Welke smaak heb je gekocht, doe je het met water of met melk mengen? Ze zeggen dat het met water sneller opgenomen wordt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:29 schreef Snakey het volgende:
Niet dat ik nu een whey discussie wil starten.Maar ik heb een potje Syntha 6 gekocht wat maar 1320gram is ipv gelijk meer dan 2 kilo. Daar ben je dus redelijk snel doorheen, maar maakt het wat makkelijker om regelmatig van smaak te wisselen.
You're taking the piss, right?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke smaak heb je gekocht, doe je het met water of met melk mengen? Ze zeggen dat het met water sneller opgenomen wordt!
Ik heb het hele stukje nog niet gelezen, doe ik binnenkort. Is inderdaad vaag, zal er wellicht in staan. Denk dat strenght kracht is en power misschien explosiviteit? Als je een linkje wilt dan moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dus als je op ongeveer 80% van je RM gaat zitten met ongeveer 5-8 reps met 4 setjes dan heb je strength, power en hyperthrophy?
Hoe moet ik overigens het verschil in strength en power zien? Zijn die niet zo'n beetje aan elkaar gelijk?
Wat mij daarbij goed helpt is een wat lager gewicht nemen, zeg 60 - 70% van 1RM, en dan incline bench press heel geconcentreerd doen. Dus dat ik echt voel dat ik bovenkant borst spieren aanspreek.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:35 schreef Mithras82 het volgende:
Umm help mij is even ik zoek een aantal oefening specifiek voor bovenkant borst aangezien dat bij mij nogal achterblijft. Incline presses en flies doe ik al.
Ik pak wel eens 20kilo dumbbells en doe 15, langzame, reps incline. Dat voel ik dan flink en heb er zelfs spierpijn van soms.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daarbij kun je de incline bench press op vele manier doen. Barbell, dumbels of met kabels.
Het was moccachino trouwens. Wel lekker in de ochtend dacht ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke smaak heb je gekocht, doe je het met water of met melk mengen? Ze zeggen dat het met water sneller opgenomen wordt!
En bankje niet te ver omhoog, anders gaan je schouders teveel meehelpen. ik ga over het algemeen niet verder dan 30 gradenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat mij daarbij goed helpt is een wat lager gewicht nemen, zeg 60 - 70% van 1RM, en dan incline bench press heel geconcentreerd doen. Dus dat ik echt voel dat ik bovenkant borst spieren aanspreek.
Ik doe nu elke oefening geconcentreerd met de volle focus en de perfecte vorm. Gewoon rustig met daarbij het plaatje van de spier in je hoofd. Sindsdien voelt het echt 10x beter en je voelt de spier in kwestie echt brandenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat mij daarbij goed helpt is een wat lager gewicht nemen, zeg 60 - 70% van 1RM, en dan incline bench press heel geconcentreerd doen. Dus dat ik echt voel dat ik bovenkant borst spieren aanspreek.
Waar haal je je whey eigenlijk, gewoon in een sup-shop daaro?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was moccachino trouwens. Wel lekker in de ochtend dacht ik.
De eerste keer dat ik zei "ik doe deze oefening voor de binnenkant van m'n borst" viel hoongelach mij ten deel. Dit omdat het gewoon ontwikkelt wanneer de rest van je borst groeit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:59 schreef fathank het volgende:
Ik zoek oefeningen voor binnenkant borst
Die probeer ik altijd in mijn locker te laten. Lukt niet altijd, maar ik wordt er beter in.quote:
Ik ben in Nederland dus gewoon online. B&F of XXL. Hoewel ik de XXL site echt vreselijk vind.quote:Waar haal je je whey eigenlijk, gewoon in een sup-shop daaro?
Volle melk (3% vet) geeft betere spiersynthese stimulatie dan magere melk (0.1% vet):quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
niet veel denk ik maar sommige mensen zweren bij water voor snelle eiwitten.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef Mithras82 het volgende:
ik los mijn whey altijd op in melk, want dat is lekkerder
Ah, ik dacht dat je in de winter in Spanje zat en in de zomer hier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die probeer ik altijd in mijn locker te laten. Lukt niet altijd, maar ik wordt er beter in.
[..]
Ik ben in Nederland dus gewoon online. B&F of XXL. Hoewel ik de XXL site echt vreselijk vind.
In Spanje koop ik liever geen sups, dat is echt een derde duurder dan hier dus ik neem wat ik nodig heb mee van hier.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het trouwens dat als ik vrouw van 50-60 kilo zo oppak en mee ga lopen
[ afbeelding ]
Het lichter is dan ik hezelfde met een barbell zou doen met hetzelfde gewicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |