Ja. Die is oorspronkelijk van Bodyrocktv maar die was opeens weg. Ik lees nu in de reacties dat het uit is tussen hun (meisje en die gast van de channel) en ze nu haar eigen ding heeft.quote:
Ja kreeg het in de gaten. Zag aanvankelijk die tumbles. Dat ik echt dacht van sjeez. Sorry maar dat is geen training meer voor mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef CarbonC het volgende:
@Staal: mijn reactie was serieus.
Wat voor werk doe je?
@de mannen hier: via dbb is wat pr0n van zsuzsanna te vinden.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef CarbonC het volgende:
@de mannen hier: via dbb is wat pr0n van zsuzsanna te vinden.
De 2e brede raymond hierquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef FlexdemMuscles het volgende:
Hee brahs, ik ben nieuw dus zal me voorstellen.
Mijn naam is Raymond, ben 20 jaar en woon in Apeldoorn. Ik train 4 jaar maar pas anderhalf jaar serieus. Voor de zomer heb ik te diep gecut waardoor ik spiermassa ben verloren, na de zomer gebulkt en zit nu weer anderhalf maand in de cut (maar dan gewoon 500 kcal onder maintenance).
Binnenkort zal ik wat progressiefoto's uploaden
Got ya e-mail! Let me get close to the camera, so yall can hear what I'm sayin'.quote:
In de spiegel.quote:Op zondag 2 december 2012 10:48 schreef stinkie het volgende:
Motivatie, motivatie. Iemand het zien liggen? Gisteren had ik het nog
te veel lopen soppen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:46 schreef Staal het volgende:
Mijn rechteronderarm is heel dik i.v.m. mijn linker onderarm.
zoek op susana spearsquote:Op zondag 2 december 2012 01:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zit al 2,5 uur met m'n broek op m'n enkels.... Heb je nou al wat gevonden?
Gewichtheffers doen over het algemeen niet aan bankdrukken en zeker geen borstdagquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen een beetje trainen en competitief gewichtheffen. Kijk het filmpje even af en luister goed naar wat ze zegt. Op de manier waarop zij (en de rest van de filmpjes die gelinked zijn) het uitlegt leg je de focus meer op je borstspieren en minder op je front delts. Die kan je beter trainen op je schouder dag en op borstdag concentreren op je (duh) borst. De correcte form geeft minder kans op schouderblessures. Mocht je rugproblemen hebben kan je je beter concentreren op het oplossen van de oorzaak ipv symptoonbestrijding waardoor je meer kans hebt op andere blessures.
Als je niet weet waar je over praat kan je het beste maar geen advies geven aan mensen.
Wat noem jij bench press dan? Volgens mij wordt dat gewoon geschaard onder gewichtheffen inclusief de world championships etc.quote:Op zondag 2 december 2012 15:00 schreef 1517 het volgende:
[..]
Gewichtheffers doen over het algemeen niet aan bankdrukken en zeker geen borstdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |