Ik wou dat ik 7 jaar geleden begonnen was met goed eten en trainen, geniet van je jaren man.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nog 7 jaar voordat ik 30 ben, had ik maar iets om in de toekomst te kunnen kijken.
Shittttttttttt 7 jaar gains![]()
lolquote:Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef stinkie het volgende:
Bijna elke ochtend een bak kwark met beetje muesli als ontbijt
Soms ook yoghurt voor de variatie.
Als ik 's avonds honger heb ook war extra kwark, gewoon puur, jummie
kracht wel massa duurt toch wat langer. Denk dat ik ongeveer 7kg ben aangekomen in 3 maanden waarvan bijna alleen spier. Denk dat dit wel met spiergeheugen te maken heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Neem aan dat het door muscle memory wel veel sneller terug kwam?
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef kevin_ het volgende:
Nog even over vitamine D3:Interessante studie, maar in hoeverre is dat verband causaal en direct?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik ben van flat naar decline bench geswitched in my fullbody workout, omdat flat en shoulder press in 1 training niet vol te houden was met de gewichten waar ik op een gegeven moment op kwam... die anterior delts wilden echt niet meer.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef star_gazer het volgende:
Pffff.... Front delts zijn helemaal verrot. Woensdag was borst dag, dus had ze al kapot gebenched voordat ik aan de overhead press ging gisteren
Kreeg mijn kleding nauwelijks aan deze ochtend
Twee bench presses op 1 dag vind ik ook iets teveel van het goede. Mijn borst dag ziet er zo uit:quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben van flat naar decline bench geswitched in my fullbody workout, omdat flat en shoulder press in 1 training niet vol te houden was met de gewichten waar ik op een gegeven moment op kwam... die anterior delts wilden echt niet meer.
Op zich zit er nu wel een erg grote hoek tussen decline en shoulder, dus in een split zal ik ergens nog een incline oid moeten inbouwen voor push dag
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die kapsalon mag best 2x in de week meid!![]()
vergeet niet te genieten!
![]()
Whey... Casseine... Uiteindelijk gaat het om je netto macro's. Ik denk dat casseine vooral handig is in een cut om je een vol gevoel te geven. Ook lekker om anabool naar bed te gaan jeweetz.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem het meestal ook op dagen dat ik niet train ja, als ik anders idd niet aan de eiwitbehoefte kom.
Whey of Caseine kan allebei. Caseine wordt inderdaad langzamer opgenomen dus zorgt voor een gelijkmatigere afgifte gedurende de nacht. Maar het is niet zo dat je met whey halverwege je slaap de spieren af begint te breken oid.
Als je niet aan je eiwitbehoefte bent gekomen die dag kun je prima een whey nemen voor het slapen. Ik neem het zelf 's ochtends altijd. En dan op trainingsdagen een 2e voor de training, op rustdagen ergens na het avondeten.
Misschien zelf 1.25kg plates kopen en meenemen. Zo zwaar is dat nou ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:04 schreef rumiii het volgende:
Over Starting Strength.
Waar ik train moet ik met minimaal 2,5 kg verhogen, wil ik het gewicht verhogen.
Is dan de enige oplossing om op een gegeven moment bij zware gewichten platen te regelen die lager gaan dan 1,25 kg? Anders kom ik bij bepaalde oefeningen zoals de shoulder press al snel tegen failure aan..
Ik eet iedere dag een speculaasje en een paar dropjes. In mijn cut nogwelquote:Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef Zith het volgende:
vandaag een biscuitje genomen bij mijn wheyshake![]()
![]()
![]()
![]()
mogen maar weer balansdagje dan![]()
Probeer de tweede keer met hetzelfde gewicht meer reps er uit te persen (dus van 3x5 naar 3x8 bijv.) En dan kan je de volgende keer proberen met het oorspronkelijke gewicht + extra.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:04 schreef rumiii het volgende:
Over Starting Strength.
Waar ik train moet ik met minimaal 2,5 kg verhogen, wil ik het gewicht verhogen.
Is dan de enige oplossing om op een gegeven moment bij zware gewichten platen te regelen die lager gaan dan 1,25 kg? Anders kom ik bij bepaalde oefeningen zoals de shoulder press al snel tegen failure aan..
Redelijk mijn streeffysiek die man. Hoelang zou ie al trainen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef THEFXR het volgende:
kijk wat een lekkere chicks![]()
[ afbeelding ]
Stoute jongen ben jij ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik eet iedere dag een speculaasje en een paar dropjes. In mijn cut nogwel![]()
![]()
Ik vind het altijd belangrijk om me te realiseren dat ik serieus ben, maar geen pro met podium ambities. Dus iedere dag ~100 kcal aan snoep moet best kunnen
Gewoon meetellen en gecontroleerd doen, dan is er echt helemaal niks mis mee. IIFYM.
Dat is met vitamine D3 sowieso bijna onmogelijk om te bewijzen vanwege de vele variabelen. Maar daarom vond ik het laatste stukje wel interessant. Je ziet vaak mensen 5000 IU per dag nemen denkend dat het veilig en gezond is. Dit hoeft dus totaal niet zo te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Interessante studie, maar in hoeverre is dat verband causaal en direct?
Nee overbelast door het trainen. Ik deed een tijdtje terug loeizwaar onderarm oefeningen, en toen voelde ik opeens een hete gloed in m'n rechter elleboog. Vanaf toen is het begonnen, heel licht in m'n linker, en veel erger in m'n rechter.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ooit gehad. Iemand blokte mijn arm toen ik net een bal wilde gooien --> overstrekking. Echte tennisarmen duren maanden, helaas.
Iets overgestrekt bij jou ook?
Oh wauw dan druk ik dus 110. En ik maar al jaren frus zijn omdat ik de magische 100 niet haaldequote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat ie 30kg drukt dan drukt ie dus 5kg aan beide kanten plus de stang. Hoe moeilijk kan het zijn.
Aangezien ik niet aan whey shakes doe, nauwelijk melk drink zal het nooit te veel zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Maar, is het nodig om aan je dagelijkse eiwitten te komen?
Teveel eiwitten zijn niet best voor je gezongheid opde lange duur.
jaartje ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Redelijk mijn streeffysiek die man. Hoelang zou ie al trainen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |