Je zal er waarschijnlijk prachtig van gaan schijtenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me verstandige doseringen, gekoppeld aan om de zoveel tijd meten natuurlijk.
En die noodles zijn geweldig, die heb ik ook een keer gehad. Ben benieuwd wat ze voor je darmflora doen.
Zeker nice! Ga je het maken?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://artofmanliness.com(...)-jerky-in-the-world/
Nice!
Hm, was het niet van plan, maar net vandaag een nieuwe oven gekocht, dus op zich kan het wel....quote:
Haha cool. Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, was het niet van plan, maar net vandaag een nieuwe oven gekocht, dus op zich kan het wel.... [ afbeelding ]
pics van het resultaat pleasequote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, was het niet van plan, maar net vandaag een nieuwe oven gekocht, dus op zich kan het wel.... [ afbeelding ]
Face pulls (doe zelf 5 sets) op schouderdag, verder pak ik ze enigszins mee met BORs, DB rows en pullups op rugdag.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:11 schreef DeLoet het volgende:
Boyz, hoe trainen jullie achterkant schouders?
Face pulls. Ook denk ik dat je ze wel meepakt met shrugs.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:11 schreef DeLoet het volgende:
Pin me er niet op vast maar volgens mij worden de afvalstoffen zo beter afgevoerd. O.a. bij Ajax doen ze het ook in de voorbereiding op een nieuw seizoen, evenals Churandy Martina.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:12 schreef Questular het volgende:
Is dat ijs om je spieren sneller te laten herstellen?
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBRearDeltRaise.htmlquote:Op woensdag 21 november 2012 01:11 schreef DeLoet het volgende:
Godverdomme, baas.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:58 schreef ZetaOS het volgende:
Vorige week
Met ijs douchen altijd fun.
[ afbeelding ]
De beroemde ton er maar weer eens bij gehaald
[ afbeelding ]
Zo ziet het er uit na 2 dagen smelten, water is nog steeds -1/ tot 0 graden, en prima te gebruiken na zwaar Benen trainen of rennen.
[ afbeelding ]
Nu jullie Bitches.![]()
![]()
Rear delt raises. Bij facepulls merk ik dat ik heel snel ga cheaten door anders te staan enzo. Die raises slopen ze echt, gewoon doorgaan. Als je ze liggend op een bankje doet kun je ook (bijna) niet cheaten.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:11 schreef DeLoet het volgende:
Met gratis party snacks.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Panzermaus het volgende:
Snakey bedankt!![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
[..]
Godverdomme, baas.
Kinderlijk weinig... Dat is ook echt zon oefening waar ik echt tegenop kan zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Met hoeveel kg doen jullie rear delt raises?
filmpje van je 32kg rear delt flies met strikte vorm, dat is namelijk best wel beestquote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef SunTzu het volgende:
Rear delt flies vind ik wel lekker, dropsets met 32kg en 18kg.
Het is een machinequote:Op woensdag 21 november 2012 11:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
filmpje van je 32kg rear delt flies met strikte vorm, dat is namelijk best wel beest
Veel oefeningen wel man. Hoelang ben je hier mee bezig?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef SunTzu het volgende:
Workout van vandaag:
Militairy press 3 sets x 8 reps
Barbell upright rows 3 sets x 8 reps
Side raises 3 sets x dropset
Rear delt flies 3 sets x dropset
Skull crushers 3 sets x 12 reps
Cable tricep extension 3 sets x 12 reps
Overhead cable tricep extension 3 sets x 12 reps
Kneeling cable crunches 3 sets x 12 reps
Standing cable crunches 3 sets x 12 reps
Hanging leg raises met extra gewicht 3 sets x 12 reps
Uur en een kwartier, andere dagen met andere workouts weer anderhalf uur of net een uurtje, volg nog steeds 6 dagen split 3 weken al, alleen vorige week 5 dagen niet getraind omdat ik mijn elleboog zwaar hard had gestoten.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Veel oefeningen wel man. Hoelang ben je hier mee bezig?
Dacht hetzelfdequote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
Oooh.Dacht al, kom ik met m'n 10-12kg dumbbells.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Snakey het volgende:
Als je met Rear delt flies gaat zitten, en dus je buik op je benen laat rusten, kun je ze een stuk zwaarder pakken. Zo doe ik ze met 18 - 20 kilo.
Hmm, toch maar eens zitten proberen. Ik doe ze met 8 kg namelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kinderlijk weinig... Dat is ook echt zon oefening waar ik echt tegenop kan zien.
Het blijft zwaar en in zekere zin een kut oefening. Ik las laatst een mooie van een Navy SEAL. 'You have to become comfortable feeling uncomfortable'.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef ssebass het volgende:
Denk altijd bij de eerste paar reps dat het gewicht te laag is maar dan gaat het ineens hard.
Hier ook 8 kg...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[..]
Hmm, toch maar eens zitten proberen. Ik doe ze met 8 kg namelijk.
Ga tot eind van het jaar door met mijn schema van nu...en met bulken... Dan ook met de echte oefeningen deadlift/squat gaan beginnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Snakey het volgende:
M'n prothese is nu af. Laatste aanpassingen zijn gedaan waardoor m'n form voor, in ieder geval deadlifts (morgen squats proberen) stukken beter is. Ik moet echter wel terug nemen dat ik dacht dan snel over de 100 kilo te liften.Met 110 kilo gisteren moest ik na 3 reps opgeven.
![]()
Maar goed, niet slecht voor een 'beginner'...
Ik voel nu trouwens voor het eerst alle rugspieren die ik zou moeten voelen van deadliften.
Hahaha baas. Sinds ik douche in ijs maak ik de gains van m'n leven.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:58 schreef ZetaOS het volgende:
Vorige week
Met ijs douchen altijd fun.
[ afbeelding ]
De beroemde ton er maar weer eens bij gehaald
[ afbeelding ]
Zo ziet het er uit na 2 dagen smelten, water is nog steeds -1/ tot 0 graden, en prima te gebruiken na zwaar Benen trainen of rennen.
[ afbeelding ]
Nu jullie Bitches.![]()
![]()
Ja, sinds Darwin.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Brakke titel (want geen causaal verband), maar nieuw onderzoek bevestigt (weer) wat we al langer wisten: hoger dan gemiddeld LBM is gecorreleerd aan goede gezondheid.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)jk-langer-leven.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |