abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119893119
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Ok thanks, wat is voldoende eiwitten uitgedrukt in gram per dag?
Ligt eraan wat je behoeften zijn / wat de intensiviteit van je trainingen zijn. Volgens mij iets van min. 170 gram per dag. (?) (2-3 gram per kg lichaamsgewicht)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 20:16:17 ]
pi_119893669
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.
Hoe hoger je lichaams vet is, hoe makkelijker je er vanaf kan komen. Het echte hardnekkige vet zit laag in de 10er procenten (en lager).

Tevens is vet verliezen een kwestie van kcal ingenomen tegenover kcal verbruikt (natuurwetten enzo). Als jij te langzaam vet verliest, is je calorische deficiëntie dus te laag.

Als je lifts ook nog omhoog gaan en je bent niet echt meer een beginner, is dat ook een indicatie van dat je energie inname tov verbruik gewoon niet deficiënt is. Als jij nog ruim vooruit gaat maar je valt te weinig af, sja, dan eet je gewoon nog steeds teveel. Dit kan je dus verhelpen door minder te eten, of door meer te gaan verbranden.
Of toch du vader?
pi_119894363
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Verklaar je nader a.u.b. Hoezo zou ik dan geen stimulanten nodig moeten hebben? Ik zeg ook niet dat ik persee fatburners wil gaan gebruiken, ik hoor er alleen zowel positieve als negatieve berichten over. Ben gewoon benieuwd naar iemand z'n ervaring die het zelf heeft gebruikt.
Als je het mij vraagt: Zie afvallen als leren : Dat ene extra kilometertje, dat ene fatburnertje kan net die ene paragraaf zijn dat het verschil maakt tussen een 6,8 of een 6,9. Maw: De effecten zijn marginaal, en de kosten van dergelijke supplementen zijn vaak te hoog voor wat ze doen.

Het is maar net hoeveel geld jij over hebt voor dat soort dingen, maar een koekje per dag minder eten heeft al nagenoeg meer effect dan een fatburner..

Ik zelf heb overigens ervaring met fatburners, en die zijn niet bepaald positief. Vooral in stressvolle periodes op de uni of anderzijds, word ik er nerveus van. Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden, maar heb al van enkele vrienden van mij vernomen dat ze er:

1 geen reet aan hadden
2 constant met een gevoel liepen dat ze 2/3 redbull ophadden.
Dit laatste kan ik beamen.
Als je daar geen zin in hebt: Niet aan beginnen..

Doe cardio op een rustig niveau, hou een tempo aan waarbij je met je (denkbeeldige) looppartner zonder horten en stoten een fatsoenlijk gesprek kunt voeren.
pi_119894844
Zaterdag:

http://www.abcvelp.nl/concept.html

Dat dere dreamer bulk
pi_119895748
Ok thanks allen. Nogmaals ik weet dus niet precies hoeveel vet ik precies al kwijt ben omdat ik op mijn gewicht afga (stom, want ik doe veel krachttraining waar nog steeds groei in zit). Ik kom in ieder geval niet aan terwijl mijn lichaam qua spier wel aan het groeien is. In principe is dit dus al een indicator dat ik vet aan het verbranden ben (vet is immers lichter dan spier). Het kan dus best zijn dat ik dus zeker wat afval maar het simpelweg niet door heb.
pi_119895843
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Silvergator het volgende:
Ok thanks allen. Nogmaals ik weet dus niet precies hoeveel vet ik precies al kwijt ben omdat ik op mijn gewicht afga (stom, want ik doe veel krachttraining waar nog steeds groei in zit). Ik kom in ieder geval niet aan terwijl mijn lichaam qua spier wel aan het groeien is. In principe is dit dus al een indicator dat ik vet aan het verbranden ben (vet is immers lichter dan spier). Het kan dus best zijn dat ik dus zeker wat afval maar het simpelweg niet door heb.
Hebben ze geen degelijke weegschaal bij je gym? Normaal gezien kunnen ze redelijk accuraat je vet% berekenen met zo een ding :)
  maandag 3 december 2012 @ 21:03:35 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119895973
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Silvergator het volgende:
Laat anders je vet percentage eens meten, en dan over een paar manden weer. Dan weet je meer.
pi_119896509
Lees hier al een aantal topics lang mee, en ben nu vanaf 10 november zelf lid geworden van een sportschool. Ben van plan de zaken serieus aan te pakken. Ik heb me behoorlijk ingelezen over van alles en nog wat mbt bodybuilding, maar ben waarschijnlijk alsnog een enorme n00b. Zal hier dus zeker terug komen om af en toe vragen te stellen!
pi_119896577
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:13 schreef Lewinsky het volgende:
Lees hier al een aantal topics lang mee, en ben nu vanaf 10 november zelf lid geworden van een sportschool. Ben van plan de zaken serieus aan te pakken. Ik heb me behoorlijk ingelezen over van alles en nog wat mbt bodybuilding, maar ben waarschijnlijk alsnog een enorme n00b. Zal hier dus zeker terug komen om af en toe vragen te stellen!
Zolang je niet gaat vragen welke smaak whey de beste is, denk ik dat de meeste je wel zullen helpen hier :P
pi_119896707
Allemaal nieuwe leden! :) Post een keer progress pics met een verhaaltje erbij :Y
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  maandag 3 december 2012 @ 21:22:49 #261
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119897005
Gvd bij ons reeds paar maal gezien: of de spotter van een bepaald iemand de trui van hem wil uittrekken (want hij is o zo breed....)
pi_119897557
Ik wil best wat foto's plaatsen maar heeft nog weinig nut denk ik. Ik zie zelf wel wat verandering in de spiegel maar denk niet dat veel andere mensen het merken na een maandje.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119897610
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef esv7 het volgende:
Ik wil best wat foto's plaatsen maar heeft nog weinig nut denk ik. Ik zie zelf wel wat verandering in de spiegel maar denk niet dat veel andere mensen het merken na een maandje.
Maakt niet uit hoe ver je bent toch? Over een tijdje kunnen we t vast wel zien :)
pi_119897696
Ja daar heb je wel een punt, ik zal morgen is gaan kijken of ik mijn geheugen kaartje kan vinden.
Kan ik ze over wat weken/maanden naast elkaar zetten had ik ook op volgens mij dbb gezien, was wel nice.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119897753
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef esv7 het volgende:
Ja daar heb je wel een punt, ik zal morgen is gaan kijken of ik mijn geheugen kaartje kan vinden.
Kan ik ze over wat weken/maanden naast elkaar zetten had ik ook op volgens mij dbb gezien, was wel nice.
Ik heb wat foto's op 1e pagina staan, aarzel niet om kritiek te geven (en eerlijk zijn :Y )
pi_119897912
Ow ja die had ik gezien, beetje vergelijkbaar met mij alleen je armen zijn al voller. En vooral je benen zijn groter dan die van mij, mijn benen groeien wel maar waren echt klein. Heb ook niet op voetbal gezeten of iets dergelijks dus gewoon echt takjes.
  maandag 3 december 2012 @ 22:17:35 #267
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_119899962
quote:
11s.gif Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je behoeften zijn / wat de intensiviteit van je trainingen zijn. Volgens mij iets van min. 170 gram per dag. (?) (2-3 gram per kg lichaamsgewicht)
Drie is te veel van het goede denk ik, twee gr per kg lichaamsgewicht max. zou ik aanhouden
  maandag 3 december 2012 @ 22:18:35 #268
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119900008
Even een terugval op vreetniveau :')
Inmiddels geen speculaas meer in huis en de chips van de kinderen is ook op :@

Nou ja, refeeddag dan maar.

Zat al op een nette 18% @ 89kg. Heel wat beter dan die 26% van paar maanden terug. Denk binnenkort eens huidplooimeting laten doen. Blijft toch een stuk nauwkeuriger.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_119900091
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ff clen cycle doen. Driekwart van m'n familie zit in de paardenwereld dus kan er wel aan komen.
Kun je zo op internet bestellen. :P

quote:
11s.gif Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat ze niet werken; vet kwijt raken is bij mij gewoon minder eten en ondertussen wel voldoende eiwitten binnenkrijgen. Er is geen "magic pill" die je echt kan helpen. (naast aas hehe)
Je hebt ECA, geen AAS en werkt goed. Wel illegaal in NL.
If not now, then when.
pi_119900168
Oh dat wist ik niet, ook makkelijk.

ECA is inderdaad illegaal, maar gewoon te bestellen op internet, omdat het in het Verenigd Koninkrijk bijvoorbeeld nog wel mag worden verkocht. Komt gewoon aan, een vriendin had laatst paar potjes besteld.
  maandag 3 december 2012 @ 22:28:05 #271
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_119900481
Wat kan je trouwens het beste gebruiken om op te staan wanneer je je kuiten in de Smith traint? Of doen jullie dat gewoon vanaf de vloer zeg maar?
  maandag 3 december 2012 @ 22:31:14 #272
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119900650
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat kan je trouwens het beste gebruiken om op te staan wanneer je je kuiten in de Smith traint? Of doen jullie dat gewoon vanaf de vloer zeg maar?
Zo´n step ding. Kan je vanuit stretch weer omhoog komen.
  maandag 3 december 2012 @ 22:44:40 #273
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119901384
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:13 schreef -Menn0- het volgende:

Ik dacht 2,5-3 gram per kg lichaamsgewicht ongeveer. Ik zelf doe dus rond de 270 per dag.
Er is geen wetenschappelijk onderbouwd bewijs dat meer dan 2 g/kg enig meer effect heeft op spieropbouw.

Er verschijnen echter wel veel onderzoeken die mogelijke mechanismes waarmee teveel eiwit impact kan hebben op je trainingsintensiteit en/of spieropbouw, maar hier is nog meer onderzoek naar nodig.

Meer != beter, optimaal is optimaal.

Voorbeeld van een mogelijk mechanisme in een dierproef, wat ik laatst weer las:

quote:
Chronic High Dose BCAA Supplementation Reduces Endurance Performance by 43%

http://suppversity.blogsp(...)supplementation.html
Overigens zijn die zwem-tot-uitputting dierproeven van muizen altijd wel leuk om te zien :@ Collega'tje had ooit een opstelling daarvan - wel op tijd de muis er weer uit vissen. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 03-12-2012 22:51:59 ]
Confidence through competence
pi_119902091
Daarom ben ik ook wel zo benieuwd naar dat onderzoek waar Eric Helms mee bezig is. Ik hou gewoon 2-2,5 aan, op aanraden van Eric.
If not now, then when.
  FOK!fotograaf maandag 3 december 2012 @ 23:00:21 #275
159915 -Menn0-
MNO
pi_119902158
Vanaf morgen dan maar 180gr aan houden, thnx.

Dacht dat ik dat ergens gelezen had.

Ow ja! Leangains.com stond het.
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')