500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kiesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Snakey het volgende:
Tenzij je 500 gam kwark eet uiteraard.
Ik krijg dat niet weg.:P
Ik krijg het ook zonder problemen weg.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef fathank het volgende:
[..]
500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kies.
Niet achter elkaar, dat dan net niet. beetje siroop, stukjes ananas en een scheut olijfolie. Je moet vrienden zien kijken als ik dat wegwerk
Dat heb ik met mijn rechter- en linkerarm, en het trekt niet bij tot dusver. Maar goed, ik weet niet of jij podiumambities hebt maar ik zou me er verder niet al te druk om makenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef esv7 het volgende:
Ik zag net in de spiegel dat mijn linker borst en schouder wat minder zijn dan de rechter, trekt dat vanzelf bij of moet ik met links nog extra doen. Ik volg starting strength.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Makkie, elke dag zo een bak 500 gram kwark, wel met honing, maar dat heb ik zo op
Maar, is het nodig om aan je dagelijkse eiwitten te komen?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef fathank het volgende:
[..]
500 gram lepel ik zo weg, no problemo. Er zijn dagen dat ik een kilo weg douw in een holle kies.
Niet achter elkaar, dat dan net niet. beetje siroop, stukjes ananas en een scheut olijfolie. Je moet vrienden zien kijken als ik dat wegwerk
aah, net als die wijvenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef Neraice het volgende:
Ik flikker er altijd een hoop hagelslag in
? Dat is gewoon superchill man.quote:
Enig idee hoeveel suiker dat is?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Neraice het volgende:
[..]
? Dat is gewoon superchill man.
Veel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel suiker dat is?
Geen podiumambities maar ik heb het liever niet natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn rechter- en linkerarm, en het trekt niet bij tot dusver. Maar goed, ik weet niet of jij podiumambities hebt maar ik zou me er verder niet al te druk om maken
Moet gezegd dat dat meestal is op dagen dat ik niet zoveel zin heb in vast voedsel (lees: kater..). zit over het algemeen tussrn de 130 en 160 gram eiwitten, dus extreem is dat niet imo.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Maar, is het nodig om aan je dagelijkse eiwitten te komen?
Teveel eiwitten zijn niet best voor je gezongheid opde lange duur.
Ik eet het niet voor de lol.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je kan je afvragen of je zoveel eiwitten nodig hebt. Overall neem ik vaak niet eens een extra shake ´s avonds omdat ik genoeg eiwitten heb gegeten die dag.
Vanaf 18:00? Extreme IF ofzo? Ik vind 13:00 al lastig zatquote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eet het niet voor de lol.En onthoud dat ik pas vanaf 18:00 eet.
Gewoon andere windows.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef Neraice het volgende:
[..]
Vanaf 18:00? Extreme IF ofzo? Ik vind 13:00 al lastig zat.
Dat is toch niet chill? Hele dag niks eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon andere windows.00:00 tot 18:00 niet eten.
Ik vind van wel. Anders zou ik het ook niet doen hé.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat is toch niet chill? Hele dag niks eten.
Haha ja dat is waar. Respect dat je dat volhoudt.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Anders zou ik het ook niet doen hé.
Eten wat ik wil wanneer ik wil. Eitje.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Methode vinden die je vol kunt houden. Recept voor succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |