wij hebben elke dag spierpijn, het hoort er bij als je wilt groeien.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:03 schreef Questular het volgende:
Het trainen ging weer lekker, mn armen waren zo verzuurd dat ik nauwelijks mn T-shirt uit kreegZal wel weer spierpijn hebben morgen
Is vast begonnen met creatine. Dom wijf. Creatine is vergif zegt m'n fysio altijd, en gelijk heeft 'ie. Dat zie je maar weer aan dit soort mensen...quote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef THEFXR het volgende:
leuk meisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stomme trut, wat heb je gedaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Repost..quote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Atemno het volgende:
Als je in de zomer een laag vetpercentage wilt hebben, en er dus redelijk 'ripped' wilt uitzien, wanneer beginnen jullie dan met cutten? Ik eet verder gezond en doe aan KT.Alvast bedankt!
Zoveel variabelen. Tot welk BF% laat je het oplopen? ecto/meso/endo? Welk BF-doel etc.quote:
quote:Aanbevolen gebruik:
Mix per shake 1 maatschep Protein Perfection Mix met 250 ml melk of water. Neem als aanvulling op de voeding dagleijks 2-3 shakes. Debeste momenten op Protein Perfection Mix te nemen zijn 's ochtends, tussen de maaltijden, voor- of na de training en voor het slapen gaan.
die gasten moeten verkopen, dus zoveel mogelijk hun whey vreten.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom zou je Whey nemen net voordat je gaat slapen? In de ochtend kan ik nog gebruiken, maar voor het slapen kan je toch het beste een bak kwark naar binnen werken, omdat dat langzame eiwitten zijn?
Wanneer ik Whey neem is dat meteen na de training of wanneer ik net wakker ben.
Als ik bang ben dat ik niet genoeg eiwitten krijg wel. Verder neem ik het zo vaak, is het me iets te prijzig voor.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef stinkie het volgende:
Neme jullie whey trouwens ook op niet trainings dagen? Vooralsnog neem ik alleen direct na training, of ervoor als ik qua tijden en avondeten niet uitkom
Ik kijk naar m´n totale eiwitiname/behoefte per dag. Niet wanneer ik wat in zou moeten nemen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef stinkie het volgende:
Neme jullie whey trouwens ook op niet trainings dagen? Vooralsnog neem ik alleen direct na training, of ervoor als ik qua tijden en avondeten niet uitkom
Volgens mij is een bak kwark per dag duurder dan een shake caseine.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als ik bang ben dat ik niet genoeg eiwitten krijg wel. Verder neem ik het zo vaak, is het me iets te prijzig voor.
Ja, maar die kwark zijn langzame eiwitten dus effectiever wanneer je die voor het slapen neemt. Maar verder beetje kortzichtig van me inderdaad, ik woon nog thuis en betaal mijn Whey zelf maar mijn kwark wordt door pappie en mammie gekocht.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij is een bak kwark per dag duurder dan een shake caseine.
Caseine is ook langzame eiwitten.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar die kwark zijn langzame eiwitten dus effectiever wanneer je die voor het slapen neemt. Maar verder beetje kortzichtig van me inderdaad, ik woon nog thuis en betaal mijn Whey zelf maar mijn kwark wordt door pappie en mammie gekocht.
Maar een shake caseine heeft de helft aantal eiwitten als een bak kwark. Is een dubbele shake caseine nog goedkoper dan een bak kwark?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij is een bak kwark per dag duurder dan een shake caseine.
Eh, nee?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar een shake caseine heeft de helft aantal eiwitten als een bak kwark.
Lol inderdaad. Maar ik bedoel meer van: normaal drink je één shake = 23gr. E of eet je één bak kwark = 44,5 gr. Equote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh, nee?
Ingrediënten
Hoeveelheden per dosering:
Dosering: 25 gram
Doseringen per verpakking: 60
kcal 93
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 1,6 gram
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram
Inderdaad, maar je kan je afvragen of je zoveel eiwitten nodig hebt. Overall neem ik vaak niet eens een extra shake ´s avonds omdat ik genoeg eiwitten heb gegeten die dag.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol inderdaad. Maar ik bedoel meer van: normaal drink je één shake = 23gr. E of eet je één bak kwark = 44,5 gr. E
Makkie, elke dag zo een bak 500 gram kwark, wel met honing, maar dat heb ik zo opquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Snakey het volgende:
Tenzij je 500 gam kwark eet uiteraard.
Ik krijg dat niet weg.:P
500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kiesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Snakey het volgende:
Tenzij je 500 gam kwark eet uiteraard.
Ik krijg dat niet weg.:P
Ik krijg het ook zonder problemen weg.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef fathank het volgende:
[..]
500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kies.
Niet achter elkaar, dat dan net niet. beetje siroop, stukjes ananas en een scheut olijfolie. Je moet vrienden zien kijken als ik dat wegwerk
Dat heb ik met mijn rechter- en linkerarm, en het trekt niet bij tot dusver. Maar goed, ik weet niet of jij podiumambities hebt maar ik zou me er verder niet al te druk om makenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef esv7 het volgende:
Ik zag net in de spiegel dat mijn linker borst en schouder wat minder zijn dan de rechter, trekt dat vanzelf bij of moet ik met links nog extra doen. Ik volg starting strength.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |