Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Veel drinken... Creatine is een enorme aanslag op je nieren.
Daarom kan ik het ook niet nemen, want ManageTheAnger heeft namelijk maar 1 nier.... Hoe? Ik ben ermee geboren... kwam er achter toen ik 21 was en er een echo gemaakt moest worden van mijn maag en lever.
Wist niet dat het bestond, maar het schijnt vrij normaal te zijn.
Man up! #Yolo, jwtz!quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..
Fuck die shit
Edit: Overigens kan het ook bijna niet anders dan enorme troep zijn. Gisteren nog genomen, en daarna beker niet gewassen. Kom ik vanochtend thuis, gewoon een hele plakkerige laag in die beker, alsof het gesmolten suiker is ofzo..
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?quote:Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een bullshit in deze draad over creatine zeg
? Gewoon eigen ervaringen..quote:Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een bullshit in deze draad over creatine zeg
Mazzelaar.quote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben gestrand voor 1 dag in Rusland nadat ik mijn vlucht heb gemist, zo maar eens hier op het vliegveld improviseren met trainen
zoals?quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gasten loop nou niet te doen alsof jullie de bb guru's in persona zijn...
Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..
Voor mensen zoals ik, die maar 1 nier hebben... dokter heeft het me sterk afgeraden.quote:
Tegen 'ik heb gelezen dat creatine DHT bevat' kun je niet op discussiėren.quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?
Ik praat toch geen chinees?quote:
Volgens mij zit je te trollen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik praat toch geen chinees?![]()
Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..
Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..
Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..
Reageer gewoon normaal..
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.quote:Op zondag 2 december 2012 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor mensen zoals ik, die maar 1 nier hebben... dokter heeft het me sterk afgeraden.
Ik mag ook geen NSAID medicijnen... en eigenlijk ook geen fullcontact sport meer doen (ik deed kickboksen voordat ik het wist... was al gestopt toen ik het te horen kreeg maar toch)
Er is een paar delen terug een uitgebreide discussie over geweest, waaronder het feit dat creatine DHT kan verhogen niet garant staat voor daadwerkelijk meer kalen, etc.quote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?
Shitton aan onderzoeken geciteerd op die pagina.quote:Creatine supplementation at normal dosages and with adequate hydration has been shown to have no harmful effects in any population tested (see its safety profile). The only observed side effects are stomach cramping if consumed with insufficient water, and diarrhea if too much is consumed at once. Controlled usage of creatine with adequate water may actually reduce cramping over the long term.
Ik geloof niks van je onzin.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..
Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..
Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..
Reageer gewoon normaal..
Ik denk dat het fair te zeggen is dat nierpatienten geen extra creatinesupplementen aangeraden worden. Bij gezonde mensen is creatinesupplementatie totaal onschadelijk voor de nieren.quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.
Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gasten loop nou niet te doen alsof jullie de bb guru's in persona zijn...
Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..
Het is gewoon de tijd van het jaar man. Ik heb sinds twee/drie weken (voordat ik creatine gebruikte) ook ineens meer haaruitval dan normaal. Niks ernstigs aan.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Reageer gewoon normaal..
Ja ga even stoer misc taal gebruikenquote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.
Would read again, will read to my grandchildren/10.
http://www.fitnessnet.nl/(...)lever-en-nieren.htmlquote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |