Nee, meer met "lussiktegraagookalweetikdathetnietverstandigis"quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
maar je maakt die slechte keuzes iig niet onder het argument "lussiknie"
Hmm, eru balansquote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef mirjammajrim het volgende:
Hier weer een eetlijstje van mij.
O: Flinke bak magere kwark met muesli
T: Twee crackers met Eru 15+ smeerkaas
L: Twee tarwevolkoren boterhammen met filet american en ei
T: Twee rijstwafels met light pindakaas en een halve banaan, twee mandarijnen.
D: Quinoa met kip, prei, tomatensaus en knoflook
Straks nog een crackertje ofzo
Ik vond de quinoa heerlijk trouwens!
Light pindakaas? Ben benieuwd naar de voedingswaarden... Met een beetje pech vervangen ze wat pinda's en olie door zoetstoffen. Heb je een merknaam?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef mirjammajrim het volgende:
Hier weer een eetlijstje van mij.
O: Flinke bak magere kwark met muesli
T: Twee crackers met Eru 15+ smeerkaas
L: Twee tarwevolkoren boterhammen met filet american en ei
T: Twee rijstwafels met light pindakaas en een halve banaan, twee mandarijnen.
D: Quinoa met kip, prei, tomatensaus en knoflook
Straks nog een crackertje ofzo.
Ik vond de quinoa heerlijk trouwens!
Ahh shit, ik had de potten met elkaar vergeleken wbt de calorieën.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef Tink89 het volgende:
Heb het opgezocht, de pinda's zijn vervangen door gedroogde glucosestroop: suiker dus! Check dit artikel.
Omdat er minder vet in zit, voldoet het aan het labeltje light, maar het wordt er niet gezonder van. De 25% vet zorgt voor 12,5% minder kCals, maar wel voor een snelle stijging van je bloedsuikerspiegel.
Persoonlijk vind ik dat pindakaas uit pinda's hoort te bestaan, niet uit toegevoegde suiker zodat er minder pinda's nodig zijn... Die afweging moet je natuurlijk zelf maken, maar ik vind de pot wel misleidend.
Xx
dit inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat je vooral niet te spastisch met die dingen moet bezig zijn en je gezond verstand gebruiken. Pak wat je het lekkerst vindt.
Die dus!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat je vooral niet te spastisch met die dingen moet bezig zijn en je gezond verstand gebruiken. Pak wat je het lekkerst vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |