Bij die twee moet je zeker gaan kijken. Olympia ken ik niet. Flash is redelijk hardcore. Het KT gedeelte stamt uit het Pumping Iron tijdperk en vloerbedekking als ondergrond is smerig IMHO. Wel veel apparatuur. Dumbbells gaan maar t/m 40kg. 1 squatrakje. Als je vaak gaat kun je ook TrainMore overwegen. Er zijn zeer veel sportscholen in Den Bosch, maar een echt goede zit er niet bij volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Al de derde keer in 1 week tijd dat hij voorbij komt.
Iemand trouwens wat tips voor een sportschool in Den Bosch? Ik ga verhuizen en dan moet je een nieuwe gym hebben. Hoorde goede verhalen over Olympia en Flash gym.
And now you can all get butthurt, but I do what the fuck I wanna do!quote:Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TMW is niet meer wat het was. TMW. [ afbeelding ]
Hanging leg raise. Gestrekt kan idd ook zoals Snakey zegt, dat je lichaam een L-vorm heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, die doe ik ook wel eens. Hoe heet die oefening eigenlijk? Bedankt voor je tip met de barbell, ga ik een keer proberen (als het rustig is dan, haha).
Maar die oefening deed ik wel eens, maar dan met gestrekte benen. Dat is dus niet de bedoeling?
Maandag rugdag crew in this bitch.quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Bendoe het volgende:
Rugtraining ging kut net. Had geen energie leek het wel. Maarja, zoals laatst iemand heeft gezegd: een slechte training is beter dan geen training.
Godverdomme, het fysiek van die meid.quote:Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef THEFXR het volgende:
ik weet dat de clip slecht is ,maar die kont,joh, squatting rulezzzzzz
oké thanks voor de info. TrainMore zit in het stadion volgens mij, en dat is voor mij een stuk verder dan bijvoorbeeld Olympia en Flash.quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bij die twee moet je zeker gaan kijken. Olympia ken ik niet. Flash is redelijk hardcore. Het KT gedeelte stamt uit het Pumping Iron tijdperk en vloerbedekking als ondergrond is smerig IMHO. Wel veel apparatuur. Dumbbells gaan maar t/m 40kg. 1 squatrakje. Als je vaak gaat kun je ook TrainMore overwegen. Er zijn zeer veel sportscholen in Den Bosch, maar een echt goede zit er niet bij volgens mij.
ik ben juist gestopt met cardio om bf te verlagen. Raakte meer spiermassa kwijt dan vet. Nu weer kracht en afronden met 15 min fietsen. 1 keer in de week bodypump voor de conditie. En eiwittenquote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Ik ben vandaag weer begonnen met een split. 4 dagen, maar 3 oefeningen, en dan elke dag cardio. Ik heb wat hardnekkig BF waar ik vanaf wil.
Dan at je gewoon te weinig. Als je die calorieën er weer aanvreet zul je heus niet sneller spier kwijt raken dan vet met cardio hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben juist gestopt met cardio om bf te verlagen. Raakte meer spiermassa kwijt dan vet. Nu weer kracht en afronden met 15 min fietsen. 1 keer in de week bodypump voor de conditie. En eiwitten
ik eet nagenoeg hetzelfde en heb nu wel een lager BF.quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dan at je gewoon te weinig. Als je die calorieën er weer aanvreet zul je heus niet sneller spier kwijt raken dan vet met cardio hoor.
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cardio is echt veel beter te doen als je mooie vrouwen in je gym hebt rondlopen, daarom doe ik expres cardio op een andere locatie hoe triest dit ook mag klinken
*meldt.quote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef MrGuma het volgende:
Iemand hier ervaring met Reverse Pyramid?
Ben er laatst namelijk mee begonnen maar daar haalde ik bij het 3e setje BP een rep count van 9. Dit is net buiten de limiet dat ik wil (6-8). Maar bij de eerste set haalde ik net 6 reps. Omdat ik hier nog 2 reps bij wil krijgen voordat ik het gewicht verhoog, moet ik dan het gewicht van de derde (en tweede?) set iets verhogen?
Dus:
set 1: 67.5kg
set 2: 60kg
set 3: 55 maar nu 57,5kg omdat ik met 55 9 reps haalde?
Ik vind Cardio echt kut. Mijn inspiratie op dat gebied is Mountain Man:quote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cardio is echt veel beter te doen als je mooie vrouwen in je gym hebt rondlopen, daarom doe ik expres cardio op een andere locatie hoe triest dit ook mag klinken
Jep. Als je 4e set op je zwaarste gewicht pakt, heeft je lichaam al 3 sets te verwerken gekregen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat is het voordeel van die reverse pyramid? Beginnen met zware reps omdat je er dan nog kracht voor hebt?
Met cardio ga je echt snel vooruit en dat merk je ook in het dagelijks leven het voelt echt alsof ik meer lucht krijg en een betere adamhaling krijg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind Cardio echt kut. Mijn inspiratie op dat gebied is Mountain Man:
[ afbeelding ]
"No cardio. Ever."
Ik pak altijd 1 warmup setje @ 50% voor ik de werkset doe. Strict genomen niet de bedoeling, maar ik wil zeker zijn dat ik warm ben en de beweging weer een beetje in me heb voor ik voluit ga.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jep. Als je 4e set op je zwaarste gewicht pakt, heeft je lichaam al 3 sets te verwerken gekregen.
Vandaag ook voor het eerst gedaan met borst. Beviel me eigenlijk wel goed, wel eerst goed warm zijn (maar dat spreekt voor zich lijkt mij)
geloof toch niet in sprookjes,man, mountain man zijn juicer heeft overuren gedraaidquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ja snap ik. Ik denk dat ik in het voorjaar ook gewoon ga hardlopen om die reden, mijn conditie is echt bescheten en het zou best in m'n voordeel zijn als die wat beter is. Alleen in de gym is cardio gewoon bagger saai.
Die uitspraak van Mountain Man spreekt mij wel aan omdat hij zo ripped is geworden alleen door een goed dieet, cardio is dus in principe overbodig. Maarja, een betere conditie mag ook wel.
Vraag me af of hij dat ook zegt over Clenbuterol.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind Cardio echt kut. Mijn inspiratie op dat gebied is Mountain Man:
[ afbeelding ]
"No cardio. Ever."
Cardio hoort er bij. Afhankelijk van je lichaams- type kan je bepalen hoeveel je minimaal of maximaal moet doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 03:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vraag me af of hij dat ook zegt over Clenbuterol.
Cardio hoort er gewoon bij. Je hart is een spier en die moet je trainen, geen gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |