abonnement Unibet Coolblue
pi_119461538


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroiden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blessures
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
If not now, then when.
pi_119461563
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef Questular het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om je onderarmspieren met afzonderlijke oefeningen te trainen of pak je je onderarmen vanzelf mee met bankdrukken, dumbel oefeneningen voor de biceps/triceps etc?
Ik heb ze nooit geïsoleerd, maar na chin ups voel ik ze vaak wel branden, vooral als ik na een paar losse setjes het afmaak in zon pullup assist apparaat
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_119462332
Ik ben sinds kort wel bezig met wrist curls. Vind mijn onderarmen toch wat achterblijven (ectostyle) dus gewoon even lekker laten branden aan het einde van de work out. Ik kan nog niet echt zeggen hoeveel effect het heeft, ben er pas 3 weken mee bezig nu.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119462601
Ik moet deze nog eens proberen, schijnt erg goed zo niet de beste onderarm oefening te zijn:

pi_119463035
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet deze nog eens proberen, schijnt erg goed zo niet de beste onderarm oefening te zijn:

[ afbeelding ]
Dat ding hebben wij inderdaad ook op de sportschool liggen, moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit gedaan heb. Maar volgens mij gaan je onderarmen er wel flink van branden ja.

Hmm, gisteren ontzettende last van mn maag waardoor ik zowat amper wat naar binnen kreeg en de drie dagen daarvoor al onregelmatig gegeten ivm werk. Goodbye gains :'(
pi_119463226
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef Seam het volgende:
Ik ben sinds kort wel bezig met wrist curls. Vind mijn onderarmen toch wat achterblijven (ectostyle) dus gewoon even lekker laten branden aan het einde van de work out. Ik kan nog niet echt zeggen hoeveel effect het heeft, ben er pas 3 weken mee bezig nu.
Same here.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet deze nog eens proberen, schijnt erg goed zo niet de beste onderarm oefening te zijn:

[ afbeelding ]
Die hebbenhadden wij hier ook, maar al maanden niet meer gezien.
pi_119463333
Denk dat ik het gewoon thuis ga doen. Heb lang geleden eens zo'n dumbbell met losse schijven gekocht, pak ik die gewoon, een touw en een stuk van een bezemsteel.
  woensdag 21 november 2012 @ 13:58:16 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119463377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet deze nog eens proberen, schijnt erg goed zo niet de beste onderarm oefening te zijn:

[ afbeelding ]
That one hurts. En dan niet alleen omhoog oprollen en laten vallen, gewoon beide kanten.

Doe 'm af en toe tijdens rust moment. Merk wel dat oefeningen toch wat makkelijker gaan als ik onderarmen af en toe los pak. Blijkbaar lopen ze toch niet zo snel mee met de overige oefeningen.
Verder doe ik zelden tot nooit isolatie
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_119464652
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:43 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Nee hoor, heeft 'ie niet. Sterker nog, ik weet toevallig dat Diabox een voorstander is van creatine, ongeacht bulk of cut. Dat je dan niet meer natty bent, sja, eigen keuze. Je speelt met je eigen leven.
:') Ik mag hopen dat dit getroll is.
pi_119464846
Tot dat je onder de bus komt terwijl je aan de creatine zit, dan piep je wel anders!
  woensdag 21 november 2012 @ 14:45:14 #11
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119465102
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

:') Ik mag hopen dat dit getroll is.
Context, Yuri was Diabox' uitspraken uit het verband aan het rukken, Luchtkoker reageert daarop.
Confidence through competence
pi_119465188
Net naar sportschool geweest, was ik 30 kg aan het bankdrukken, ging heel goed en recht. Komt er een medewerker aan die vervolgens vier keer vraagt of het wel goed gaat en hoe lang ik mijn schema al heb....
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119465249
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:47 schreef esv7 het volgende:
Net naar sportschool geweest, was ik 30 kg aan het bankdrukken, ging heel goed en recht. Komt er een medewerker aan die vervolgens vier keer vraagt of het wel goed gaat en hoe lang ik mijn schema al heb....
Super irritant lijkt mij dat inderdaad.

Nou, gelukkig vragen zij mij nooit iets en laten me lekker trainen. Ik wordt ook nooit gevraagd voor 'buikspierkwartiertje' ofzo haha.
pi_119465284
Ja waarschijnlijk omdat ik net begonnen ben ofzo, zeker irritant.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119465324
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:47 schreef esv7 het volgende:
Net naar sportschool geweest, was ik 30 kg aan het bankdrukken, ging heel goed en recht. Komt er een medewerker aan die vervolgens vier keer vraagt of het wel goed gaat en hoe lang ik mijn schema al heb....
Paar keer kort antwoorden en vooral geen sociaal praatje houden... Is dan zo over! ;)

Voor je het weet ben je meer aan het lullen als trainen.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119465367
Druk gewoon oordoppen in. Niemand die je stoort.
pi_119465454
Ja zal even kijken voor een goedkope mp3 speler. Mijn hongergevoel is gelijk terug das wel super.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119465544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef esv7 het volgende:
Ja zal even kijken voor een goedkope mp3 speler. Mijn hongergevoel is gelijk terug das wel super.
Hoelang train je dan?

30 kg totaal bench of 30 aan de stang?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119465597
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Hoelang train je dan?

30 kg totaal bench of 30 aan de stang?
Als iemand zegt dat ie 30kg drukt dan drukt ie dus 5kg aan beide kanten plus de stang. Hoe moeilijk kan het zijn.
pi_119465690
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat ie 30kg drukt dan drukt ie dus 5kg aan beide kanten plus de stang. Hoe moeilijk kan het zijn.
Dat begrijp ik ook wel tinus, alleen als iemand nieuw is weet ie wellicht niet hoeveel de stang weegt en benoemd ie wat hij erop pleurt.

Kan me bij 30 kg namelijk niet goed voorstellen dat een instructeur langskomt om te vragen hoe het gaat als je hem goed doet.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  woensdag 21 november 2012 @ 15:06:54 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119465859
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef esv7 het volgende:
Ja waarschijnlijk omdat ik net begonnen ben ofzo, zeker irritant.
Wat zei hij verder en had je wat aan zijn advies?
Confidence through competence
pi_119465864
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat ie 30kg drukt dan drukt ie dus 5kg aan beide kanten plus de stang. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik tel de stang nooit mee eigenlijk. Hier zijn sowieso van die crapstangen die misschien 5kg wegen.
pi_119465895
Ik ben nu twee weken bezig met starting strength, en hij gin echt recht had nog wel meer gekund maar ik houd me aan mijn schema voorlopig. Train in totaal een maand ofzo vandaar het nog lage gewicht.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119465899
Wees blij dat ze vragen hoe het gaat, beter dan dat ze je maar wat laten aanklooien.
pi_119465993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik tel de stang nooit mee eigenlijk. Hier zijn sowieso van die crapstangen die misschien 5kg wegen.
Vandaar ook gewoon mijn vraag..., maar valt me vaker op dat er van die Hennies hier zo kortaf reageren..

Normale "olypmische" stang is 20 kg.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119466017
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef esv7 het volgende:
Ik ben nu twee weken bezig met starting strength, en hij gin echt recht had nog wel meer gekund maar ik houd me aan mijn schema voorlopig. Train in totaal een maand ofzo vandaar het nog lage gewicht.
Is ook niks mis mee... Eerste maanden zullen je gewichten nog wel als een racket omhoog schieten, 50 kg ben je zo.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  woensdag 21 november 2012 @ 15:12:15 #27
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119466055
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Vandaar ook gewoon mijn vraag..., maar valt me vaker op dat er van die Hennies hier zo kortaf reageren..

Normale "olypmische" stang is 20 kg.
Normaal is dat je de stang meetelt. Dat is tenslotte ook gewicht wat je benched, of wat dan ook.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:14:11 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119466122
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Vandaar ook gewoon mijn vraag..., maar valt me vaker op dat er van die Hennies hier zo kortaf reageren..

Normale "olypmische" stang is 20 kg.
Ja, en die dunne barbells zijn 10kg.
pi_119466160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Normaal is dat je de stang meetelt. Dat is tenslotte ook gewicht wat je benched, of wat dan ook.
I know, dat doe ik ook altijd wel... maar weet niet of iedereen dat doet. Mensen die net beginnen en niet weten wat een stang weegt.

Of zoals sapstengel.. sportscholen die blijkbaar niet eens goede stangen hebben;)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119466667
- stang wegen doe je door met en zonder stang even op de weegschaal te gaan staan.
- stang tel je mee als je los een oefening doet, niet in de Smith.
pi_119466826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

I know, dat doe ik ook altijd wel... maar weet niet of iedereen dat doet. Mensen die net beginnen en niet weten wat een stang weegt.

Of zoals sapstengel.. sportscholen die blijkbaar niet eens goede stangen hebben;)
Niet iedereen doet dat, maar die stang is nou eenmaal niet van lucht natuurlijk. Je tilt de stang ook gewoon dus die tel je mee.
pi_119466874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik tel de stang nooit mee eigenlijk. Hier zijn sowieso van die crapstangen die misschien 5kg wegen.
Wel? In wat voor gym train jij dan als ik vragen mag?
pi_119466990
Healthcity. Geen idee of ze 5kg zijn hoor, 10 kan ook best. Zijn van die ijzeren barbells met plastic omhulsel waar je de schijven op doet.

Deze, maar dan gewoon ijzerkleurig ipv zwart:
pi_119467218
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Vandaar ook gewoon mijn vraag..., maar valt me vaker op dat er van die Hennies hier zo kortaf reageren..

Normale "olypmische" stang is 20 kg.
Hennies, Tinus, je bent wel van de koosnaampjes he. :')
Of toch du vader?
pi_119467240
Zelfde stangen als bij mij.
Technogym stangen hebben ze bij mijn healthcity, waar ik gelukkig na deze week nooit meer kom. Die stangen zijn volgens mij iets van 12 kg. Daarnaast zijn hier ook nog kleinere variant van van 5 kg volgens mij.
pi_119467322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hij wilt toch shredden? Er staat dat creatine leuk is voor hypertrofie, wat anders dan puur kracht. Maar je hebt gelijk, ik zie het te zwart/wit.
Zie deze nu pas, maar met een juiste interpretatie van mijn post zou je eruit kunnen afleiden dat ik alleen 'n reden zou zien om crea gedurende een gedeelte van de wedstrijdvoorbereiding zou kunnen afraden. Tijdens een normale cut, zoals 99% van de mensen hier, zou ik het gewoon gebruiken (doe ik ook overigens).
  woensdag 21 november 2012 @ 15:53:02 #37
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119467445
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zelfde stangen als bij mij.
Technogym stangen hebben ze bij mijn healthcity, waar ik gelukkig na deze week nooit meer kom. Die stangen zijn volgens mij iets van 12 kg. Daarnaast zijn hier ook nog kleinere variant van van 5 kg volgens mij.
12,5 zelfs, geloof ik. :P

Het is een stuk goedkoper dan 20kg bars kopen. Denk dat ze het daarom doen.
pi_119467532
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

12,5 zelfs, geloof ik. :P

Het is een stuk goedkoper dan 20kg bars kopen. Denk dat ze het daarom doen.
ontzettend irritant, je blijft aan het rekenen zo. Gelukkig hebben we ook een aantal oly bars

[ Bericht 3% gewijzigd door Banaanensuiker op 21-11-2012 16:02:58 ]
pi_119467556
Wij hebben volgens mij vier bars van ongeveer 20kg dacht ik, alleen de squat stang is wat ander daar zitten kringen in om de gewichten vast te zetten.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119467942
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zelfde stangen als bij mij.
Technogym stangen hebben ze bij mijn healthcity, waar ik gelukkig na deze week nooit meer kom. Die stangen zijn volgens mij iets van 12 kg. Daarnaast zijn hier ook nog kleinere variant van van 5 kg volgens mij.
Ging er inderdaad vanuit dat het Technogym stangen waren omdat alle equipment van dat merk is.

Ik moet nog tot half februari bij Healthcity, daarna ga ik ook kijken naar iets anders.
pi_119468085
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zelfde stangen als bij mij.
Technogym stangen hebben ze bij mijn healthcity, waar ik gelukkig na deze week nooit meer kom. Die stangen zijn volgens mij iets van 12 kg. Daarnaast zijn hier ook nog kleinere variant van van 5 kg volgens mij.
Technogym stang is 10,8 kg (groot) / 8,1 kg (klein), meen ik. Overigens train ik in een Healthcity waar ze oly bb's hebben. Het hangt dus van de vestiging af. De voormalige Fitness First vestigingen zijn iets meer op bb gericht. Bij ons gaan de dumbbells t/m 46kg, maar het schijnt dat als deze vervangen moeten worden ze maar t/m 26kg vervangen worden. Iedereen is nu wel wat zuiniger met de dumbbells.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 21-11-2012 16:24:00 (typo:9,1 --> 8,1) ]
  woensdag 21 november 2012 @ 16:10:39 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119468124
Ik zit bij fitnessclub/voorheen Life Line Rotterdam. Ik kan daar goed trainen. Alles staat er. Squatrek met losse stang, squatrek met geleidestangen, meerdere benchpressbankjes met olympische stang zodat je nooit lang hoeft te wachten, hyper extensionbankje, 45graden buikspierbankje, etc.
pi_119468165
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zelfde stangen als bij mij.
Technogym stangen hebben ze bij mijn healthcity, waar ik gelukkig na deze week nooit meer kom. Die stangen zijn volgens mij iets van 12 kg. Daarnaast zijn hier ook nog kleinere variant van van 5 kg volgens mij.
Technogym stangen idd. Redelijk kort ook, vooral de ez stangen
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  woensdag 21 november 2012 @ 16:14:33 #44
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119468252
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Technogym stang is 10,8 kg (groot) / 9,1 kg (klein), meen ik. Overigens train ik in een Healthcity waar ze oly bb's hebben. Het hangt dus van de vestiging af. De voormalige Fitness First vestigingen zijn iets meer op bb gericht. Bij ons gaan de dumbbells t/m 46kg, maar het schijnt dat als deze vervangen moeten worden ze maar t/m 26kg vervangen worden. Iedereen is nu wel wat zuiniger met de dumbbells.
Ik geloof dat ze bij de David Lloyd in Blijdorp wel hoger dan 30 kilo gaan. We hebben laatst weer een poging gedaan in de DL in Capelle, maar ze gaan echt geen zwaarder dumbells dan 30 kilo kopen. Jammer, daar ben ik nu met veel dingen wel uitgegroeid.
pi_119468438
Hier gaan ze t/m 34, 36 en 38 "waren besteld", maar dat zeiden ze 4 maanden geleden al.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:21:58 #46
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119468502
Ik ben over een week of 4 weer in Spanje. Daar gaan ze tot een kilo of 60. Tot 40 kilo van alles twee sets, das meer dan genoeg.
pi_119468522
Ik zag gisteren trouwens iemand deadliften met een EZ-bar :D Dat had ik nog nooit gezien!
Hier gaan de dumbells tot en met 50 kg dacht ik, maar zwaarder dan 30 heb ik ze nog niet nodig gehad, helaas.
pi_119468595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hier gaan ze t/m 34, 36 en 38 "waren besteld", maar dat zeiden ze 4 maanden geleden al.
Laatst had iemand in kleedkamer er ook al over dat hij al vaker over te weinig dumbbells had geklaagd. Ik denk dat we mrt zn allen moeten lobbyen voor een squatrek/powercage
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_119468691
@Sapstengel /Pastapipos: zit er geen betere gym bij je in de buurt?
pi_119468962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:49 schreef Diabox het volgende:

[..]

Zie deze nu pas, maar met een juiste interpretatie van mijn post zou je eruit kunnen afleiden dat ik alleen 'n reden zou zien om crea gedurende een gedeelte van de wedstrijdvoorbereiding zou kunnen afraden. Tijdens een normale cut, zoals 99% van de mensen hier, zou ik het gewoon gebruiken (doe ik ook overigens).
Hmm.. oké.
If not now, then when.
pi_119469098
-nvm-

[ Bericht 49% gewijzigd door Yuri_Boyka op 21-11-2012 16:44:46 ]
If not now, then when.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:42:51 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119469200
Op zich is het wel handig om eerst te bepalen waarom je leucine zou supplementeren, want dan weet je / anderen ook hoe je het beste zou kunnen gebruiken. Dus, wat is je doel?
Confidence through competence
pi_119469290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich is het wel handig om eerst te bepalen waarom je leucine zou supplementeren, want dan weet je / anderen ook hoe je het zou kunnen gebruiken. Dus, wat is je doel?
Ik weet het al, toch bedankt!
If not now, then when.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:46:03 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119469321
ok
Confidence through competence
pi_119469509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef CarbonC het volgende:
@Sapstengel /Pastapipos: zit er geen betere gym bij je in de buurt?
Jawel, mijn contract loopt tot half februari dan ga ik wel kijken naar iets anders. Er zit hier iig een hardcore gym waar ook pro bodybuilders worden getraind schijnbaar. Ook Ielja Strik heeft daar getraind. Ben alleen bang dat het iets te hoog gegrepen is voor mij :P . Ga tzt wel eens een kijkje nemen, dat kan altijd natuurlijk.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:55:11 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119469660
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ben alleen bang dat het iets te hoog gegrepen is voor mij :P
Waarom? Gewoon doen. Ook die jongens zijn ergens begonnen. Geen betere plek voor BB dan een hardcore gym, in my mind.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:56:21 #57
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119469703
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom? Gewoon doen. Ook die jongens zijn ergens begonnen. Geen betere plek voor BB dan een hardcore gym, in my mind.
Het kan nogal intimiderend overkomen voor een groentje om zo`n hardcore gym in te stappen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:57:13 #58
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119469739
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze bij de David Lloyd in Blijdorp wel hoger dan 30 kilo gaan. We hebben laatst weer een poging gedaan in de DL in Capelle, maar ze gaan echt geen zwaarder dumbells dan 30 kilo kopen. Jammer, daar ben ik nu met veel dingen wel uitgegroeid.
David Lloyd lijkt me ook niet de ideale plek voor een bodybuilder op niveau.

Zou je niet beter naar de Craandijkstraat gaan oid?

Bij ons (zomerhofstraat) ligt er ook zeker 50kg aan dumbells, geen idee precies want ik train er niet mee. Ik zal vanavond eens kijken.
pi_119469770
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het kan nogal intimiderend overkomen voor een groentje om zo`n hardcore gym in te stappen.
Natuurlijk.

Maar toch denk ik dat de sfeer uiteindelijk gemoedelijker is en dat de mensen behulpzamer zijn dan in een normale gym met ectos die denken dat ze groot zijn
pi_119469783
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom? Gewoon doen. Ook die jongens zijn ergens begonnen. Geen betere plek voor BB dan een hardcore gym, in my mind.
Ja daarom ben ik ook van plan daar te gaan kijken. Kan altijd natuurlijk en kan ik even zien hoe het is.

Hoorde van gasten in mijn huidige gym dat het wel een anabolenparadijs is en dat gasten "kotsend naar de kleedkamer lopen omdat je kapot wordt gemaakt". Maarja, bij mijn huidige gym is de helft van de gasten dan weer meer aan het ouwehoeren dan aan het trainen, dus geen idee in hoeverre het echt zo erg is.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:59:01 #61
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119469806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Maar toch denk ik dat de sfeer uiteindelijk gemoedelijker is en dat de mensen behulpzamer zijn dan in een normale gym met ectos die denken dat ze groot zijn
Dat geloof ik ook wel. Ben zelf pas sinds 4 weken in een sportschool te vinden en wij hebben zo`n afgeschermd gedeelte voor de pro`s. Geen idee hoe het daarbinnen eraantoe gaat, misschien kom ik er wel eens achter, misschien ook niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119469812
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Jawel, mijn contract loopt tot half februari dan ga ik wel kijken naar iets anders. Er zit hier iig een hardcore gym waar ook pro bodybuilders worden getraind schijnbaar. Ook Ielja Strik heeft daar getraind. Ben alleen bang dat het iets te hoog gegrepen is voor mij :P . Ga tzt wel eens een kijkje nemen, dat kan altijd natuurlijk.
Back to basics? Ik zou in ieder geval bij andere gyms stoombad/sauna wel erg missen
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_119469868
Ik weet de naam niet precies en Google maakt me ook niet veel wijzer. Het schijnt "Mike's Gym" of "Mikey's Gym" te heten.
pi_119469947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet de naam niet precies en Google maakt me ook niet veel wijzer. Het schijnt "Mike's Gym" of "Mikey's Gym" te heten.
Weet je ongeveer waar t zit?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  woensdag 21 november 2012 @ 17:03:36 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119469956
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het kan nogal intimiderend overkomen voor een groentje om zo`n hardcore gym in te stappen.
Daar komtie wel overheen hoor. Tis een sterke jongen.
  woensdag 21 november 2012 @ 17:04:58 #66
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119470009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

David Lloyd lijkt me ook niet de ideale plek voor een bodybuilder op niveau.

Zou je niet beter naar de Craandijkstraat gaan oid?

Bij ons (zomerhofstraat) ligt er ook zeker 50kg aan dumbells, geen idee precies want ik train er niet mee. Ik zal vanavond eens kijken.
Ik weet wat er te vinden is in Rotterdam. Het is vanuit Krimpen echter geen doen vanwege de brug. Ik zou dan al snel meer dan 3 uur bezig zijn, inclusief op en neer rijden. Anders had ik het allang gedaan uiteraard. :)
pi_119470040
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Weet je ongeveer waar t zit?
Je had gelijk inderdaad, het is toch Back to Basics. Mike is blijkbaar de bijnaam van de eigenaar Özden Tekcandan.

Wat info over hem gevonden:

quote:
Mike’s Gym is weer de sportschool van de Turks-Nederlandse Özden Tekcandan, bijgenaamd “Papa Mike”, wegens zijn status als maffiabaas. In het Turks is “Baba”, oftewel “Papa” in het Nederlands, een synoniem voor maffiabaas zoals Godfather dat ook is in het Engels. Tekcandan is een bekende ‘enforcer’ die ondernemers afperst en waar zelfs maffiabaas Willem Holleeder bang voor blijkt te zijn. Ook in andere gesprekken komt die angst goed naar voren.
:')

Ga wel even bellen voor een afspraak of ik eens kan kijken.
  woensdag 21 november 2012 @ 17:06:50 #68
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119470089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

David Lloyd lijkt me ook niet de ideale plek voor een bodybuilder op niveau.

Zou je niet beter naar de Craandijkstraat gaan oid?

Bij ons (zomerhofstraat) ligt er ook zeker 50kg aan dumbells, geen idee precies want ik train er niet mee. Ik zal vanavond eens kijken.
Ik train trouwens vaker in Spanje dan hier, in een hardcore gym. Daarbij hebben ze bij deze David Lloyd alles wat ik nodig heb, behalve dumbells over 30 kilo.
  woensdag 21 november 2012 @ 17:08:06 #69
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119470141
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je had gelijk inderdaad, het is toch Back to Basics. Mike is blijkbaar de bijnaam van de eigenaar Özden Tekcandan.

Wat info over hem gevonden:

[..]

:')

Ga wel even bellen voor een afspraak of ik eens kan kijken.
_O-
pi_119470344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je had gelijk inderdaad, het is toch Back to Basics. Mike is blijkbaar de bijnaam van de eigenaar Özden Tekcandan.

Wat info over hem gevonden:

[..]

:')

Ga wel even bellen voor een afspraak of ik eens kan kijken.
Whut.
If not now, then when.
pi_119470490
Ja echt he :') . Hij is de trainer van Badr Hari, perst schijnbaar ondernemers af en is daarvoor en voor de handel in anabole steroiden al eens veroordeeld door de rechter.

quote:
Eerder hadden we al een uitgebreid artikel over Badr Hari en zijn Turks-Nederlandse coach die een belangrijk figuur bleek te zijn in de Nederlandse maar ook Turkse onderwereld.

Deze coach, Özden ‘Papa Mike’ Tekcandan, blijkt nu ook aangesteld te zijn als bondscoach van Nederland. Tekcandan, die een sportschool heeft in Apeldoorn, werd door Willem Holleeder al genoemd als iemand voor wie iedereen vreest.



http://habergelderland.co(...)d=73:sport&Itemid=57
LOL.

Nouja ben benieuwd hoe die gym is, ziet er verder niet verkeerd uit qua equipment.

Inb4 pls stay safe brah
  woensdag 21 november 2012 @ 17:22:55 #72
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119470670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ja echt he :') . Hij is de trainer van Badr Hari, perst schijnbaar ondernemers af en is daarvoor en voor de handel in anabole steroiden al eens veroordeeld door de rechter.

[..]

LOL.

Nouja ben benieuwd hoe die gym is, ziet er verder niet verkeerd uit qua equipment.

Inb4 pls stay safe brah
Ik heb nooit met zo iemand te maken gehad, maar wel een tijdje in een gym getraind waar de anabolen ampulen in dozen onder de bar lagen opgestapeld. Dat is zo'n 18 jaar geleden. Allemaal enorme gasten om me heen terwijl ik nog een ectootje was. :D

Maar allemaal behulpzame gasten die me stimuleerde meer te liften, me overal mee hielpen en adviseerde. Niks mis mee dus.
pi_119470713
Haha echt? Dat is ook wel apart lijkt me.

Maar inderdaad zoals jij en anderen zeggen zijn ze enorm behulpzaam. En vaak krijg je wel respect, ook als ecto, wanneer ze zien dat je gewoon serieus bezig bent met trainen en alles er omheen.

En zo erg zal die gym wel niet zijn, zal wel allemaal gehype zijn om die eigenaar heen en uiteindelijk is hij in het echt een super relaxte gast.
  woensdag 21 november 2012 @ 17:33:01 #74
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119471025
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Haha echt? Dat is ook wel apart lijkt me.

Maar inderdaad zoals jij en anderen zeggen zijn ze enorm behulpzaam. En vaak krijg je wel respect, ook als ecto, wanneer ze zien dat je gewoon serieus bezig bent met trainen en alles er omheen.

En zo erg zal die gym wel niet zijn, zal wel allemaal gehype zijn om die eigenaar heen en uiteindelijk is hij in het echt een super relaxte gast.
Dat soort gasten zijn vaak te druk met andere dingen om zelf veel in de gym aanwezig te zijn. En ja, ze worden groter gemaakt (media, stoere praat) dan ze in werkelijkheid zijn.

Maar goed. Ik zou er inderdaad eens een kijkje gaan nemen.
  woensdag 21 november 2012 @ 17:36:15 #75
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119471134
Even in het kader van de TT, je vriendin die je post-squat pics stuurt :9~ :9~
Deathlift or Die.
pi_119471209
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat soort gasten zijn vaak te druk met andere dingen om zelf veel in de gym aanwezig te zijn. En ja, ze worden groter gemaakt (media, stoere praat) dan ze in werkelijkheid zijn.

Maar goed. Ik zou er inderdaad eens een kijkje gaan nemen.
Ja inderdaad, valt allemaal best mee denk ik. Sowieso als er ergens Badr Hari staat loopt de media erop te geilen tegenwoordig.

Ik ga morgen wel even bellen of ik eens langs kan komen.

Dit klinkt ook al heel anders en best goed:

quote:
Drieënhalf jaar geleden vroeg s werelds meest getalenteerde kickbokser Badr Hari of Mike hem wilde begeleiden met kracht- en conditietraining en voeding. Zo geschiedde en sindsdien groeide Badr Hari tot ongekende sportieve hoogten. Dit jaar hoopt Mike met Badr de kroon op zijn werk te kunnen zetten. Wereldkampioen worden bij de K-1, s werelds meest prestigieuze kickboksorganisatie.

Behalve in de vechtsportwereld staat Mike in de wereld van fitness en gezondheid bekend onder de namen Pappa Mike, Coach Carter, Mr. Miyagi, The Wizz of Bodybuilding en Mental Coach. Mike is een man van de praktijk. Van zijn twaalfde tot en met zijn twintigste beoefende hij fanatiek het karate in wedstrijdverband. Op zijn 21ste maakte hij kennis met de wondere wereld van de krachtsport. Zij vorming als krachttrainer kreeg hij in 1986 van de legendarische Haagse kampioenmaker IJzeren Willem Jonkman. Startte vervolgens met succes zijn Sportstudio Back to Basics. Een sportschool in Apeldoorn die in den lande bekend staat om zijn kwaliteit.
Mike was zo succesvol als begeleider van bodybuilding- en fitnessatleten dat diverse grote bonden hem als bondscoach aanstelden. Behalve dat was hij jarenlang de drijvende kracht achter alle grote wedstrijden waaronder de Night of the Champions die onder auspiciën stonden van de IFBB (International Federation of Bodybuilding). Aan al die activiteiten is in de loop der tijden een einde gekomen om zich te kunnen richten op een veel grotere groep
mensen in de samenleving.

Als ik zie hoe Den Haag omgaat met overgewicht in het algemeen en bij kinderen in het bijzonder, is dat mij een gruwel in het oog. Het kan allemaal anders. Het zogenaamde jojo-effect komt bij mijn dieet dus niet voor. Inmiddels is de wetenschap erachter dat de bodybuidling en fitnesswereld het goed heeft gezien met zijn nadruk op hoog in de eiwitten, laag in de koolhydraten aangevuld met de gezonde vetten. Een wetenschap waar ik al ruim twintig jaar ervaring mee heb. Indien dit eenvoudige dieet op maat op de persoon wordt ingesteld, is afvallen zonder jojo-effect geen enkel probleem. Dat geldt voor zowel volwassenen als kinderen. Voor mensen die gezond en eenvoudig willen afvallen heeft Mike www.goedafvallen.nl gelanceerd. Behalve het spel met de eiwitten, koolhydraten en vetten besteed ik veel aandacht aan het aanbevelen van de juiste doseringen vitamines, mineralen, sporenelementen en kruiden. Succes
verzekerd.
Ga zeker even kijken daar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sapstengel op 21-11-2012 17:47:24 ]
pi_119474479
Twijfel,

vandaag biceps en rug en dan vrijdag benen en schouders of andersom?

Denk dat ik volgende week op maandag een van de twee pak en vrijdag de ander ivm gebruikte spieren. En dan vraag ik dit voornamelijk om zo min mogelijk last te hebben vrijdag als ik weer train.
pi_119474907
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze bij de David Lloyd in Blijdorp wel hoger dan 30 kilo gaan. We hebben laatst weer een poging gedaan in de DL in Capelle, maar ze gaan echt geen zwaarder dumbells dan 30 kilo kopen. Jammer, daar ben ik nu met veel dingen wel uitgegroeid.
Ja DL in Blijdorp gaat volgens mij tot 40 kg.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 21 november 2012 @ 19:09:22 #79
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119475061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja DL in Blijdorp gaat volgens mij tot 40 kg.
En een stuk beter personeel, als dezelfde mensen als 4 jaar geleden er nog werken that is.
pi_119475235
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
Even in het kader van de TT, je vriendin die je post-squat pics stuurt :9~ :9~
En jij die dan die pics met ons deelt :9~ :9~

Vrouwen die squatten _O_
pi_119475757
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

En een stuk beter personeel, als dezelfde mensen als 4 jaar geleden er nog werken that is.
Aardige lui, verder zou ik het niet weten eigenlijk.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 21 november 2012 @ 19:26:39 #82
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119475861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef ssebass het volgende:

[..]

Aardige lui, verder zou ik het niet weten eigenlijk.
Dat is al heel wat voor een DL-
pi_119477124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

David Lloyd lijkt me ook niet de ideale plek voor een bodybuilder op niveau.

Zou je niet beter naar de Craandijkstraat gaan oid?

Bij ons (zomerhofstraat) ligt er ook zeker 50kg aan dumbells, geen idee precies want ik train er niet mee. Ik zal vanavond eens kijken.
Gaan maar tot 36kg
Patience is a virtue
  woensdag 21 november 2012 @ 20:34:34 #84
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119479214
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef VexCasal het volgende:

Gaan maar tot 36kg
Klopt, net gekeken vroeger lagen er veel grotere maar sinds ze van naam veranderd zijn hebben ze ook andere dumbells.
  woensdag 21 november 2012 @ 21:19:45 #85
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119481728
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef Snakey het volgende:
Wow, mooie powerlift schoenen...

Die comments er onder ook...

- You're pulling too soon
- Her snatch is fantastic

Veeg me op hier...
Patience is a virtue
pi_119487338
Wat zou de positie van je nek t.o.v. je lichaam moeten zijn tijdens deadlift/squat?
Een rechte lijn lijkt me..

Kreeg na het doen van deadlifts een klein beetje last van mijn nek, wat na een paar uur na de training overigens niet echt meer merkbaar is moet ik zeggen :P
pi_119487777
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef Snakey het volgende:
Wow, mooie powerlift schoenen...

  woensdag 21 november 2012 @ 23:03:06 #89
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 21 november 2012 @ 23:34:45 #90
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119489433
TT _O_

Die chick die ik train zei pas geleden nog dat het idee had dat haar 'benen wat steviger werden' ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 21 november 2012 @ 23:36:21 #91
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119489518
Fuck. Mijn front delts zijn nog aardig afgemat van de bench presses en flyes twee dagen gelden. Vandaag benen en schouders. Benen gaat wel lukken, maar schouders wordt lastig. Toch eens naar mijn dag indeling gaan kijken om meer tijd tussen borst en schouders te stoppen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119489686
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef star_gazer het volgende:
Fuck. Mijn front delts zijn nog aardig afgemat van de bench presses en flyes twee dagen gelden. Vandaag benen en schouders. Benen gaat wel lukken, maar schouders wordt lastig. Toch eens naar mijn dag indeling gaan kijken om meer tijd tussen borst en schouders te stoppen.
Haha, ik had vandaag precies hetzelfde.
  donderdag 22 november 2012 @ 01:09:43 #93
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119492116
Ha! I love shirataki noodles! Goed omspoelen, 10 minuten koken met een blokje kippenbouljon en je eet een vezelrijke kop noodle soep van welgeteld 20 a 30 kcal :') Dit durf ik zelfs te eten tijdens mijn vast-periode.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119492146
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:09 schreef star_gazer het volgende:
Ha! I love shirataki noodles! Goed omspoelen, 10 minuten koken met een blokje kippenbouljon en je eet een vezelrijke kop noodle soep van welgeteld 20 a 30 kcal :') Dit durf ik zelfs te eten tijdens mijn vast-periode.
Smaakt het een beetje?
If not now, then when.
  donderdag 22 november 2012 @ 01:13:04 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119492156
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Smaakt het een beetje?
Viel reuze mee! De textuur van de noodles is een beetje gelei-achtig, maar het is zeker niet vies :) Ze zijn in principe smaakloso, maar daarom kook je ze in kippenbouljon ofzo. Ga ik vaker doen ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119492165
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:13 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Viel reuze mee! De textuur van de noodles is een beetje gelei-achtig, maar het is zeker niet vies :) Ga ik vaker doen.
Haha. :P Wat is het grootste voordeel ervan dan? Alleen de vezels?
If not now, then when.
  donderdag 22 november 2012 @ 01:14:29 #97
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119492173
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha. :P Wat is het grootste voordeel ervan dan? Alleen de vezels?
Vezels vullen, maar zijn calorie-vrij. Dit voer is ideaal als je moeite hebt met honger tijdens je vast; je kunt het in principe eten zonder je vast te verneuken (20kcal heeft nauwelijks invloed op je hormoon huishouding). Het is ook ideaal voor mensen die honger hebben in een 'normale' (niet IF) cut.

Bonus is dat je er waarschijnlijk supergoed van gaat poepen ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119492311
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Vezels vullen, maar zijn calorie-vrij. Dit voer is ideaal als je moeite hebt met honger tijdens je vast; je kunt het in principe eten zonder je vast te verneuken (20kcal heeft nauwelijks invloed op je hormoon huishouding). Het is ook ideaal voor mensen die honger hebben in een 'normale' (niet IF) cut.

Bonus is dat je er waarschijnlijk supergoed van gaat poepen ^O^
Lol nice. Waar heb je het gekocht?
If not now, then when.
pi_119492345
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol nice. Waar heb je het gekocht?
Het is al 1:31. Daar gaan all them GAINSSSS!

Nee? oke. Ik ga nu slapen 8D
  donderdag 22 november 2012 @ 01:35:15 #100
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119492378
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol nice. Waar heb je het gekocht?
Grote Aziatische supermarkt hier in de buurt. Je zou de toko eens kunnen proberen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:31 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Het is al 1:31. Daar gaan all them GAINSSSS!

Nee? oke. Ik ga nu slapen 8D
Het is hier 11:35 's ochtends jeweets. Andere tijdzone (+10u).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119492394
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:35 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Grote Aziatische supermarkt hier in de buurt. Je zou de toko eens kunnen proberen.

[..]

Het is hier 11:35 's ochtends jeweets. Andere tijdzone (+10u).
Oke, bedankt!
If not now, then when.
  donderdag 22 november 2012 @ 02:03:41 #102
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119492585
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oke, bedankt!
Je moet die noodles wel heel goed wassen voor je er iets mee doet; er hangt een beetje een rare vislucht aan ivm de manier waarop ze opgeslagen worden / vers worden gehouden. Dat spoel je er makkelijk uit, maar moet je dus wel rekening mee houden :)

[ Bericht 12% gewijzigd door star_gazer op 22-11-2012 02:13:49 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119493181
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Snakey het volgende:
Ik ben over een week of 4 weer in Spanje. Daar gaan ze tot een kilo of 60. Tot 40 kilo van alles twee sets, das meer dan genoeg.
Wij hebben ze ook tot 60kg + 1 setje van 71kg en zon 8 oly bars allemaal afgezonderd van het fitness gros
pi_119493922
21-11-2012

Veel spieren zorgen mogelijk voor langer leven

De omvang van spieren voorspelt bij mannen mogelijk de kans op het bereiken van een hoge leeftijd.


Foto: Thinkstock

Dat blijkt uit een onderzoek van het Zweedse Karolinska Instituut, waarvan de resultaten verschenen in het British Medical Journal.

Meer dan een miljoen 16- tot 19-jarige dienstplichtige jongens deden 3 keer een test waarbij bekeken werd hoe sterk hun spieren waren. Ook hun BMI en bloeddruk werden gemeten. Daarna werden ze 24 jaar lang gevolgd om te zien wie er vroegtijdig zou overlijden.

Gedurende de studie overleden er 26.145 deelnemers. De voornaamste doodsoorzaak was een ongeluk, gevolgd door zelfdoding, kanker, hartaandoeningen en beroertes. Een derde overleed als gevolg van andere oorzaken, die vanwege de berekeningen allemaal onder 'overig' werden geschaard.

De deelnemers die als tiener bovengemiddeld scoorden bij de spiersterktetesten, bleken 20-35 procent minder risico te lopen op vroegtijdig overlijden als gevolg van hart- en vaatziekten of overige oorzaken.

Hun kans op zelfdoding bleek 20-30 procent lager te zijn. Hun risico op psychische aandoeningen, zoals schizofrenie of een depressie was 65 procent lager.

​Zwakke spieren

De tieners die juist zwakke spieren hadden, liepen het grootste risico om vroegtijdig te overlijden. Het effect van zwakke spieren was vergelijkbaar met bekende risicofactoren voor een vroege dood, zoals obesitas en een hoge bloeddruk.

De onderzoekers vermoeden dat de sterkte van je spieren je algehele fitheid weerspiegelt. Ze benadrukken dat hun resultaten niet betekenen dat krachttraining je levensduur verlengt.

Door: Gezondheidsnet .

(nu.nl)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_119494567
Nog even over vitamine D3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119494939

Might be useful..

Geloof best dat dit natural is.. Vergeet niet dat de man al sinds '04 erg intensief traint. Daarnaast is zijn massa niet disproportioneel veel. Gewoon prima mass met laag vp.
  donderdag 22 november 2012 @ 09:54:47 #107
69994 seto
-|||--------|||-
pi_119495100
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:49 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ze benadrukken dat hun resultaten niet betekenen dat krachttraining je levensduur verlengt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 22 november 2012 @ 10:04:26 #108
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119495278
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Might be useful..

Geloof best dat dit natural is.. Vergeet niet dat de man al sinds '04 erg intensief traint. Daarnaast is zijn massa niet disproportioneel veel. Gewoon prima mass met laag vp.
Zeker goed fysiek ja.
Deathlift or Die.
  donderdag 22 november 2012 @ 10:12:33 #109
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119495471
Heeft er iemand ervaring met een tenniselleboog?

Het is een ontsteking v.d. pees en/of aanhechting van m'n onderarmspier op m'n elleboog.
Nu een strakke sleve er omheen gedaan die er speciaal voor is, en verder zoveel mogelijk ontzien maar.
Knk.erzooi.

Verder vraag ik me eigenlijk af hoe ik het op gelopen heb, behalve chronische overbelasting...
pi_119495494
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Might be useful..

Geloof best dat dit natural is.. Vergeet niet dat de man al sinds '04 erg intensief traint. Daarnaast is zijn massa niet disproportioneel veel. Gewoon prima mass met laag vp.
Ik kan aan zijn hoofd zien dat ie niet naturel is.
  donderdag 22 november 2012 @ 10:14:16 #111
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119495513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:13 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik kan aan zijn hoofd zien dat ie niet naturel is.
haha, hij heeft idd. wel een kop die je niet vertrouwen kan. Dat klopt ja.

Voor de rest, echt niet totaal onmogelijk.
  donderdag 22 november 2012 @ 10:37:20 #112
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119496022
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef RaymondK het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een tenniselleboog?

Het is een ontsteking v.d. pees en/of aanhechting van m'n onderarmspier op m'n elleboog.
Nu een strakke sleve er omheen gedaan die er speciaal voor is, en verder zoveel mogelijk ontzien maar.
Knk.erzooi.

Verder vraag ik me eigenlijk af hoe ik het op gelopen heb, behalve chronische overbelasting...
Ik heb het begin dit jaar gehad. Ik heb er een paar fysio sessies mee gedaan. Mijn fysio deed het met van die magneetdingen, electrische schokjesding en laser behandelen. Was er in 3 sessies zo goed als vanaf.

Verder moet je het wel ontzien, maar niks doen schijnt slechter te zijn dan het wel in beweging te houden.
  donderdag 22 november 2012 @ 10:38:42 #113
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119496061
Niemand in Bulgarije is natty, daar gaan de spuitjes rond in de kleedkamer.
Deathlift or Die.
  donderdag 22 november 2012 @ 10:48:39 #114
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119496329
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb het begin dit jaar gehad. Ik heb er een paar fysio sessies mee gedaan. Mijn fysio deed het met van die magneetdingen, electrische schokjesding en laser behandelen. Was er in 3 sessies zo goed als vanaf.

Verder moet je het wel ontzien, maar niks doen schijnt slechter te zijn dan het wel in beweging te houden.
hmm. 't was al een week of 2 aan het zeuren, maar van het weekend zeek ik zowat in m'n broek als je d'r maar naar wees.
Zo'n band gehaald die er strak om heen zit, en dat geeft wel iets verlichting.

Ik kan toch niet niks doen, probeer gewoon te trainen, maar armen maar ff niet zwaar.
Als het niet snel minder wordt dan ga ik ook maar ff fysio regelen.

't is kut dat je zulk soort dingen bij elke oefening voelt, en weer opnieuw triggered als je niet uitkijkt.

Zoals jij beschrijft gaan ze dus gewoon de doorbloeding verbeteren.
Rodelamp geeft op het moment zelf ook wel iets verlichting.
pi_119496552
Als je in de zomer een laag vetpercentage wilt hebben, en er dus redelijk 'ripped' wilt uitzien, wanneer beginnen jullie dan met cutten? Ik eet verder gezond en doe aan KT. :) Alvast bedankt!
  donderdag 22 november 2012 @ 11:00:57 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119496686
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hmm. 't was al een week of 2 aan het zeuren, maar van het weekend zeek ik zowat in m'n broek als je d'r maar naar wees.
Zo'n band gehaald die er strak om heen zit, en dat geeft wel iets verlichting.

Ik kan toch niet niks doen, probeer gewoon te trainen, maar armen maar ff niet zwaar.
Als het niet snel minder wordt dan ga ik ook maar ff fysio regelen.
't is kut dat je zulk soort dingen bij elke oefening voelt, en weer opnieuw triggered als je niet uitkijkt.
Het gaat op zeker niet vanzelf over. Ik raad je aan naar je huisarts te gaan en een verwijsbrief voor de fysio te halen.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:10:31 #117
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 22 november 2012 @ 11:16:02 #118
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119497069
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het gaat op zeker niet vanzelf over. Ik raad je aan naar je huisarts te gaan en een verwijsbrief voor de fysio te halen.
Kut. -O-

't is al wel minder dan vorige week, dus ik heb nog goeie hoop. Als het niet minder blijft worden deze week, dan ga ik wel actie ondernemen.
Fysio therapie is tegenwoordig direct toegangkelijk in Nederland. Ik weet zo goed als zeker dat dat het is, dus ik ga wel ff mailen met m'n fysio.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit is een duidelijke site.

http://www.tenniselleboog.nl/info.html
Ja nu weet ik helemaal zeker dat dat het is.
Thanks.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:22:53 #119
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119497271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Kut. -O-

't is al wel minder dan vorige week, dus ik heb nog goeie hoop. Als het niet minder blijft worden deze week, dan ga ik wel actie ondernemen.
Fysio therapie is tegenwoordig direct toegangkelijk in Nederland. Ik weet zo goed als zeker dat dat het is, dus ik ga wel ff mailen met m'n fysio.

[..]

Ja nu weet ik helemaal zeker dat dat het is.
Thanks.
Het is echt vreselijk pijnlijk. Ik kon niet eens meer een bord in de kast leggen. Van die bewegingen waar je een kleine draai mee maakt met je elenboog maakt bijna dat je alles laat vallen.

Die site is ook duidelijk over wat te doen. Fysio is echt de beste oplossing.

En hoe dan ook toch blijven bewegen. Ik heb er gewoon mee doorgetraind, wel voorzichtig, maar blijven bewegen is stukken beter dan niks doen.
pi_119497998
100% zeker weten doe je het nooit natuurlijk, maar met veel dedication, een strict eetschema en cardio (hij is een van de weinige bb'ers die daadwerkelijk cardio doet), is het echt wel mogelijk. Daarnaast heeft die gast echt epische genetics (dat beard :9~ )

Vergeet ook niet dat hij al 27/28 is he, die gasten van 23 die er zo uitzien, dat geloof ik veel minder snel. Maar hij traint zomaar al een jaar of 10..
pi_119498990
Hoorde van een vriend dat vooral zijn transformatie in de laatste 2 jaar het juichen verraadde, dat hij toen enorm is gegroeid. Kan zelf niet zo snel foto's vinden.
pi_119499790
Hoe zit het met leeftijd en gains. Loop nu tegen de dertig en het lijkt toch een stuk minder te gaan dan begin twintig. Moet dus nog snel even aanzetten voordat het echt lastig wordt...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 22 november 2012 @ 13:00:17 #123
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119500013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:51 schreef ssebass het volgende:
Hoe zit het met leeftijd en gains. Loop nu tegen de dertig en het lijkt toch een stuk minder te gaan dan begin twintig. Moet dus nog snel even aanzetten voordat het echt lastig wordt...
Het gaat niet "opeeens" achteruit.
Heeft behalve je leeftijd nog veel meer met je levensstijl te maken.
  donderdag 22 november 2012 @ 13:05:53 #124
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119500141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Het gaat niet "opeeens" achteruit.
Heeft behalve je leeftijd nog veel meer met je levensstijl te maken.
Dat inderdaad. Tussen je 30ste en je 40ste ben je (ongeveer) op z'n sterkst.

Met 47 wordt het iets minder. :P Maar dat heeft alles te maken met hormonen enzo. Maar ik doe het ook nog goed, dus iemand van bijna 30 moet het zéker nog goed doen.
pi_119500289
Als de piek tussen de 30 en 40 zit, dan zit ik voorlopig nog wel goed :) Zal ook wel uitmaken of je je hele leven al traint of dan pas begint.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 22 november 2012 @ 13:12:40 #126
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119500332
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef ssebass het volgende:
Als de piek tussen de 30 en 40 zit, dan zit ik voorlopig nog wel goed :) Zal ook wel uitmaken of je je hele leven al traint of dan pas begint.
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Tussen je 30ste en je 40ste ben je (ongeveer) op z'n sterkst.

Met 47 wordt het iets minder. :P Maar dat heeft alles te maken met hormonen enzo. Maar ik doe het ook nog goed, dus iemand van bijna 30 moet het zéker nog goed doen.
Tussen m'n 30e en nu 33e 30kg geplust (waarvan dik 25kg spier) dus een excuus omdat je tegen de 30 aanloopt bestaat niet >:) :+

;)
  donderdag 22 november 2012 @ 13:13:59 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119500379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef ssebass het volgende:
Als de piek tussen de 30 en 40 zit, dan zit ik voorlopig nog wel goed :) Zal ook wel uitmaken of je je hele leven al traint of dan pas begint.
Het heeft in geval van BB vooral te maken of je al langer traint. Je zou als je jong begint bij je 30ste alle ins en outs van training voeding en rust moeten kennen, en meest belangrijk, je eigen lichaam moeten kennen. Dat maakt je sterk omdat je heel gericht kan trainen en eten en weet wat er nodig is.
  donderdag 22 november 2012 @ 13:27:46 #128
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119500764
Begin tussen 20 en 26 (toen ik stopte) raakte ik sneller vet kwijt. Nu 34, lijk ik sneller spier aan te zetten.

Kan natuurlijk ook door betere training en meer kennis....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 22 november 2012 @ 13:28:43 #129
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119500795
quote:
Your Weight: 196 Pounds or 89 Kilograms.

There are five different methods that are commonly used to calculate your RMR. All methods are used here and then averaged. Descriptions of the methods used are down below.

According To Calculation Method One*

Your RMR is 1134 Calories per day.

According To Method Two*

Your RMR is 1139 Calories per day.

According To Method Three*

Your RMR is 1163 Calories per day.

According To Method Four*

Your RMR is 2154 Calories per day.

According To Method Five*

Your RMR is 2249 Calories per day.

Your RMR Average From All Methods

Your Average RMR is 1568 Calories per day.
tussen de 100 en 2250, nee, dat schiet op :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 22 november 2012 @ 13:33:25 #130
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119500929
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:27 schreef stinkie het volgende:
Begin tussen 20 en 26 (toen ik stopte) raakte ik sneller vet kwijt. Nu 34, lijk ik sneller spier aan te zetten.

Kan natuurlijk ook door betere training en meer kennis....
Ik heb nu wel meer moeite vet kwijt te raken. Maar ik heb nu ook niet meer zoveel haast als toen ik 25 was, dus dat maakt niet zo veel meer uit.
  donderdag 22 november 2012 @ 13:39:28 #131
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119501130
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb nu wel meer moeite vet kwijt te raken. Maar ik heb nu ook niet meer zoveel haast als toen ik 25 was, dus dat maakt niet zo veel meer uit.
Ik heb juist meer haast met vet wegwerken dan massa trainen. Sowieso ga ik daar niet meer aan beginnen, ik moet het ook allemaal gaan onderhouden.

Lean & ripped gaat het worden 8-)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 22 november 2012 @ 13:47:14 #132
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119501431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik heb juist meer haast met vet wegwerken dan massa trainen. Sowieso ga ik daar niet meer aan beginnen, ik moet het ook allemaal gaan onderhouden.

Lean & ripped gaat het worden 8-)
Ik wil nog wel wat groter worden. Maar doordat ik nu langzaam BF kwijtraak ziet het juist wat kleiner uit. Hoewel dat blijkbaar vooral in mijn ogen is. Anderen zeggen dat ik nog steeds groei.

Het is goed om 1x per maand naar mijn masseuse te gaan, die ziet mijn progress objectief. :P
pi_119501746
Hoeveel Kcals verbrand een lichaam zonder enige vorm van inspanning?
If not now, then when.
  donderdag 22 november 2012 @ 13:58:12 #134
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119501792
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel Kcals verbrand een lichaam zonder enige vorm van inspanning?
Google is je vriend.
Deathlift or Die.
  donderdag 22 november 2012 @ 14:01:45 #135
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119501913
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel Kcals verbrand een lichaam zonder enige vorm van inspanning?
Je lichaam prodcueert ongeveer 100watt aan warmte in rust (compleet afhankelijk van je grote, en isolatiegraad uiteraard, maar een typisch lichaam)
Dat is trouwens net zoveel als een kaars. Das ook ongeveer 100watt.

100watt is 85kcal/h keer 24u is ongeveer 2000kcal
Je zit niet de hele tijd stil, dus de ruwe schatting van 2500kcal voor een man per dag die je overal leest klopt wel aardig.
  donderdag 22 november 2012 @ 14:03:41 #136
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119501965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik heb juist meer haast met vet wegwerken dan massa trainen. Sowieso ga ik daar niet meer aan beginnen, ik moet het ook allemaal gaan onderhouden.

Lean & ripped gaat het worden 8-)
Dit zijn wat oudere foto's, net na een bulk. Ik heb geen nieuwe op het moment. Maar wat groter mag van mij dus wel, maar dan met minder BF. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119502543
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit zijn wat oudere foto's, net na een bulk. Ik heb geen nieuwe op het moment. Maar wat groter mag van mij dus wel, maar dan met minder BF. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look at dem boulder shoulders, man! Dem gainz right thur. DEM GAINZ!
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
  donderdag 22 november 2012 @ 14:24:15 #138
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119502568
Wow wel jammer van die tat man. Verder prima mass.
Deathlift or Die.
  donderdag 22 november 2012 @ 14:25:06 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119502593
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

Look at dem boulder shoulders, man! Dem gainz right thur. DEM GAINZ!
Die tattoo was een stuk kleiner anderhalf jaar geleden. :')
  donderdag 22 november 2012 @ 14:40:30 #140
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119503146
Ondertussen tijdens mijn ghetto gymsessie.
Deathlift or Die.
  donderdag 22 november 2012 @ 14:53:22 #141
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119503577
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen tijdens mijn ghetto gymsessie.
[ afbeelding ]
lol
Is d'r ook een foto waarbij die tak afbreekt?
Wat een varken _O-

Edit:
oh wacht, het is een gif lol.
alles stond still hier. Ook die smileys e.d. (8>

_O-

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 22-11-2012 15:31:57 ]
pi_119504802
Ik heb nu vanaf zaterdag eigenlijk iedere dag getraind, alle spiergroepen gehad. Normaal las ik dan een rustdag en maar heb ik nog steeds zin om te trainen. Denk dat ik dadelijk gewoon ff ga, het is goed om naar je lichaam te luisteren en ik kan niet echt zeggen dat mijn lichaam om rust schreeuwt op het moment.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:39:07 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119504836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb nu vanaf zaterdag eigenlijk iedere dag getraind, alle spiergroepen gehad. Normaal las ik dan een rustdag en maar heb ik nog steeds zin om te trainen. Denk dat ik dadelijk gewoon ff ga, het is goed om naar je lichaam te luisteren en ik kan niet echt zeggen dat mijn lichaam om rust schreeuwt op het moment.
Dan train je niet hard genoeg. :P
pi_119504872
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan train je niet hard genoeg. :P
Haha, dat zit wel goed. Maar enerzijds niet zo gek, heb drie weken vrijwel niet getraind dus het is niet zo dat ik aan het eind van mijn latijn ben of zo. Daarnaast heb ik deze week iedere nacht meer dan 9 uur geslapen
  donderdag 22 november 2012 @ 16:30:34 #145
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119506693
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel Kcals verbrand een lichaam zonder enige vorm van inspanning?
BMR

http://en.wikipedia.org/wiki/Basal_metabolic_rate
Confidence through competence
  donderdag 22 november 2012 @ 16:32:16 #146
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119506738
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef RaymondK het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een tenniselleboog?

Het is een ontsteking v.d. pees en/of aanhechting van m'n onderarmspier op m'n elleboog.
Nu een strakke sleve er omheen gedaan die er speciaal voor is, en verder zoveel mogelijk ontzien maar.
Knk.erzooi.

Verder vraag ik me eigenlijk af hoe ik het op gelopen heb, behalve chronische overbelasting...
Ja, ooit gehad. Iemand blokte mijn arm toen ik net een bal wilde gooien --> overstrekking. Echte tennisarmen duren maanden, helaas.

Iets overgestrekt bij jou ook?
Confidence through competence
pi_119509041
Dat dere bulk.

If not now, then when.
pi_119509129
leuk meisje













stomme trut, wat heb je gedaan? :( :'(
  donderdag 22 november 2012 @ 18:00:11 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119509244
En dan krijgen ze ook nog een clit alsof het een kleine lul is. :')

Maar dat mag je zelf googelen. :P
pi_119509344
Het trainen ging weer lekker, mn armen waren zo verzuurd dat ik nauwelijks mn T-shirt uit kreeg :) Zal wel weer spierpijn hebben morgen :)
pi_119509384
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:03 schreef Questular het volgende:
Het trainen ging weer lekker, mn armen waren zo verzuurd dat ik nauwelijks mn T-shirt uit kreeg :) Zal wel weer spierpijn hebben morgen :)
wij hebben elke dag spierpijn, het hoort er bij als je wilt groeien.
pi_119509820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef THEFXR het volgende:
leuk meisje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

stomme trut, wat heb je gedaan? :( :'(
Is vast begonnen met creatine. Dom wijf. Creatine is vergif zegt m'n fysio altijd, en gelijk heeft 'ie. Dat zie je maar weer aan dit soort mensen...
Of toch du vader?
  donderdag 22 november 2012 @ 18:42:20 #153
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119510661
Straks Iaido training, goed voor balans en soepelheid.
En als het lukt vanaf volgende week 2 * 30 min cardio erbij per week.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_119511109
Voor de mensen die creatine gebruiken; hoe lang trainde je toen je begon met het gebruiken en had je toen al veel gains gemaakt?
pi_119511253
Mijn 'review' van alle smaken. Ik heb bij elke shake melk gebruikt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_119512702
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Atemno het volgende:
Als je in de zomer een laag vetpercentage wilt hebben, en er dus redelijk 'ripped' wilt uitzien, wanneer beginnen jullie dan met cutten? Ik eet verder gezond en doe aan KT. :) Alvast bedankt!
Repost..
pi_119513054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef Atemno het volgende:

[..]

Repost..
Zoveel variabelen. Tot welk BF% laat je het oplopen? ecto/meso/endo? Welk BF-doel etc.
Kijk gewoon hoe je vorige cut ging en gebruik die als referentie. Eerste cut? Gewoon een kcal-deficit creëren en aftasten.
BEASTMODE
  donderdag 22 november 2012 @ 20:17:25 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119514679
Het blijft grappig die B&F en XXL aanbevelingen. Deze over wanneer je je whey zou moeten nemen.

quote:
Aanbevolen gebruik:
Mix per shake 1 maatschep Protein Perfection Mix met 250 ml melk of water. Neem als aanvulling op de voeding dagleijks 2-3 shakes. Debeste momenten op Protein Perfection Mix te nemen zijn 's ochtends, tussen de maaltijden, voor- of na de training en voor het slapen gaan.
:')

Kortom, ergens op de dag is okee. :D

En inclusief tikfouten die zeggen: I don't give a fuck! :+
  donderdag 22 november 2012 @ 20:19:49 #159
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119514797
lol, valt me nog mee dat je niet tijdens je slaap een trechter in je mond gedouwd krijgt en dan een wheyshake erdoorheen :P
Confidence through competence
pi_119514881
Waarom zou je Whey nemen net voordat je gaat slapen? In de ochtend kan ik nog gebruiken begrijpen, maar voor het slapen kan je toch het beste een bak kwark naar binnen werken, omdat dat langzame eiwitten zijn?

Wanneer ik Whey neem is dat meteen na de training of wanneer ik net wakker ben.

[ Bericht 5% gewijzigd door ZuidGrens op 22-11-2012 20:28:57 ]
pi_119514985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom zou je Whey nemen net voordat je gaat slapen? In de ochtend kan ik nog gebruiken, maar voor het slapen kan je toch het beste een bak kwark naar binnen werken, omdat dat langzame eiwitten zijn?

Wanneer ik Whey neem is dat meteen na de training of wanneer ik net wakker ben.
die gasten moeten verkopen, dus zoveel mogelijk hun whey vreten.
  donderdag 22 november 2012 @ 20:28:33 #162
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119515176
Neme jullie whey trouwens ook op niet trainings dagen? Vooralsnog neem ik alleen direct na training, of ervoor als ik qua tijden en avondeten niet uitkom
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_119515226
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef stinkie het volgende:
Neme jullie whey trouwens ook op niet trainings dagen? Vooralsnog neem ik alleen direct na training, of ervoor als ik qua tijden en avondeten niet uitkom
Als ik bang ben dat ik niet genoeg eiwitten krijg wel. Verder neem ik het zo vaak, is het me iets te prijzig voor.
  donderdag 22 november 2012 @ 20:36:13 #164
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119515557
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef stinkie het volgende:
Neme jullie whey trouwens ook op niet trainings dagen? Vooralsnog neem ik alleen direct na training, of ervoor als ik qua tijden en avondeten niet uitkom
Ik kijk naar m´n totale eiwitiname/behoefte per dag. Niet wanneer ik wat in zou moeten nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 22-11-2012 20:47:02 ]
pi_119515968
Ik neem het meestal ook op dagen dat ik niet train ja, als ik anders idd niet aan de eiwitbehoefte kom.

Whey of Caseine kan allebei. Caseine wordt inderdaad langzamer opgenomen dus zorgt voor een gelijkmatigere afgifte gedurende de nacht. Maar het is niet zo dat je met whey halverwege je slaap de spieren af begint te breken oid.

Als je niet aan je eiwitbehoefte bent gekomen die dag kun je prima een whey nemen voor het slapen. Ik neem het zelf 's ochtends altijd. En dan op trainingsdagen een 2e voor de training, op rustdagen ergens na het avondeten.
  donderdag 22 november 2012 @ 20:49:50 #166
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119516180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Als ik bang ben dat ik niet genoeg eiwitten krijg wel. Verder neem ik het zo vaak, is het me iets te prijzig voor.
Volgens mij is een bak kwark per dag duurder dan een shake caseine.
pi_119517034
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij is een bak kwark per dag duurder dan een shake caseine.
Ja, maar die kwark zijn langzame eiwitten dus effectiever wanneer je die voor het slapen neemt. Maar verder beetje kortzichtig van me inderdaad, ik woon nog thuis en betaal mijn Whey zelf maar mijn kwark wordt door pappie en mammie gekocht.
  donderdag 22 november 2012 @ 21:09:58 #168
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119517133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, maar die kwark zijn langzame eiwitten dus effectiever wanneer je die voor het slapen neemt. Maar verder beetje kortzichtig van me inderdaad, ik woon nog thuis en betaal mijn Whey zelf maar mijn kwark wordt door pappie en mammie gekocht.
Caseine is ook langzame eiwitten.

Het is niet kortzichtig. Zolang je ouders je kwark betalen is dat toch prima.
pi_119518037
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij is een bak kwark per dag duurder dan een shake caseine.
Maar een shake caseine heeft de helft aantal eiwitten als een bak kwark. Is een dubbele shake caseine nog goedkoper dan een bak kwark?
If not now, then when.
  donderdag 22 november 2012 @ 21:33:33 #170
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119518391
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maar een shake caseine heeft de helft aantal eiwitten als een bak kwark.
Eh, nee?

Ingrediënten
Hoeveelheden per dosering:
Dosering: 25 gram
Doseringen per verpakking: 60
kcal 93
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 1,6 gram

Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram
  donderdag 22 november 2012 @ 21:36:48 #171
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119518623
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Eh, nee?

Ingrediënten
Hoeveelheden per dosering:
Dosering: 25 gram
Doseringen per verpakking: 60
kcal 93
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 1,6 gram

Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram
Lol inderdaad. Maar ik bedoel meer van: normaal drink je één shake = 23gr. E of eet je één bak kwark = 44,5 gr. E
If not now, then when.
pi_119518730
Kan je het niet met melk nemen? Ik neem whey altijd met 400ml melk, 4x3.5gr eiwit = 14gr.
Dan 33 gram whey met 78gr per 100, 78/3 = 26.
Totaal 40gr eiwit per shake.

Oh wacht, dan zit ik wel boven de maximale opname van 30gr eiwit per maaltijd natuurlijk en die overige 10 gram wordt direct omgezet in vet (notsrs)
  donderdag 22 november 2012 @ 21:41:30 #174
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119518842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol inderdaad. Maar ik bedoel meer van: normaal drink je één shake = 23gr. E of eet je één bak kwark = 44,5 gr. E
Inderdaad, maar je kan je afvragen of je zoveel eiwitten nodig hebt. Overall neem ik vaak niet eens een extra shake ´s avonds omdat ik genoeg eiwitten heb gegeten die dag.
pi_119519132
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Snakey het volgende:
Tenzij je 500 gam kwark eet uiteraard.

Ik krijg dat niet weg.:P
Makkie, elke dag zo een bak 500 gram kwark, wel met honing, maar dat heb ik zo op :)
  donderdag 22 november 2012 @ 21:47:43 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119519146
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Snakey het volgende:
Tenzij je 500 gam kwark eet uiteraard.

Ik krijg dat niet weg.:P
500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kies :@.

Niet achter elkaar, dat dan net niet. beetje siroop, stukjes ananas en een scheut olijfolie. Je moet vrienden zien kijken als ik dat wegwerk :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119519460
Ja met fruit er doorheen is het sowieso een stuk beter te doen. Wat gesneden aardbeien erin enz.
pi_119519481
Ik zag net in de spiegel dat mijn linker borst en schouder wat minder zijn dan de rechter, trekt dat vanzelf bij of moet ik met links nog extra doen. Ik volg starting strength.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119519519
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef fathank het volgende:

[..]

500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kies :@.

Niet achter elkaar, dat dan net niet. beetje siroop, stukjes ananas en een scheut olijfolie. Je moet vrienden zien kijken als ik dat wegwerk :')
Ik krijg het ook zonder problemen weg.

Soms gooi ik gewoon 250ml melk en een bak kwark in mijn shakebeker. Wat siroop erbij en dan kan je het gewoon drinken.
pi_119519548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef esv7 het volgende:
Ik zag net in de spiegel dat mijn linker borst en schouder wat minder zijn dan de rechter, trekt dat vanzelf bij of moet ik met links nog extra doen. Ik volg starting strength.
Dat heb ik met mijn rechter- en linkerarm, en het trekt niet bij tot dusver. Maar goed, ik weet niet of jij podiumambities hebt maar ik zou me er verder niet al te druk om maken
pi_119519558
Ik flikker er altijd een hoop hagelslag in :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 22 november 2012 @ 21:58:44 #182
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119519654
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Questular het volgende:

[..]

Makkie, elke dag zo een bak 500 gram kwark, wel met honing, maar dat heb ik zo op :)
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef fathank het volgende:

[..]

500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kies :@.

Niet achter elkaar, dat dan net niet. beetje siroop, stukjes ananas en een scheut olijfolie. Je moet vrienden zien kijken als ik dat wegwerk :')
Maar, is het nodig om aan je dagelijkse eiwitten te komen?

Teveel eiwitten zijn niet best voor je gezongheid opde lange duur.
pi_119519930
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef Neraice het volgende:
Ik flikker er altijd een hoop hagelslag in :P
aah, net als die wijven :')
pi_119519948
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

aah, net als die wijven :')
? Dat is gewoon superchill man.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 22 november 2012 @ 22:11:37 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119520267
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Neraice het volgende:

[..]

? Dat is gewoon superchill man.
Enig idee hoeveel suiker dat is?
pi_119520358
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel suiker dat is?
Veel.

Nee maar daar maak ik me niet zo druk om. Voor de rest eet ik amper suiker. Ik ga me niet krampachtig aan allerlei schema's houden.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 22 november 2012 @ 22:14:25 #187
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119520420
Nog steeds last van mijn anterior deltoid blessure, nu al bijna twee weken en het heeft nooit echt pijn gedaan maar het voelt gewoon niet goed als ik er mee opdruk laat staan met gewichten bezig zijn
pi_119520492
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat heb ik met mijn rechter- en linkerarm, en het trekt niet bij tot dusver. Maar goed, ik weet niet of jij podiumambities hebt maar ik zou me er verder niet al te druk om maken
Geen podiumambities maar ik heb het liever niet natuurlijk.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  donderdag 22 november 2012 @ 22:18:39 #189
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119520629
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Snakey het volgende:

[..]


[..]

Maar, is het nodig om aan je dagelijkse eiwitten te komen?

Teveel eiwitten zijn niet best voor je gezongheid opde lange duur.
Moet gezegd dat dat meestal is op dagen dat ik niet zoveel zin heb in vast voedsel (lees: kater..). zit over het algemeen tussrn de 130 en 160 gram eiwitten, dus extreem is dat niet imo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119520888
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Inderdaad, maar je kan je afvragen of je zoveel eiwitten nodig hebt. Overall neem ik vaak niet eens een extra shake ´s avonds omdat ik genoeg eiwitten heb gegeten die dag.
Ik eet het niet voor de lol. :P En onthoud dat ik pas vanaf 18:00 eet.
If not now, then when.
pi_119520958
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik eet het niet voor de lol. :P En onthoud dat ik pas vanaf 18:00 eet.
Vanaf 18:00? Extreme IF ofzo? Ik vind 13:00 al lastig zat :P.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 22 november 2012 @ 22:25:38 #192
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119520969
Ik train nu al een maand niet meer met gewichten maar doe wel cardio en blijf genoeg eten om rond hetzelfde gewicht te wegen, hoe snel zal ik spieren verliezen?
pi_119521017
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef Neraice het volgende:

[..]

Vanaf 18:00? Extreme IF ofzo? Ik vind 13:00 al lastig zat :P.
Gewoon andere windows. :P 00:00 tot 18:00 niet eten. :P
If not now, then when.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2012 @ 22:27:06 #194
230491 Zith
pls tip
pi_119521044
Hoe ik mijn bak kwark wegkrijg?

500ml kwark, 200ml water, suikervrij siroop

Mixstaaf erdoor heen

In 5 seconden opdrinken.

:P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 22 november 2012 @ 22:27:31 #195
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119521062
Net Yoghi drink dan he :P
Confidence through competence
pi_119521090
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon andere windows. :P 00:00 tot 18:00 niet eten. :P
Dat is toch niet chill? Hele dag niks eten.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_119521119
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef Neraice het volgende:

[..]

Dat is toch niet chill? Hele dag niks eten.
Ik vind van wel. Anders zou ik het ook niet doen hé. :P
If not now, then when.
pi_119521145
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Anders zou ik het ook niet doen hé. :P
Haha ja dat is waar. Respect dat je dat volhoudt.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 22 november 2012 @ 22:32:18 #199
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119521273
Methode vinden die je vol kunt houden. Recept voor succes. ;)
Confidence through competence
pi_119521321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Methode vinden die je vol kunt houden. Recept voor succes. ;)
Eten wat ik wil wanneer ik wil. Eitje. :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_119521404
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Methode vinden die je vol kunt houden. Recept voor succes. ;)
^O^
If not now, then when.
  donderdag 22 november 2012 @ 22:35:09 #202
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119521411
Ik heb een beetje het gevoel dat ik in een slecht dieet topic terecht ben gekomen. :')
pi_119521502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon andere windows. :P 00:00 tot 18:00 niet eten. :P
Hier ook, zelfde window. Vandaag precies een maand IF nu en shit gaat als een malle. Elke donderdag foto + wegen + meetlint.
Ik ben van een foodaddicted endo naar een gedisciplineerde 'oh, het is 19:30, ik moet nog eten'-man gegaan.
IF. O+
BEASTMODE
pi_119521503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik train nu al een maand niet meer met gewichten maar doe wel cardio en blijf genoeg eten om rond hetzelfde gewicht te wegen, hoe snel zal ik spieren verliezen?
na ander half jaar niet trainen was ik ongeveer 15 kg spier kwijt. En ook veel kracht weer terug bij 70kg bp toen ik weer begon.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2012 @ 22:37:28 #205
230491 Zith
pls tip
pi_119521549
vandaag een biscuitje genomen bij mijn wheyshake o|O o|O :@ :@

mogen maar weer balansdagje dan c_/ *O*
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_119521571
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:35 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik in een slecht dieet topic terecht ben gekomen. :')
Die kapsalon mag best 2x in de week meid! ;) ;) vergeet niet te genieten! ;) ;)
BEASTMODE
pi_119521594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef Zith het volgende:
vandaag een biscuitje genomen bij mijn wheyshake o|O o|O :@ :@

mogen maar weer balansdagje dan c_/ *O*
Gewoon dagje vasten dan is er niks aan de hand.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 22 november 2012 @ 22:40:53 #208
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119521754
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Tussen je 30ste en je 40ste ben je (ongeveer) op z'n sterkst.

Met 47 wordt het iets minder. :P Maar dat heeft alles te maken met hormonen enzo. Maar ik doe het ook nog goed, dus iemand van bijna 30 moet het zéker nog goed doen.
Nog 7 jaar voordat ik 30 ben, had ik maar iets om in de toekomst te kunnen kijken.
Shittttttttttt 7 jaar gains :P
pi_119521811
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Nog 7 jaar voordat ik 30 ben, had ik maar iets om in de toekomst te kunnen kijken.
Shittttttttttt 7 jaar gains :P
Misschien ben je dan wel moddervet.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 22 november 2012 @ 22:44:23 #210
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119521938
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

na ander half jaar niet trainen was ik ongeveer 15 kg spier kwijt. En ook veel kracht weer terug bij 70kg bp toen ik weer begon.
Neem aan dat het door muscle memory wel veel sneller terug kwam?
  donderdag 22 november 2012 @ 22:47:20 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119522111
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Nog 7 jaar voordat ik 30 ben, had ik maar iets om in de toekomst te kunnen kijken.
Shittttttttttt 7 jaar gains :P
Ik wou dat ik 7 jaar geleden begonnen was met goed eten en trainen, geniet van je jaren man. ^O^
Confidence through competence
  donderdag 22 november 2012 @ 22:47:30 #212
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119522121
*brohug* 8)7
Confidence through competence
  donderdag 22 november 2012 @ 23:00:41 #213
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119522863
Bijna elke ochtend een bak kwark met beetje muesli als ontbijt :9
Soms ook yoghurt voor de variatie.

Als ik 's avonds honger heb ook war extra kwark, gewoon puur, jummie
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2012 @ 23:22:23 #214
230491 Zith
pls tip
pi_119523943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef stinkie het volgende:
Bijna elke ochtend een bak kwark met beetje muesli als ontbijt :9
Soms ook yoghurt voor de variatie.

Als ik 's avonds honger heb ook war extra kwark, gewoon puur, jummie
lol
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 22 november 2012 @ 23:30:16 #215
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119524308
Pffff.... Front delts zijn helemaal verrot. Woensdag was borst dag, dus had ze al kapot gebenched voordat ik aan de overhead press ging gisteren :')

Kreeg mijn kleding nauwelijks aan deze ochtend :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119524333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:44 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Neem aan dat het door muscle memory wel veel sneller terug kwam?
kracht wel massa duurt toch wat langer. Denk dat ik ongeveer 7kg ben aangekomen in 3 maanden waarvan bijna alleen spier. Denk dat dit wel met spiergeheugen te maken heeft.
  donderdag 22 november 2012 @ 23:31:24 #217
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119524355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef kevin_ het volgende:
Nog even over vitamine D3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante studie, maar in hoeverre is dat verband causaal en direct?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 22 november 2012 @ 23:35:50 #218
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119524524
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef star_gazer het volgende:
Pffff.... Front delts zijn helemaal verrot. Woensdag was borst dag, dus had ze al kapot gebenched voordat ik aan de overhead press ging gisteren :')

Kreeg mijn kleding nauwelijks aan deze ochtend :')
Ik ben van flat naar decline bench geswitched in my fullbody workout, omdat flat en shoulder press in 1 training niet vol te houden was met de gewichten waar ik op een gegeven moment op kwam... die anterior delts wilden echt niet meer.

Op zich zit er nu wel een erg grote hoek tussen decline en shoulder, dus in een split zal ik ergens nog een incline oid moeten inbouwen voor push dag :)
Confidence through competence
  donderdag 22 november 2012 @ 23:43:38 #219
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119524862
Zo. Even twee variety packs met whey besteld bij B&F voor mijn twee weekjes Nederland in December. Vrolijke feestdagen, moederneukers :7
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 22 november 2012 @ 23:48:33 #220
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119525037
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben van flat naar decline bench geswitched in my fullbody workout, omdat flat en shoulder press in 1 training niet vol te houden was met de gewichten waar ik op een gegeven moment op kwam... die anterior delts wilden echt niet meer.

Op zich zit er nu wel een erg grote hoek tussen decline en shoulder, dus in een split zal ik ergens nog een incline oid moeten inbouwen voor push dag :)
Twee bench presses op 1 dag vind ik ook iets teveel van het goede. Mijn borst dag ziet er zo uit:

- Bench press (flat)
- Flyes (incline)
- Triceps push down
- Lying french press
- Push ups (kan geen dips ivm geirriteerd borstbeen ;( )

Less is more enzo :P Ik train flat bench met reverse pyramid dus train mezelf er helemaal kapot op. Weinig oefeningen en zwaar, daar geloof ik wel in :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 22-11-2012 23:54:14 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 22 november 2012 @ 23:50:08 #221
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119525096
Goed punt, zal zelf even moeten kijken hoe op te lossen :)
Confidence through competence
  donderdag 22 november 2012 @ 23:52:06 #222
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119525163
Wel grappig trouwens. Ik kan 'koud' ongeveer 60 push-ups, maar aan het eind van mijn borst dag krijg ik er echt niet meer dan 20 uit in de eerste set :')

Iemand wele ens weighted push ups geprobeerd? Dus met een weight vest of plate op je rug ~3x8? Push ups zijn volgens mij een prima compound op borst dag als je geen dips kan :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119525388
quote:
13s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Die kapsalon mag best 2x in de week meid! ;) ;) vergeet niet te genieten! ;) ;)
_O- :') :')
pi_119525603
Over Starting Strength.
Waar ik train moet ik met minimaal 2,5 kg verhogen, wil ik het gewicht verhogen.
Is dan de enige oplossing om op een gegeven moment bij zware gewichten platen te regelen die lager gaan dan 1,25 kg? Anders kom ik bij bepaalde oefeningen zoals de shoulder press al snel tegen failure aan..
  vrijdag 23 november 2012 @ 00:04:42 #225
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119525615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem het meestal ook op dagen dat ik niet train ja, als ik anders idd niet aan de eiwitbehoefte kom.

Whey of Caseine kan allebei. Caseine wordt inderdaad langzamer opgenomen dus zorgt voor een gelijkmatigere afgifte gedurende de nacht. Maar het is niet zo dat je met whey halverwege je slaap de spieren af begint te breken oid.

Als je niet aan je eiwitbehoefte bent gekomen die dag kun je prima een whey nemen voor het slapen. Ik neem het zelf 's ochtends altijd. En dan op trainingsdagen een 2e voor de training, op rustdagen ergens na het avondeten.
Whey... Casseine... Uiteindelijk gaat het om je netto macro's. Ik denk dat casseine vooral handig is in een cut om je een vol gevoel te geven. Ook lekker om anabool naar bed te gaan jeweetz.

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 23-11-2012 00:09:47 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 23 november 2012 @ 00:05:20 #226
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119525634
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:04 schreef rumiii het volgende:
Over Starting Strength.
Waar ik train moet ik met minimaal 2,5 kg verhogen, wil ik het gewicht verhogen.
Is dan de enige oplossing om op een gegeven moment bij zware gewichten platen te regelen die lager gaan dan 1,25 kg? Anders kom ik bij bepaalde oefeningen zoals de shoulder press al snel tegen failure aan..
Misschien zelf 1.25kg plates kopen en meenemen. Zo zwaar is dat nou ook niet :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 23 november 2012 @ 00:09:33 #227
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119525782
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef Zith het volgende:
vandaag een biscuitje genomen bij mijn wheyshake o|O o|O :@ :@

mogen maar weer balansdagje dan c_/ *O*
Ik eet iedere dag een speculaasje en een paar dropjes. In mijn cut nogwel ~O> o|O oO/ Ik vind het altijd belangrijk om me te realiseren dat ik serieus ben, maar geen pro met podium ambities. Dus iedere dag ~100 kcal aan snoep moet best kunnen :) Gewoon meetellen en gecontroleerd doen, dan is er echt helemaal niks mis mee. IIFYM.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119525809
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:04 schreef rumiii het volgende:
Over Starting Strength.
Waar ik train moet ik met minimaal 2,5 kg verhogen, wil ik het gewicht verhogen.
Is dan de enige oplossing om op een gegeven moment bij zware gewichten platen te regelen die lager gaan dan 1,25 kg? Anders kom ik bij bepaalde oefeningen zoals de shoulder press al snel tegen failure aan..
Probeer de tweede keer met hetzelfde gewicht meer reps er uit te persen (dus van 3x5 naar 3x8 bijv.) En dan kan je de volgende keer proberen met het oorspronkelijke gewicht + extra.
pi_119525908
Duidelijk. Bedankt voor het meedenken :P
pi_119526057
kijk wat een lekkere chicks :')

pi_119526305
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef THEFXR het volgende:
kijk wat een lekkere chicks :')

[ afbeelding ]
Redelijk mijn streeffysiek die man. Hoelang zou ie al trainen?
pi_119526436
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:09 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik eet iedere dag een speculaasje en een paar dropjes. In mijn cut nogwel ~O> o|O oO/ Ik vind het altijd belangrijk om me te realiseren dat ik serieus ben, maar geen pro met podium ambities. Dus iedere dag ~100 kcal aan snoep moet best kunnen :) Gewoon meetellen en gecontroleerd doen, dan is er echt helemaal niks mis mee. IIFYM.
Stoute jongen ben jij ook.
If not now, then when.
pi_119527963
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Interessante studie, maar in hoeverre is dat verband causaal en direct?
Dat is met vitamine D3 sowieso bijna onmogelijk om te bewijzen vanwege de vele variabelen. Maar daarom vond ik het laatste stukje wel interessant. Je ziet vaak mensen 5000 IU per dag nemen denkend dat het veilig en gezond is. Dit hoeft dus totaal niet zo te zijn.
  vrijdag 23 november 2012 @ 07:32:01 #235
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119528003
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, ooit gehad. Iemand blokte mijn arm toen ik net een bal wilde gooien --> overstrekking. Echte tennisarmen duren maanden, helaas.

Iets overgestrekt bij jou ook?
Nee overbelast door het trainen. Ik deed een tijdtje terug loeizwaar onderarm oefeningen, en toen voelde ik opeens een hete gloed in m'n rechter elleboog. Vanaf toen is het begonnen, heel licht in m'n linker, en veel erger in m'n rechter.

Ik denk niet dat ik al zo ver heen ben als Snakey beschreef. Het doet wel zeer, maar niet dat ik alles uit m'n handen laat vallen van de pijn. Alleen als ik het weer eens voor de zoveelste keer tegen de deurpost stoot of zo.. Verder is het blauwig, en kan ik bijv. geen schroevendraaier gebruiken. Die draaibeweging is crisis.

Ik had nog diclofenac liggen, en daar heb ik d'r gisteren 2 van ingenomen, en dat werkt bijzonder goed.
Alleen een beetje slapjes in de gym gisteren van die troep :') krijg je een rush van van dat spul w/

[ Bericht 12% gewijzigd door RaymondK op 23-11-2012 07:54:05 ]
pi_119528061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat ie 30kg drukt dan drukt ie dus 5kg aan beide kanten plus de stang. Hoe moeilijk kan het zijn.
Oh wauw dan druk ik dus 110. En ik maar al jaren frus zijn omdat ik de magische 100 niet haalde O+
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119528129
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Maar, is het nodig om aan je dagelijkse eiwitten te komen?

Teveel eiwitten zijn niet best voor je gezongheid opde lange duur.
Aangezien ik niet aan whey shakes doe, nauwelijk melk drink zal het nooit te veel zijn :)
pi_119528207
At the end of the day...
pi_119528266
Ik vind t wel tof dat alle groepen zich verzamelen hier, mensen in t buitenland, 16 jarigen, een boel 20-30 jarigen en zelfs een 47(?) jarige met een prothese :D
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_119528296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:27 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Redelijk mijn streeffysiek die man. Hoelang zou ie al trainen?
jaartje ofzo
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:37:16 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119528635
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:05 schreef Pastapipos het volgende:
Ik vind t wel tof dat alle groepen zich verzamelen hier, mensen in t buitenland, 16 jarigen, een boel 20-30 jarigen en zelfs een 47(?) jarige met een prothese :D
En iedereen maar denken dat er alleen 15-jarige autisten op FOK! zitten :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:40:04 #242
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119528675
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:37 schreef fathank het volgende:

[..]

En iedereen maar denken dat er alleen 15-jarige autisten op FOK! zitten :').
ik ga altijd wel zo snel mogelijk weer naar huis na de gym, en kijk ook niemand aan tijdens het trainen, durf ik niet.
Altijd chronisch met m'n ipod bezig zodat niemand me aanspreekt.

:+


Dat chronisch met m'n ipod bezig klopt trouwens wel (8>
pi_119528743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik ga altijd wel zo snel mogelijk weer naar huis na de gym, en kijk ook niemand aan tijdens het trainen, durf ik niet.
Altijd chronisch met m'n ipod bezig zodat niemand me aanspreekt.

:+

Dat chronisch met m'n ipod bezig klopt trouwens wel (8>
Dat hoort volgens mij bij het standaard profiel van mensen in de gym. Ik sport nooit met een mp3 speler op maar als ik dan om me heen kijk zie ik mensen alleen maar bezig met hun gsm of mp3 speler. Als je opzoek bent naar wat sociale interactie tijdens het sporten dan moet je goed zoeken.
pi_119528785
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:05 schreef Pastapipos het volgende:
Ik vind t wel tof dat alle groepen zich verzamelen hier, mensen in t buitenland, 16 jarigen, een boel 20-30 jarigen en zelfs een 47(?) jarige met een prothese :D
Je vergeet de korfbal helden en de voetballende jochies die zich elk weekend klem zuipen.
pi_119528795
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:45 schreef Questular het volgende:

[..]

Dat hoort volgens mij bij het standaard profiel van mensen in de gym. Ik sport nooit met een mp3 speler op maar als ik dan om me heen kijk zie ik mensen alleen maar bezig met hun gsm of mp3 speler. Als je opzoek bent naar wat sociale interactie tijdens het sporten dan moet je goed zoeken.
Ik kom dan ook niet voor de 'sociale' prietpraat naar de sportschool.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:51:31 #246
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119528826
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kom dan ook niet voor de 'sociale' prietpraat naar de sportschool.
hhah nee idd.
Ik heb een aantal vaste gasten daar die je op 1 hand kan tellen waar ik wel eens een kort praatje mee maak, maar voor de rest gewoon knallen en in/uit in 1 uur.
pi_119528904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kom dan ook niet voor de 'sociale' prietpraat naar de sportschool.
Prietpraat niet nee, maar als ik soms zie hoeveel moeite mensen doen om maar geen oogcontact te maken want stel je voor die persoon zou je zomaar groeten....
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:00:59 #248
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119528981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:56 schreef Questular het volgende:

[..]

Prietpraat niet nee, maar als ik soms zie hoeveel moeite mensen doen om maar geen oogcontact te maken want stel je voor die persoon zou je zomaar groeten....
das idd. gewoon dom ja.

Bij m'n oude sportschool USC Leiden, hoop studenten die zich allemaal te goed voelen om gewoon even gedag te zeggen als je de kleedkamer binnen stapt of als je het bench naast je gaan gebruiken. Kost wat kost een dumbel hoger pakken dan de andere persoon ongeacht enige form what so ever. Met een schuin oog stiekum staan te kijken hoe je staat te deadliften als een wilde. :') En als je ze dan betrapt gauw geschrokken de andere kant op kijken :') gayboys.

Dat vind ik bij m'n huidige sportschool wel veel fijner. Gewoon hallo en prettige avond als je weg loopt uit de kleedkamer zijn normale etiquetten vind ik.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:04:47 #249
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119529048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:48 schreef Weissman het volgende:

[..]
voetballende jochies die zich elk weekend klem zuipen.
ej wtf man k hoef tog ook gene benen te trainen
Deathlift or Die.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:05:59 #250
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119529066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:00 schreef RaymondK het volgende:

[..]

das idd. gewoon dom ja.

Bij m'n oude sportschool USC Leiden, hoop studenten die zich allemaal te goed voelen om gewoon even gedag te zeggen als je de kleedkamer binnen stapt of als je het bench naast je gaan gebruiken. Kost wat kost een dumbel hoger pakken dan de andere persoon ongeacht enige form what so ever. Met een schuin oog stiekum staan te kijken hoe je staat te deadliften als een wilde. :') En als je ze dan betrapt gauw geschrokken de andere kant op kijken :') gayboys.

Dat vind ik bij m'n huidige sportschool wel veel fijner. Gewoon hallo en prettige avond als je weg loopt uit de kleedkamer zijn normale etiquetten vind ik.
Ik vind het altijd zo awkward als mensen elkaar stilzwijgend stiekem aan het bespieden zijn. _O-
Deathlift or Die.
pi_119529095
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hhah nee idd.
Ik heb een aantal vaste gasten daar die je op 1 hand kan tellen waar ik wel eens een kort praatje mee maak, maar voor de rest gewoon knallen en in/uit in 1 uur.
De meeste 'sociale' knakkers aldaar zijn het soort dat keihard schreeuwen als praten beschouwd :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:07:56 #252
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119529100
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:05 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo awkward als mensen elkaar stilzwijgend stiekem aan het bespieden zijn. _O-
jaheheh. 't enige wat nog mist is een dikke knipoog en een air kiss dan. :')

Je kan best perongeluk wel eens iemand aankijken, of ff kijken hoe z'n form is o.i.d. Of heeee das een mooie oefening. Maar dan kun je dat ook ff zeggen tegen die persoon i.p.v. met een rood geschrokken hoofd opeens naar rechts gaan zitten kijken :')

c_/
pi_119531078
Al een tijdje bezig met 3 oefeningen voor de bovenkant borst: incline barbell bench press, guillotine press en lying incline cable fly. Qua effectiviteit, dus hoe goed ik het in de bovenkant borst voel, komt de lying incline cable fly echt met kop en schouders boven de rest uit _O_ . Daarna de guillotine press en daarna pas de incline bench press. Dumbbells komen daar nog achteraan. :')

http://www.exrx.net/Weigh(...)ar/CBInclineFly.html
pi_119531299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:40 schreef kevin_ het volgende:
Al een tijdje bezig met 3 oefeningen voor de bovenkant borst: incline barbell bench press, guillotine press en lying incline cable fly. Qua effectiviteit, dus hoe goed ik het in de bovenkant borst voel, komt de lying incline cable fly echt met kop en schouders boven de rest uit _O_ . Daarna de guillotine press en daarna pas de incline bench press. Dumbbells komen daar nog achteraan. :')

http://www.exrx.net/Weigh(...)ar/CBInclineFly.html
En hoe voel je incline dumbbell flyes? Vergelijkbaar met die cable flyes voor jou?
pi_119531359
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:07 schreef RaymondK het volgende:
Je kan best perongeluk wel eens iemand aankijken, of ff kijken hoe z'n form is o.i.d. Of heeee das een mooie oefening. Maar dan kun je dat ook ff zeggen tegen die persoon i.p.v. met een rood geschrokken hoofd opeens naar rechts gaan zitten kijken :')
Als ik iemand heavy zie gaan of een oefening op een bepaalde manier zie uitvoeren oid, dan kijk ik. Maar dan hoef ik toch niet tegen iedereen te gaan zeggen "je gaat zwaar man, gjdm"?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_119531384
Zag laatst een neger 190 kg squatten. Maar hij was nog meer dan de helft van uberhaupt parallel verwijderd. En dan 3 reps. Heeft dat eigenlijk wel daadwerkelijk zin?
pi_119531572
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En hoe voel je incline dumbbell flyes? Vergelijkbaar met die cable flyes voor jou?
Stukken minder, vooral als ik in de wat lagere rep ranges wilde zitten. Je hebt veel meer kracht en stabilisatie nodig voor incline dumbbell flys en met cable flys amper. Hierdoor kan ik mij veeeeeel beter concentreren op de bovenkant borst. Daarnaast kun je met cable flys lager gaan en een betere stretch krijgen. :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:01:06 #258
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119531605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Als ik iemand heavy zie gaan of een oefening op een bepaalde manier zie uitvoeren oid, dan kijk ik. Maar dan hoef ik toch niet tegen iedereen te gaan zeggen "je gaat zwaar man, gjdm"?
nee natuurlijk niet.
Maar jij kijkt ook niet rood aangelopen betrapt zenuwachtig de andere kant op daarna
c_/
pi_119532120
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:01 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet.
Maar jij kijkt ook niet rood aangelopen betrapt zenuwachtig de andere kant op daarna
c_/
Nee, ik meanmug ze waarna ik die oefening met een plate meer pak en ze ondertussen strak aan blijf kijken.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:24:28 #260
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119532272
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Nee, ik meanmug ze waarna ik die oefening met een plate meer pak en ze ondertussen strak aan blijf kijken.
Wel met pokerface dan he :D
pi_119532305
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef RaymondK het volgende:
Wel met pokerface dan he :D
Uiteraard
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:40:22 #262
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119532747
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef Panzermaus het volgende:
Zag laatst een neger 190 kg squatten. Maar hij was nog meer dan de helft van uberhaupt parallel verwijderd. En dan 3 reps. Heeft dat eigenlijk wel daadwerkelijk zin?
Nee, niet echt.
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:56:52 #263
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119535052
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

jaheheh. 't enige wat nog mist is een dikke knipoog en een air kiss dan. :')

Je kan best perongeluk wel eens iemand aankijken, of ff kijken hoe z'n form is o.i.d. Of heeee das een mooie oefening. Maar dan kun je dat ook ff zeggen tegen die persoon i.p.v. met een rood geschrokken hoofd opeens naar rechts gaan zitten kijken :')

c_/
Meestal dan geef ik gewoon een vriendelijk knikje, ik zeg nooit geen shit tegen mensen maar ik train wel 2 mensen nu en ik krijg van mensen om me heen complimenten dat ik het ze goed aanleer :)
Wel tof, zo'n soort klik die je maakt met de mensen, je hoeft niet te praten als je maar die hard traint.
pi_119535654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef THEFXR het volgende:
kijk wat een lekkere chicks bimbo's :')

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:27 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Redelijk mijn streeffysiek die man. Hoelang zou ie al trainen?
Synthol.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:19:17 #265
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119535686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]

[..]

Synthol.
ja duh hehe lol.
'k vraag me af of die gast nog leeft trouwens. Daar zit wel een litertje of 5 synthol in idd.
pi_119535737
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Maar, is het nodig om aan je dagelijkse eiwitten te komen?

Teveel eiwitten zijn niet best voor je gezondheid opde lange duur.
Niet dat ik je niet geloof, maar: een goede bron kan ik wel waarderen.
pi_119535822
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb nu wel meer moeite vet kwijt te raken. Maar ik heb nu ook niet meer zoveel haast als toen ik 25 was, dus dat maakt niet zo veel meer uit.
Dit.
pi_119535873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:51 schreef ssebass het volgende:
Hoe zit het met leeftijd en gains. Loop nu tegen de dertig en het lijkt toch een stuk minder te gaan dan begin twintig. Moet dus nog snel even aanzetten voordat het echt lastig wordt...
BS. Ik ben begonnen op mijn 34e (BW: 77kg). Ben nu 41 (BW: 96kg en zeker niet vet).
pi_119536003
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Kut. -O-

't is al wel minder dan vorige week, dus ik heb nog goeie hoop. Als het niet minder blijft worden deze week, dan ga ik wel actie ondernemen.
Fysio therapie is tegenwoordig direct toegangkelijk in Nederland. Ik weet zo goed als zeker dat dat het is, dus ik ga wel ff mailen met m'n fysio.

[..]

Ja nu weet ik helemaal zeker dat dat het is.
Thanks.
+1 Herkenbaar :( Zucht... Eens kijken wat we daar aan kunnen (laten) doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Atemno het volgende:
Als je in de zomer een laag vetpercentage wilt hebben, en er dus redelijk 'ripped' wilt uitzien, wanneer beginnen jullie dan met cutten? Ik eet verder gezond en doe aan KT. :) Alvast bedankt!
Vertel eerst maar eens hoeveel je squat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:33:30 #271
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_119536167
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:28 schreef CarbonC het volgende:

[..]

+1 Herkenbaar :( Zucht... Eens kijken wat we daar aan kunnen (laten) doen.

Nou ik zou toch voor je e.e.a. gaat laten doen bij een fysio serieus eens ff langs de apotheek gaan, en diclofenac 25mg gaan halen.
Ik heb d'r al dik 3 weken last van, en gisteren en vandaag ff 2 van die pilletjes diclofenac geslikt, en het is zo goed als gevoelloos momenteel.
(En vannochtend was het een stuk minder toen die van de vorige dag waren uitgewerkt)

't is uiteindelijk een ontsteking, en dic is een onstekingsremmer.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:53:10 #272
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119536793
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Niet dat ik je niet geloof, maar: een goede bron kan ik wel waarderen.
Als ik zo eens snel rondlees is dat achterhaalt. Er is geen duidelijke aanwijzing dat het slecht zou zijn, behalve als je een nieraandoening hebt.

Dat neem ik dus terug.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:57:46 #273
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119536949
Klopt het trouwens dat als je ouder wordt (35+) en je geblesseerd raakt het echt een stuk langer duurt voordat het over gaat en de kans bestaat dat het helemaal nooit meer over gaat?
pi_119537502
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kom dan ook niet voor de 'sociale' prietpraat naar de sportschool.
Hey grote vriend! Dat verbaasd me niets aangezien jij ook niet sociaal bent! _O-
If not now, then when.
pi_119537555
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hey grote vriend! Dat verbaasd me niets aangezien jij ook niet sociaal bent! _O-
Ah jij bent zo'n swa die de halve tijd zit te schreeuwen dat je het gisteren veel zwaarder deed zeker? :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119537618
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het trouwens dat als je ouder wordt (35+) en je geblesseerd raakt het echt een stuk langer duurt voordat het over gaat en de kans bestaat dat het helemaal nooit meer over gaat?
Yep. En het blesseert ook sneller. Ik heb na een jaar schouderpijn het op kunnen laten lossen met shockwave therapie, maar die schouder blijft kwetsbaar voor overbelasting.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119537809
Laatst was er btw een voormalig bodybuilder op tv die Russische groeihormonen had gebruikt. Alleen deze waren besmet en hij had daardoor kreutzfeld-jacob opgelopen en had nog maar 2 maanden te leven.
pi_119537840
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah jij bent zo'n swa die de halve tijd zit te schreeuwen dat je het gisteren veel zwaarder deed zeker? :')
Ik praat inderdaad vaak tegen denkbeeldige personen.
If not now, then when.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:30:39 #279
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119538216
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst was er btw een voormalig bodybuilder op tv die Russische groeihormonen had gebruikt. Alleen deze waren besmet en hij had daardoor kreutzfeld-jacob opgelopen en had nog maar 2 maanden te leven.
Als je op sommige bodybuilding fora's leest waar mensen die zooi vandaan halen verbaast het me niet zo
pi_119539693
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst was er btw een voormalig bodybuilder op tv die Russische groeihormonen had gebruikt. Alleen deze waren besmet en hij had daardoor kreutzfeld-jacob opgelopen en had nog maar 2 maanden te leven.
die leven ook in 1980, die russen :')
pi_119541318
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef Panzermaus het volgende:
Zag laatst een neger 190 kg squatten. Maar hij was nog meer dan de helft van uberhaupt parallel verwijderd. En dan 3 reps. Heeft dat eigenlijk wel daadwerkelijk zin?
quads isoleren jwt

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:03 schreef Questular het volgende:
Het trainen ging weer lekker, mn armen waren zo verzuurd dat ik nauwelijks mn T-shirt uit kreeg :) Zal wel weer spierpijn hebben morgen :)
gewoon stoppen, nooit meer pijn

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
(hij is een van de weinige bb'ers die daadwerkelijk cardio doet)
lolwut
pi_119541512
Kai greene doet ook cardio, dacht dat meer dat deden.

Zijn er trouwens meer mensen hier die striae hebben?

[ Bericht 37% gewijzigd door esv7 op 23-11-2012 16:26:26 ]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:34:29 #283
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119542599
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef esv7 het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen hier die striae hebben?
Ja, op m'n biceps. Is inmiddels al aardig verkleurd, had het ong op m'n 16de opgelopen en is nu nog maar een beetje zichtbaar.
Van blauw/rood naar wit gegaan.
BEASTMODE
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:37:20 #284
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119542696
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef esv7 het volgende:
Kai greene doet ook cardio, dacht dat meer dat deden.

Zijn er trouwens meer mensen hier die striae hebben?
Striaeboy meld zich hier :P maarja fuck it gewoon blijven pompen.
pi_119542753
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Snakey het volgende:
Het blijft grappig die B&F en XXL aanbevelingen. Deze over wanneer je je whey zou moeten nemen.

[..]

:')

Kortom, ergens op de dag is okee. :D

En inclusief tikfouten die zeggen: I don't give a fuck! :+
Die typfouten. :') Ze hebben een leuke business lopen, maar het zijn verder volgens mij niet de allerslimste jongens. Je kijkt iets toch 3x na voordat je het op je site publiceert?

Via de mail communiceren ze ook in erbarmelijk Nederlands.
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:41:07 #286
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119542846
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

Die typfouten. :') Ze hebben een leuke business lopen, maar het zijn verder volgens mij niet de allerslimste jongens.

Via de mail communiceren ze ook in erbarmelijk Nederlands.
Denk dat alles zo goedkoop mogelijk wordt gedaan, inclusief het personeel. :')
pi_119542875
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst was er btw een voormalig bodybuilder op tv die Russische groeihormonen had gebruikt. Alleen deze waren besmet en hij had daardoor kreutzfeld-jacob opgelopen en had nog maar 2 maanden te leven.
Only in Russia dat ze geen recombinant GH gebruiken.
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:33:58 #288
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119544697
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als ik zo eens snel rondlees is dat achterhaalt. Er is geen duidelijke aanwijzing dat het slecht zou zijn, behalve als je een nieraandoening hebt.

Dat neem ik dus terug.
ik meende dat structureel veel eiwitten eten zorgt voor een snellere veroudering op cel-niveau. Dat cellen door hoge concentraties eiwitten sneller degenereren geloof ik.

Pin me er niet op vast, zit nu mobiel dus uitgebreid zoeken is even lastig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119544915
Heuj vandaag 5* 115kg deadlift.

Ongelofelijk hoe ik door een beweginsverandering op de squat, Bench Press en deadlift alles veel beter uitvoer en alles veel beter geactiveerd voel. Geen last meer van m'n knieën en eindelijk weer vooruitgang. Hulde :)
pi_119545801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef MrGuma het volgende:
Heuj vandaag 5* 115kg deadlift.

Ongelofelijk hoe ik door een beweginsverandering op de squat, Bench Press en deadlift alles veel beter uitvoer en alles veel beter geactiveerd voel. Geen last meer van m'n knieën en eindelijk weer vooruitgang. Hulde :)
Wat doe je anders bij bench press dan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119545966
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat doe je anders bij bench press dan?
Deed m'n armen veel te recht zeg maar. Ik vormde in feite een kruis met m'n armen en lichaam. Hierdoor gebruikte ik meer m'n schouders en nauwelijks m'n borst. Door m'n armen wat meer naar beneden te richten, of in ieder geval m'n ellebogen voelde ik m'n borst veel beter.
  vrijdag 23 november 2012 @ 18:42:41 #292
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119546834
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef MrGuma het volgende:
Heuj vandaag 5* 115kg deadlift.

Ongelofelijk hoe ik door een beweginsverandering op de squat, Bench Press en deadlift alles veel beter uitvoer en alles veel beter geactiveerd voel. Geen last meer van m'n knieën en eindelijk weer vooruitgang. Hulde :)
Ik heb nu m'n prothese goed afgesteld is betere form met DL en squat. Ineens 3x zoveel spierpijn. :')

Wel op plekken waar ik het moet voelen though. Enige wat ik nu beter wil krijgen is m'n balans, ik voel het rechts wat meer dan m'n prothesebeen, wat voor mij betekent dat ik nog iets teveel op 1 been sta te deadliften of squaten.
pi_119549455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kom dan ook niet voor de 'sociale' prietpraat naar de sportschool.
Ik ook niet, maar soms maak ik wel eens een praatje met iemand. Niks mis mee toch. Daarnaast trainen er ook vrienden en bekenden van me dus om die nou te gaan negeren is ook weer zoiets :D

Wel vind ik alleen trainen fijner, wanneer ik iemand nodig heb om te spotten vraag ik dat wel gewoon ff aan iemand die er rondloopt.
pi_119549689
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb nu m'n prothese goed afgesteld is betere form met DL en squat. Ineens 3x zoveel spierpijn. :')

Wel op plekken waar ik het moet voelen though. Enige wat ik nu beter wil krijgen is m'n balans, ik voel het rechts wat meer dan m'n prothesebeen, wat voor mij betekent dat ik nog iets teveel op 1 been sta te deadliften of squaten.
Filmpje, filmpje, filmpje.
If not now, then when.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:07:17 #295
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119550193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef ZuidGrens het volgende:

Wel vind ik alleen trainen fijner, wanneer ik iemand nodig heb om te spotten vraag ik dat wel gewoon ff aan iemand die er rondloopt.
Ik ook, en toch ga ik deze keer als ik in spanje ben iemand vragen om samen te trainen. Er zijn een paar gasten die alleen trainen dus ik ga het eens proberen. Als 1 van hun ook wil that is uiteraard.
Het lijkt me wel goed om een trainingsmaatje te hebben. Elkaar een beetje opfokken enzo, doe je toch net effe wat meer.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:07:57 #296
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119550226
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Filmpje, filmpje, filmpje.[ afbeelding ]
Volgende week. Dinsdag DL, donderdag squat. :P
pi_119550517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar soms maak ik wel eens een praatje met iemand. Niks mis mee toch. Daarnaast trainen er ook vrienden en bekenden van me dus om die nou te gaan negeren is ook weer zoiets :D

Wel vind ik alleen trainen fijner, wanneer ik iemand nodig heb om te spotten vraag ik dat wel gewoon ff aan iemand die er rondloopt.
Ik ga 9 vd 10 keer met mn trainingsmaatje.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119550640
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ook, en toch ga ik deze keer als ik in spanje ben iemand vragen om samen te trainen. Er zijn een paar gasten die alleen trainen dus ik ga het eens proberen. Als 1 van hun ook wil that is uiteraard.
Het lijkt me wel goed om een trainingsmaatje te hebben. Elkaar een beetje opfokken enzo, doe je toch net effe wat meer.
Train 3x in de week met maatje en 3 x in de week solo... Merk kwa fanatisme weinig verschil, alleen voor zware oefeningen is het wel fijn om eigen spotter te hebben. Die weet wat je kan en je ook niet te snel gaat meehelpen.

De keren dat ik alleen ga merk ik wel dat ik altijd net zoveel doe, maar veel eerder klaar ben. Onbewust ga je toch ook tussen de oefeningen door iets meer lopen lullen als je met zijn tweeen bent.

Althans ik wel;)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:19:44 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119550773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Train 3x in de week met maatje en 3 x in de week solo... Merk kwa fanatisme weinig verschil, alleen voor zware oefeningen is het wel fijn om eigen spotter te hebben. Die weet wat je kan en je ook niet te snel gaat meehelpen.

De keren dat ik alleen ga merk ik wel dat ik altijd net zoveel doe, maar veel eerder klaar ben. Onbewust ga je toch ook tussen de oefeningen door iets meer lopen lullen als je met zijn tweeen bent.

Althans ik wel;)
Dat is dan niet het juiste trainingsmaatje. Jullie betekenen niks voor elkaar wat trainen betreft.
pi_119550833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Train 3x in de week met maatje en 3 x in de week solo...
6x per week trainen ?!

on the bicycle?
pi_119551298
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgende week. Dinsdag DL, donderdag squat. :P
*O*
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')