Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gasten loop nou niet te doen alsof jullie de bb guru's in persona zijn...
Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..
Het is gewoon de tijd van het jaar man. Ik heb sinds twee/drie weken (voordat ik creatine gebruikte) ook ineens meer haaruitval dan normaal. Niks ernstigs aan.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik praat toch geen chinees?![]()
Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..
Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..
Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..
Reageer gewoon normaal..
Ja ga even stoer misc taal gebruikenquote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.
Would read again, will read to my grandchildren/10.
http://www.fitnessnet.nl/(...)lever-en-nieren.htmlquote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.
Heel mooi hoe je bent ingegaan op mijn misc lingo en totaal niet op mijn inhoudelijke post, die ongeveer tienvoudig was in volume.quote:Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ja ga even stoer misc taal gebruiken![]()
Ik zeg toch nergens dat ik zeker ben van het feit dat creatine de boosdoener is van die dingen? Ik vermoed het alleen, en vandaar dat ik nu voor de zekerheid stop..
Troll status: confirmed.quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
domme gasten hier volgens mij, steek je hand op als je op het roc zit!
wt een kanker nerd ben jijquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Heel mooi hoe je bent ingegaan op mijn misc lingo en totaal niet op mijn inhoudelijke post, die ongeveer tienvoudig was in volume.
[..]
Troll status: confirmed.Er was iets van een negeerfunctie op FOK!, toch?
Nog een beetje foto's van je ecto sixpack gepost in sexy en gewaagd de laatste tijd?quote:Op zondag 2 december 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Luchtkoker je moet niet zo stoer doen met je misc talk!!!!!!!!
Als je gaat schelden kun je wegblijven. Onderbouw gewoon wat je zegt of zeg niks.quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
wt een kanker nerd ben jij
Ik heb onderbouwd wat ik zeg toch?quote:Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je gaat schelden kun je wegblijven. Onderbouw gewoon wat je zegt of zeg niks.
*steekt hand op:(*quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
domme gasten hier volgens mij, steek je hand op als je op het roc zit!
Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het fair te zeggen is dat nierpatienten geen extra creatinesupplementen aangeraden worden. Bij gezonde mensen is creatinesupplementatie totaal onschadelijk voor de nieren.
Nee, ben niet zo van de TRs enz. Jij krijgt wel wat je toebehoort als je op deze voet doorgaat.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Heb je mn post al gemeld luchtkoker?
Ik denk dat ze redeneren: vlees = normaal leven, creatine = extra dus dan wordt creatine afgeraden bovenop je normale vlees.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.
Ik wil je best geloven, maar ik heb er in de onderzoeken die ik gelezen heb nog nooit iets over gelezen. Dat zegt niet enorm veel, maar ik zou daar dan wel een onderzoek van wiilen zien.quote:Op zondag 2 december 2012 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jongens, laten we het netjes houden.
Conclusie van deze discussie:
Creatine kan, mits niet overgedoseerd en met de juiste inname van vocht weinig tot geen schadelijke gevolgen brengen aan gezonde mensen.
Creatine is, voor mensen met 1 nier, of nierproblemen niet aan te raden, sterke nog, het gebruik wordt sterk afgeraden ivm de effecten e.d. op de nieren.
Case closed.
Lees eens een paar topics terug. Star_gazer had een onderzoek waaruit bleek dat creatine een effect op de DHT had. Diabox had dit gedebunked omdat er nooit zoiets naar voren is gekomen bij de talloze onderzoeken die naar creatine gedaan zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik heb onderbouwd wat ik zeg toch?
Enige wat ik zeg, is dat ik bepaalde effecten heb ondervonden die ik relateer aan de creatine. (waar ik niet eens zeker van ben) Dan begint er iemand dat ik onzin loop te verkopen, ''want de onderzoeken zeggen dit en dat, en ik heb geen onderzoeksresultaten''
Ik kom hier juist om te vragen naar ervaringen hiermee..
Waarom wil je het niet van me aannemen?quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.
Sure, die redenatie begrijp ik, maar er is geen onderbouwing volgens mij.quote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze redeneren: vlees = normaal leven, creatine = extra dus dan wordt creatine afgeraden bovenop je normale vlees.
Dat zal best, en ik heb ook nergens beweerd dat ik zeker weet dat creatine de veroorzaker van mijn ''hand vol haar'' is, en moet toegeven dat het sinds vrijdag ook niet meer is voorgekomen...quote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees eens een paar topics terug. Star_gazer had een onderzoek waaruit bleek dat creatine een effect op de DHT had. Diabox had dit gedebunked omdat er nooit zoiets naar voren is gekomen bij de talloze onderzoeken die naar creatine gedaan zijn.
Inderdaad. Mobile ook lekker.quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie site trouwens die Examine.com.
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.quote:Op zondag 2 december 2012 23:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat zal best, en ik heb ook nergens beweerd dat ik zeker weet dat creatine de veroorzaker van mijn ''hand vol haar'' is, en moet toegeven dat het sinds vrijdag ook niet meer is voorgekomen...
Maar ik stelde enkel een (simpele, relatief onschuldige) vraag, en dat zo'n vraag meteen wordt geridiculiseerd vind ik vreemd. Ik volg dit topic slechts sporadisch, dus was ook niet op de hoogte van de creatine - discussie die kennelijk kort geleden hier heeft plaatsgevonden..
Verder is het natuurlijk geen hormonaal product, dus echte extreme side - effects zal zo'n product niet hebben, maar ik heb ook al eens onder de rode vlekken gezeten 3 weken lang van een centrum vitaminepil. Iedereen reageert anders, zelfs op onschuldige producten als creatine.
In England they say:quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.
Dat is er een voor op een tegeltje...quote:Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In England they say:
"Aslong as they smile, it's not rape! So tickle them in between"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |