abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:11:22 #1
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119821079

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
pi_119821877
Ketchup is toch ook niet echt naturel, dacht dat dat basrtens vol suiker zat.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119825150
Weer eens progress pics:

17-11 in de gym:
SPOILER
Vandaag thuis, heb moeite met rug aanspannen;p Tips zijn welkom!
SPOILER
Benen, foto's van 15-11
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Pastapipos op 01-12-2012 22:31:30 (Benen erbij :)) ]
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_119825928
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:35 schreef esv7 het volgende:
Ketchup is toch ook niet echt naturel, dacht dat dat basrtens vol suiker zat.
Maar je kan er ook relatief weinig van gebruiken toch? Ik doe er, als ik aardappelen eet, altijd mosterd bij.

Maarja, volgensmij is dat net als fruitsappen. In een tomaat of een sinaasappel/appel ofzo valt het suiker wel mee, maar als je er tientallen uit gaat persen voor één liter is het weer een ander verhaal.
pi_119825992
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
Weer eens progress pics:

17-11 in de gym:
SPOILER
SPOILER
i do not see the legs,bro :P
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:26:44 #6
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119826165
Uit de OP.

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Ik wilde helemaal niks aan mijn lijf doen maar begin in die kracht wel veel lol te krijgen. Ik oefen op een beer van 2 meter.
Serieus, ik verheug me gewoon op de zomer en een leuke bikini.

Maar feit is wel dat je leuk heel sterk kunt zijn maar dat niet je hele lijf in lijn is.

Mijn benen waren al sterk door een paar jaar 32 km per dag te fietsen. Nu zijn mijn armen, schouders en borstspieren in een paar maanden heel sterk geworden. Maar mijn buik bijv. niet.

Sportschool zit hier niet.
Wat is er nog meer te doen dan. Want ik zie oefeningen nu wel zitten om dat er bij te trekken.
Ben 1:73 en slank.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119826397
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

i do not see the legs,bro :P
Zijn erbij gezet nu :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:32:05 #8
42366 Staal
pi_119826409

Je rug is net een smiley. :D.

Jij traint denk ik teveel op de armen, schouders en borst.

Ik heb er geen verstand van maar dat zie ik op de foto's.
Un certain jeune homme
pi_119826560
Doe je broek eens omhoog man.
If not now, then when.
pi_119826594
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]

Je rug is net een smiley. :D.

Jij traint denk ik teveel op de armen, schouders en borst.

Ik heb er geen verstand van maar dat zie ik op de foto's.
Hier bij oudere foto's ziet m'n rug er heel anders uit, ik kan t gewoon niet aanspannen ;p
Wel slechte kwaliteit foto's

SPOILER
pi_119826643
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
Weer eens progress pics:

17-11 in de gym:
SPOILER
SPOILER
Benen, foto's van 15-11
SPOILER
Hoe lang train je al en welke routine? Je ziet er wel een beetje ondervoedt uit. Je core wat beter aanpakken zou denk ik wel goed voor je zijn, vanwege je holle rug.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119826822
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Hoe lang train je al en welke routine? Je ziet er wel een beetje ondervoedt uit. Je core wat beter aanpakken zou denk ik wel goed voor je zijn, vanwege je holle rug.
Ben vlak voor de zomervakantie wat serieuzer begonnen, maar heb helaas in m'n beginnerstijd lopen cutten omdat ik abs wilde ;p Maar begin steeds meer van voeding en trainen te begrijpen :) En dingen zoals bijvoorbeeld rear delts probeer ik nu ook te trainen omdat ik dat soort details eerst achterwege liet. En sinds kort pas begonnen met deadliften
pi_119826901
Gewoon goed blijven eten, hard blijven trainen en lekker blijven slapen; dan komt alles goed.

Keep up the good work mi mang.
If not now, then when.
pi_119826955
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon goed blijven eten, hard blijven trainen en lekker blijven slapen; dan komt alles goed.

Keep up the good work mi mang.
Pics van jou naast je xxl-rack :D
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:46:41 #15
42366 Staal
pi_119827029
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Hier bij oudere foto's ziet m'n rug er heel anders uit, ik kan t gewoon niet aanspannen ;p
Wel slechte kwaliteit foto's

SPOILER
Je bent het oneens dat ik zie dat je in eerste instantie op je armen schouders en borst bent gaan trainen?

Mind you, ik ben een vrouw en maak het zelf mee. Bij mij komt het per toeval door mijn huidige werk en mijn gespierde benen heb ik te danken aan een paar jaar 32 km per dag fietsen.

Ik ben de laatste maanden heel sterk geworden qua borstspieren, schouderspieren, rugspieren en armspieren en zelfs handspieren.

Mijn rechteronderarm is heel dik i.v.m. mijn linker onderarm. Ik vind dat niet mooi.
Ben verder slank maar ik wil nu ook trainen om er een geheel van te maken. Mijn buikspieren bij het geheel te krijgen.

Daarom post ik hier. Een sportschool zit hier niet.

Bij jou heb ik echt het idee dat je je inspant op bepaalde delen en de rest van je lichaam niet hebt meegenomen in het programma.
Un certain jeune homme
pi_119827034
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:44 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Pics van jou naast je xxl-rack :D
Wil je ook nog dat ik mij in een brandweer outfit hijs?
If not now, then when.
pi_119827051
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wil je ook nog dat ik mij in een brandweer outfit hijs? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe maar niet.. dan zien we je afgetrainde lichaam niet -O-
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:48:09 #18
42366 Staal
pi_119827062
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wil je ook nog dat ik mij in een brandweer outfit hijs? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe maar, voor de newbs.
Un certain jeune homme
pi_119827081
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Doe maar niet.. dan zien we je afgetrainde lichaam niet -O-
Ik post wel als ik tevreden ben. :D
If not now, then when.
pi_119827095
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:26 schreef Staal het volgende:
Uit de OP.

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Ik wilde helemaal niks aan mijn lijf doen maar begin in die kracht wel veel lol te krijgen. Ik oefen op een beer van 2 meter.
Serieus, ik verheug me gewoon op de zomer en een leuke bikini.

Maar feit is wel dat je leuk heel sterk kunt zijn maar dat niet je hele lijf in lijn is.

Mijn benen waren al sterk door een paar jaar 32 km per dag te fietsen. Nu zijn mijn armen, schouders en borstspieren in een paar maanden heel sterk geworden. Maar mijn buik bijv. niet.

Sportschool zit hier niet.
Wat is er nog meer te doen dan. Want ik zie oefeningen nu wel zitten om dat er bij te trekken.
Ben 1:73 en slank.
Misschien is het Zuzka Light Youtube kanaal wat voor je.
pi_119827099
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:46 schreef Staal het volgende:

[..]

Je bent het oneens dat ik zie dat je in eerste instantie op je armen schouders en borst bent gaan trainen?

Mind you, ik ben een vrouw en maak het zelf mee. Bij mij komt het per toeval door mijn huidige werk en mijn gespierde benen heb ik te danken aan een paar jaar 32 km per dag fietsen.

Ik ben de laatste maanden heel sterk geworden qua borstspieren, schouderspieren, rugspieren en armspieren en zelfs handspieren.

Mijn rechteronderarm is heel dik i.v.m. mijn linker onderarm. Ik vind dat niet mooi.
Ben verder slank maar ik wil nu ook trainen om er een geheel van te maken. Mijn buikspieren bij het geheel te krijgen.

Daarom post ik hier. Een sportschool zit hier niet.

Bij jou heb ik echt het idee dat je je inspant op bepaalde delen en de rest van je lichaam niet hebt meegenomen in het programma.
Het lijkt wel op ja, daarom altijd beginnen met compounds.
Nergens voor nodig.
pi_119827149
Hee brahs, ik ben nieuw dus zal me voorstellen.
Mijn naam is Raymond, ben 20 jaar en woon in Apeldoorn. Ik train 4 jaar maar pas anderhalf jaar serieus. Voor de zomer heb ik te diep gecut waardoor ik spiermassa ben verloren, na de zomer gebulkt en zit nu weer anderhalf maand in de cut (maar dan gewoon 500 kcal onder maintenance).
Binnenkort zal ik wat progressiefoto's uploaden
I lift things up and put them down.
pi_119827155
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Misschien is het Zuzka Light Youtube kanaal wat voor je.
Hey dat is die ene. :D
If not now, then when.
pi_119827256
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hey dat is die ene. :D
Is dat die lekkere Russische? :9
Nergens voor nodig.
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:57:37 #25
42366 Staal
pi_119827417
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef CarbonC het volgende:
Zuzka Light Youtube kanaal
Ik dacht eigenlijk dat je me in de zeik liep te nemen. http://www.youtube.com/user/ZuzkaLight

Maar dit is een prima buikspieroefening die niet saai is.
Die herhalen en volhouden. Bedankt.
Un certain jeune homme
pi_119827526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Is dat die lekkere Russische? :9
Ja. Die is oorspronkelijk van Bodyrocktv maar die was opeens weg. Ik lees nu in de reacties dat het uit is tussen hun (meisje en die gast van de channel) en ze nu haar eigen ding heeft. :D
If not now, then when.
pi_119827587
Ah, ik zie dat de link al gepost is. Even wat "informatie" opdoen. :9~
Nergens voor nodig.
pi_119827600
@Staal: mijn reactie was serieus.
Wat voor werk doe je?

@de mannen hier: via dbb is wat pr0n van zsuzsanna te vinden.

[ Bericht 14% gewijzigd door CarbonC op 01-12-2012 23:08:32 (aanvulling) ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:19:10 #29
42366 Staal
pi_119828108
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef CarbonC het volgende:
@Staal: mijn reactie was serieus.
Wat voor werk doe je?

Ja kreeg het in de gaten. Zag aanvankelijk die tumbles. Dat ik echt dacht van sjeez. Sorry maar dat is geen training meer voor mij.
Maar ik geloof heilig in herhaling en doorzetten zoals met de buikspieroefeningen.

Dus die ga ik doen. Herhalen en toch niet saai.
Un certain jeune homme
  FOK!fotograaf zaterdag 1 december 2012 @ 23:21:01 #30
159915 -Menn0-
MNO
pi_119828162
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef CarbonC het volgende:

:o

Gelijk vol gas downloaden!!
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')