Is dit een goet schema ? :$quote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef 16meter het volgende:
Als je elke dag traint bereik je juist niets, ook niet als je het wel lange tijd volhoudt.
-onmogelijk om 6/7 dagen per week op hoge intensiteit te trainen > die mensen trainen niet hard genoeg
-rust nodig om te herstellen/groeien > die mensen herstellen niet, raken overtraind
Om dat soort gasten moet je lachen.
dat zou ik nog eerder aanraden dan menig 5 of 6 daagse splitquote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon 2 daagjes FB en een dagje armen en abs isolatie tog voor de massieve gainst
deze is wel goed, want voetbalquote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dit een goet schema ? :$
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
Ik zou er denk ik dit van maken:quote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
KIJK MESNEN DIT BGEDOEL IK NOU BROCSCIENCE!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:
shit we zitte op 1 lijn, lkr preacher curls supersette met skullcrushers voor maximale pompsquote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
dat zou ik nog eerder aanraden dan menig 5 of 6 daagse split
[..]
deze is wel goed, want voetbal
poidhquote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]DOe normaal jij, ik heb een bazenlichaam
ja ik ken iemand fokking gespierd hij voetbalt 5x per wek buikspiertjes, sterke benen allesquote:
fok die popoquote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
Shit slangetje komt modde, stil jonges
Ligt er aan wat je doel isquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:17 schreef Luxuria het volgende:
Op rustdagen wanneer ik niet sport en ik zit de hele dag op kantoor, moet ik dan op mijn BMR eten?
Ohja natuurlijk, afvallenquote:
Maar is mijn onderhoud op rustdagen niet hetzelfde als mijn BMR?\quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Kerol het volgende:
BMR is het absolute minimum. Daaronder kan je lichaam niet goed functioneren. Zou als ik jou was gewoon 20% onder je onderhoud zitten, dan zit je sowieso safe.
Oke thnxquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Kerol het volgende:
Zelfs door te denken, typen, schrijven, koffie halen, verbrand je al calorieen. Dan kom je dus al boven je BMR uit. Zou dus wel iets meer eten.
Ik heb die OP in elkaar geknutseld, nu mag jij van mij in de OP de wetenschappelijke bronnen toevoegen waar dat allemaal gesteld wordt dat het slecht voor je is. Om de zoveel tijd wat eten is beter dan als een mongool 3 kippen in één keer naar binnen te werken op een dag. Als iemand geen discipline heeft en meer gaat vreten is dat diegene zijn schuld en heeft dat niet met om de 2 uur iets te kanen te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is net zovaak weerlegd als bevestigd door wetenschappelijke bronnen.
Mensen die tijdens de working out kunnen praten kunnen naar mijn insziens beter gewoon thuis op een matje gaan liggen en de gewichten overlaten aan diegenen die wel intens bezig willen.quote:Op zondag 2 december 2012 15:20 schreef MarMar het volgende:
Buikspieren toch maar opgeschroefd naar 25 kg, als ik nog kan kletsen tijdens het crunchen is het niet zwaar genoegZo slecht als mijn botjes zijn, zo goed zijn mijn buikspieren, aangeboren compensatie ofzo
Nu eerst zorgen dat die benen meer gewicht aan gaan kunnen voordat ik de rest verder opbouw.
Liefjelief, er is een reden dat ik voorzichtig beginquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen die tijdens de working out kunnen praten kunnen naar mijn insziens beter gewoon thuis op een matje gaan liggen en de gewichten overlaten aan diegenen die wel intens bezig willen.
Je kunt toch altijd nog apathisch naar je gsm staren terwijl de muziek veel te hart door je koptelefoon knalt? Heb je ook geen last van de mensen om je heen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen die tijdens de working out kunnen praten kunnen naar mijn insziens beter gewoon thuis op een matje gaan liggen en de gewichten overlaten aan diegenen die wel intens bezig willen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd nog apathisch naar je gsm staren terwijl de muziek veel te hart door je koptelefoon knalt? Heb je ook geen last van de mensen om je heen.
Thxquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef RickoKun het volgende:
@ marmar
Excuses, dat wist ik niet. Bij deze dan niet aan jou gericht, echter heb ik soms wel last van die mensen die niet aan het trainen zijn maar meer aan het ontspannen :p knap van je en ik wens je daarin veel sterkte ondanks dat je nu al flink wat hebt bereikt
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |