abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119858654
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Veel drinken... Creatine is een enorme aanslag op je nieren.

Daarom kan ik het ook niet nemen, want ManageTheAnger heeft namelijk maar 1 nier.... Hoe? Ik ben ermee geboren... kwam er achter toen ik 21 was en er een echo gemaakt moest worden van mijn maag en lever.

Wist niet dat het bestond, maar het schijnt vrij normaal te zijn.
Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..

Fuck die shit :)

Edit: Overigens kan het ook bijna niet anders dan enorme troep zijn. Gisteren nog genomen, en daarna beker niet gewassen. Kom ik vanochtend thuis, gewoon een hele plakkerige laag in die beker, alsof het gesmolten suiker is ofzo..
  zondag 2 december 2012 @ 22:04:34 #102
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119858786
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..

Fuck die shit :)

Edit: Overigens kan het ook bijna niet anders dan enorme troep zijn. Gisteren nog genomen, en daarna beker niet gewassen. Kom ik vanochtend thuis, gewoon een hele plakkerige laag in die beker, alsof het gesmolten suiker is ofzo..
Man up! #Yolo, jwtz!

8)7
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119860232
Wat een bullshit in deze draad over creatine zeg :')
Of toch du vader?
  zondag 2 december 2012 @ 22:30:09 #104
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119860293
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Kom dan met tegenargumenten en bronnen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119860376
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 22:28 schreef Luchtkoker het volgende:
? Gewoon eigen ervaringen..
pi_119860392
Soukidan op je oogbal.
pi_119860581
Vorige week begon ik met creatine, deze week ben ik kaal. Je leeft met de risico's of je doet dat niet.
If not now, then when.
pi_119860621
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ik ben gestrand voor 1 dag in Rusland nadat ik mijn vlucht heb gemist, zo maar eens hier op het vliegveld improviseren met trainen :P
Mazzelaar. :P
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119860685
Gasten loop nou niet te doen alsof jullie de bb guru's in persona zijn...

Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..
pi_119860866
Ik gebruik het nu een jaar en nooit enige bijwerkingen gehad. Overigens ook geen positieve. Volgens mij ben ik gewoon non-responsive voor dat spul.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  zondag 2 december 2012 @ 22:44:41 #111
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119861055
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..
zoals?
  zondag 2 december 2012 @ 22:47:10 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119861168
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

zoals?
Voor mensen zoals ik, die maar 1 nier hebben... dokter heeft het me sterk afgeraden.
Ik mag ook geen NSAID medicijnen... en eigenlijk ook geen fullcontact sport meer doen (ik deed kickboksen voordat ik het wist... was al gestopt toen ik het te horen kreeg maar toch)
YouTube
  zondag 2 december 2012 @ 22:48:10 #113
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119861220
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tegen 'ik heb gelezen dat creatine DHT bevat' kun je niet op discussiėren.
Confidence through competence
pi_119861223
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

zoals?
Ik praat toch geen chinees? :')

Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..

Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..

Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..

Reageer gewoon normaal..
  zondag 2 december 2012 @ 22:50:25 #115
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119861340
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..

Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..

Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..

Reageer gewoon normaal..
Volgens mij zit je te trollen.
pi_119861414
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2012 22:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij zit je te trollen.
ok
  zondag 2 december 2012 @ 22:52:12 #117
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119861418
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Voor mensen zoals ik, die maar 1 nier hebben... dokter heeft het me sterk afgeraden.
Ik mag ook geen NSAID medicijnen... en eigenlijk ook geen fullcontact sport meer doen (ik deed kickboksen voordat ik het wist... was al gestopt toen ik het te horen kreeg maar toch)
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.
pi_119861465
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Er is een paar delen terug een uitgebreide discussie over geweest, waaronder het feit dat creatine DHT kan verhogen niet garant staat voor daadwerkelijk meer kalen, etc.

Bovendien, kijk eens op http://examine.com/supplements/Creatine.

Creatine is praktisch het best onderzochte supplement op de markt, en de conclusies zijn doorgaans bijna unaniem positief. Los van het feit dat je sneller ATP reserves weer aanvult enz gaat ook je cognitief vermogen er op vooruit met zo goed als geen neven effecten.

quote:
Creatine supplementation at normal dosages and with adequate hydration has been shown to have no harmful effects in any population tested (see its safety profile). The only observed side effects are stomach cramping if consumed with insufficient water, and diarrhea if too much is consumed at once. Controlled usage of creatine with adequate water may actually reduce cramping over the long term.
Shitton aan onderzoeken geciteerd op die pagina.

Maar goed, als jij denkt dat creatine schadelijk voor je is vanwege je prachtige n=1 onderzoek waarbij je snel causale verbanden trekt die er absoluut niet hoeven te zijn, ga je gang, ik word er niet minder op.
Of toch du vader?
  zondag 2 december 2012 @ 22:53:21 #119
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_119861470
quote:

[..]

Reageer gewoon normaal..
Ik geloof niks van je onzin.
  zondag 2 december 2012 @ 22:53:29 #120
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119861477
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.
Ik denk dat het fair te zeggen is dat nierpatienten geen extra creatinesupplementen aangeraden worden. Bij gezonde mensen is creatinesupplementatie totaal onschadelijk voor de nieren.
Confidence through competence
pi_119861505
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.

Would read again, will read to my grandchildren/10.

Volgens mij toast ik in een roll bread, I'm outta here.
Of toch du vader?
pi_119861561
quote:

[..]

Reageer gewoon normaal..
Het is gewoon de tijd van het jaar man. Ik heb sinds twee/drie weken (voordat ik creatine gebruikte) ook ineens meer haaruitval dan normaal. Niks ernstigs aan.
If not now, then when.
pi_119861569
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.

Would read again, will read to my grandchildren/10.
Ja ga even stoer misc taal gebruiken :')

Ik zeg toch nergens dat ik zeker ben van het feit dat creatine de boosdoener is van die dingen? Ik vermoed het alleen, en vandaar dat ik nu voor de zekerheid stop..
  zondag 2 december 2012 @ 22:57:23 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119861664
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

http://www.fitnessnet.nl/(...)lever-en-nieren.html

Er zijn ook tegenwerpingen, maar overal staat hetzelfde. Creatine e.d. gebeurt vooral via de nieren.

Als jij dus 2 nieren hebt, is de belasting maar 50% in vergelijking met de belasting voor mijn nieren.

Zelfde reden waarom ik dus geen NSAID medicijnen mag.. (ga maar eens googlen welke dat zijn).

Dat het in jullie geval misschien niet schadelijk is, wil niet zeggen dat het voor niemand schadelijk is.
YouTube
pi_119861710
domme gasten hier volgens mij, steek je hand op als je op het roc zit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')