En bankje niet te ver omhoog, anders gaan je schouders teveel meehelpen. ik ga over het algemeen niet verder dan 30 gradenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat mij daarbij goed helpt is een wat lager gewicht nemen, zeg 60 - 70% van 1RM, en dan incline bench press heel geconcentreerd doen. Dus dat ik echt voel dat ik bovenkant borst spieren aanspreek.
Ik doe nu elke oefening geconcentreerd met de volle focus en de perfecte vorm. Gewoon rustig met daarbij het plaatje van de spier in je hoofd. Sindsdien voelt het echt 10x beter en je voelt de spier in kwestie echt brandenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat mij daarbij goed helpt is een wat lager gewicht nemen, zeg 60 - 70% van 1RM, en dan incline bench press heel geconcentreerd doen. Dus dat ik echt voel dat ik bovenkant borst spieren aanspreek.
Waar haal je je whey eigenlijk, gewoon in een sup-shop daaro?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was moccachino trouwens. Wel lekker in de ochtend dacht ik.
De eerste keer dat ik zei "ik doe deze oefening voor de binnenkant van m'n borst" viel hoongelach mij ten deel. Dit omdat het gewoon ontwikkelt wanneer de rest van je borst groeit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:59 schreef fathank het volgende:
Ik zoek oefeningen voor binnenkant borst
Die probeer ik altijd in mijn locker te laten. Lukt niet altijd, maar ik wordt er beter in.quote:
Ik ben in Nederland dus gewoon online. B&F of XXL. Hoewel ik de XXL site echt vreselijk vind.quote:Waar haal je je whey eigenlijk, gewoon in een sup-shop daaro?
Volle melk (3% vet) geeft betere spiersynthese stimulatie dan magere melk (0.1% vet):quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
niet veel denk ik maar sommige mensen zweren bij water voor snelle eiwitten.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef Mithras82 het volgende:
ik los mijn whey altijd op in melk, want dat is lekkerder
Ah, ik dacht dat je in de winter in Spanje zat en in de zomer hier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die probeer ik altijd in mijn locker te laten. Lukt niet altijd, maar ik wordt er beter in.
[..]
Ik ben in Nederland dus gewoon online. B&F of XXL. Hoewel ik de XXL site echt vreselijk vind.
In Spanje koop ik liever geen sups, dat is echt een derde duurder dan hier dus ik neem wat ik nodig heb mee van hier.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het trouwens dat als ik vrouw van 50-60 kilo zo oppak en mee ga lopen
[ afbeelding ]
Het lichter is dan ik hezelfde met een barbell zou doen met hetzelfde gewicht?
Omdat die vrouw jou ook vashoud? Zo niet dan is het gewoon niet waar. Een barbell is veel makkelijker te tillen dan een menselijk lichaamquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het trouwens dat als ik vrouw van 50-60 kilo zo oppak en mee ga lopen
[ afbeelding ]
Het lichter is dan ik hezelfde met een barbell zou doen met hetzelfde gewicht?
Ik denk omdat het gewicht bij een barbell aan de buitenkant zit en het lichaam (gewicht) in dat plaatje aan de binnenkant. Wat dus makkelijker is.quote:
Ik ga is een keer een vrouw van 70kg bankdrukken dan merk ik gelijk het verschilquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk omdat het gewicht bij een barbell aan de buitenkant zit en het lichaam (gewicht) in dat plaatje aan de binnenkant. Wat dus makkelijker is.
Half december ben ik weer foetsie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je in de winter in Spanje zat en in de zomer hier.
Jelly.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Half december ben ik weer foetsie.
Door creatine supplementatie wordt de ATP:ADP ratio hoger t.o.v. geen supplementatie, zo blijft AMPK uitgeschakeld. AMPK is een antagonist van mTOR, dus zodoende blijft mTOR geactiveerd. Heel leuk voor spierhypertrofie, maar iets minder voor vetverlies (NB. is dit ook een van de belangrijke wegen waarvia creatine anabool werkt). mTOR stimuleert adipogenese terwijl AMPK mitochondriale biogenese en energie loskoppeling veroorzaakt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met creatine in de cut. Ik las op DBB dat het vet verlies minder is door creatine supplementatie en nu lees ik op bb.com in een topic dat creatine het cutten zal bevorderen.
Stereo, of iemand anders?
[..]
Jelly.![]()
Wauw, rep.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Diabox het volgende:
[..]
Door creatine supplementatie wordt de ATP:ADP ratio hoger t.o.v. geen supplementatie, zo blijft AMPK uitgeschakeld. AMPK is een antagonist van mTOR, dus zodoende blijft mTOR geactiveerd. Heel leuk voor spierhypertrofie, maar iets minder voor vetverlies (NB. is dit ook een van de belangrijke wegen waarvia creatine anabool werkt). mTOR stimuleert adipogenese terwijl AMPK mitochondriale biogenese en energie loskoppeling veroorzaakt.
Dit moet je natuurlijk wel een beetje in perspectief plaatsen. In vetweefsel is dit sowieso wat minder aan de orde dan in spierweefsel. Je zal waarschijnlijk significant gezien hoogstens een weekje verliezen over een gehele cut van circa 10-12 weken.
Ook is dit gelijk de enige reden om creatine af te raden gedurende een periode van wedstrijdvoorbereiding (en dus niet i.v.m. subcutaan vocht vasthouden). Wat je dan kunt doen om toch nog te profiteren van het vocht in de spier met supplementatie van creatine is enkele dagen voor je wedstrijd te gaan laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |