreft voeding, doelen en form. ¡Hola!
Train eens met een hartslagmeter, volgens mij train je met een te hoge HSquote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Silvergator het volgende:
ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch.
(hou dit allemaal bij).
Zit tussen de 140-170, maar zweet me wel he-le-maal kapot terwijl het niet op het randje is van te zwaar.quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef robskem het volgende:
[..]
Train eens met een hartslagmeter, volgens mij train je met een te hoge HS
Ik zit gemiddeld op de 2200 kcal per dag terwijl de richtlijn voor mij 2700 is, daarnaast sport ik ook zeer regelmatig erbij. Dat is dus wat ik niet snap want het minder eten en meer sporten is dus al aanwezig. Ben tevens 1,88m en weeg 93kg.quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Doorgaans is de regel voor fatburners/"muscle builders": Indien legaal, zal het geen significant verschil uitmaken.
Als je te langzaam zakt in vet percentage, dan moet je minder eten of meer sporten. In ieder geval moet je calorische deficientie toenemen.
Zo weinig? Ik ben 1.86 met 90kg en eet op trainingsdagen 3500 en rustdagen 3200...quote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ik zit gemiddeld op de 2200 kcal per dag terwijl de richtlijn voor mij 2700 is, daarnaast sport ik ook zeer regelmatig erbij. Dat is dus wat ik niet snap want het minder eten en meer sporten is dus al aanwezig. Ben tevens 1,88m en weeg 93kg.
Welkom.quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Silvergator het volgende:
Kon het niet in de OP vinden dus ik stel de vraag toch maar. Ik ben nu al een tijdje bezig met krachttraining (2-4 x per week) waarbij ik twee spiergroepen, elk minimaal vier oefeningen per dag doe en ten slotte en kwartier intensief cardio (traplopen op hoog niveau is hierin mijn favoriet). Ik doe dit nu al ongeveer een maand actief, daarvoor sporadisch. Nu vind ik dat mijn vetpercentage erg langzaam afneemt. Ik let daarbij op mijn voeding, zit na een maand gemiddeld op +/- 2200 kcal en dan is het sporten er nog niet vanaf gehaald. Tevens is de hoeveelheid vet, koolhydraten en eiwitten in mijn voeding gewoon goed (hou dit allemaal bij).
Nu ben ik serieus aan het kijken om fatburners te gaan proberen om toch even die drempel over te gaan. Ik zoek hierin dus niet de fatburners die meer energie geven maar de echte fatburners. Als ik online kijk zie ik hier onwijs veel variatie in waar de 1 zeer positief en de ander weer zeer negatief is over eenzelfde product. Dus bij deze mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee en waar moet ik op letten? Mijn lichaamsvet is +/- 20-25% als het zo snel uit mijn hoofd doe (lang geleden voor het laatst gemeten).
Ja, maar bij mij is het dus merendeels vet en wil dat juist kwijt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik ben 1.86 met 90kg en eet op trainingsdagen 3500 en rustdagen 3200...
Ik denk dat mijn probleem op dit moment is dat ik op gewicht afga, terwijl ik vet kwijt wil en tevens veel spieropbouw heb daarnaast. Ik moet eigenlijk mijn maten in de gaten houden maar ik wil toch naar een situatie toe waar ik een kilo vet per 1-2 weken kwijt raak.quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welkom.
En: wat is langzaam? Wat verwacht je, en wat meet je?
Mijn vet% is afgenomen terwijl ik van 98kg naar 103 kg ben gegaan, dus afgaan op je gewicht lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn probleem op dit moment is dat ik op gewicht afga, terwijl ik vet kwijt wil en tevens veel spieropbouw heb daarnaast. Ik moet eigenlijk mijn maten in de gaten houden maar ik wil toch naar een situatie toe waar ik een kilo vet per 1-2 weken kwijt raak.
Ja maar dat raak je niet kwijt door heel weinig te gaan eten.quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het dus merendeels vet en wil dat juist kwijt.
2200 kcal per dag is toch niet zozeer "weinig"? Daarnaast merk ik ook geen energietekort tijdens mijn workouts. Maar los van dat, iemand ervaring met fatburners?quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar dat raak je niet kwijt door heel weinig te gaan eten.
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Wederom, legale fatburners hebben bijna geen effect... En op 20/25% wat jij net aanhaalde zou je absoluut geen stimulanten nodig moeten hebben.
Maar goed, do whatever the fuck you wanna do.
Mijn ervaring is dat ze niet werken; vet kwijt raken is bij mij gewoon minder eten en ondertussen wel voldoende eiwitten binnenkrijgen. Er is geen "magic pill" die je echt kan helpen. (naast aas hehe)quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.
Ok thanks, wat is voldoende eiwitten uitgedrukt in gram per dag?quote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze niet werken; vet kwijt raken is bij mij gewoon minder eten en ondertussen wel voldoende eiwitten binnenkrijgen. Er is geen "magic pill" die je echt kan helpen. (naast aas hehe)
Het idee dat ik maar 2200 op een dag zou kunnen etenquote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Silvergator het volgende:
[..]
2200 kcal per dag is toch niet zozeer "weinig"? Daarnaast merk ik ook geen energietekort tijdens mijn workouts. Maar los van dat, iemand ervaring met fatburners?
Ik dacht 2,5-3 gram per kg lichaamsgewicht ongeveer. Ik zelf doe dus rond de 270 per dag.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ok thanks, wat is voldoende eiwitten uitgedrukt in gram per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |