Ik vraag me af wat je aan frikandel broodjes, pizza's en bapao's hebt als je wilt bulken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:06 schreef robben93 het volgende:
Weet iemand nog chill bulkvoedsel?
Zit 5 dagen in de week op stage, kan tussen de middag naar de winkel maar mijn inspiratie is een beetje op.. Heb beschikking over magnetron en oven.
Dingen die ik al eet: pizza, tosti's, vis, frikandelbroodjes, pinda's, chinees voedsel, kwark, bapao, pannenkoek noem maar op..
Maar heb meer nodig, hou van afwisseling
Definieer gezond.quote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je aan frikandel broodjes, pizza's en bapao's hebt als je wilt bulken.
Dat is toch geen gezond voedsel voor een sporter?
Ik haak net in dus ben onbekend met discussies in vorige reeksen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef Kerol het volgende:
Definieer gezond.
Krijgen we deze discussie weer..
Waarom? Iifym..quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik haak net in dus ben onbekend met discussies in vorige reeksen.
Maak dan een salade niçoise ofzo. Of een grote pan chili con carne en vries wat je over hebt in.
kCal-dichte snacks worden nog wel eens gebruikt om boven het onderhoud te kunnen komen. Vanuit netto spieraanzet-oogpunt is het beter om ongezond 500kCal te eten om er boven te komen dan het met salades niet te halen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik haak net in dus ben onbekend met discussies in vorige reeksen.
Maak dan een salade niçoise ofzo. Of een grote pan chili con carne en vries wat je over hebt in.
Zijn gewoon makkelijke kcals. Ik ben nu ook weer clean aan het eten, maar ik deed dat ook wel eens. Heb nu ook wel een redelijke bulkpens waar ik me ook aan begin te ergeren. Gelukkig groeit de rest ook.quote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je aan frikandel broodjes, pizza's en bapao's hebt als je wilt bulken.
Dat is toch geen gezond voedsel voor een sporter?
Oké je hebt wel een punt. Toch vind ik het vreemd dat je junkfood gaat eten om aan je caloriebehoefte te komen. Nu snap ik best dat niet iedereen zin heeft om een uur in de keuken te staan om wat klaar te maken maar ik denk dat je met ander voedsel dan die rommel ook aan die 3000 kCals komen kan. Het is nu winter en de Hollandse keuken kan je wel een handje helpen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef VASND het volgende:
[..]
kCal-dichte snacks worden nog wel eens gebruikt om boven het onderhoud te kunnen komen. Vanuit netto spieraanzet-oogpunt is het beter om ongezond 500kCal te eten om er boven te komen dan het met salades niet te halen.
Buiten noobgains en spiergeheugen gains is dat de enige manier om (spier)massa aan te kunnen zetten.
Ideaal zou natuurlijk zijn met 'gezond' eten die veelal 3000+kCals te halen maar dat is voor veel mensen te duur en te arbeidsintensief.
Hij heeft blijkbaar geen tijd meer om te posten, dus hij zal wel in de keuken leven tegenwoordig.quote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd of Edwin 'die ouwe zei dat ik 7000 kcal moest gaan eten' de powerlifter al aan z'n schransdieet is begonnen
Spareribsquote:Op zondag 18 november 2012 20:06 schreef robben93 het volgende:
Weet iemand nog chill bulkvoedsel?
Zit 5 dagen in de week op stage, kan tussen de middag naar de winkel maar mijn inspiratie is een beetje op.. Heb beschikking over magnetron en oven.
Dingen die ik al eet: pizza, tosti's, vis, frikandelbroodjes, pinda's, chinees voedsel, kwark, bapao, pannenkoek noem maar op..
Maar heb meer nodig, hou van afwisseling
vrouwenquote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen op Tumblr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ook lekker een blok transvet naar binnen werken.. Waarom? Tsja, iifym. Zelf weten natuurlijk, maar je hebt ook vitamine e.d. nodig, die vind je niet in pizza's volgensmij.quote:
Oja, het is inmiddels 2 weken geleden dat we daar met ze allen zo om gelachen hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd of Edwin 'die ouwe zei dat ik 7000 kcal moest gaan eten' de powerlifter al aan z'n schransdieet is begonnen
Pizza is groentequote:Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Kun je ook lekker een blok transvet naar binnen werken.. Waarom? Tsja, iifym. Zelf weten natuurlijk, maar je hebt ook vitamine e.d. nodig, die vind je niet in pizza's volgensmij.
Patat en chips ookquote:
quote:
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik heb begrepen dat je het zelf kunt maken door reepjes biefstuk in de oven te drogen.quote:
Heb ik ook eens gedaan, was zeker goed te eten! (Y)quote:Op maandag 19 november 2012 03:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik heb begrepen dat je het zelf kunt maken door reepjes biefstuk in de oven te drogen.
Biefstuk is gelukkig wel een van de goedkopere vleessoorten.quote:Op maandag 19 november 2012 03:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik heb begrepen dat je het zelf kunt maken door reepjes biefstuk in de oven te drogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |