abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119843087
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef MrGuma het volgende:
Misschien een rare vraag;

is het mogelijk dat wanneer je bv heel lang je benen alleen traint door voetbal oid en daar door grote(re) bovenbeen spieren krijgt. Maar dat dit alleen op een selectieve plek is zeg maar?
Heb namelijk de rare hersenspinsel dat sinds ik mijn benen ook op veel meer plekken train mbh leg press etc. het wat beter verdeeld wordt zeg maar. Soort van in verhouding.

Kan zoiets of is dit, zoals ik al zei, een of andere hersenspinsel?
Bij voetbal gebruik je veel je quads en hamstrings. Als je dan je benen gaat trainen, train je ook spieren die je veel minder belast bij voetbal, dus zullen die en grote groei-impuls krijgen waardoor ze meer in verhouding raken met de rest.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 2 december 2012 @ 16:35:56 #53
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119844916
Ik ben nu in mijn 6de week IF.
Boek goede resultaten en vetpercentage daalt prima.
Nu wil het geval dat ik het plusminus 4 weken gewoon structureel koud heb.
Ik was altijd eerste die zeikte dat het te warm was maar dit is nu niet meer het geval. Zelfs bij bv mijn oma waar het standaard te warm is zit ik binnen met handschoenen (althans, ik zou het willen)
Is dit een hersenspinsel en volledig te wijten aan de buitentemperatuur of is hier een logische verklaring voor?
Of is het iets simpels als minder vet = minder isolatie = koud?
BEASTMODE
pi_119845138
quote:
5s.gif Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik was altijd eerste die zeikte dat het te warm was maar dit is nu niet meer het geval. Zelfs bij bv mijn oma waar het standaard te warm is zit ik binnen met handschoenen (althans, ik zou het willen)
Is dit een hersenspinsel en volledig te wijten aan de buitentemperatuur of is hier een logische verklaring voor?
Volgens mij sowieso het laatste :)
pi_119845411
Gewichtheffers doen wel aan bankdrukken.

Deze boy doet ook gewoon squatten, deadliften en bankdrukken.

zondag 2 december 2012 @ 17:07:46 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119845998
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
Gewichtheffers doen wel aan bankdrukken.

Deze boy doet ook gewoon squatten, deadliften en bankdrukken.

[ afbeelding ]
Het zijn drie oefeningen waar je flink wat kracht mee kan opbouwen, dus het lijkt me goed om te doen als gewichtheffer.
  zondag 2 december 2012 @ 18:58:10 #57
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119849698
quote:
5s.gif Op zondag 2 december 2012 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
Nee, in een deficit is je gevoelstemperatuur altijd kouder, vanwege 1) minder thermogenese door voedselvertering en 2) je lichaam die lichaamsprocessen omlaag schroeft omdat het merkt dat het in een energiedeficit zit en vetreserves aan het aanspreken is.

Ik wed dat je het in je feeding window een stuk minder koud hebt dan tegen het eind van je vasten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 02-12-2012 19:11:36 ]
Confidence through competence
pi_119850133
Zeg dat, sinds ik weer bulk heb ik het (vooral op trainingsdagen) echt non stop fucking warm. Zit ik op m'n werk met wat collega's, iedereen vernikkeld van de kou met dikke truien aan, terwijl ik in m'n shirtje zonder mouwen zit omdat het zo warm is. :')
Of toch du vader?
  zondag 2 december 2012 @ 19:49:47 #59
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119851422
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, in een deficit is je gevoelstemperatuur altijd kouder, vanwege 1) minder thermogenese door voedselvertering en 2) je lichaam die lichaamsprocessen omlaag schroeft omdat het merkt dat het in een energiedeficit zit en vetreserves aan het aanspreken is.

Ik wed dat je het in je feeding window een stuk minder koud hebt dan tegen het eind van je vasten.
Godverdomme stereo, waar hangen de camera's?
Inderdaad! Vanmiddag zat ik bij een maat nog te playstationen met handschoenen aan, maar wanneer ik gegeten heb (=17.00 uur) is het lekker behaaglijk.
Heb hier wel heel erg last van dan. }:|
BEASTMODE
pi_119851599
Eén maand verlof, één maand training intensiveren in de gym (normaal 3x per week) en losgaan :). Waaronder een week bulk in megamode in new york.

Let's double the pain, sweat, tears and sores...

Glorious..
Patience is a virtue
  zondag 2 december 2012 @ 19:57:46 #61
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119851723
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 19:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Zeg dat, sinds ik weer bulk heb ik het (vooral op trainingsdagen) echt non stop fucking warm. Zit ik op m'n werk met wat collega's, iedereen vernikkeld van de kou met dikke truien aan, terwijl ik in m'n shirtje zonder mouwen zit omdat het zo warm is. :')
dat zijn je nieren
pi_119852520
Ik probeer (nog steeds) wat informatie in te winnen wat betreft het verhogen van het gewicht per workout met Starting Strength.

Nu las ik hier dat je, voor zolang het mogelijk is, de squat/benchpress/deadlift per workout met 5kg verhoogd, en de press met 2.5kg (valt de pendlay row ook onder de 2.5kg?) Is dit een goede richtlijn?

Alleen lees ik hier de eerste drie weken de squat en deadlift met 7.5 kg te verhogen en de 'rest' met ongeveer 5kg. Na drie weken halveer je dan de verhoging per workout.

Wat is verstandiger om mee te beginnen?
Ik probeer zoveel mogelijk te lezen voordat ik hier een vraag stel, kwam er deze keer niet uit.
Excuses :P
  zondag 2 december 2012 @ 20:17:23 #63
69994 seto
-|||--------|||-
pi_119852625
5kg voor squat en deadlift, 2,5kg voor de rest
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_119852689
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef seto het volgende:
5kg voor squat en deadlift, 2,5kg voor de rest
Alleen 5kg voor deadlift de rest allemaal 2,5kg.
pi_119852812
Bij mijn sportschool zijn de kleinste schijven 2,5 kilo :(
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_119852837
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef DeLoet het volgende:
Bij mijn sportschool zijn de kleinste schijven 2,5 kilo :(
Dan koop je zelf 2x1.25kg en neem je ze mee?
  zondag 2 december 2012 @ 20:24:20 #67
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119852905
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Is dat die lekkere Russische? :9
Ik ben gestrand voor 1 dag in Rusland nadat ik mijn vlucht heb gemist, zo maar eens hier op het vliegveld improviseren met trainen :P
pi_119853166
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef rumiii het volgende:
Ik probeer (nog steeds) wat informatie in te winnen wat betreft het verhogen van het gewicht per workout met Starting Strength.

Nu las ik hier dat je, voor zolang het mogelijk is, de squat/benchpress/deadlift per workout met 5kg verhoogd, en de press met 2.5kg (valt de pendlay row ook onder de 2.5kg?) Is dit een goede richtlijn?

Alleen lees ik hier de eerste drie weken de squat en deadlift met 7.5 kg te verhogen en de 'rest' met ongeveer 5kg. Na drie weken halveer je dan de verhoging per workout.

Wat is verstandiger om mee te beginnen?
Ik probeer zoveel mogelijk te lezen voordat ik hier een vraag stel, kwam er deze keer niet uit.
Excuses :P

Ik ben nu zelf een maand bezig met starting strength. Ik ben een absolute beginner heb ervoor twee weken een flut schema gehad en dat is alles dus mijn krachtniveau is echt laag. Ik zou met alles behalve de deadlift per training met 2,5kg verzwaren anders gaat het echt snel naar een te hoog niveau bij mij. Deadlift inderdaad met 5kg per keer.

Begin jij ook met alles met een lege stang?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119853347
Ik dacht trouwens ook dat het laagste wat wij hier hadden 2,5kg was. Maar na wat zoekwerk lagen er ook schijfjes van 1,25kg en 0,5kg gelukkig.
De millitairy press iedere keer met 5kg verhogen is toch behoorlijk wat te veel voor mij.
Maargoed ik weet natuurlijk niet of jij hiervoor al getrained hebt.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  zondag 2 december 2012 @ 20:35:46 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119853429
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef esv7 het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat het laagste wat wij hier hadden 2,5kg was. Maar na wat zoekwerk lagen er ook schijfjes van 1,25kg en 0,5kg gelukkig.
De millitairy press iedere keer met 5kg verhogen is toch behoorlijk wat te veel voor mij.
Maargoed ik weet natuurlijk niet of jij hiervoor al getrained hebt.
Dat is echt teveel inderdaad. Ik denk dat je met 2,5 al vrij snel stalked. Verdomd zware oefening.
pi_119853582
Ja 30kg millitairy press lukte mij laatste set niet. Even aankijken en anders even kijken hoe ik ga raisen. Mischien eerst 3x5 dan 3x8 en dan omhoog of gewoon 1kg erbij per keer.
pi_119854466
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik ben nu zelf een maand bezig met starting strength. Ik ben een absolute beginner heb ervoor twee weken een flut schema gehad en dat is alles dus mijn krachtniveau is echt laag. Ik zou met alles behalve de deadlift per training met 2,5kg verzwaren anders gaat het echt snel naar een te hoog niveau bij mij. Deadlift inderdaad met 5kg per keer.

Begin jij ook met alles met een lege stang?
Om tot het begingewicht te komen heb ik dit maar gevolgd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik moet doen is mij nu duidelijk. Yo
  zondag 2 december 2012 @ 21:02:15 #73
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119854960
quote:
I don’t need to tell you why you need to do bicep curls. You want ripped guns? You want women to faint when you flex? You want to be able to crush walnuts in your elbow crease (but not be able to touch your own shoulders)? You do bicep curls.

If you’ve been to a gym before, you’ve probably seen a few of the stations in the picture up there. Usually, they’re relegated to some dark corner with the free weights, far from all the cable machines and ellipticals so they don’t interfere with the serious gym goers. They’re called squat racks. No one knows why.

These squat racks are specially designed gym stations built solely to perform the one exercise every fit person must do – bicep curls.

“But wait,” you whine because you’re a sad little girly man who doesn’t have to turn sideways to squeeze his massive, pulsating arms through doorways, “I thought you could curl anywhere, why curl in the squat rack?”

It’s What They’re Designed For – Clearly, a squat rack is purpose built for curling. It’s obvious. Why’s it called a squat rack then? Who knows. Their specially designed cubomantic shaping makes for the ideal space to move a barbell up and then back down again. Obviously, squats are supposed to be done on yoga balls. Who would want to do those anyway, I’m pretty sure they don’t even work any important muscles. When was the last time you flexed your quads at the beach to impress the ladies?
Squats Destroy Your Knees – Even if you were some kind of genius and knew what muscles squats worked, they’re super, incredibly dangerous. One time, I was enjoying a nice iced beverage at my gym’s smoothie bar when I considered maybe doing a body weight squat at some point. Blew out my ACL. True story. Don’t be stupid like me. Knees weren’t meant to bend, they were only meant to prop up your glorious biceps.
Key Gym Positioning – Do you know why they put the squat racks where they do? You don’t. Shut up. In every gym they’re almost centered in the ideal place for curling. First, they’re put in front of a mirror. What’s the point of curling if you can’t see the pump? If you didn’t have mirror to reflect your glorious visage, you’d look awfully stupid dropping the weights and flexing after each set. Even better they’re often positioned in the corners of the gym. This means they’re acoustically ideal for reflecting the mighty roars you release with each rep. Even worse, you might not hear when your spotter screams “One more rep!” or “Light weight! You got this bro!” from two feet away. Acoustics. It’s science.
Ultra-Safety – You already know you have to have a spotter. You could probably die or something if you don’t. But is it really O.K. having just one spotter? Sure, they make you feel safer with their hands at your elbows and their comforting warmth pressed against your back in a totally non-sexual completely platonic bro-hump of safety, but how much can they really help? After all, you’re clearly the alpha male here, it wouldn’t be proper to have friends who have bigger biceps than you do. How can you expect them to help? The squat rack provides bars and pins and stuff, so if the unthinkable happens and you miss a set your precious toes are safe.
Versatility – Most people realize there’s no limit to the types of curls you can do in the squat rack. Bicep curls. Hammer curls. Reverse grip curls. Bicep curls. Bicep curls. I could go on. Bicep Curls. But did you know that you can do other exercises in the squat rack? I don’t just mean taking dumbbells in there to superset barbell curls with dumbbell curls I mean exercises that are actually not curls. It’s true. The squat rack is the perfect place to do your push ups, crunches and leg lifts – not that you need to do calisthenics, but it’s a good way to show off to the rest of the gym how incredibly powerful your biceps are.
Because I Said So – You’re still reading this? After all the great reasons I’ve given you to curl in the squat rack, you’re seriously still reading this and not racing off to the gym to do your curls? Do you even curl? Get to it, Princess.
As you can see there are clearly six good reasons to curl in the squat rack. I’m sure there are actually seven, but I can’t be bothered to write the last one down. It’s chest day (everyday is chest day) and I have to go do my curls.
Deathlift or Die.
  zondag 2 december 2012 @ 21:07:56 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119855343
Zijn er meer mensen die last hebben van verstopping door de Whey shakes?

