Ligt eraan wat je behoeften zijn / wat de intensiviteit van je trainingen zijn. Volgens mij iets van min. 170 gram per dag. (?) (2-3 gram per kg lichaamsgewicht)quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ok thanks, wat is voldoende eiwitten uitgedrukt in gram per dag?
Hoe hoger je lichaams vet is, hoe makkelijker je er vanaf kan komen. Het echte hardnekkige vet zit laag in de 10er procenten (en lager).quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.
Als je het mij vraagt: Zie afvallen als leren : Dat ene extra kilometertje, dat ene fatburnertje kan net die ene paragraaf zijn dat het verschil maakt tussen een 6,8 of een 6,9. Maw: De effecten zijn marginaal, en de kosten van dergelijke supplementen zijn vaak te hoog voor wat ze doen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.
Hebben ze geen degelijke weegschaal bij je gym? Normaal gezien kunnen ze redelijk accuraat je vet% berekenen met zo een dingquote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Silvergator het volgende:
Ok thanks allen. Nogmaals ik weet dus niet precies hoeveel vet ik precies al kwijt ben omdat ik op mijn gewicht afga (stom, want ik doe veel krachttraining waar nog steeds groei in zit). Ik kom in ieder geval niet aan terwijl mijn lichaam qua spier wel aan het groeien is. In principe is dit dus al een indicator dat ik vet aan het verbranden ben (vet is immers lichter dan spier). Het kan dus best zijn dat ik dus zeker wat afval maar het simpelweg niet door heb.
Laat anders je vet percentage eens meten, en dan over een paar manden weer. Dan weet je meer.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Silvergator het volgende:
Ok thanks allen. Nogmaals ik weet dus niet precies hoeveel vet ik precies al kwijt ben omdat ik op mijn gewicht afga (stom, want ik doe veel krachttraining waar nog steeds groei in zit). Ik kom in ieder geval niet aan terwijl mijn lichaam qua spier wel aan het groeien is. In principe is dit dus al een indicator dat ik vet aan het verbranden ben (vet is immers lichter dan spier). Het kan dus best zijn dat ik dus zeker wat afval maar het simpelweg niet door heb.
Zolang je niet gaat vragen welke smaak whey de beste is, denk ik dat de meeste je wel zullen helpen hierquote:Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef Lewinsky het volgende:
Lees hier al een aantal topics lang mee, en ben nu vanaf 10 november zelf lid geworden van een sportschool. Ben van plan de zaken serieus aan te pakken. Ik heb me behoorlijk ingelezen over van alles en nog wat mbt bodybuilding, maar ben waarschijnlijk alsnog een enorme n00b. Zal hier dus zeker terug komen om af en toe vragen te stellen!
Maakt niet uit hoe ver je bent toch? Over een tijdje kunnen we t vast wel zienquote:Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef esv7 het volgende:
Ik wil best wat foto's plaatsen maar heeft nog weinig nut denk ik. Ik zie zelf wel wat verandering in de spiegel maar denk niet dat veel andere mensen het merken na een maandje.
Ik heb wat foto's op 1e pagina staan, aarzel niet om kritiek te geven (en eerlijk zijnquote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef esv7 het volgende:
Ja daar heb je wel een punt, ik zal morgen is gaan kijken of ik mijn geheugen kaartje kan vinden.
Kan ik ze over wat weken/maanden naast elkaar zetten had ik ook op volgens mij dbb gezien, was wel nice.
Drie is te veel van het goede denk ik, twee gr per kg lichaamsgewicht max. zou ik aanhoudenquote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je behoeften zijn / wat de intensiviteit van je trainingen zijn. Volgens mij iets van min. 170 gram per dag. (?) (2-3 gram per kg lichaamsgewicht)
Kun je zo op internet bestellen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ff clen cycle doen. Driekwart van m'n familie zit in de paardenwereld dus kan er wel aan komen.
Je hebt ECA, geen AAS en werkt goed. Wel illegaal in NL.quote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze niet werken; vet kwijt raken is bij mij gewoon minder eten en ondertussen wel voldoende eiwitten binnenkrijgen. Er is geen "magic pill" die je echt kan helpen. (naast aas hehe)
Zo´n step ding. Kan je vanuit stretch weer omhoog komen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat kan je trouwens het beste gebruiken om op te staan wanneer je je kuiten in de Smith traint? Of doen jullie dat gewoon vanaf de vloer zeg maar?
Er is geen wetenschappelijk onderbouwd bewijs dat meer dan 2 g/kg enig meer effect heeft op spieropbouw.quote:Op maandag 3 december 2012 20:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ik dacht 2,5-3 gram per kg lichaamsgewicht ongeveer. Ik zelf doe dus rond de 270 per dag.
Overigens zijn die zwem-tot-uitputting dierproeven van muizen altijd wel leuk om te zienquote:Chronic High Dose BCAA Supplementation Reduces Endurance Performance by 43%
http://suppversity.blogsp(...)supplementation.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |