abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119861505
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gasten loop nou niet te doen alsof jullie de bb guru's in persona zijn...

Natuurlijk is creatine geen anabool product oid, maar gewoon een onschuldig supplementje, maar dat wil nog niet zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden geen troep kan zijn..
Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.

Would read again, will read to my grandchildren/10.

Volgens mij toast ik in een roll bread, I'm outta here.
Of toch du vader?
pi_119861561
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik praat toch geen chinees? :')

Enige dat ik zeg, is dat ik vorige week maandag met creatine ben begonnen, sindsdien regelmatig steken in mijn zij heb, en dat ik afgelopen vrijdag tijdens het douchen mijn haar natmaakte en schrok omdat mn hele hand vol met haar zat, iets wat ik nog nooit heb gehad..

Dan is het toch logisch dat je een link legt met een product dat je nog nooit eeder hebt gebruikt? Ieder lichaam reageert anders op bepaalde producten. Dat geldt niet alleen voor zware anabole steroiden zoals dbol ofzo, maar zou met creatine eveneens kunnen gebeuren..

Zeker ben ik er niet van, dus daarom vraag ik het hier. Alleen jammer dat het meteen wordt geridiculiseerd door users die denken ver boven mijn kennisniveau te zitten en daarom menen er een beetje de draak mee te moeten steken..

Reageer gewoon normaal..
Het is gewoon de tijd van het jaar man. Ik heb sinds twee/drie weken (voordat ik creatine gebruikte) ook ineens meer haaruitval dan normaal. Niks ernstigs aan.
If not now, then when.
pi_119861569
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Prachtige uitspraak, mooi onderbouwd, goede onderzoeken geciteerd, mooi hoe je praktisch al het bestaande onderzoek in de wind slaat.

Would read again, will read to my grandchildren/10.
Ja ga even stoer misc taal gebruiken :')

Ik zeg toch nergens dat ik zeker ben van het feit dat creatine de boosdoener is van die dingen? Ik vermoed het alleen, en vandaar dat ik nu voor de zekerheid stop..
  zondag 2 december 2012 @ 22:57:23 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119861664
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

denk dat je een andere arts moet zoeken dan. Zeg maar eens wat voor zware belasting creatine op je nieren geeft.
http://www.fitnessnet.nl/(...)lever-en-nieren.html

Er zijn ook tegenwerpingen, maar overal staat hetzelfde. Creatine e.d. gebeurt vooral via de nieren.

Als jij dus 2 nieren hebt, is de belasting maar 50% in vergelijking met de belasting voor mijn nieren.

Zelfde reden waarom ik dus geen NSAID medicijnen mag.. (ga maar eens googlen welke dat zijn).

Dat het in jullie geval misschien niet schadelijk is, wil niet zeggen dat het voor niemand schadelijk is.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119861710
domme gasten hier volgens mij, steek je hand op als je op het roc zit!
pi_119861715
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ja ga even stoer misc taal gebruiken :')

Ik zeg toch nergens dat ik zeker ben van het feit dat creatine de boosdoener is van die dingen? Ik vermoed het alleen, en vandaar dat ik nu voor de zekerheid stop..
Heel mooi hoe je bent ingegaan op mijn misc lingo en totaal niet op mijn inhoudelijke post, die ongeveer tienvoudig was in volume.
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Troll status: confirmed. :W Er was iets van een negeerfunctie op FOK!, toch?
Of toch du vader?
pi_119861796
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Heel mooi hoe je bent ingegaan op mijn misc lingo en totaal niet op mijn inhoudelijke post, die ongeveer tienvoudig was in volume.

[..]

Troll status: confirmed. :W Er was iets van een negeerfunctie op FOK!, toch?
wt een kanker nerd ben jij
pi_119861969
Luchtkoker je moet niet zo stoer doen met je misc talk!!!!!!!!
If not now, then when.
pi_119862002
Heb je mn post al gemeld luchtkoker?
pi_119862033
quote:
8s.gif Op zondag 2 december 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Luchtkoker je moet niet zo stoer doen met je misc talk!!!!!!!!
Nog een beetje foto's van je ecto sixpack gepost in sexy en gewaagd de laatste tijd? :')
  zondag 2 december 2012 @ 23:05:34 #131
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119862061
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

wt een kanker nerd ben jij
Als je gaat schelden kun je wegblijven. Onderbouw gewoon wat je zegt of zeg niks.
pi_119862104
He mad.
If not now, then when.
pi_119862208
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je gaat schelden kun je wegblijven. Onderbouw gewoon wat je zegt of zeg niks.
Ik heb onderbouwd wat ik zeg toch?

Enige wat ik zeg, is dat ik bepaalde effecten heb ondervonden die ik relateer aan de creatine. (waar ik niet eens zeker van ben) Dan begint er iemand dat ik onzin loop te verkopen, ''want de onderzoeken zeggen dit en dat, en ik heb geen onderzoeksresultaten''

Ik kom hier juist om te vragen naar ervaringen hiermee..
  zondag 2 december 2012 @ 23:09:20 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119862227
Jongens, laten we het netjes houden.

Conclusie van deze discussie:

Creatine kan, mits niet overgedoseerd en met de juiste inname van vocht weinig tot geen schadelijke gevolgen brengen aan gezonde mensen.

Creatine is, voor mensen met 1 nier, of nierproblemen niet aan te raden, sterke nog, het gebruik wordt sterk afgeraden ivm de effecten e.d. op de nieren.

Case closed.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119862254
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
*steekt hand op:(*
wtf heeft dat er mee te maken?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  zondag 2 december 2012 @ 23:10:55 #136
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119862282
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik denk dat het fair te zeggen is dat nierpatienten geen extra creatinesupplementen aangeraden worden. Bij gezonde mensen is creatinesupplementatie totaal onschadelijk voor de nieren.
Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.
pi_119862300
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Heb je mn post al gemeld luchtkoker?
Nee, ben niet zo van de TRs enz. Jij krijgt wel wat je toebehoort als je op deze voet doorgaat. :)
Of toch du vader?
  zondag 2 december 2012 @ 23:11:48 #138
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119862305
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denkniet dat creatine een extra belasting is, in de zin dt het niet enorme invloed zal hebben. Aners zou een flinke biefstuk ook afgeraden worden, bv.
Ik denk dat ze redeneren: vlees = normaal leven, creatine = extra dus dan wordt creatine afgeraden bovenop je normale vlees.
Confidence through competence
  zondag 2 december 2012 @ 23:13:57 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119862377
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jongens, laten we het netjes houden.

Conclusie van deze discussie:

Creatine kan, mits niet overgedoseerd en met de juiste inname van vocht weinig tot geen schadelijke gevolgen brengen aan gezonde mensen.

Creatine is, voor mensen met 1 nier, of nierproblemen niet aan te raden, sterke nog, het gebruik wordt sterk afgeraden ivm de effecten e.d. op de nieren.

Case closed.
Ik wil je best geloven, maar ik heb er in de onderzoeken die ik gelezen heb nog nooit iets over gelezen. Dat zegt niet enorm veel, maar ik zou daar dan wel een onderzoek van wiilen zien.
pi_119862379
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik heb onderbouwd wat ik zeg toch?

Enige wat ik zeg, is dat ik bepaalde effecten heb ondervonden die ik relateer aan de creatine. (waar ik niet eens zeker van ben) Dan begint er iemand dat ik onzin loop te verkopen, ''want de onderzoeken zeggen dit en dat, en ik heb geen onderzoeksresultaten''

Ik kom hier juist om te vragen naar ervaringen hiermee..
Lees eens een paar topics terug. Star_gazer had een onderzoek waaruit bleek dat creatine een effect op de DHT had. Diabox had dit gedebunked omdat er nooit zoiets naar voren is gekomen bij de talloze onderzoeken die naar creatine gedaan zijn.
If not now, then when.
  zondag 2 december 2012 @ 23:14:43 #141
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119862396
Gelukkig heb ik al deze problemen niet door naturel te blijven. Creatine :')
BEASTMODE
  zondag 2 december 2012 @ 23:15:06 #142
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119862413
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom wil je het niet van me aannemen?

Ik heb deze info van dokters (meerdere) gekregen, en van het ziekenhuis.

Creatine loopt via de nieren.

de verdeling over 2 is 50%
over 1 is 100%...

Het is een feit, klaar... je hoeft het niet van me aan te nemen, maar probeer niet je eigen mening erover door te drammen wanneer je dit niet kan projecteren op mijn situatie, namelijk personen met 1 nier.
YouTube
pi_119862425
Mooie site trouwens die Examine.com.
If not now, then when.
  zondag 2 december 2012 @ 23:16:05 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119862459
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik denk dat ze redeneren: vlees = normaal leven, creatine = extra dus dan wordt creatine afgeraden bovenop je normale vlees.
Sure, die redenatie begrijp ik, maar er is geen onderbouwing volgens mij.
pi_119862589
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lees eens een paar topics terug. Star_gazer had een onderzoek waaruit bleek dat creatine een effect op de DHT had. Diabox had dit gedebunked omdat er nooit zoiets naar voren is gekomen bij de talloze onderzoeken die naar creatine gedaan zijn.
Dat zal best, en ik heb ook nergens beweerd dat ik zeker weet dat creatine de veroorzaker van mijn ''hand vol haar'' is, en moet toegeven dat het sinds vrijdag ook niet meer is voorgekomen...

Maar ik stelde enkel een (simpele, relatief onschuldige) vraag, en dat zo'n vraag meteen wordt geridiculiseerd vind ik vreemd. Ik volg dit topic slechts sporadisch, dus was ook niet op de hoogte van de creatine - discussie die kennelijk kort geleden hier heeft plaatsgevonden..

Verder is het natuurlijk geen hormonaal product, dus echte extreme side - effects zal zo'n product niet hebben, maar ik heb ook al eens onder de rode vlekken gezeten 3 weken lang van een centrum vitaminepil. Iedereen reageert anders, zelfs op onschuldige producten als creatine.
  zondag 2 december 2012 @ 23:19:38 #146
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119862601
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie site trouwens die Examine.com.
Inderdaad. Mobile ook lekker.
BEASTMODE
  zondag 2 december 2012 @ 23:19:40 #147
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119862938
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dat zal best, en ik heb ook nergens beweerd dat ik zeker weet dat creatine de veroorzaker van mijn ''hand vol haar'' is, en moet toegeven dat het sinds vrijdag ook niet meer is voorgekomen...

Maar ik stelde enkel een (simpele, relatief onschuldige) vraag, en dat zo'n vraag meteen wordt geridiculiseerd vind ik vreemd. Ik volg dit topic slechts sporadisch, dus was ook niet op de hoogte van de creatine - discussie die kennelijk kort geleden hier heeft plaatsgevonden..

Verder is het natuurlijk geen hormonaal product, dus echte extreme side - effects zal zo'n product niet hebben, maar ik heb ook al eens onder de rode vlekken gezeten 3 weken lang van een centrum vitaminepil. Iedereen reageert anders, zelfs op onschuldige producten als creatine.
Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.
If not now, then when.
  zondag 2 december 2012 @ 23:29:51 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119862995
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is het risico dat je neemt als je hier komt posten. Vooral als je het over creatine hebt. Creatine is nog de enige reden waardoor wij zonder desastreuze gevolgen vrouwen kunnen verkrachten en mensen in elkaar kunnen slaan.
In England they say:

"Aslong as they smile, it's not rape! So tickle them in between"
YouTube
pi_119863372
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

In England they say:

"Aslong as they smile, it's not rape! So tickle them in between"
Dat is er een voor op een tegeltje... _O-
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')