DurfTeVragen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119855432
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:02 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

_O_
Of toch du vader?
pi_119855447
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

DurfTeVragen.
Nee.
Of toch du vader?
  zondag 2 december 2012 @ 21:11:06 #77
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119855526
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

DurfTeVragen.
Nooit last van. Ik poep als een trooper.
  zondag 2 december 2012 @ 21:12:37 #78
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_119855612
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 21:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nooit last van. Ik poep als een trooper.
Ik poep zelfs beter door shakes :')
  zondag 2 december 2012 @ 21:14:02 #79
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119855707
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

OP trainingsdagen is dat het eerste wat er bij mij naar binnen gaat. Na 3 minuten moet ik dan 'even gaan zitten'.
  zondag 2 december 2012 @ 21:17:04 #80
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_119855864
quote:
11s.gif Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

OP trainingsdagen is dat het eerste wat er bij mij naar binnen gaat. Na 3 minuten moet ik dan 'even gaan zitten'.
Rice&Protein, standaad ontbijt shake, of ik nou train of niet die dag. De koffie na de shake doet 't ook goed trouwens.
  zondag 2 december 2012 @ 21:24:21 #81
69994 seto
-|||--------|||-
pi_119856214
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

komt waarschijnlijk omdat je meer vezels binnenkrijgt nu
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 2 december 2012 @ 21:27:52 #82
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119856416
Ik schijt al weken klote. Met of zonder whey. Er zijn dagen dat ik die pot alleen staand bekijk. Dit weekend van ellende maar een paar boterhammen met olijfolie gegeten :@

In before TMI
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 2 december 2012 @ 21:28:58 #83
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_119856482
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef stinkie het volgende:
Ik schijt al weken klote. Met of zonder whey. Er zijn dagen dat ik die pot alleen staand bekijk. Dit weekend van ellende maar een paar boterhammen met olijfolie gegeten :@

In before TMI
Roggebrood, spul doet wonderen tegen verstopping.
  zondag 2 december 2012 @ 21:29:32 #84
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119856525
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef stinkie het volgende:

In before TMI
De eerste week dat ik in Spanje ben moet ik echt een paar keer per dag rennen. Die douwen overal olijfolie in...
  zondag 2 december 2012 @ 21:31:33 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119856653
*jank*
Echt srsly stinkie... Dat het nu al zo ver gekomen is dat je online gaat posten over je toiletgewoontes... -O-

Waar is mijn echte vent gebleven, mijn titanentorso? *kras*
  zondag 2 december 2012 @ 21:32:54 #86
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119856727
Mehehe :') :')
pi_119856785
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
*jank*
Echt srsly stinkie... Dat het nu al zo ver gekomen is dat je online gaat posten over je toiletgewoontes... -O-

wat is deze? Volgens mij is dit het topic wat je zocht, dit is het BB topic.
Of toch du vader?
  zondag 2 december 2012 @ 21:39:05 #88
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119857165
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
*jank*

Dit is het topic met de meeste testosteron van heel FOK!, hier pochen we zelfs over hoeveel we schijten.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zondag 2 december 2012 @ 21:40:23 #89
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119857413
Ik ben sinds afgelopen maandag begonnen met creatine, en ik ervaar sindsdien af en toe pijnlijke steken rond mijn zij/nieren. Niet de hele dag door, maar 1/2 keer per dag een paar pijnlijke steken.

Ook ging ik vrijdag douchen, en toen ik mn hand door mijn haar haalde, zat tot mijn grote schrik mijn hand vol met uitgevallen haar :{

Heb gelukkig (nog) een dikke bos, maar is het niet gewoon enorme troep?
  zondag 2 december 2012 @ 21:42:53 #91
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119857417
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef Snakey het volgende:
_O-
edit eens, jij mag dat :*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 2 december 2012 @ 21:43:02 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119857431
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2012 21:39 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Dit is het topic met de meeste testosteron van heel FOK!, hier pochen we zelfs over hoeveel we schijten.
Stinkie moet zijn testosteron niet in dit topic stoppen maar mee naar huis nemen! De hele dag door aan het meuten met zijn opschrijfboekje, poedertje hier, shake-je daar, *schatje neem je gedroogde pruimen voor me mee*, he nee, vanavond geen taco's hoor, te veel vet, mag ik je centimeter even lenen ik wil kijken of mijn kuiten gegroeid zijn, hoe ziet mijn kont eruit in deze broek... *zucht*
  zondag 2 december 2012 @ 21:44:42 #93
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119857546
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Brighteyes het volgende:

Stinkie moet zijn testosteron niet in dit topic stoppen maar mee naar huis nemen! De hele dag door aan het meuten met zijn opschrijfboekje, poedertje hier, shake-je daar, *schatje neem je gedroogde pruimen voor me mee*, he nee, vanavond geen taco's hoor, te veel vet, mag ik je centimeter even lenen ik wil kijken of mijn kuiten gegroeid zijn, hoe ziet mijn kont eruit in deze broek... *zucht*
Zolang je zijn kont nog niet hoeft te scheren valt het best mee.
  zondag 2 december 2012 @ 21:45:32 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119857605
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zolang je zijn kont nog niet hoeft te scheren valt het best mee.
Shhhhh! Breng hem nou niet op ideeen!

*epilady bestelt...
  zondag 2 december 2012 @ 21:46:00 #95
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119857641
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik ben sinds afgelopen maandag begonnen met creatine, en ik ervaar sindsdien af en toe pijnlijke steken rond mijn zij/nieren. Niet de hele dag door, maar 1/2 keer per dag een paar pijnlijke steken.

Ook ging ik vrijdag douchen, en toen ik mn hand door mijn haar haalde, zat tot mijn grote schrik mijn hand vol met uitgevallen haar :{

Veel drinken... Creatine is een enorme aanslag op je nieren.

Daarom kan ik het ook niet nemen, want ManageTheAnger heeft namelijk maar 1 nier.... Hoe? Ik ben ermee geboren... kwam er achter toen ik 21 was en er een echo gemaakt moest worden van mijn maag en lever.

Wist niet dat het bestond, maar het schijnt vrij normaal te zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 2 december 2012 @ 21:47:19 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 2 december 2012 @ 21:49:31 #97
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119857838
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daarom kan ik het ook niet nemen, want ManageTheAnger heeft namelijk maar 1 nier.... Hoe? Ik ben ermee geboren... kwam er achter toen ik 21 was en er een echo gemaakt moest worden van mijn maag en lever.

Mijn vader heeft het ook, je bent idd niet de enige. Zou het erfelijk zijn? ;(
Boks van Bendoe _O_
  zondag 2 december 2012 @ 21:51:20 #98
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119857940
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Musculus_latissimus_dorsi

quote:
De musculus latissimus dorsi of brede rugspier behoort tot de dorsale (dorsaal) spiergroep. Dit is een brede, platte spier, de grootste spier van de mens.
Dat laatste, waar?
Boks van Bendoe _O_
pi_119858290
quote:
Volgensmij zijn dat de glutes, maar zal heel weinig schelen, gok ik.
  zondag 2 december 2012 @ 22:00:40 #100
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_119858504
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Ik gebruik zelf geen creatine, maar ik hoor dit soort verhalen wel vaker. Zijn trouwens ook niet de verhalen die mij ervan overtuigen om het wel te gaan gebruiken
pi_119858654
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..

Fuck die shit :)

Edit: Overigens kan het ook bijna niet anders dan enorme troep zijn. Gisteren nog genomen, en daarna beker niet gewassen. Kom ik vanochtend thuis, gewoon een hele plakkerige laag in die beker, alsof het gesmolten suiker is ofzo..
  zondag 2 december 2012 @ 22:04:34 #102
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119858786
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Mja ik stop er ook gewoon mee. Zojuist gelezen dat creatine DHT bevat, dat op zijn beurt weer voor haaruitval zorgt..

Fuck die shit :)

Edit: Overigens kan het ook bijna niet anders dan enorme troep zijn. Gisteren nog genomen, en daarna beker niet gewassen. Kom ik vanochtend thuis, gewoon een hele plakkerige laag in die beker, alsof het gesmolten suiker is ofzo..
Man up! #Yolo, jwtz!

8)7
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')