abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119340190

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_119340207
Ik wist toch echt zeker dat ik de titel veranderd had.. mobiel :'(
pi_119340277
cut? het is winter mang
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 18 november 2012 @ 13:39:15 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 18 november 2012 @ 14:24:29 #5
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119341985
5 dagen split was wel lekker ja, maar geen tijd meer voor. Nu gewoon altijd full body :)

Voor zo lang als ik dat volhoud.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 18 november 2012 @ 16:47:13 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119347210
Ik kom het hier ook volgen. Ik ben sinds een maandje of 2 weer begonnen met krachttraining. Het ging aanvankelijk goed maar vorige week met opruimen in huis een spiertje verrekt in mijn onderrug, waarna ik genoodzaakt was wat rust te nemen. Gisteren en vandaag de trainingen weer opgepakt.

De rug is nog gevoelig maar ik kon alles doen, squats, deadlifts, buikspieren en hyper extension, het gaf geen echte problemen.

Mijn probleem is vooral energie vinden om doordeweeks na werk nog te trainen, ik doe fysiek inspannend werk vaak ben ik hondsmoe en lig al om 21/22 uur op bed.

Nu train ik dus op zaterdag en zondag 1.5 uur per keer, en wil dit met 1x doordeweeks volhouden tot na de winter.
pi_119347425
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom het hier ook volgen. Ik ben sinds een maandje of 2 weer begonnen met krachttraining. Het ging aanvankelijk goed maar vorige week met opruimen in huis een spiertje verrekt in mijn onderrug, waarna ik genoodzaakt was wat rust te nemen. Gisteren en vandaag de trainingen weer opgepakt.

Zeker niet veilig getild. ;) Door je kniën, rug recht, schouderbladen lichtelijk ingetrokken, borst omhoog, en tillen maar.
Of toch du vader?
  zondag 18 november 2012 @ 16:55:36 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119347501
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Luchtkoker het volgende:

Zeker niet veilig getild. ;) Door je kniën, rug recht, schouderbladen lichtelijk ingetrokken, borst omhoog, en tillen maar.
Ik weet het, ik was de berging op aan 't ruimen en wilde een zware kartonnen doos onderin een kast schuiven. Die doos bleef hangen en ik stond er mee te hannesen in een klein hoekje. Stom.
pi_119347707
quote:

De rug is nog gevoelig maar ik kon alles doen, squats, deadlifts, buikspieren en hyper extension, het gaf geen echte problemen.

Mijn probleem is vooral energie vinden om doordeweeks na werk nog te trainen, ik doe fysiek inspannend werk vaak ben ik hondsmoe en lig al om 21/22 uur op bed.

Nu train ik dus op zaterdag en zondag 1.5 uur per keer, en wil dit met 1x doordeweeks volhouden tot na de winter.
Neem een pre-workout 30-45 minuten voordat je gaat trainen.
pi_119347903
quote:

Herkenbaar. Ik heb ook een jaar fysiek zwaar werk gedaan omdat ik gestopt was met school en dat voel je gewoon in je gains. Nu zit ik weer op school dus ik kan gelukkig mijn rust nog pakken, wanneer ik slecht slaap kruip ik na school gewoon een uurtje mijn nest in voordat ik ga trainen.

Wat ik deed (in dat jaar dat ik werkte) was meteen vanuit het werk naar de gym gaan, want zodra je thuis komt en even gaat zitten ben je vaak verkocht en moet je jezelf wel een hele hard schop onder je reet geven om nog naar de gym te gaan. Maar wanneer ik er dan eenmaal was dan verdween die vermoeidheid en kon ik gewoon hard trainen, even mijn hoofd leegmaken.
  zondag 18 november 2012 @ 17:08:20 #11
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119347984
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:01 schreef kevin_ het volgende:

Neem een pre-workout 30-45 minuten voordat je gaat trainen.
In de vorm van cardio? Dat heb ik nl. heel niet nodig als " Ectomorph". Het grootste probleem is in de gym te geraken na het werk. Als ik er eenmaal ben maakt het niet meer uit, dan ga ik ervoor.

Ik ben meestal 18u of 18:30 thuis, en dan is eerst avondeten wel het beste. Maar na het avondeten en de douche kom ik niet meer het huis uit.

Ik kan wel iets van een eiwitshake nemen of iets anders weghappen, en dan na het trainen avondeten, maar dan eet ik te laat ben ik bang.
  zondag 18 november 2012 @ 17:11:38 #12
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_119348094
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

In de vorm van cardio? Dat heb ik nl. heel niet nodig als " Ectomorph". Het grootste probleem is in de gym te geraken na het werk. Als ik er eenmaal ben maakt het niet meer uit, dan ga ik ervoor.

Ik ben meestal 18u of 18:30 thuis, en dan is eerst avondeten wel het beste. Maar na het avondeten en de douche kom ik niet meer het huis uit.

Ik kan wel iets van een eiwitshake nemen of iets anders weghappen, en dan na het trainen avondeten, maar dan eet ik te laat ben ik bang.
Ram er voor het eten een cap caffeïne off een paar koppen koffie in als je daar een beetje gevoelig voor bent. Kan je net door die lamme after-dinner dip halen!
Ik ga ook regelmatig tussen 8 en 9 trainen, heerlijk!
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_119348736
quote:

[..]

Hij bedoelt pre-workout in de zin van no-xplode, noxi pro of een van de andere honderden merken.

Tijdelijk of af en toe een goede oplossing, maar cardio kan ook wonderen doen hoor..
  zondag 18 november 2012 @ 18:08:07 #14
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119349948
quote:
7s.gif Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef VASND het volgende:

[..]

Ram er voor het eten een cap caffeïne off een paar koppen koffie in als je daar een beetje gevoelig voor bent. Kan je net door die lamme after-dinner dip halen!
quote:
7s.gif Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef VASND het volgende:

's Avonds koffie drinken doe ik nooit, ik reageer er nogal heftig op. Ik doe geen oog dicht 's nachts als ik 's avonds koffie gedronken heb.

8 of 9 uur trainen is idd wel lekker, alleen ook dan heb ik er last van met slapen, door de training ben je dan nog tot laat op de avond wakker.

Ik weet nog steed niet wat het beste is; eerst iets kleins eten en dan trainen doordeweeks 's avonds en daarna diner of andersom.
pi_119350108
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

[..]

's Avonds koffie drinken doe ik nooit, ik reageer er nogal heftig op. Ik doe geen oog dicht 's nachts als ik 's avonds koffie gedronken heb.

8 of 9 uur trainen is idd wel lekker, alleen ook dan heb ik er last van met slapen, door de training ben je dan nog tot laat op de avond wakker.

Ik weet nog steed niet wat het beste is; eerst iets kleins eten en dan trainen doordeweeks 's avonds en daarna diner of andersom.
Voor mij was dat het beste. Ik werkte tot 17:30 uur, at dan op het werk twee broodjes kipfilet/tonijn/ei en nam een wheyshake. Op de fiets at ik nog een banaan en dan ging ik trainen. Vervolgens at ik thuis nog warm, met een bak kwark met twee handjes cashewnoten als toetje.
pi_119350333
Beetje actueel te doen, een Palestijnse bodybuilder.
pi_119350425
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:18 schreef ZetaOS het volgende:
Beetje actueel te doen, een Palestijnse bodybuilder.
[ afbeelding ]
Deze man leeft voor die shit _O_

ZetaOS _O_
pi_119350688
quote:

[..]

Misschien een idee om het avondeten over te slaan tot na je training.
  zondag 18 november 2012 @ 18:46:35 #19
19297 stinkie
pi_119351389
Ik ben ook vaak pas 19.00 thuis. Ik neem dan wat lichts voor het trainen (yoghurt, salade of whey) en dan na trainen thuis eten. Skip ik wel de late snack
pi_119355284
Weet iemand nog chill bulkvoedsel?

Zit 5 dagen in de week op stage, kan tussen de middag naar de winkel maar mijn inspiratie is een beetje op.. Heb beschikking over magnetron en oven.

Dingen die ik al eet: pizza, tosti's, vis, frikandelbroodjes, pinda's, chinees voedsel, kwark, bapao, pannenkoek noem maar op..

Maar heb meer nodig, hou van afwisseling ;)
pi_119355495
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:06 schreef robben93 het volgende:

Zit 5 dagen in de week op stage, kan tussen de middag naar de winkel maar mijn inspiratie is een beetje op.. Heb beschikking over magnetron en oven.

Dingen die ik al eet: pizza, tosti's, vis, frikandelbroodjes, pinda's, chinees voedsel, kwark, bapao, pannenkoek noem maar op..

Jemig daar noem je bijna al het bestaande voedsel al op.
pi_119356045
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Jemig daar noem je bijna al het bestaande voedsel al op.
Ga eitjes koken denk ik, eet ook makkelijk weg
pi_119357536
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef robben93 het volgende:

[..]

Ga eitjes koken denk ik, eet ook makkelijk weg
Vind je?
pi_119357705
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Vind je?
Ja?
pi_119359256
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef robben93 het volgende:

[..]

Ja?
Hmm, ik vind het niet echt makkelijk weg eten eigenlijk. Wel fijn spul om als ontbijt op brood te eten vind ik.
  zondag 18 november 2012 @ 21:26:41 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119360588
quote:

Ik vraag me af wat je aan frikandel broodjes, pizza's en bapao's hebt als je wilt bulken.
Dat is toch geen gezond voedsel voor een sporter?
pi_119361326
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat je aan frikandel broodjes, pizza's en bapao's hebt als je wilt bulken.
Definieer gezond.

Krijgen we deze discussie weer :P ..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 18 november 2012 @ 21:37:59 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119361598
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef Kerol het volgende:

Definieer gezond.

Krijgen we deze discussie weer :P ..
Ik haak net in dus ben onbekend met discussies in vorige reeksen.

Maak dan een salade niçoise ofzo. Of een grote pan chili con carne en vries wat je over hebt in.
pi_119362399
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Maak dan een salade niçoise ofzo. Of een grote pan chili con carne en vries wat je over hebt in.
Waarom? Iifym..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 18 november 2012 @ 21:48:56 #30
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_119362479
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

kCal-dichte snacks worden nog wel eens gebruikt om boven het onderhoud te kunnen komen. Vanuit netto spieraanzet-oogpunt is het beter om ongezond 500kCal te eten om er boven te komen dan het met salades niet te halen.
Buiten noobgains en spiergeheugen gains is dat de enige manier om (spier)massa aan te kunnen zetten.
Ideaal zou natuurlijk zijn met 'gezond' eten die veelal 3000+kCals te halen maar dat is voor veel mensen te duur en te arbeidsintensief.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_119364388
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zijn gewoon makkelijke kcals. Ik ben nu ook weer clean aan het eten, maar ik deed dat ook wel eens. Heb nu ook wel een redelijke bulkpens waar ik me ook aan begin te ergeren. Gelukkig groeit de rest ook.

Maar vanaf morgen maar weer eens cardio gaan doen
  zondag 18 november 2012 @ 22:19:52 #32
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119364940
quote:
7s.gif Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef VASND het volgende:

[..]

kCal-dichte snacks worden nog wel eens gebruikt om boven het onderhoud te kunnen komen. Vanuit netto spieraanzet-oogpunt is het beter om ongezond 500kCal te eten om er boven te komen dan het met salades niet te halen.
Buiten noobgains en spiergeheugen gains is dat de enige manier om (spier)massa aan te kunnen zetten.
Ideaal zou natuurlijk zijn met 'gezond' eten die veelal 3000+kCals te halen maar dat is voor veel mensen te duur en te arbeidsintensief.
Oké je hebt wel een punt. Toch vind ik het vreemd dat je junkfood gaat eten om aan je caloriebehoefte te komen. Nu snap ik best dat niet iedereen zin heeft om een uur in de keuken te staan om wat klaar te maken maar ik denk dat je met ander voedsel dan die rommel ook aan die 3000 kCals komen kan. Het is nu winter en de Hollandse keuken kan je wel een handje helpen.

Ik zou gaan bulken met:
erwtensoep
bruine bonensoep
stamppot hutspot/boerenkool/zuurkool/andijvie etc.
meergranen pannenkoeken met 4 eieren
roti kip kerrie
Chili con carne met rijst
rijstepap
havermout
spaghetti of macaroni bolognese of anders

Snacks:
eierkoeken
mueslibollen

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 18-11-2012 22:31:06 ]
  zondag 18 november 2012 @ 22:22:22 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119365117
3000kcal is dan ook niet zo heel moeilijk. Het wordt wat anders als je naar de 4 of 5000kcal per dag gaat.
  zondag 18 november 2012 @ 22:31:21 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119365809
Ben benieuwd of Edwin 'die ouwe zei dat ik 7000 kcal moest gaan eten' de powerlifter al aan z'n schransdieet is begonnen :')
Confidence through competence
  zondag 18 november 2012 @ 22:34:00 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119365982
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd of Edwin 'die ouwe zei dat ik 7000 kcal moest gaan eten' de powerlifter al aan z'n schransdieet is begonnen :')
Hij heeft blijkbaar geen tijd meer om te posten, dus hij zal wel in de keuken leven tegenwoordig.
  zondag 18 november 2012 @ 22:44:23 #36
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119366600
Ondertussen op Tumblr:

Deathlift or Die.
pi_119368200
quote:

Spareribs :)
pi_119368358
Volle melk, worst (cabanossi, salami, chorizo etc), havermout.
  zondag 18 november 2012 @ 23:50:47 #39
69994 seto
-|||--------|||-
pi_119369880
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen op Tumblr:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
vrouwen :')
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_119370508
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef Kerol het volgende:

[..]

Waarom? Iifym..
Kun je ook lekker een blok transvet naar binnen werken.. Waarom? Tsja, iifym. Zelf weten natuurlijk, maar je hebt ook vitamine e.d. nodig, die vind je niet in pizza's volgensmij.
pi_119370576
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Oja, het is inmiddels 2 weken geleden dat we daar met ze allen zo om gelachen hebben.
Hij heeft dus al 2 kilo spier aangemaakt, terwijl wij hier rondhingen.
pi_119371197
Zeta beest.
If not now, then when.
  maandag 19 november 2012 @ 00:34:45 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119371367
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Kun je ook lekker een blok transvet naar binnen werken.. Waarom? Tsja, iifym. Zelf weten natuurlijk, maar je hebt ook vitamine e.d. nodig, die vind je niet in pizza's volgensmij.
Pizza is groente :6
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119371478
Pizza en een multi.
  maandag 19 november 2012 @ 01:11:18 #45
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_119372203
FUARK als je lean wordt, gaat natrium wel meespelen zeg. Gisteren een halve pan paella leeg zitten bunkeren. Veel carbs en natrium; gelijk een kilo vocht erbij deze ochtend. Ziet er niet uit :')

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 19-11-2012 01:26:08 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 19 november 2012 @ 01:23:18 #46
77130 star_gazer
pi_119372411
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Pizza is groente :6
Patat en chips ook ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Spareribs :)
_O_

Beef Jerky is ook mooi voer.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_119372900
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

_O_

Beef Jerky is ook mooi voer.
Tevens onbetaalbaar, helaas.
Of toch du vader?
  maandag 19 november 2012 @ 03:09:17 #48
77130 star_gazer
pi_119373082
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Tevens onbetaalbaar, helaas.
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik heb begrepen dat je het zelf kunt maken door reepjes biefstuk in de oven te drogen.
-
pi_119373778
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 03:09 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik heb begrepen dat je het zelf kunt maken door reepjes biefstuk in de oven te drogen.
Heb ik ook eens gedaan, was zeker goed te eten! (Y)
pi_119373968
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 03:09 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Biefstuk is gelukkig wel een van de goedkopere vleessoorten.
BEASTMODE
pi_119374026
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 07:52 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Heb ik ook eens gedaan, was zeker goed te eten! (Y)
Hoe doe je dat dan precies?
If not now, then when.
pi_119374139
Een van de recepten staat op DBB..
  maandag 19 november 2012 @ 10:59:55 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119376921
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Dit dus.

Uiteindelijk gaat het om de voedingswaarde van wat je eet en niet om het aantal kCals.

Je wilt dat wasbordje en geen dikke vette bierpens.
pi_119377235
Tijdens de bulk is het wel disregard abs natuurlijk. Laatst nog zo'n powerlifter op misc, probeerde het topic te vinden, maar is me niet gelukt. Iig had die gast tot 400lbs gebulkt en daarna pas cut. Was echt een Jabba the Hut gewoon.
  maandag 19 november 2012 @ 11:19:27 #55
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119377502
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Tijdens de bulk is het wel disregard abs natuurlijk. Laatst nog zo'n powerlifter op misc, probeerde het topic te vinden, maar is me niet gelukt. Iig had die gast tot 400lbs gebulkt en daarna pas cut. Was echt een Jabba the Hut gewoon.
Ik las ergens dat een powerlifter op zijn sterkst is tussen de 140 en 150 kilo. Als dat daadwerkelijk zo is begrijp ik dat overdreven bulken nooit zo goed. Het schijnt je geen extra kracht te geven.
  maandag 19 november 2012 @ 12:03:15 #56
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119378761
Heb een bovenarmblessure en kan nu niks doen behalve mijn benen trainen met leg press en cardio fietsen ;(
  maandag 19 november 2012 @ 12:05:06 #57
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119378810
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dit dus.

Uiteindelijk gaat het om de voedingswaarde van wat je eet en niet om het aantal kCals.

Als je Auschwitz-abs wil krijgen ja.
This isn't even my final form.
  maandag 19 november 2012 @ 12:10:12 #58
77130 star_gazer
pi_119378986
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Tijdens de bulk is het wel disregard abs natuurlijk. Laatst nog zo'n powerlifter op misc, probeerde het topic te vinden,
maar is me niet gelukt. Iig had die gast tot 400lbs gebulkt en daarna pas cut. Was echt een Jabba the Hut gewoon.
Bitches be mirin' my stretchmarks and excess skin.
-
  maandag 19 november 2012 @ 12:55:55 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119380417
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als je Auschwitz-abs wil krijgen ja.
Tja, als je van de patatgeneratie bent is het ook moeilijk te definiëren wat gezonde voeding precies omvat.
  maandag 19 november 2012 @ 13:14:10 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119381028
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tja, als je van de patatgeneratie bent is het ook moeilijk te definiëren wat gezonde voeding precies omvat.

De newbie maakt zich schuldig aan het Dunning-Kruger effect.
  maandag 19 november 2012 @ 13:19:57 #61
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119381248
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De newbie maakt zich schuldig aan het Dunning-Kruger effect.
Ten eerste ben ik geen newbie, ten tweede heb ik een andere mening als een paar posters hier. Als een paar van jullie denken goed bezig te zijn door te bulken met junkfood, moet je dat lekker zelf weten, ik vind het onzin en ben niet van plan mijn mening daarover onder stoelen of banken te schuiven.

:P
pi_119381301
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik geen newbie, ten tweede heb ik een andere mening als een paar posters hier. Als een paar van jullie denken goed bezig te zijn door te bulken met junkfood, moet je dat lekker zelf weten, ik vind het onzin en ben niet van plan mijn mening daarover onder stoelen of banken te schuiven.

:P
ik bulk met bier

u mirin ?
  maandag 19 november 2012 @ 13:23:11 #63
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119381367
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

ik bulk met bier

u mirin ?
Prima voedingswaarde toch en als je niet over je caloriebehoefte gaat behoudt je ook nog eens je wasbordje. Je wil geen dikke vette bierpens.
  maandag 19 november 2012 @ 13:27:09 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119381508
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Levolution het volgende:

Prima voedingswaarde toch en als je niet over je caloriebehoefte gaat behoudt je ook nog eens je wasbordje. Je wil geen dikke vette bierpens.
Ik zit al langer op Fok dan jij en ik train al langer dan jou want ik ben veel ouder.

Newbie.

En bier is lekker en een prima hersteldrankje trouwens.
  maandag 19 november 2012 @ 13:28:08 #65
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119381542
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik zit al langer op Fok en ik train al langer dan jou want ik ben veel ouder.

Newbie.

En bier is lekker en een prima hersteldrankje trouwens.
Vertel eens hoe lang je traint en meteen je stats?
  maandag 19 november 2012 @ 13:34:54 #66
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119381802
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Levolution het volgende:

Vertel eens hoe lang je traint en meteen je stats?
Ik denk ongeveer 21 jaar nu. Krachttraining is altijd wel mijn 2e sport geweest.

Ik ben momenteel iets te licht, 73kg bij 1.81. Heb een vetpercentage van onder 10% Laatste meting was 7% met huidplooimeting.

Echt sterk ben ik nooit geweest maar dat is een beetje mijn lichaamsbouw. Schwarzenegger postuur zal ik nooit krijgen zonder steroïden. Ik zal het er maar mee moeten doen.
  maandag 19 november 2012 @ 13:37:10 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119381896
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk ongeveer 21 jaar nu. Krachttraining is altijd wel mijn 2e sport geweest.

Ik ben momenteel iets te licht, 73kg bij 1.81. Heb een vetpercentage van onder 10% Laatste meting was 7% met huidplooimeting.

Echt sterk ben ik nooit geweest maar dat is een beetje mijn lichaamsbouw. Schwarzenegger postuur zal ik nooit krijgen zonder steroïden. Ik zal het er maar mee moeten doen.
Waarom roep je dan dat je ouder bent en langer traint? :')
Natuurlijk moet iedereen ergens beginnen, maar roep dat dan niet als het gewoon leugens zijn.
  maandag 19 november 2012 @ 13:38:15 #68
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119381931
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef Levolution het volgende:

Waarom roep je dan dat je ouder bent en langer traint? :')
Natuurlijk moet iedereen ergens beginnen, maar roep dat dan niet als het gewoon leugens zijn.
Omdat ik in je profiel gekeken heb en daar staat je geboortedatum in, klopt die dan niet?
  maandag 19 november 2012 @ 13:38:59 #69
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119381955
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Omdat ik in je posthistorie gekeken heb en daar staat je geboortedatum in, klopt die dan niet?
Laat eens zien welke post?
In mijn profiel/fobo staat het juiste jaartal (1989).

Ninja edit van posthistorie naar profiel. Moeilijk hè, rekenen? :')
  maandag 19 november 2012 @ 13:39:04 #70
253447 Ethanolic
pi_119381960
Mijn eiwitjes zijn op en daarom heb ik in het kader van de TT 700ml chocomel gedronken en 6 boterhammen pindakaas #yolo #obese
Deathlift or Die.
pi_119381987
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn eiwitjes zijn op en daarom heb ik in het kader van de TT 700ml chocomel gedronken en 6 boterhammen pindakaas #yolo #obese
helemaal toppie meid !

Goed bezig ^O^
  maandag 19 november 2012 @ 13:40:35 #72
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119382014
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef Levolution het volgende:

Laat eens zien welke post?
In mijn profiel/fobo staat het juiste jaartal (1989).
Wel, ik ben van '76.

Maar daar gaat het hier niet over. :)
  maandag 19 november 2012 @ 13:41:22 #73
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119382041
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wel, ik ben van '76.

Maar daar gaat het hier niet over. :)
Excuseer, ik las dat je 21 jaar oud was. :') !

Maar dan heb je wel behoorlijk weinig bereikt in die 21 jaar.
  maandag 19 november 2012 @ 13:41:43 #74
253447 Ethanolic
pi_119382051
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

helemaal toppie meid !

Goed bezig ^O^
Dankju babe nwly
Deathlift or Die.
  maandag 19 november 2012 @ 13:46:39 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119382194
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef Levolution het volgende:

Excuseer, ik las dat je 21 jaar oud was. :') !

Maar dan heb je wel behoorlijk weinig bereikt in die 21 jaar.
Klopt, qua gewichtstoename wel iig als je dat bedoelt. Het is ook mijn 2e sport en het zou erg onhandig zijn al die kilo's mee te torsen als ik moet koersen. Ik train ook met andere schema's dan bodybuilders of powerlifters. Toch train ik graag met die mannen want ik kan veel van ze opsteken.
Sterker worden is goed voor mij maar als ik teveel aan krachttraining doe word ik er juist trager van.

Ik train dus met specifieke doelen, ik bulk soms wel periodes, dat is wel om massa te kweken zei het dan een stuk minder dan de meesten hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 19-11-2012 13:53:31 ]
  maandag 19 november 2012 @ 14:25:49 #76
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_119383558
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Klopt, qua gewichtstoename wel iig als je dat bedoelt. Het is ook mijn 2e sport en het zou erg onhandig zijn al die kilo's mee te torsen als ik moet koersen. Ik train ook met andere schema's dan bodybuilders of powerlifters. Toch train ik graag met die mannen want ik kan veel van ze opsteken.
Sterker worden is goed voor mij maar als ik teveel aan krachttraining doe word ik er juist trager van.

Ik train dus met specifieke doelen, ik bulk soms wel periodes, dat is wel om massa te kweken zei het dan een stuk minder dan de meesten hier.
We ooit op dagelijks ~5000kCal gezeten?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  maandag 19 november 2012 @ 14:54:37 #77
55709 Stereotomy
pi_119384630
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dit dus.

Hoewel los van elkaar te rekenen gaat het om goede gezondheid natuurlijk om allebei. Echter, je kunt aan de ene kant niet deficiënt zijn in micronutrienten, maar tóch teveel kcals binnen krijgen, wat leidt tot:

quote:
... en de daarbij horende problemen op lange termijn zoals insuline resistentie, hoge triglycerides, laag HDL/LDL ratio etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 19-11-2012 15:15:23 ]
pi_119385897
Iemand hier ervaring met Reverse Pyramid?

Ben er laatst namelijk mee begonnen maar daar haalde ik bij het 3e setje BP een rep count van 9. Dit is net buiten de limiet dat ik wil (6-8). Maar bij de eerste set haalde ik net 6 reps. Omdat ik hier nog 2 reps bij wil krijgen voordat ik het gewicht verhoog, moet ik dan het gewicht van de derde (en tweede?) set iets verhogen?

Dus:
set 1: 67.5kg
set 2: 60kg
set 3: 55 maar nu 57,5kg omdat ik met 55 9 reps haalde?
  maandag 19 november 2012 @ 15:35:05 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119386343
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef VASND het volgende:

We ooit op dagelijks ~5000kCal gezeten?
Geen idee, ik reken dat nooit uit eigenlijk.

Hoeveel kCals is 16 bruine boterhammen (met worst en kaas bijv.) en een dubbele portie avondeten?

Dat zal de max zijn ongeveer.
  maandag 19 november 2012 @ 15:41:31 #80
19297 stinkie
pi_119386654
Weer zo'n dag dat ik blijf vreten :{

En ik moet juist van het vet af. Misschien wat minder zwaar trainen :?
Gisteren full-body met nadruk benen/rug.

Vorige week ook en de dag erna bunkeren als een bootwerker.
pi_119386765
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Geen idee, ik reken dat nooit uit eigenlijk.

Hoeveel kCals is 16 bruine boterhammen (met worst en kaas bijv.) en een dubbele portie avondeten?

Dat zal de max zijn ongeveer.
16 volkoren boterhammen zijn ongeveer 1200kcal exclusief beleg.
  maandag 19 november 2012 @ 15:45:15 #82
55709 Stereotomy
pi_119386835
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef stinkie het volgende:
Weer zo'n dag dat ik blijf vreten :{

En ik moet juist van het vet af. Misschien wat minder zwaar trainen :?
Gisteren full-body met nadruk benen/rug.

Vorige week ook en de dag erna bunkeren als een bootwerker.
Je kunt dweilen, maar beter is die kraan af te stemmen met je dweilwerk.
pi_119386893
Stereo, weet jij het verschil qua GI tussen parboiled rijst en zilvervlies ?
pi_119386940
Ben even bezig geweest met een schema; Twijfel voornamelijk nog over de rugdag.

Wat is jullie eerste indruk?

https://www.dropbox.com/s/zjljckv32o670pk/Schema.png
  maandag 19 november 2012 @ 15:58:32 #85
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119387412
[braceyourselfdagboekshit] Na 5 dagen weer de sportschool ingegaan, komt zo'n kerel die ik al een tijd ken naar me toe: "Ben jij spooky aan het doen?" Ik:"Wat? Hoezo? Hij:"Ik heb al van 3 man gehoord dat jij aan de anabolen zit". Ik: :D haha nee man ik heb die shit niet nodig, gewoon discipline man. [/dagboek]

:+
pi_119388121
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef SunTzu het volgende:
[braceyourselfdagboekshit] Na 5 dagen weer de sportschool ingegaan, komt zo'n kerel die ik al een tijd ken naar me toe: "Ben jij spooky aan het doen?" Ik:"Wat? Hoezo? Hij:"Ik heb al van 3 man gehoord dat jij aan de anabolen zit". Ik: :D haha nee man ik heb die shit niet nodig, gewoon discipline man. [/dagboek]

Wazig. Had ik een keer bij de huisarts. Kom ik voor een hartfilmpje, vragen ze of ik steroiden gebruik... Blijkbaar komen er verder alleen uitgezakte of graatmagere mannen :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_119388233
inbe4 ''postbode vroeg of ik aan de booltjes zat'' en andere verjaardagsfeestverhalen
pi_119388472
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 08:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan precies?
Heb het toen gegoogled, was in ieder geval eerst marineren en daarna een halve dag in de oven bijna. Heel dunne reepjes maken, eerst ff in de vriezer kan daarmee helpen.
pi_119388489
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
... en de daarbij horende problemen op lange termijn zoals insuline resistentie, hoge triglycerides, laag HDL/LDL ratio etc.
Hey Stereo, ik las op bb.com een topic waarbij iemand zei dat hij al tijden op laag (10-11%) bodyfat zat maar een zwaar #YOLO dieet volgde, dus een "dirty" dieet (jaja, in b4 wat is dirty en clean, maar voedsel rijk in transvetten, zeer hoge dosissen verzadigde vetten, veel extreem hoog GI voedsel, etc).

Deze had bloedwaardes laten testen en bleek dat de triglyceride niveaus through the roof waren. Diegene zei dat zijn dokter had gezegd dat je er inderdaad uit kan zien als een atleet op laag bodyfat, maar dat je alsnog 'van binnen' het lichaam van een vetzak kan hebben met alle risico's van dien.

Ik vind het een raar verhaal, maar het klonk ergens wel enigszins plausibel. Gedachten? :)
Of toch du vader?
pi_119388725
Zelfde vragen krijg je ook snel bij Paleo, omdat het uiteindelijk een high fat low carb dieet is. Toch ben ik benieuwd naar de meningen van Stereo, Diabox, Zith en Levo.
  maandag 19 november 2012 @ 16:33:11 #91
55709 Stereotomy
pi_119389052
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Luchtkoker het volgende:
YOLO
Dat kan, want je gezondheid is niet alleen een functie van een hoog bf%, maar ook een afspiegeling van wat je de laatste tijd gegeten hebt, en dan met name of je boven of onder onderhoud eet, de hoeveelheid carbs (sterkst gecorreleerd aan triglyceride niveaus) en de type vetten.

Iemand die nu een momentopname bloedwaardes maakt, en daarna een week lang 'dirty' (ja ik gebruik hem ook maar even) gaat schransen en dan nog een keer bloedwaardes gaat testen, krijgt een behoorlijke verslechtering te zien.
  maandag 19 november 2012 @ 16:35:17 #92
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119389154
Dat kan inderdaad heel goed, valt niet eens echt tegen te spreken denk ik. De vraag is alleen wat de echte oorzaak is: zijn dieet, of genetisch factoren (of een combinatie van beide natuurlijk)?
Of wélk aspect van zijn dieet, komt het wel door de verzadigde vetten, of alleen door de transvetten? Dat soort vragen komen er dan op en dan wordt het moeilijker. :P
  maandag 19 november 2012 @ 16:37:48 #93
55709 Stereotomy
pi_119389292
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Weissman het volgende:
Zelfde vragen krijg je ook snel bij Paleo, omdat het uiteindelijk een high fat low carb dieet is. Toch ben ik benieuwd naar de meningen van Stereo, Diabox, Zith en Levo.
high fat, low carb én lowish kcal én hoog in de micronutrienten.

Ik zeg nadrukkelijk 'lowish kcal' omdat van de meeste mensen de setpoint voor hun lichaamsgewicht, als ze 'tot verzadiging' Paleo eten, op een relatief laag bf% vinden. Terwijl de setpoint als je 'tot verzadiging' normaal / dirty / fabrieksvoedsel zou eten, je op een relatief hoog bf% komt met de bijbehorende slechte bloedwaardes.

Dan kom je weer op het terrein van o.a. Stephan Guyenet uit: waarom wil je nadat je tot verzadiging hebt gegeten, niet meer 50 kcal aan sla naar binnen werken maar wel 300 kcal aan Dame Blanche?
  maandag 19 november 2012 @ 16:42:34 #94
157922 fathank
pi_119389525
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Hey Stereo, ik las op bb.com een topic waarbij iemand zei dat hij al tijden op laag (10-11%) bodyfat zat maar een zwaar #YOLO dieet volgde, dus een "dirty" dieet (jaja, in b4 wat is dirty en clean, maar voedsel rijk in transvetten, zeer hoge dosissen verzadigde vetten, veel extreem hoog GI voedsel, etc).

Deze had bloedwaardes laten testen en bleek dat de triglyceride niveaus through the roof waren. Diegene zei dat zijn dokter had gezegd dat je er inderdaad uit kan zien als een atleet op laag bodyfat, maar dat je alsnog 'van binnen' het lichaam van een vetzak kan hebben met alle risico's van dien.

Ik vind het een raar verhaal, maar het klonk ergens wel enigszins plausibel. Gedachten? :)
Ik heb eenzelfde eens gezien in een tv-programma waar een dikkerdje en een dunnertje worden geholpen op een normaal gewicht te komen. Die dunnert woog 50 kilo ofzo, echt Auschwitz dun. At alleen maar frikandelbroodjes, hamburgers en marsen. Had een cholesterol level van een morbide obesitas patiënt.
pi_119389559
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb eenzelfde eens gezien in een tv-programma waar een dikkerdje en een dunnertje worden geholpen op een normaal gewicht te komen. Die dunnert woog 50 kilo ofzo, echt Auschwitz dun. At alleen maar frikandelbroodjes, hamburgers en marsen. Had een cholesterol level van een morbide obesitas patiënt.
Dat krijg je in een maatschappij waar dun = gezond.
  maandag 19 november 2012 @ 16:43:39 #96
55709 Stereotomy
pi_119389571
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
Stereo, weet jij het verschil qua GI tussen parboiled rijst en zilvervlies ?
Ik denk dat parboiled iets hoger zal zijn dan zilvervlies, maar niet iets waar je je zorgen om moet maken, zeker als je niet de rijst puur maar in een gerecht consumeert met met name vetten.

Het belang van gemeten GI van volkorenproducten vs. zonder bran producten is imo ook een beetje overhyped. Je kunt er in de praktijk weinig mee, omdat je ze altijd in een gerecht eet en bijna nooit puur. En dan nog is het verschil vaak te verwaarlozen.
pi_119389609
Helder !

Bedankt voor je antwoord gozer ^O^
  maandag 19 november 2012 @ 16:47:01 #98
55709 Stereotomy
pi_119389737
Sowieso volgen de risico's een J-vormige curve:

(als voorbeeld, weet niet of die grafiek klopt)

Te hoog is niet goed, maar te laag is zeker ook niet goed.
pi_119390687
Ben ziek, gelijk hongergevoel naar de klote. Baal er echt van dat ik zo weinig heb gegeten laatste dagen ging eindelijk de goede richting op.

Waar kopen jullie trouwens jullie noten, hier in de supermarkt zag ik alleen ongezouten niet ongeroosterd en allemaal in van die kleine plastic bakjes, nog best prijsig ook.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119391208
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef esv7 het volgende:
Ben ziek, gelijk hongergevoel naar de klote. Baal er echt van dat ik zo weinig heb gegeten laatste dagen ging eindelijk de goede richting op.

Waar kopen jullie trouwens jullie noten, hier in de supermarkt zag ik alleen ongezouten niet ongeroosterd en allemaal in van die kleine plastic bakjes, nog best prijsig ook.
Ik kreeg een tip hier om ze op de markt te halen. Sindsdien haal ik altijd ongezouten macadamiamix 200 gram voor 3 nogwat.
  maandag 19 november 2012 @ 17:22:11 #101
55709 Stereotomy
pi_119391299
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik kreeg een tip hier om ze op de markt te halen. Sindsdien haal ik altijd ongezouten macadamiamix 200 gram voor 3 nogwat.
Da's best goedkoop... alhoewel de notenboer hier op de markt dan in een hele mixzak 3 macadamianoten propt en de rest opvult met pinda's en andere goedkope shit :')
pi_119391316
Oh dat zou mooi zijn, vind die zooi echt lekker weg eten tijdens tv kijken ofzo. Dan zou ik 12 volkoren boterhammen met pindakaas 100 gram noten en lekker "veel" avondeten komen te zitten, en meestal 2 a 3 stuks fruit.

Toch al een stuk meer dan 3 boterhammen en wat chips.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119391844
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's best goedkoop... alhoewel de notenboer hier op de markt dan in een hele mixzak 3 macadamianoten propt en de rest opvult met pinda's en andere goedkope shit :')
Merendeel is pecannoten, hazelnoten en amandelen maarja die vind ik ook goed te eten.
pi_119393178
http://www.rippedrecipes.com/recipes/browse.html

Btw, gaan jullie DM files ook zo vaak stuk door technische storingen? :')
Of toch du vader?
pi_119394431
Vet verliezen gaat toch over een periode, zeg maar een week. Als ik er vandaag bv 600 over zit, kan ik dat dan compenseren door rest Vd week minder te eten en op m'n 2600 gemiddeld kom? :P of is dat niet goed, om te ver onder onderhoud te zitten. (Zigzaggen werkt toch ook zo?)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 19 november 2012 @ 18:43:56 #106
55709 Stereotomy
pi_119394529
Ja.
pi_119394615
Ok. :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 19 november 2012 @ 18:46:42 #108
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119394673
Rugtraining ging kut net. Had geen energie leek het wel. Maarja, zoals laatst iemand heeft gezegd: een slechte training is beter dan geen training.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_119395624
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Bendoe het volgende:
Rugtraining ging kut net. Had geen energie leek het wel. Maarja, zoals laatst iemand heeft gezegd: een slechte training is beter dan geen training.
Ik heb ook rug gedaan net, ging prima gelukkig. Morgenavond borst-triceps en dan eindelijk een welverdiende rustdag.

Iemand nog een leuke (niet alledaagse) oefening voor buik trouwens? Liefst geen apparaten..
pi_119395718
quote:
13s.gif Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat krijg je in een maatschappij waar dun = gezond.
Inderdaad. Helaas weten een hoop mensen het verschil tussen dun/mager enerzijds en slank anderzijds niet..
pi_119396600
vandaag ging het trainen echt lekker :) Ik merk dat ik veel beter train na het werken als bv op een zaterdag of zondag ochtend.
  maandag 19 november 2012 @ 19:25:36 #112
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119396832
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:04 schreef ZuidGrens het volgende:

Iemand nog een leuke (niet alledaagse) oefening voor buik trouwens? Liefst geen apparaten..
Planks? Ik ben ook wel blij met m'n abb wieltje, dagen lang spierpijn. :D
pi_119396955
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Planks? Ik ben ook wel blij met m'n abb wieltje, dagen lang spierpijn. :D
Oh ja, die had je laatst gepost hier. Maat van me heeft die onlangs ook aangeschaft, ga ik ook eens testen. Heb mijn buikspieren een beetje verwaarloosd de laatste tijd.

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef Questular het volgende:
vandaag ging het trainen echt lekker :) Ik merk dat ik veel beter train na het werken als bv op een zaterdag of zondag ochtend.
Had ik ook toen ik nog werkte! Even lekker verstand op nul en gaan.

Net trouwens in de gym een jongen van een jaar of 16 gezien, ecto as fuck, maar wel deadliften en squatten met alleen de bar en hij had een notitieblokje+pen bij zich. Heb hem even bemoedigend toegeknikt, respect voor dat soort ventjes. Kunnen een hoop van zijn leeftijdgenootjes een voorbeeld aan nemen.
  maandag 19 november 2012 @ 19:28:51 #114
55709 Stereotomy
pi_119397031
^O^

Elke keer naar de gym proberen beter te zijn dan de stats die je de vorige keer opgeschreven hebt. Als dat nog geen motivatie is, weet ik het ook niet meer.
  maandag 19 november 2012 @ 19:32:37 #115
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119397289
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
^O^

Elke keer naar de gym proberen beter te zijn dan de stats die je de vorige keer opgeschreven hebt. Als dat nog geen motivatie is, weet ik het ook niet meer.
Ga ik ook eens doen ja.
Boks van Bendoe _O_
pi_119397609
Abwheel kan ook met een barbell. 5kg schijven erop en dan ook gewoon rollen.

Deze is ook fijn, gewoon in de Smith doen:
pi_119398995
ik weet dat de clip slecht is ,maar die kont,joh, squatting rulezzzzzz

pi_119399353
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef THEFXR het volgende:

Al de derde keer in 1 week tijd dat hij voorbij komt.

Iemand trouwens wat tips voor een sportschool in Den Bosch? Ik ga verhuizen en dan moet je een nieuwe gym hebben. Hoorde goede verhalen over Olympia en Flash gym.
  maandag 19 november 2012 @ 20:11:32 #119
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119399748
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef Sapstengel het volgende:

[ afbeelding ]
Die is wel goed, kan je ook met de rug tegen een wandrek doen met benen gestrekt.
  maandag 19 november 2012 @ 20:13:24 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119399841
quote:
^O^

Dat wil je wel vaak, alleen moet je soms een stap terug om er een vooruit te kunnen.
pi_119401480
quote:
^O^

Potloodje achter de oor en gewichten op een blaadje. Doe al een paar weken niks anders. Zeker handig als je Reverse P doet oid. Heerlijk :)
pi_119401796
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:39 schreef Snakey het volgende:
_O_
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Potloodje achter de oor en gewichten op een blaadje. Doe al een paar weken niks anders. Zeker handig als je Reverse P doet oid. Heerlijk :)
Ik onthou ze altijd wel maar uittikken is wel tof inderdaad.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119403060
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef Sapstengel het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, die doe ik ook wel eens. Hoe heet die oefening eigenlijk? Bedankt voor je tip met de barbell, ga ik een keer proberen (als het rustig is dan, haha).

Maar die oefening deed ik wel eens, maar dan met gestrekte benen. Dat is dus niet de bedoeling?
  maandag 19 november 2012 @ 21:12:39 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119403180
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, die doe ik ook wel eens. Hoe heet die oefening eigenlijk? Bedankt voor je tip met de barbell, ga ik een keer proberen (als het rustig is dan, haha).

Maar die oefening deed ik wel eens, maar dan met gestrekte benen. Dat is dus niet de bedoeling?
Gestrekt pak je meer de onderste spieren. In feite doe je met je benen optrekken een crunch.
pi_119403935
If not now, then when.
pi_119404051
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Al de derde keer in 1 week tijd dat hij voorbij komt.

Iemand trouwens wat tips voor een sportschool in Den Bosch? Ik ga verhuizen en dan moet je een nieuwe gym hebben. Hoorde goede verhalen over Olympia en Flash gym.
Bij die twee moet je zeker gaan kijken. Olympia ken ik niet. Flash is redelijk hardcore. Het KT gedeelte stamt uit het Pumping Iron tijdperk en vloerbedekking als ondergrond is smerig IMHO. Wel veel apparatuur. Dumbbells gaan maar t/m 40kg. 1 squatrakje. Als je vaak gaat kun je ook TrainMore overwegen. Er zijn zeer veel sportscholen in Den Bosch, maar een echt goede zit er niet bij volgens mij.
  maandag 19 november 2012 @ 21:27:50 #128
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119404231
quote:
And now you can all get butthurt, but I do what the fuck I wanna do!

Zag het al, shitstorm in de comments :')
Boks van Bendoe _O_
pi_119404634
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hanging leg raise. Gestrekt kan idd ook zoals Snakey zegt, dat je lichaam een L-vorm heeft.
pi_119406937
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Bendoe het volgende:
Maandag rugdag crew in this bitch.

Ging heerlijk _O_
Of toch du vader?
pi_119407094
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef THEFXR het volgende:

Godverdomme, het fysiek van die meid. :9~:9~
Of toch du vader?
pi_119407110
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bij die twee moet je zeker gaan kijken. Olympia ken ik niet. Flash is redelijk hardcore. Het KT gedeelte stamt uit het Pumping Iron tijdperk en vloerbedekking als ondergrond is smerig IMHO. Wel veel apparatuur. Dumbbells gaan maar t/m 40kg. 1 squatrakje. Als je vaak gaat kun je ook TrainMore overwegen. Er zijn zeer veel sportscholen in Den Bosch, maar een echt goede zit er niet bij volgens mij.
oké thanks voor de info. TrainMore zit in het stadion volgens mij, en dat is voor mij een stuk verder dan bijvoorbeeld Olympia en Flash.
Laatstgenoemde is ook goed te doen qua prijs: 25 euro. Denk dat ik daar maar eens ga kijken.
  maandag 19 november 2012 @ 22:19:30 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119407600
Ik ben vandaag weer begonnen met een split. 4 dagen, maar 3 oefeningen, en dan elke dag cardio. Ik heb wat hardnekkig BF waar ik vanaf wil. :P
  maandag 19 november 2012 @ 22:28:04 #134
19297 stinkie
pi_119408083
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Ik ben vandaag weer begonnen met een split. 4 dagen, maar 3 oefeningen, en dan elke dag cardio. Ik heb wat hardnekkig BF waar ik vanaf wil. :P
ik ben juist gestopt met cardio om bf te verlagen. Raakte meer spiermassa kwijt dan vet. Nu weer kracht en afronden met 15 min fietsen. 1 keer in de week bodypump voor de conditie. En eiwitten :9
pi_119408525
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik ben juist gestopt met cardio om bf te verlagen. Raakte meer spiermassa kwijt dan vet. Nu weer kracht en afronden met 15 min fietsen. 1 keer in de week bodypump voor de conditie. En eiwitten :9
Dan at je gewoon te weinig. Als je die calorieën er weer aanvreet zul je heus niet sneller spier kwijt raken dan vet met cardio hoor.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 19 november 2012 @ 22:53:12 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119409475
Man heb t er eventjes bij laten zitten vorige week, foei!
Ik kan het nog steeds inhalen deze week, mits ik de dag van vandaag nogmaals even op zondag overdoe!
  maandag 19 november 2012 @ 23:13:30 #137
19297 stinkie
pi_119410573
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Kerol het volgende:

[..]

Dan at je gewoon te weinig. Als je die calorieën er weer aanvreet zul je heus niet sneller spier kwijt raken dan vet met cardio hoor.
ik eet nagenoeg hetzelfde en heb nu wel een lager BF.

Kan ook zijn dat mijn trainingen nu effectiever en beter zijn. Over 3 weken weer eens paar weekjes cardio. Eerst afmaken wat ik nu gepland heb.
  maandag 19 november 2012 @ 23:13:54 #138
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119410593
Cardio is echt veel beter te doen als je mooie vrouwen in je gym hebt rondlopen, daarom doe ik expres cardio op een andere locatie hoe triest dit ook mag klinken :P
pi_119410700
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cardio is echt veel beter te doen als je mooie vrouwen in je gym hebt rondlopen, daarom doe ik expres cardio op een andere locatie hoe triest dit ook mag klinken :P
Ja _O_ Lekker naast running bouncing boobies even fietsen toch :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 19 november 2012 @ 23:37:57 #140
55709 Stereotomy
pi_119411616
Voor degenen die de carb-insulin hypothese van Gary Taubes interessant vinden, hier een nieuw artikel van 1 pagina waarin hij uitlegt waarom je lichaam, op hetzelfde kcal niveau, anders met de energie omgaat als je glucose of fructose of... etc. eet.

http://garytaubes.com/201(...)n-the-calorie-issue/

slechts zijdelings relevant voor BB
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:06:00 #141
77130 star_gazer
pi_119412743
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef MrGuma het volgende:
Iemand hier ervaring met Reverse Pyramid?

Ben er laatst namelijk mee begonnen maar daar haalde ik bij het 3e setje BP een rep count van 9. Dit is net buiten de limiet dat ik wil (6-8). Maar bij de eerste set haalde ik net 6 reps. Omdat ik hier nog 2 reps bij wil krijgen voordat ik het gewicht verhoog, moet ik dan het gewicht van de derde (en tweede?) set iets verhogen?

Dus:
set 1: 67.5kg
set 2: 60kg
set 3: 55 maar nu 57,5kg omdat ik met 55 9 reps haalde?
*meldt.

Ik doe RP voor mijn compounds (squats, deadlift, bench, overhead press).

Ik zou in jouw geval dit doen:

Set 1: 67.5 x 6
Set 2: 60 x 7
Set 3: 55 x 8

Stop. Zodra dit lukt, probeer je de volgende keer 7 reps te halen op set 1 en ziet het er dus zo uit:

Set 1: 67.5 x 7
Set 2: 60 x 8
Set 3: 55 x 9

Pas als set 1 op 8 reps zit en set 3 op 10, voeg je gewicht toe en reset je de rep count naar 6,7,8. Zo heb ik het begrepen. Niet met gewichten gaan rommelen tot je de complete pyramide kunt afmaken :)
-
pi_119413589
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind Cardio echt kut. Mijn inspiratie op dat gebied is Mountain Man:

"No cardio. Ever."
pi_119413678
Wat is het voordeel van die reverse pyramid? Beginnen met zware reps omdat je er dan nog kracht voor hebt?
  FOK!fotograaf dinsdag 20 november 2012 @ 00:49:26 #144
159915 -Menn0-
MNO
pi_119413891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat is het voordeel van die reverse pyramid? Beginnen met zware reps omdat je er dan nog kracht voor hebt?
Jep. Als je 4e set op je zwaarste gewicht pakt, heeft je lichaam al 3 sets te verwerken gekregen.

Vandaag ook voor het eerst gedaan met borst. Beviel me eigenlijk wel goed, wel eerst goed warm zijn (maar dat spreekt voor zich lijkt mij ;) )
,,/
  dinsdag 20 november 2012 @ 01:01:00 #145
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119414081
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"No cardio. Ever."
Met cardio ga je echt snel vooruit en dat merk je ook in het dagelijks leven het voelt echt alsof ik meer lucht krijg en een betere adamhaling krijg.

Omdat ik Astma heb is cardio echt een must en door die bovenarmblessure van mij kan ik helemaal niet liften, geen squat,geen DL,Geen bench,Geen rows helemaal niks ;(
pi_119414130
Ja snap ik. Ik denk dat ik in het voorjaar ook gewoon ga hardlopen om die reden, mijn conditie is echt bescheten en het zou best in m'n voordeel zijn als die wat beter is. Alleen in de gym is cardio gewoon bagger saai.

Die uitspraak van Mountain Man spreekt mij wel aan omdat hij zo ripped is geworden alleen door een goed dieet, cardio is dus in principe overbodig. Maarja, een betere conditie mag ook wel.
  dinsdag 20 november 2012 @ 01:48:09 #147
77130 star_gazer
pi_119414791
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:49 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Jep. Als je 4e set op je zwaarste gewicht pakt, heeft je lichaam al 3 sets te verwerken gekregen.

Vandaag ook voor het eerst gedaan met borst. Beviel me eigenlijk wel goed, wel eerst goed warm zijn (maar dat spreekt voor zich lijkt mij ;) )

Ik pak altijd 1 warmup setje @ 50% voor ik de werkset doe. Strict genomen niet de bedoeling, maar ik wil zeker zijn dat ik warm ben en de beweging weer een beetje in me heb voor ik voluit ga.

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 20-11-2012 03:15:41 ]
-
pi_119415129
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ja snap ik. Ik denk dat ik in het voorjaar ook gewoon ga hardlopen om die reden, mijn conditie is echt bescheten en het zou best in m'n voordeel zijn als die wat beter is. Alleen in de gym is cardio gewoon bagger saai.

Die uitspraak van Mountain Man spreekt mij wel aan omdat hij zo ripped is geworden alleen door een goed dieet, cardio is dus in principe overbodig. Maarja, een betere conditie mag ook wel.
geloof toch niet in sprookjes,man, mountain man zijn juicer heeft overuren gedraaid ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 03:20:32 #149
77130 star_gazer
pi_119415200
quote:

[..]

[ afbeelding ]

"No cardio. Ever."
Vraag me af of hij dat ook zegt over Clenbuterol.

Cardio hoort er gewoon bij. Je hart is een spier en die moet je trainen, geen gezeik.
-
pi_119415252
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 november 2012 03:20 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Vraag me af of hij dat ook zegt over Clenbuterol.

Cardio hoort er gewoon bij. Je hart is een spier en die moet je trainen, geen gezeik.
Cardio hoort er bij. Afhankelijk van je lichaams- type kan je bepalen hoeveel je minimaal of maximaal moet doen.

We weten allemaal hoe Zyzz geëindigd is.
pi_119415253
quote:

[..]

[ afbeelding ]

"No cardio. Ever."
Goed fysiek, train je al lang?
  dinsdag 20 november 2012 @ 03:56:35 #152
77130 star_gazer
pi_119415260
Dat je een harde lul krijgt van Yohimbine is trouwens ook geen onzin. Potverdomme, ik lijk wel een puber met mijn willekeurige erecties. Wat een spul :')
-
pi_119416709
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 03:56 schreef star_gazer het volgende:
Dat je een harde lul krijgt van Yohimbine is trouwens ook geen onzin. Potverdomme, ik lijk wel een puber met mijn willekeurige erecties. Wat een spul :')
Strong post content to sig correlation

SPOILER
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_119417577

lol :) howto fuck up your back in 10 seconds
pi_119417633
quote:
Steroid free.. no supplements..
no shit
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:48:51 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119418487
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:04 schreef Mithras82 het volgende:

Fucking hell. Als ik dat een 16 jarige in de gym zie doen krijgtie een draai om zijn oren waarvan zijn oor een week gaat suizen. Zo verziek je jezelf voor de rest van je leven.
pi_119420416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:04 schreef Mithras82 het volgende:

Wat een sukkel. Titel had beter kunnen zijn: 16 yo sets record in worst form dl.
pi_119420767
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:06 schreef star_gazer het volgende:

[..]

*meldt.

Ik doe RP voor mijn compounds (squats, deadlift, bench, overhead press).

Ik zou in jouw geval dit doen:

Set 1: 67.5 x 6
Set 2: 60 x 7
Set 3: 55 x 8

Stop. Zodra dit lukt, probeer je de volgende keer 7 reps te halen op set 1 en ziet het er dus zo uit:

Set 1: 67.5 x 7
Set 2: 60 x 8
Set 3: 55 x 9

Pas als set 1 op 8 reps zit en set 3 op 10, voeg je gewicht toe en reset je de rep count naar 6,7,8. Zo heb ik het begrepen. Niet met gewichten gaan rommelen tot je de complete pyramide kunt afmaken :)
Hmm oke, duidelijk. Heb gister de 8x gehaald op Bench Press. (verdraaid blij, leek nooit vooruit te komen op BP maar m'n vorm was dus niet goed.
Volgende week dan eindelijk naar de 70kg.

dinsdag 20 november 2012 @ 12:07:37 #159
77130 star_gazer
pi_119420805
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Strong post content to sig correlation

SPOILER
_O-
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:11:36 #160
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119420957
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Voor degenen die de carb-insulin hypothese van Gary Taubes interessant vinden, hier een nieuw artikel van 1 pagina waarin hij uitlegt waarom je lichaam, op hetzelfde kcal niveau, anders met de energie omgaat als je glucose of fructose of... etc. eet.

http://garytaubes.com/201(...)n-the-calorie-issue/

slechts zijdelings relevant voor BB
Pagina is weg? }:|
Het leek me een zeer interessant stuk.
BEASTMODE
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:21:17 #161
55709 Stereotomy
pi_119421282
wtf, hele site is down :?

Hm.
pi_119421300
SPOILER
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:23:27 #163
55709 Stereotomy
pi_119421340
Thank god for google cache ;)
pi_119422090
Felix ontvangen, thanks Snakes :D
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:03:40 #165
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:04:01 #166
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119422495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:50 schreef Shefkee het volgende:
Felix ontvangen, thanks Snakes :D
Eet smakelijk. :P

Ik kon geen ander doosje meer vinden en het paste precies. :')
pi_119423393
Weten jullie hoe ik dit groter kan maken?

Bij mijn biceps en triceps zit wel een spierbundel, alleen is ie alleen dik op de blekken waar echt die spiergroepen zitten. Al kijk ik bij andere mensen is die hele arm rond. Komt dit in de loop van tijd of moet ik gewoon harder trainen :D?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_119423510
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef spierbal het volgende:
Weten jullie hoe ik dit groter kan maken?

Bij mijn biceps en triceps zit wel een spierbundel, alleen is ie alleen dik op de blekken waar echt die spiergroepen zitten. Al kijk ik bij andere mensen is die hele arm rond. Komt dit in de loop van tijd of moet ik gewoon harder trainen :D?
Heel veel eten en hardtrainen en veel slapen :)
pi_119424333
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:30 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Heel veel eten en hardtrainen en veel slapen :)
Doe ik al 2 jaar ;(

Gewoon lekker doorgaan dus ^O^
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_119426835
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef spierbal het volgende:

[..]

Doe ik al 2 jaar ;(

Gewoon lekker doorgaan dus ^O^
post je Trainschema en voedingsschema dan pas kunnen ze je helpen
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:01:55 #171
77130 star_gazer
pi_119427217
Zit in de cut aan de creatine (net klaar met loaden) en merk wel dat ik een beetje heb ingeleverd aan definitie. Maargoed, dat was te verwachten. De workouts gaan wel merkbaar beter dus vind het het wel waard voor om in ieder geval tot aan de kerst zoveel mogelijk kracht te behouden :) Ik hoor vaak dat de vochtretentie van creatine geen subcutaan vocht is, maar dat geloof ik toch niet helemaal. Ben ik de enige die merkt dat hij toch wat droogheid moet inleveren?
-
pi_119427298
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef star_gazer het volgende:
Zit in de cut aan de creatine (net klaar met loaden) en merk wel dat ik een beetje heb ingeleverd aan definitie. Maargoed, dat was te verwachten. De workouts gaan wel merkbaar beter dus vind het het wel waard voor om in ieder geval tot aan de kerst zoveel mogelijk kracht te behouden :) Meer mensen die merken dat ze toch een beetje vocht vasthouden van de crea?
Diabox heeft toch uitgelegd dat crea in de cut onverstandig is.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:07:06 #173
77130 star_gazer
pi_119427393
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kun je mij die post laten zien? Ik mis af en toe een hele batterij posts omdat ik 10 tijdzones verderop zit en dit topic vrij hard gaat ;) Ik probeer altijd 's ochtends bij te lezen, maar dit gaat niet altijd ivm werk en is met name lastig als er intussen een nieuw deel is geopend.

Ik ben nog niet helemaal klaar met cutten en tot die tijd wil ik het liefst zoveel mogelijk mijn kracht vasthouden. Is dit een verkeerde redenering?
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:11:35 #174
55709 Stereotomy
pi_119427553
quote:

[..]

Dat haalde ik er niet uit. Er waren voor en nadelen op te noemen en zover ik kon zien wogen de praktische voordelen duidelijk op tegen de theoretische nadelen.
pi_119427591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat haalde ik er niet uit. Er waren voor en nadelen op te noemen en zover ik kon zien wogen de voordelen duidelijk op tegen de nadelen.
Dus is het onverstandig om crea te nemen. 8)7 Wellicht interpreteer jij 'onverstandig' anders.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:13:13 #176
55709 Stereotomy
pi_119427602
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus is het onverstandig om crea te nemen. 8)7 Wellicht interpreteer jij 'onverstandig' anders.
Nee, ik zou mensen aanraden creatine ook in de cut te blijven nemen.
pi_119427606
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, ik zou mensen aanraden creatine ook in de cut te blijven nemen.
Want?
If not now, then when.
pi_119427640
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Kun je mij die post laten zien? Ik mis af en toe een hele batterij posts omdat ik 10 tijdzones verderop zit en dit topic vrij hard gaat ;) Ik probeer altijd 's ochtends bij te lezen, maar dit gaat niet altijd ivm werk en is met name lastig als er intussen een nieuw deel is geopend.

Ik ben nog niet helemaal klaar met cutten en tot die tijd wil ik het liefst zoveel mogelijk mijn kracht vasthouden. Is dit een verkeerde redenering?
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Diabox het volgende:

[..]

Door creatine supplementatie wordt de ATP:ADP ratio hoger t.o.v. geen supplementatie, zo blijft AMPK uitgeschakeld. AMPK is een antagonist van mTOR, dus zodoende blijft mTOR geactiveerd. Heel leuk voor spierhypertrofie, maar iets minder voor vetverlies (NB. is dit ook een van de belangrijke wegen waarvia creatine anabool werkt). mTOR stimuleert adipogenese terwijl AMPK mitochondriale biogenese en energie loskoppeling veroorzaakt.
Dit moet je natuurlijk wel een beetje in perspectief plaatsen. In vetweefsel is dit sowieso wat minder aan de orde dan in spierweefsel. Je zal waarschijnlijk significant gezien hoogstens een weekje verliezen over een gehele cut van circa 10-12 weken.
Ook is dit gelijk de enige reden om creatine af te raden gedurende een periode van wedstrijdvoorbereiding (en dus niet i.v.m. subcutaan vocht vasthouden). Wat je dan kunt doen om toch nog te profiteren van het vocht in de spier met supplementatie van creatine is enkele dagen voor je wedstrijd te gaan laden.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:14:51 #179
55709 Stereotomy
pi_119427659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Want?
Dubieuze negatieve invloed op vetverlies, bewezen positieve invloed op kracht.

Ik heb het idee dat je soms 'adviezen' heel erg zwart/wit neemt. Was het autobandje niet die tegen je zei dat cardio en IF voor sommige markers dezelfde verbeteringen gaf, en dat jij daaruit haalde: ' Ik doe geen cardio meer, want ik IF' ?
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:15:52 #180
55709 Stereotomy
pi_119427692
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit moet je natuurlijk wel een beetje in perspectief plaatsen. In vetweefsel is dit sowieso wat minder aan de orde dan in spierweefsel. Je zal waarschijnlijk significant gezien hoogstens een weekje verliezen over een gehele cut van circa 10-12 weken.

Precies, waar lees jij hierin dat Star_Gazer geen creatine moet gebruiken in zijn cut?
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:17:04 #181
77130 star_gazer
pi_119427734
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Point taken, maar ik denk dat ik vanwege mijn combinatie van IF, yohimbine en DMAA mijn vetverlies voldoende stimuleer om dit blijkbaar geringe nadeel in ieder geval deels te compenseren ;)

Ik begrijp dat hele mTOR verhaal nauwelijks overigens. Kan iemand mij in een paar leekvriendelijke zinnen uitleggen wat het is?
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:18:13 #182
55709 Stereotomy
pi_119427769
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:17 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Point taken, maar ik denk dat ik vanwege IF, yohimbine en DMAA mijn vetverlies voldoende stimuleer om dit blijkbaar geringe nadeel in ieder geval deels te compenseren ;)

Ik begrijp dat hele mTOR verhaal nauwelijks overigens. Kan iemand mij in een paar leekvriendelijke zinnen uitleggen wat het is?
Het is een belangrijk eiwit, langs deze weg wordt spiergroei gestimuleerd.
pi_119427771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Precies, waar lees jij hierin dat Star_Gazer geen creatine moet gebruiken in zijn cut?
Hij wilt toch shredden? Er staat dat creatine leuk is voor hypertrofie, wat anders dan puur kracht. Maar je hebt gelijk, ik zie het te zwart/wit.
If not now, then when.
pi_119427811
quote:

[..]

Point taken, maar ik denk dat ik vanwege mijn combinatie van IF, yohimbine en DMAA mijn vetverlies voldoende stimuleer om dit blijkbaar geringe nadeel in ieder geval deels te compenseren ;)

Maar jij wilt toch nog lager gaan en hoe lager hoe moeilijker, toch? Is het dan niet verstandiger om creatine te laten staan totdat je bent waar je wilt zijn? Tenminste, zo denk ik dan.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:21:26 #185
55709 Stereotomy
pi_119427855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er staat dat creatine leuk is voor hypertrofie, wat anders dan puur kracht.
Yuri.

Heeft creatine direct anabole werking op spierhypertrofie

of

Wordt de ATP:ADP ratio hoger, waardoor je harder kunt trainen/meer kracht hebt, waardoor je meer spierhypertrofie zou krijgen?
pi_119427874
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yuri.

Heeft creatine direct anabole werking op spierhypertrofie

of

Wordt de ATP:ADP ratio hoger, waardoor je harder kunt trainen/meer kracht hebt, waardoor je meer spierhypertrofie zou krijgen?
Hij zegt toch dat hij zijn kracht wilt behouden, dus niet per se verhogen.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:22:59 #187
55709 Stereotomy
pi_119427897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat hij zijn kracht wilt behouden, dus niet per se verhogen?
Beantwoord de vraag eens? Geef ik zo antwoord op dit.
pi_119428015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag eens? Geef ik zo antwoord op dit.
Het tweede, maar dan nog is het niet relevant met wat hij wilt, vind ik.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:33:14 #189
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_119428163
Aaah winter.. De ultieme tijd om massa op te doen!
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:33:28 #190
55709 Stereotomy
pi_119428170
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het tweede,
Jep.

quote:
maar dan nog is het niet relevant met wat hij wilt, vind ik.
Wat s_g wil, wordt in theorie pas relevant als hij mid-single digit bereikt of ooit een contest prep wil doen op dat niveau en alles op alles wil zetten op vetverlies.

maar volgens mij zegt diabox dat ook.

Maargoed, dit is van het soort discussie wel of niet vasten de ochtend na het trainen.

Overigens wordt het nut van IF wel steeds groter naarmate je lager in je bf% gaat zitten om je leptineniveaus te reguleren.
pi_119428292
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jep.

[..]

Wat s_g wil, wordt in theorie pas relevant als hij mid-single digit bereikt of ooit een contest prep wil doen op dat niveau en alles op alles wil zetten op vetverlies.

maar volgens mij zegt diabox dat ook.

Maargoed, dit is van het soort discussie wel of niet vasten de ochtend na het trainen.

Overigens wordt het nut van IF wel steeds groter naarmate je lager in je bf% gaat zitten om je leptineniveaus te reguleren.
Mja, ik zet ook alles op alles om vet te verliezen. Het is net wat je wilt denk ik.

Eens.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:43:47 #192
77130 star_gazer
pi_119428433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is toch waar je refeeds voor zijn? Ik dacht dat IF vooral te maken had met het laag houden van je insuline en hoog houden van je glucagon / HGH (volgens Brad Pilon van eat stop eat is de vast HGH-dominant) teneinde vetverbranding mogelijk te maken?
-
pi_119428612
quote:
Echt, lol
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:56:57 #194
55709 Stereotomy
pi_119428825
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat is toch waar je refeeds voor zijn? Ik dacht dat IF vooral te maken had met het laag houden van je insuline en hoog houden van je glucagon / HGH (volgens Brad Pilon van eat stop eat is de vast HGH-dominant) teneinde vetverbranding mogelijk te maken?
Klopt allebei, maar er zijn aanwijzingen dat je leptine beter gereguleerd wordt door bv. 2 megamaaltijden in vergelijking met 6 mini-maaltijden, ook al zijn ze beide gelijk in energie onder onderhoud en/of macro's. Dit staat los van laag insuline/hoog HGH, wat ook gebeurt.

Komt wel vaker voor bij lichaamsprocessen. De anabole werking van whey kickt bv. pas in bij > 3 gram Leucine (ongeveer 25-30 gram whey) per inname. Je kunt kleinere porties van bv. 5 gram whey nemen wat je wil, maar daar komt geen extra spiersynthese van.
pi_119428898
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef star_gazer het volgende:
Zit in de cut aan de creatine (net klaar met loaden) en merk wel dat ik een beetje heb ingeleverd aan definitie. Maargoed, dat was te verwachten. De workouts gaan wel merkbaar beter dus vind het het wel waard voor om in ieder geval tot aan de kerst zoveel mogelijk kracht te behouden :) Ik hoor vaak dat de vochtretentie van creatine geen subcutaan vocht is, maar dat geloof ik toch niet helemaal. Ben ik de enige die merkt dat hij toch wat droogheid moet inleveren?
Water vasthouden komt door goedkopere creatine met veel natrium er in.
pi_119429276
quote:

[..]

Jij gegruikte toch ook een product wat Ephedrine en DMAA bevatten?
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:45:52 #197
77130 star_gazer
pi_119430793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Jij gegruikte toch ook een product wat Ephedrine en DMAA bevatten?
de ephedrine kon ik helaas niet aan komen, dus een DMAA gebaseerd product gekocht. Minder geschikt voor vetverbranding (daar is Yohimbine voor), maar wel nuttig om mijn honger tijdens de vastperiode een beetje te onderdrukken. Overigens kun je bij smartpowders.com pure DMAA tabletten kopen, maar ik heb geen idee wat een goed doseringsprotocol is buiten 'eigenlijk zo min mogelijk'.

[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 20-11-2012 16:51:52 ]
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:50:02 #198
77130 star_gazer
pi_119430959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:50 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Echt, lol
ja. Yohimbine is een alfa-2 antagonist en bevordert de doorbloeding van de periferie van je lichaam, waaronder dus den schwanz. Het is een FDA-goedgekeurd middel om erectieproblemen te behandelen, maar is vanwege sterkere middelen als Viagra in de vergetelheid geraakt.

Nadeel is dat het lipolyse-effect van Yohimbine wel wordt onderdrukt door insuline. Je moet dus oppassen met de timing van je pre-workout voer en eventuele BCAAs.

Zat pas op m'n werk 's ochtends in mijn vastperiode met een harde sjaak aan een spreadsheet te werken :') toch niet helemaal normaal als je bijna 30 bent :')

Yohimbine gaat me waarschijnlijk wel wat plezier opleveren bij het uitgaan :P

[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 20-11-2012 17:01:34 ]
-
pi_119433296
Snakes, pakje is binnen! M'n ma kwam net thuis en ze zegt "ik heb een pakje", ik zei dat die van mij was en toen zei ze "Heh, maar jij bent toch geen Yuri?". :D _O- Heb je Yuri op het pakje gezet. :D

Spul stinkt trouwens, ook nog helemaal vol. :o

Nogmaals bedankt! ^O^
If not now, then when.
pi_119434819
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ja. Yohimbine is een alfa-2 antagonist en bevordert de doorbloeding van de periferie van je lichaam, waaronder dus den schwanz. Het is een FDA-goedgekeurd middel om erectieproblemen te behandelen, maar is vanwege sterkere middelen als Viagra in de vergetelheid geraakt.

Nadeel is dat het lipolyse-effect van Yohimbine wel wordt onderdrukt door insuline. Je moet dus oppassen met de timing van je pre-workout voer en eventuele BCAAs.

Zat pas op m'n werk 's ochtends in mijn vastperiode met een harde sjaak aan een spreadsheet te werken :') toch niet helemaal normaal als je bijna 30 bent :')

Yohimbine gaat me waarschijnlijk wel wat plezier opleveren bij het uitgaan :P
Ik loop soms hele dagen met een harde, vooral na zwaar rug of benen dag, kan best hinderlijk zijn.
In de nacht kan ik dan niet slapen door de Groeihormoon rush, of wat het dan ook is.
Nu ik in de lichte bulk ben, voel ik mijn lichaam bijna groeien, 35 perfect uitgevoerde dips was geen probleem, dat is zelfs voor de Bartenders een respectabel aantal.
Lunges kan ik ook steeds zwaarder en langer, zieltjes op de sportschoon geven dan goedkeurende knikjes en sommige proberen het niet te zien.
Nu nog de Muscle up, helaas nog fail.

Gisteren kwam er een Pool vragen naar mijn Borst Triceps Routine, om de biceps Curls Pool te verwarren heb ik hem tien minuten lang mijn benen routine uitgelegd, dat zal hem leren.

De dag daarvoor een fitness ventje met wat vragen over pullups en trainen van rug in het algemeen.
Heb de man laten mee trainen, de dag daarop begreep ik van zijn vrienden dat ie ziek thuis was gebleven omdat hij de spierpijn niet trok. In de tussentijd stond ik verbaast te kijken naar een man die neukende bewegingen met zo`n halve skippybal maakte. (iedereen weet toch dat die dingen zijn om uit te rusten tussen de squat stes)
Geen idee wat hij trainde maar Yohimbine kon ie wel gebruiken.

dinsdag 20 november 2012 @ 18:33:09 #201
253447 Ethanolic
pi_119435105
quote:

[..]

[ afbeelding ]

"No cardio. Ever."
:r gadverdamme man.
Deathlift or Die.
pi_119437193
quote:
je gsm zal wel overuren draaien met al die bootycalls :P
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:23:50 #203
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119437429
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snakes, pakje is binnen! M'n ma kwam net thuis en ze zegt "ik heb een pakje", ik zei dat die van mij was en toen zei ze "Heh, maar jij bent toch geen Yuri?". :D _O- Heb je Yuri op het pakje gezet. :D

Spul stinkt trouwens, ook nog helemaal vol. :o

Nogmaals bedankt! ^O^
Was het een doosje Felix? :P

En ja, het stinkt. :')
pi_119438434
quote:
Nee hoor, heeft 'ie niet. Sterker nog, ik weet toevallig dat Diabox een voorstander is van creatine, ongeacht bulk of cut. Dat je dan niet meer natty bent, sja, eigen keuze. Je speelt met je eigen leven.
Of toch du vader?
pi_119439123
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:43 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Nee hoor, heeft 'ie niet. Sterker nog, ik weet toevallig dat Diabox een voorstander is van creatine, ongeacht bulk of cut. Dat je dan niet meer natty bent, sja, eigen keuze. Je speelt met je eigen leven.
Crea en met je leven spelen...?

Moet je eens in de wielerwereld roepen..
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119439342
Cell-Tech
MuscleTech

Kenmerken Cell-Tech:
-3.4 pond spieren in 7 dagen!
SPOILER
Link: http://www.bodyenfitshop.(...)uscletech/cell-tech/

Daar kan die kwakzalver van een Milo nog wat van leren!
pi_119439774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef ZetaOS het volgende:
Cell-Tech
MuscleTech

Kenmerken Cell-Tech:
-3.4 pond spieren in 7 dagen!
SPOILER
Link: http://www.bodyenfitshop.(...)uscletech/cell-tech/

Daar kan die kwakzalver van een Milo nog wat van leren!
100% marketing, you know :')
pi_119439816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Crea en met je leven spelen...?

Moet je eens in de wielerwereld roepen..
Ik hield zoveel vocht vast door de creatine dat de dokter me leeg liet lopen.
pi_119439928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik hield zoveel vocht vast door de creatine dat de dokter me leeg liet lopen.
Dat liet armstrong ook altijd doen, anders kwam hij die bergen niet over.
..
..
pi_119440498
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

100% marketing, you know :')
Dit zou gewoon verboden moeten worden.
Weet nog goed dat de eerste PDA geen 16000 kleuren had maar 15.990 nog wat.
Moesten miljoenen boete betalen.

En dit kan straffeloos.
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:22:30 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119440509
1.5 kilo spier? Daar hoef ik alleen maar een stijve voor te krijgen....
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:56:28 #212
19297 stinkie
pi_119442192
Net even stuk gegaan met bodypump klasje :')

Eindelijk het gewicht gevonden waarmee ik het net wel net niet volhoud.
Zaterdag weer gewoon mannentraining :@
pi_119442288
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef Snakey het volgende:
1.5 kilo spier? Daar hoef ik alleen maar een stijve voor te krijgen....
Is alleen maar bloed, man. Dat is gewoon valsspelen.
Of toch du vader?
pi_119442629
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dit zou gewoon verboden moeten worden.
Weet nog goed dat de eerste PDA geen 16000 kleuren had maar 15.990 nog wat.
Moesten miljoenen boete betalen.

En dit kan straffeloos.
welkom in de wereld van de voedingssups :Y
pi_119443144
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Was het een doosje Felix? :P

En ja, het stinkt. :')
Nee, er staat niks op het doosje. :P ;(

Waarom hoefde jij het ook alweer niet? Ding is zowat nokkie vol.
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:19:42 #216
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119443500
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:56 schreef stinkie het volgende:

Ik hou het wel bij de crosstrainert om m'n conditie op peil te houden. :P

Hoewel er soms 's morgens bij de bodypump wel een aantal dames zijn waar ik ook wel wat mee zou willen bodypumpen. :@
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:21:33 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119443585
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, er staat niks op het doosje. :P ;(

Waarom hoefde jij het ook alweer niet? Ding is zowat nokkie vol.
Ik vind het troep. Ik zit niet te wachten op dat soort tintels in mijn lijf. Doet me denken aan een vlooienaanval. :')
pi_119444278
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik vind het troep. Ik zit niet te wachten op dat soort tintels in mijn lijf. Doet me denken aan een vlooienaanval. :')
Oh lol, ik wist niet dat je van leucine tintels krijgt. :P
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:35:30 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119444428
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oh lol, ik wist niet dat je van leucine tintels krijgt. :P
Ow sorry, ik dacht dat het over beta alanine ging. :D

Leucine zit ook een verdacht geurtje aan. Dat je denkt, waar heeft de kat nou weer gepist? :')
pi_119444845
Jaja nu Whey ook in pil vorm.
http://www.vitamarket.net(...)0-tabletten-688.html
Lekker goedkoop een potje per dag. (verdenk dat de site van Jesse is)

Nog een raar product:
Germanium Organic 150 mg (iets met aids en kanker dat je er van krijgt, echt)
http://www.vitamarket.net(...)-mg-50-caps-652.html
SPOILER

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 21:49:37 ]
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:45:22 #221
253447 Ethanolic
pi_119444961
quote:
_O- Weet Jesse dit al?
Deathlift or Die.
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:51:41 #222
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119445288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef ZetaOS het volgende:

Dit is best een rare zin.

quote:
Whey Protein Concentrate is een vegetarische formule die door laboratoriumonderzoek is geproefd.
Ze hebben het geproeft in het lab ofzo? :')
pi_119445383
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Man o man, die site staat vol met vage producten.
pi_119445452
Heh; iemand hier die vitamine d slikt? Die pilletjes van het kruidvat kosten 11 euro per potje.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:12:41 #225
19297 stinkie
pi_119446575
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

google translate. Gotta love it ;(
pi_119446725
Ik heb nu al een week last van mijn linker heup bij de squat beweging. Ik heb het idee dat het het gewricht is, nu geen pijn meer maar gewoon gevoelig, wil morgen gaan squatten. Heb er helemaal geen last van tenzij ik een squat beweging maak.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:16:38 #227
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119446748
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
Heh; iemand hier die vitamine d slikt? Die pilletjes van het kruidvat kosten 11 euro per potje.
Dat is vaak helemaal niet nodig. Als je Vit D levels normaal zijn heeft het weinig zin bij te gaan slikken.
pi_119446781
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:56 schreef stinkie het volgende:

En je Bodypump stats zijn...?
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:19:04 #229
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119446871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:16 schreef esv7 het volgende:
Ik heb nu al een week last van mijn linker heup bij de squat beweging. Ik heb het idee dat het het gewricht is, nu geen pijn meer maar gewoon gevoelig, wil morgen gaan squatten. Heb er helemaal geen last van tenzij ik een squat beweging maak.
zolang je nog kan naaien is het nog goed!
pi_119446938
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is vaak helemaal niet nodig. Als je Vit D levels normaal zijn heeft het weinig zin bij te gaan slikken.
true maar wel handig als je levels niet zo hoog zijn. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119446983
Over vitamine D is hier recent meedere malen geschreven. Ik betaal ca. 10 euro voor 100 pilletjes van 1000 IE. Dat is dus genoeg voor ruim 3 maanden.

En B&F shop ia gewoon ruk; dat hebben we hier al 1000x vastgesteld. Gewoon boycotten die zooi.
pi_119447169
quote:

[..]

Vooe jou misschien niet in de Spaanse zon, maar voor de gemiddelde kantoorpik hier is het echt wel zinvol, zeker in de winter.
pi_119447181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef CarbonC het volgende:
Over vitamine D is hier recent meedere malen geschreven. Ik betaal ca. 10 euro voor 100 pilletjes van 1000 IE. Dat is dus genoeg voor ruim 3 maanden.

En B&F shop is gewoon ruk; dat hebben we hier al 1000x vastgesteld. Gewoon boycotten die zooi.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:28:22 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119447276
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

true maar wel handig als je levels niet zo hoog zijn. :P
Uiteraard. Lage levels heeft heel vervelende gevolgen. Tot dementie op oudere leeftijd toe.
pi_119447322
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ow sorry, ik dacht dat het over beta alanine ging. :D

Leucine zit ook een verdacht geurtje aan. Dat je denkt, waar heeft de kat nou weer gepist? :')
:D

Ik dacht eerst dat je er stiekem snuif in had gestopt. :@ :')
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:30:06 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119447348
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:D

Ik dacht eerst dat je er stiekem snuif in had gestopt. :@ :')
Dan was dat potje niet gratis geweest. :')
pi_119447398
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan was dat potje niet gratis geweest. :')
Hehehe. :P
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:31:59 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119447479
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Vooe jou misschien niet in de Spaanse zon, maar voor de gemiddelde kantoorpik hier is het echt wel zinvol, zeker in de winter.
Dat klopt. Ik heb onlangs oa mijn D level laten checken, die zit boven gemiddelt. Ik verlies dan ook bijna mijn kleurtje niet meer, ook niet als ik (even) in nederland ben.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:40:02 #240
19297 stinkie
pi_119447936
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef CarbonC het volgende:

[..]

En je Bodypump stats zijn...?
squat en rug 20kg, rest 15. Voor schouders en biceps en die 15 wel de grens, rest kan denk in iets bij.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:56:51 #241
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_119448860
Een half uur voor het pompen mijn laatste hap avondeten naar binnen gewerkt, 2 uur later thuis. No need om nu al te gaan post workout eten toch?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_119449249
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef VASND het volgende:
Een half uur voor het pompen mijn laatste hap avondeten naar binnen gewerkt, 2 uur later thuis. No need om nu al te gaan post workout eten toch?
Waarom zou je niet even wat eten dan?
pi_119449353
Jawel man, juist snel eten. Straks is je protein window dicht en was de hele workout voor niks.
pi_119449528
If not now, then when.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:08:43 #245
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_119449539
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Waarom zou je niet even wat eten dan?
Omdat ik nog all kinds of carbs/proteinz/vet rond heb zwemmen in mijn buikje en bloed? Ookal is het miss uit langzame carbs enzo?
Just askin'
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:46:33 #246
77130 star_gazer
pi_119451111
quote:

[..]

NSIS
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:49:41 #247
77130 star_gazer
pi_119451200
quote:

[..]

Enige 'catch' is dat vitamine D levels bij heel veel mensen vanwege een kantoorbaan te laag zijn. Zelfs in het zonnige Australië waar ik me bevind, is een vitamine-D tekort bijna een epidemie. Gewoon supplementeren dus. 2000 (zomer) - 5000 (winter) units per dag.
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:50:09 #248
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_119451216
quote:

[..]

Crea is doping?!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:51:04 #249
77130 star_gazer
pi_119451246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef ZetaOS het volgende:
Flikker op _O- :D :') _!
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:54:35 #250
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119451378
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Enige 'catch' is dat vitamine D levels bij heel veel mensen vanwege een kantoorbaan te laag zijn. Zelfs in het zonnige Australië waar ik me bevind, is een vitamine-D tekort bijna een epidemie. Gewoon supplementeren dus. 2000 (zomer) - 5000 (winter) units per dag.
Dat kan ik me voorstellen. Heel de dag binnen en de zon is niet heel lang op daarna.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:55:04 #251
77130 star_gazer
pi_119451402
Tipje voor de cutters / IF'ers onders ons: Shirataki noodles. Volledig van vezels gemaakt en dus 0,0 calorieën. Vraag me af of dit spul te pruimen is... Ik zal het bnnenkort eens opzoeken in de lokale toko en mijn ervaringen delen.
-
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:55:49 #252
77130 star_gazer
pi_119451437
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Heel de dag binnen en de zon is niet heel lang op daarna.

Nee, maar ik heb begrepen dat het heel moeilijk is om vitamine D te overdoseren.

Ninja edit
-
pi_119451788
If not now, then when.
  woensdag 21 november 2012 @ 00:07:53 #254
55709 Stereotomy
pi_119451807
Lijkt me verstandige doseringen, gekoppeld aan om de zoveel tijd meten natuurlijk.

En die noodles zijn geweldig, die heb ik ook een keer gehad. Ben benieuwd wat ze voor je darmflora doen. :D
pi_119452229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Crea is doping?!
Reken er maar op.
Of toch du vader?
pi_119452414
Creatine is toch niet verboden bij de dopingautoriteit? Er was sprake van dat het op de lijst zou komen, maar volgens mij staat het er nog steeds niet op.
  woensdag 21 november 2012 @ 00:33:01 #257
77130 star_gazer
pi_119452472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me verstandige doseringen, gekoppeld aan om de zoveel tijd meten natuurlijk.

En die noodles zijn geweldig, die heb ik ook een keer gehad. Ben benieuwd wat ze voor je darmflora doen. :D
Je zal er waarschijnlijk prachtig van gaan schijten :')
-
  woensdag 21 november 2012 @ 00:38:05 #258
55709 Stereotomy
pi_119452593
pi_119452670
quote:
Zeker nice! Ga je het maken?
If not now, then when.
  woensdag 21 november 2012 @ 00:43:58 #260
55709 Stereotomy
pi_119452698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zeker nice! Ga je het maken?
Hm, was het niet van plan, maar net vandaag een nieuwe oven gekocht, dus op zich kan het wel....
pi_119452766
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hm, was het niet van plan, maar net vandaag een nieuwe oven gekocht, dus op zich kan het wel.... [ afbeelding ]
Haha cool. Hou ons op de hoogte!
If not now, then when.
  woensdag 21 november 2012 @ 00:50:31 #262
77130 star_gazer
pi_119452833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hm, was het niet van plan, maar net vandaag een nieuwe oven gekocht, dus op zich kan het wel.... [ afbeelding ]
pics van het resultaat please :7
-
pi_119453143
Boyz, hoe trainen jullie achterkant schouders?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_119453187
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:11 schreef DeLoet het volgende:
Face pulls (doe zelf 5 sets) op schouderdag, verder pak ik ze enigszins mee met BORs, DB rows en pullups op rugdag.
Of toch du vader?
  woensdag 21 november 2012 @ 01:53:10 #265
77130 star_gazer
pi_119453413
quote:
Face pulls. Ook denk ik dat je ze wel meepakt met shrugs.
-
pi_119453445
Vorige week
Met ijs douchen altijd fun.

De beroemde ton er maar weer eens bij gehaald

Zo ziet het er uit na 2 dagen smelten, water is nog steeds -1/ tot 0 graden, en prima te gebruiken na zwaar Benen trainen of rennen.

Nu jullie Bitches. ;) :P :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 02:05:26 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 06:10:20 #268
55709 Stereotomy
pi_119453796
wtf Zeta :D

Ik ga wel eens onder de koude douche staan bij ons in de gym, maar als ik er eenmaal onder sta, vraag ik me altijd af waarom ik dat doe fokking koude shit :')
  woensdag 21 november 2012 @ 07:34:13 #269
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119454062
One Arm Dumbbell Rows vind ik ook wel prettig als rugoefening.

pi_119454129
ZETA _O_
pi_119455104
Is dat ijs om je spieren sneller te laten herstellen?
  woensdag 21 november 2012 @ 09:38:40 #272
157922 fathank
pi_119455574
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:12 schreef Questular het volgende:
Is dat ijs om je spieren sneller te laten herstellen?
Pin me er niet op vast maar volgens mij worden de afvalstoffen zo beter afgevoerd. O.a. bij Ajax doen ze het ook in de voorbereiding op een nieuw seizoen, evenals Churandy Martina.
  woensdag 21 november 2012 @ 10:10:39 #273
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119456302
quote:
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBRearDeltRaise.html

http://www.exrx.net/Weigh(...)r/BBRearDeltRow.html

Bijvoorbeeld. Ik vind die laatste lekker. Rows, maar dan niet naar je buik maar naar je borst/schouders.
pi_119456862
Snakey bedankt! :D _O_

Ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:58 schreef ZetaOS het volgende:
Vorige week
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo ziet het er uit na 2 dagen smelten, water is nog steeds -1/ tot 0 graden, en prima te gebruiken na zwaar Benen trainen of rennen.

[ afbeelding ]

Godverdomme, baas. _O_

quote:
Rear delt raises. Bij facepulls merk ik dat ik heel snel ga cheaten door anders te staan enzo. Die raises slopen ze echt, gewoon doorgaan. Als je ze liggend op een bankje doet kun je ook (bijna) niet cheaten. :D
  woensdag 21 november 2012 @ 10:33:50 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119456883
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Panzermaus het volgende:
Snakey bedankt! :D _O_

[ afbeelding ]

Ben benieuwd.

[..]

Godverdomme, baas. _O_
Met gratis party snacks. *O*
pi_119457143
Met hoeveel kg doen jullie rear delt raises?
pi_119457389
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Met hoeveel kg doen jullie rear delt raises?
Kinderlijk weinig... Dat is ook echt zon oefening waar ik echt tegenop kan zien.
..
..
pi_119457411
Men had het hier net over die face pulls... die vnvd maar eens proberen.. misschien bevalt dat beter dan reat delts..
..
..
  woensdag 21 november 2012 @ 11:34:39 #279
354147 SunTzu
pi_119458423
Rear delt flies vind ik wel lekker, dropsets met 32kg en 18kg.
pi_119458516
Is het eigenlijk aan te raden om je onderarmspieren met afzonderlijke oefeningen te trainen of pak je je onderarmen vanzelf mee met bankdrukken, dumbel oefeneningen voor de biceps/triceps etc?
pi_119458562
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef SunTzu het volgende:
Rear delt flies vind ik wel lekker, dropsets met 32kg en 18kg.
filmpje van je 32kg rear delt flies met strikte vorm, dat is namelijk best wel beest
  woensdag 21 november 2012 @ 11:39:43 #282
354147 SunTzu
pi_119458610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

filmpje van je 32kg rear delt flies met strikte vorm, dat is namelijk best wel beest
Het is een machine :@
pi_119458622
Oooh. :P Dacht al, kom ik met m'n 10-12kg dumbbells. :')
  woensdag 21 november 2012 @ 11:43:49 #284
354147 SunTzu
pi_119458711
Workout van vandaag:

Militairy press 3 sets x 8 reps
Barbell upright rows 3 sets x 8 reps
Side raises 3 sets x dropset
Rear delt flies 3 sets x dropset
Skull crushers 3 sets x 12 reps
Cable tricep extension 3 sets x 12 reps
Overhead cable tricep extension 3 sets x 12 reps
Kneeling cable crunches 3 sets x 12 reps
Standing cable crunches 3 sets x 12 reps
Hanging leg raises met extra gewicht 3 sets x 12 reps
pi_119459255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef SunTzu het volgende:
Workout van vandaag:

Militairy press 3 sets x 8 reps
Barbell upright rows 3 sets x 8 reps
Side raises 3 sets x dropset
Rear delt flies 3 sets x dropset
Skull crushers 3 sets x 12 reps
Cable tricep extension 3 sets x 12 reps
Overhead cable tricep extension 3 sets x 12 reps
Kneeling cable crunches 3 sets x 12 reps
Standing cable crunches 3 sets x 12 reps
Hanging leg raises met extra gewicht 3 sets x 12 reps
Veel oefeningen wel man. Hoelang ben je hier mee bezig?
  woensdag 21 november 2012 @ 12:08:54 #286
354147 SunTzu
pi_119459568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:59 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Veel oefeningen wel man. Hoelang ben je hier mee bezig?
Uur en een kwartier, andere dagen met andere workouts weer anderhalf uur of net een uurtje, volg nog steeds 6 dagen split 3 weken al, alleen vorige week 5 dagen niet getraind omdat ik mijn elleboog zwaar hard had gestoten.
pi_119459930
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef fathank het volgende:
Churandy Martina.
Churandy _O_
Of toch du vader?
pi_119459987
Nog iemand tips voor mijn schema:
Drie keer per week en A en B om en om

A:
Squat 5x5
Benchpress 5x5
BB row 5x5
Shoulder press 5x5
Buik 3x8

B:
DL 5x5
Incline BP 5x5
Chin ups 3x8
Shoulder press 5x5
Kuiten 3x8

Vaak toch nog even isolatie tri- en biceps, want blijf mijn armen te smal vinden.

Mijn schema is misschien wat summier of te weinig afwisseling. Het is op zich wel even lekker kort knallen. Doe dit nu 1 maand.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:26:07 #289
55709 Stereotomy
pi_119460035
Brakke titel (want geen causaal verband), maar nieuw onderzoek bevestigt (weer) wat we al langer wisten: hoger dan gemiddeld LBM is gecorreleerd aan goede gezondheid.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)jk-langer-leven.html
  woensdag 21 november 2012 @ 12:27:54 #290
55709 Stereotomy
pi_119460078
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
Oooh. :P Dacht al, kom ik met m'n 10-12kg dumbbells. :')
Dacht hetzelfde :o _O-

Wel fijn zo'n isolatiemachine. Rear delts zijn kut te trainen met vrije gewichten.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:40:29 #291
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119460407
Als je met Rear delt flies gaat zitten, en dus je buik op je benen laat rusten, kun je ze een stuk zwaarder pakken. Zo doe ik ze met 18 - 20 kilo. :P
pi_119460485
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Snakey het volgende:
Als je met Rear delt flies gaat zitten, en dus je buik op je benen laat rusten, kun je ze een stuk zwaarder pakken. Zo doe ik ze met 18 - 20 kilo. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Kinderlijk weinig... Dat is ook echt zon oefening waar ik echt tegenop kan zien.
Hmm, toch maar eens zitten proberen. Ik doe ze met 8 kg namelijk.
pi_119460549
Denk altijd bij de eerste paar reps dat het gewicht te laag is maar dan gaat het ineens hard.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:49:49 #294
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119460713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef ssebass het volgende:
Denk altijd bij de eerste paar reps dat het gewicht te laag is maar dan gaat het ineens hard.
Het blijft zwaar en in zekere zin een kut oefening. Ik las laatst een mooie van een Navy SEAL. 'You have to become comfortable feeling uncomfortable'. :P
pi_119460891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:42 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

[..]

Hmm, toch maar eens zitten proberen. Ik doe ze met 8 kg namelijk.
Hier ook 8 kg...
..
..
  woensdag 21 november 2012 @ 13:01:10 #296
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119461084
M'n prothese is nu af. Laatste aanpassingen zijn gedaan waardoor m'n form voor, in ieder geval deadlifts (morgen squats proberen) stukken beter is. Ik moet echter wel terug nemen dat ik dacht dan snel over de 100 kilo te liften. :@ Met 110 kilo gisteren moest ik na 3 reps opgeven. :D

Maar goed, niet slecht voor een 'beginner'...

Ik voel nu trouwens voor het eerst alle rugspieren die ik zou moeten voelen van deadliften.
pi_119461237
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Snakey het volgende:
M'n prothese is nu af. Laatste aanpassingen zijn gedaan waardoor m'n form voor, in ieder geval deadlifts (morgen squats proberen) stukken beter is. Ik moet echter wel terug nemen dat ik dacht dan snel over de 100 kilo te liften. :@ Met 110 kilo gisteren moest ik na 3 reps opgeven. :D

Maar goed, niet slecht voor een 'beginner'...

Ik voel nu trouwens voor het eerst alle rugspieren die ik zou moeten voelen van deadliften.
Ga tot eind van het jaar door met mijn schema van nu...en met bulken... Dan ook met de echte oefeningen deadlift/squat gaan beginnen.

Benieuwd hoe mij (en met name mijn rug) dat gaat bevallen.
..
..
  woensdag 21 november 2012 @ 13:11:29 #298
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119461417
Ik heb geen zin om te werken...

Ik las in een boek van Rip dat je op moet passen met (spier)ontstekingen, zeker langdurige ontstekingen. Je lichaam reageert op een ontsteking met het aanmaken van cortisol. Als je langdurige ontstekingen hebt (je weet wel, die onstekingen die we geneigd zijn te negeren en door blijven trainen) maakt dat je meer cortisol, voor een langere tijd, aan blijft maken. Wat dan weer katabol werkt.

Doortrainen met ontstekingen is dus erg slecht voor je gains.
pi_119461460
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:58 schreef ZetaOS het volgende:
Vorige week
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahaha baas. Sinds ik douche in ijs maak ik de gains van m'n leven.
If not now, then when.
  woensdag 21 november 2012 @ 13:14:44 #300
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119461516
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Brakke titel (want geen causaal verband), maar nieuw onderzoek bevestigt (weer) wat we al langer wisten: hoger dan gemiddeld LBM is gecorreleerd aan goede gezondheid.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)jk-langer-leven.html
Ja, sinds Darwin.
pi_119461526
O
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')