Goed fysiek, train je al lang?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind Cardio echt kut. Mijn inspiratie op dat gebied is Mountain Man:
[ afbeelding ]
"No cardio. Ever."
Strong post content to sig correlationquote:Op dinsdag 20 november 2012 03:56 schreef star_gazer het volgende:
Dat je een harde lul krijgt van Yohimbine is trouwens ook geen onzin. Potverdomme, ik lijk wel een puber met mijn willekeurige erecties. Wat een spul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
Fucking hell. Als ik dat een 16 jarige in de gym zie doen krijgtie een draai om zijn oren waarvan zijn oor een week gaat suizen. Zo verziek je jezelf voor de rest van je leven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:04 schreef Mithras82 het volgende:
lolhowto fuck up your back in 10 seconds
Wat een sukkel. Titel had beter kunnen zijn: 16 yo sets record in worst form dl.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:04 schreef Mithras82 het volgende:
lolhowto fuck up your back in 10 seconds
Hmm oke, duidelijk. Heb gister de 8x gehaald op Bench Press. (verdraaid blij, leek nooit vooruit te komen op BP maar m'n vorm was dus niet goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
*meldt.
Ik doe RP voor mijn compounds (squats, deadlift, bench, overhead press).
Ik zou in jouw geval dit doen:
Set 1: 67.5 x 6
Set 2: 60 x 7
Set 3: 55 x 8
Stop. Zodra dit lukt, probeer je de volgende keer 7 reps te halen op set 1 en ziet het er dus zo uit:
Set 1: 67.5 x 7
Set 2: 60 x 8
Set 3: 55 x 9
Pas als set 1 op 8 reps zit en set 3 op 10, voeg je gewicht toe en reset je de rep count naar 6,7,8. Zo heb ik het begrepen. Niet met gewichten gaan rommelen tot je de complete pyramide kunt afmaken
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Strong post content to sig correlationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Pagina is weg?quote:Op maandag 19 november 2012 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Voor degenen die de carb-insulin hypothese van Gary Taubes interessant vinden, hier een nieuw artikel van 1 pagina waarin hij uitlegt waarom je lichaam, op hetzelfde kcal niveau, anders met de energie omgaat als je glucose of fructose of... etc. eet.
http://garytaubes.com/201(...)n-the-calorie-issue/
slechts zijdelings relevant voor BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel eten en hardtrainen en veel slapenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef spierbal het volgende:
Weten jullie hoe ik dit groter kan maken?
Bij mijn biceps en triceps zit wel een spierbundel, alleen is ie alleen dik op de blekken waar echt die spiergroepen zitten. Al kijk ik bij andere mensen is die hele arm rond. Komt dit in de loop van tijd of moet ik gewoon harder trainen?
Doe ik al 2 jaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Heel veel eten en hardtrainen en veel slapen
post je Trainschema en voedingsschema dan pas kunnen ze je helpenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
Doe ik al 2 jaar![]()
Gewoon lekker doorgaan dus
Diabox heeft toch uitgelegd dat crea in de cut onverstandig is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef star_gazer het volgende:
Zit in de cut aan de creatine (net klaar met loaden) en merk wel dat ik een beetje heb ingeleverd aan definitie. Maargoed, dat was te verwachten. De workouts gaan wel merkbaar beter dus vind het het wel waard voor om in ieder geval tot aan de kerst zoveel mogelijk kracht te behoudenMeer mensen die merken dat ze toch een beetje vocht vasthouden van de crea?
Kun je mij die post laten zien? Ik mis af en toe een hele batterij posts omdat ik 10 tijdzones verderop zit en dit topic vrij hard gaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Diabox heeft toch uitgelegd dat crea in de cut onverstandig is.
Dat haalde ik er niet uit. Er waren voor en nadelen op te noemen en zover ik kon zien wogen de praktische voordelen duidelijk op tegen de theoretische nadelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Diabox heeft toch uitgelegd dat crea in de cut onverstandig is.
Dus is het onverstandig om crea te nemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat haalde ik er niet uit. Er waren voor en nadelen op te noemen en zover ik kon zien wogen de voordelen duidelijk op tegen de nadelen.
Nee, ik zou mensen aanraden creatine ook in de cut te blijven nemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus is het onverstandig om crea te nemen.Wellicht interpreteer jij 'onverstandig' anders.
Want?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik zou mensen aanraden creatine ook in de cut te blijven nemen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kun je mij die post laten zien? Ik mis af en toe een hele batterij posts omdat ik 10 tijdzones verderop zit en dit topic vrij hard gaatIk probeer altijd 's ochtends bij te lezen, maar dit gaat niet altijd ivm werk en is met name lastig als er intussen een nieuw deel is geopend.
Ik ben nog niet helemaal klaar met cutten en tot die tijd wil ik het liefst zoveel mogelijk mijn kracht vasthouden. Is dit een verkeerde redenering?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Diabox het volgende:
[..]
Door creatine supplementatie wordt de ATP:ADP ratio hoger t.o.v. geen supplementatie, zo blijft AMPK uitgeschakeld. AMPK is een antagonist van mTOR, dus zodoende blijft mTOR geactiveerd. Heel leuk voor spierhypertrofie, maar iets minder voor vetverlies (NB. is dit ook een van de belangrijke wegen waarvia creatine anabool werkt). mTOR stimuleert adipogenese terwijl AMPK mitochondriale biogenese en energie loskoppeling veroorzaakt.
Dit moet je natuurlijk wel een beetje in perspectief plaatsen. In vetweefsel is dit sowieso wat minder aan de orde dan in spierweefsel. Je zal waarschijnlijk significant gezien hoogstens een weekje verliezen over een gehele cut van circa 10-12 weken.
Ook is dit gelijk de enige reden om creatine af te raden gedurende een periode van wedstrijdvoorbereiding (en dus niet i.v.m. subcutaan vocht vasthouden). Wat je dan kunt doen om toch nog te profiteren van het vocht in de spier met supplementatie van creatine is enkele dagen voor je wedstrijd te gaan laden.
Dubieuze negatieve invloed op vetverlies, bewezen positieve invloed op kracht.quote:
Precies, waar lees jij hierin dat Star_Gazer geen creatine moet gebruiken in zijn cut?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit moet je natuurlijk wel een beetje in perspectief plaatsen. In vetweefsel is dit sowieso wat minder aan de orde dan in spierweefsel. Je zal waarschijnlijk significant gezien hoogstens een weekje verliezen over een gehele cut van circa 10-12 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |