In England they say:quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.
Dat is er een voor op een tegeltje...quote:Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In England they say:
"Aslong as they smile, it's not rape! So tickle them in between"
Kennelijk wordt mijn vraag over creatine door jullie in dezelfde categorie vragen gezet als : ''Welk merk eiwit is de beste?, ik train al 2 maanden, kan ik anabolen gebruiken?'' oid.quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.
quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie site trouwens die Examine.com.
Gast trek het je niet zo aan...quote:Op zondag 2 december 2012 23:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Kennelijk wordt mijn vraag over creatine door jullie in dezelfde categorie vragen gezet als : ''Welk merk eiwit is de beste?, ik train al 2 maanden, kan ik anabolen gebruiken?'' oid.
Zelf train ik al ruim 2 jaar en ik beschouw mezelf echt niet als onwetend, alleen wel over creatine want daar heb ik gedurende de afgelopen 2 jaar simpelweg nooit gebruik van gemaakt. Nu dus wel, en ik zat de discussie net nog eens terug te lezen, en slechts 4 posts na mijn vraag is er al een user die begint over de 'negeer knop' , dat is een tikje overtrokken niet? Mijn reactie daarop overigens ook als ik eerlijk ben, maargoed..
Zullen we dat even omdraaien en dat jij met betrouwbare bronnen komt.quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?
Bankdrukken neemt nog een 1% in van het schema van Klokov.quote:Op zondag 2 december 2012 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
Gewichtheffers doen wel aan bankdrukken.
Deze boy doet ook gewoon squatten, deadliften en bankdrukken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe je iets gruwelijk verkeerd..quote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren benen gedaan. Weer eens tegen beter weten squat gedaan. Gelijk weer last van rug en als klap op de vuurpijl begon mn knie ook nog eens te zeuren.
Nee jonge, dat is nou slijtage en ouderdomquote:Op maandag 3 december 2012 11:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan doe je iets gruwelijk verkeerd..
Genoeg oude mannen die squats doen, je techniek is gewoon slecht. Film jezelf anders evenquote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee jonge, dat is nou slijtage en ouderdom
quote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren benen gedaan. Weer eens tegen beter weten squat gedaan. Gelijk weer last van rug en als klap op de vuurpijl begon mn knie ook nog eens te zeuren.
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef seto het volgende:
[..]
Genoeg oude mannen die squats doen, je techniek is gewoon slecht. Film jezelf anders even
Seriously?quote:Op maandag 3 december 2012 06:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zullen we dat even omdraaien en dat jij met betrouwbare bronnen komt.
Geloof me, die is prima. Het is gewoon mn slechte onderrug en een knie die ook al aan de slijtage is.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef seto het volgende:
[..]
Genoeg oude mannen die squats doen, je techniek is gewoon slecht. Film jezelf anders even
Dan doe je lager gewicht.quote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geloof me, die is prima. Het is gewoon mn slechte onderrug en een knie die ook al aan de slijtage is.
hihi dankje msquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Veel succes met trainen vandaag, ik heb respect voor jullie discipline
Ja gisteren ook weinig gewicht gedaan, maar ik pas ervoor. Leg extension en de seated press zullen het over moeten nemen.quote:
Squatten kan niet met je knie maar je kan wel leg extensions doen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja gisteren ook weinig gewicht gedaan, maar ik pas ervoor. Leg extension en de seated press zullen het over moeten nemen.
Yep. Minder omlaag druk he op je knie.quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Squatten kan niet met je knie maar je kan wel leg extensions doen?
hoeveel squat je?quote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Veel succes met trainen vandaag, ik heb respect voor jullie discipline
Wat ook helpt is tijdens het bankdrukken de stang als het ware iets omhoog gooien en dan snel een keer met je handen klappen. Zeker weten dat je daarna minder last van je rug hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 11:31 schreef 16meter het volgende:
Straks ff bankdrukken met de voetjes in de lucht. Heb wat last van m'n onderrug, vandaag.
Geen bullshit aub, dit is een serieus topic.quote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat ook helpt is tijdens het bankdrukken de stang als het ware iets omhoog gooien en dan snel een keer met je handen klappen. Zeker weten dat je daarna minder last van je rug hebt.
Overdag gebruik ik veel xtc om de pijn wat te verlichten.
Over serieus gesproken, om op je eerdere vraag terug te komen Weismann: Vanille. Vooral mn vriendin is hier fan van. Ze merkt tijdens het slikken de pure vanille smaak.quote:Op maandag 3 december 2012 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen bullshit aub, dit is een serieus topic.
Zelf gooi ik altijd een banaan, snee volkoren brood, schep whey, beetje suikervrije sinaasappellimonade, en een flinke schep hele fijne havermout, en 3 flinken scheppen kwark in de blender, met een half bekertje water om het iets vloeibaarder te maken.. Ideaal ontbijt, en ja: de blender krijgt dit vloeibaarquote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef MrNiles het volgende:
Wat kan ik eten voor ontbijt? Vooral complexe carbs? Havermout (brinta) en stuk fruit?
Wat nog meer? Volkoren brood met wat erop? Stroop?
Las een goed stuk op internet over bloedsuikerspiegel bij ontbijt.
Wel goede koolhydraten..niet te veel. Al met al een goed verhaal...is het reclame van herbal life
http://www.vitaalgewicht.nl/gezondontbijt/index.htm
Ik had dus de naam links en rechts-boven totaal gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |