SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vandaag PR gezet op de DL, maar het heeft me wel de schenen gekost. Bloed over mijn scheenbeen en op de bar. Stond ik daar met tissues van de wc die bar te vegen.
Voortaan geen korte broek meer aan.This isn't even my final form.![]()
Waar zou ik ze3hma gezegd hebben dat squatten ''gevaarlijk'' is? Heb alleen gezegd dat het nogal een gay oefening is.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Als het er gay uitziet is het natuurlijk wel gevaarlijk, voor je het weet staat er zo'n homo vanachter te prikken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Waar zou ik ze3hma gezegd hebben dat squatten ''gevaarlijk'' is? Heb alleen gezegd dat het nogal een gay oefening is.This isn't even my final form.![]()
Nou, omdat je zegt dat je knieen niet voorbij je voeten mogen. Een goede squat kan niet gedaan worden zonder dit te doen. Zodoende zijn de gangbare squats blijkbaar fout.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Waar zou ik ze3hma gezegd hebben dat squatten ''gevaarlijk'' is? Heb alleen gezegd dat het nogal een gay oefening is.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb dat inderdaad gepost omdat op die dag mijn trainert dat zei ''niet te ver je knieen voorbij je tenen'', blijkbaar heb ik het dan fout?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Jouw trainert is een hommo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb dat inderdaad gepost omdat op die dag mijn trainert dat zei ''niet te ver je knieen voorbij je tenen'', blijkbaar heb ik het dan fout?Soukidan op je oogbal.![]()
Vanaf maandag heb ik weer meer tijd om te trainen, wil van 3 day split naar 4 day gaan. Iemand ervaring met een goed schema? Ik doe nu chest+tri, rug+bi, schouders+benen.![]()
Ik doe altijd de 1e dan weer op de 4e dag. Kan dat niet of neem je daarna 3 dagen rust?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
Vanaf maandag heb ik weer meer tijd om te trainen, wil van 3 day split naar 4 day gaan. Iemand ervaring met een goed schema? Ik doe nu chest+tri, rug+bi, schouders+benen.![]()
Mjah kan alleen doordeweeks trainen dan zit er maar een weekend tussen de chest dagen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:24 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik doe altijd de 1e dan weer op de 4e dag. Kan dat niet of neem je daarna 3 dagen rust?![]()
Ik doe dezelfde split en overweeg ook vanaf juli als ik weer wat meer tijd heb een 4 day split ervan te maken. Ik denk dat ik schouders en benen split. Ik doe nu 4 oefeningen benen en 3 schouders, denk dat ik dan een benendag van 5 oefeningen en een schouderdag van 5 oefeningen ervan maak.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
Vanaf maandag heb ik weer meer tijd om te trainen, wil van 3 day split naar 4 day gaan. Iemand ervaring met een goed schema? Ik doe nu chest+tri, rug+bi, schouders+benen.Of toch du vader?![]()
Je kunt een UB/LB schema overwegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
Squat, leg extension, leg curl en kuitmachine. Is dit een goeie benen dagprogramma?
Of kan ik leg extension beter ruilen voor lunges?
Mijn fysio zegt dat leg extensions sowieso een slechte oefening is.![]()
Zelf ook een tijd die routine gedaan, vond ik altijd wel lekker. Voor zover ik weet zijn leg extensions geen slechte oefening, is daar enige onderbouwing voor?Of toch du vader?![]()
Er zijn situaties denkbaar waarbij je leg extensions beter kan vermijden, maar netzo zeer is dat het geval voor alle andere beenoefeningen. Het is een overgeneralisatie om dat zo voor leg extensions te stellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:22 schreef zoz het volgende:
Squat, leg extension, leg curl en kuitmachine. Is dit een goeie benen dagprogramma?
Of kan ik leg extension beter ruilen voor lunges?
Mijn fysio zegt dat leg extensions sowieso een slechte oefening is.
Fysio's zijn vooral 'bang' voor de grote compressiekrachten die ontstaan tijdens zo'n oefening, echter is het patellofemorale gewricht hier gewoon op gebouwd. Alternatieve oefeningen die fysio's dan vaak adviseren belasten het gewricht netzo. Er is dus niks mis met leg extensions wat dat betreft.![]()
Wil na een paar maanden Stronglifts overschakelen op een UB/LB, dit omdat ik meer tijd heb in de vakantie om te trainen, en het leuk vind om een keer op andere intensiteit te trainen. Als het me tegenvalt schakel ik weer over op SL, SL of Madcow.
Ik ben een UB/LB schema aan het opstellen maar het wilt nog niet echt lukken. Heeft iemand toevallig een goede bij de hand?![]()
UB
Bankdrukken 5x5
Cable row 3x8
Pull-ups 3x6-8
Side raises 3x8
Dips 3x8
Hammer Curl 3x8
LB
Low bar squat 5x5
Good mornings 3x8
Hyperextentsions 3x8
Calf raises 3x8
Buik
UB
Overhead press 5x5
Pendlay row 5x5
Incline dumbbell flyes 3x8
Shrugs 3x8
Close-grip bench press 3x8
Chin-ups 3x8
LB
Deadlift 5x5
Front squat 3x8
Calf raises 3x8
Buik
[ Bericht 44% gewijzigd door Warsaw op 24-06-2012 13:47:54 ]![]()
Ik vind het een lekkere oefening.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef zoz het volgende:
Ok bedankt voor de info!
Wat is jullie mening over dumbbell lunges?
Net zwaar geirriteerd bij de gym. Fucking beachboy ass die een kwartier buikspieren gaat oefenen op de decline bench en dumbells zoeken als je memory spelletje staat te doen. Anyhow toch lekker getraind.![]()
Bij de jumbo heb je van de ceasarsalades. bakkie is 600kcal en 40 eiwitten, als je de saus achterwegen laat valt het vettige reuze mee.![]()
Gister nog gegeten! Groot deel van de eiwitten zit in de saus, zit ook wei-poeder in.
Ik vind lunges een heel lekkere oefening, ik doe ze nu een maandje en krijg er nog steeds spierpijn van.![]()
oh oké, had in de kip verwacht.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef Mandamo het volgende:
Gister nog gegeten! Groot deel van de eiwitten zit in de saus, zit ook wei-poeder in.
Ik vind lunges een heel lekkere oefening, ik doe ze nu een maandje en krijg er nog steeds spierpijn van.![]()
Denk dat het de kip is. Whey wordt in de industrie niet in die hoeveelheden in saus gestopt.Confidence through competence![]()
Wat vinden jullie hiervan?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:42 schreef Warsaw het volgende:
UB
Bankdrukken 5x5
Cable row 3x8
Pull-ups 3x6-8
Side raises 3x8
Dips 3x8
Hammer Curl 3x8
LB
Low bar squat 5x5
Good mornings 3x8
Hyperextentsions 3x8
Calf raises 3x8
Buik
UB
Overhead press 5x5
Pendlay row 5x5
Incline dumbbell flyes 3x8
Shrugs 3x8
Close-grip bench press 3x8
Chin-ups 3x8
LB
Deadlift 5x5
Front squat 3x8
Calf raises 3x8
Buik![]()
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef star_gazer het volgende:
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er massaal uit, goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje. Ben in de cut nu. Bulk liep qua VP wat uit de hand (zat rond de 18 a 19%). Wil naar de 10% en dan een slow bulk inzetten. Armen en traps lopen helaas nog steeds ver achter.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Nais, dat droogt mooi op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Stereotomy zet de föhn er tegenaanConfidence through competence![]()
Zo te horen lunges toch maar eens proberenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef star_gazer het volgende:
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er goed uit. Hoe lang ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Goed man; nice job.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
1m74quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef zoz het volgende:
Zo te horen lunges toch maar eens proberen
[..]
Ziet er goed uit. Hoe lang ben je?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er goed uit man, heb je ook gewoon een vooraanzicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Ben even weg geweest: heb ik nog wat gemist? Verder wil ik nu een goed fullbody schema, maar dan niet te standaard. Het liefst met klassieke combo oefeningen erin als clean and jerk. Suggesties zijn welkom!![]()
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er goed uit, wel veel meer core/borst dan armen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is hier winterquote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zo wit?Je zit toch in Australië?
van 15 graden word je niet bruin
-
tja... Chest, rug en benen willen wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:39 schreef obsama het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wel veel meer core/borst dan armen ?
Qua armen en traps ben ik gewoon genetisch f-cked. Dat is ook de reden waarom mijn bench blijft steken op 3x5x75kg: mijn borst kan wel 90kg aan, maar mijn triceps trekken het simpelweg niet. Biceps heb ik op zich wel een beetje (doe 9,8,6 chin-ups), maar ik heb daar meer een peak dan massa.
Ik doe al extra iso voor armen (barbell curls en triceps pushdown), maar het effect is maar matig. Ik ben bang dat ik echt moet gaan kuren als ik armen wil, maar dat durf ik nietmisschien eens zon speciale arm workout cycle van 2 weken uitproberen als ik weer de bulk inga.
[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 24-06-2012 20:48:11 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat is altijd wel klote, heb je ook al verschillende training intensiteit op je armen los gelaten? Bij mij trokken mijn armen bijvoorbeeld best bij toen ik echt een aparte 'superdude' armsday in mijn schema zette, terwijl ik deze normaal bij rug of borst pakte.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tja... Chest, rug en benen willen wel.
Qua armen en traps ben ik gewoon genetisch f-cked. Dat is ook de reden waarom mijn bench blijft steken op 3x5x75kg. Mijn triceps trekken het simpelweg niet. Biceps heb ik op zich wel een beetje (doe 9,8,6 chin-ups), maar ik heb daar meer een peak dan massa.
Ik ben bang dat ik echt moet gaan kuren als ik armen wil, maar dat durf ik niet
Of meer of minder sets juist tijdens het trainen, of gewoon 2x in de week.
Voor de rest ziet het er wel prima uit.![]()
![]()
Thanks. Daar ben ik genetisch juist weer bevoordeeldquote:Ik doe SS, dus 3 keer per week full body. Door die iso (drie setjes curls en drie setjes pushdowns) toe te voegen wijk ik eigenlijk al af, maar ik heb dat echt nodig.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel klote, heb je ook al verschillende training intensiteit op je armen los gelaten? Bij mij trokken mijn armen bijvoorbeeld best bij toen ik echt een aparte 'superdude' armsday in mijn schema zette, terwijl ik deze normaal bij rug of borst pakte.
Of meer of minder sets juist tijdens het trainen, of gewoon 2x in de week.
Voor de rest ziet het er wel prima uit."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb je Lying Tricep Extensions al geprobeerd?
Vind ik de fijnste oefening voor triceps.
Soukidan op je oogbal.![]()
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Sterke core.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand zelf wel eens eiwitrepen oid gemaakt? Ik lees namelijk tegenstrijdige dingen over wel of niet in de oven van eiwitpoeder, het zou de voedingswaarde verliezen?![]()
Bij hoge temperaturen denatureren whey-eiwitten, dus ik zou het niet met je whey poeder doen.Soukidan op je oogbal.![]()
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=136915653&page=1quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tja... Chest, rug en benen willen wel.
Qua armen en traps ben ik gewoon genetisch f-cked. Dat is ook de reden waarom mijn bench blijft steken op 3x5x75kg: mijn borst kan wel 90kg aan, maar mijn triceps trekken het simpelweg niet. Biceps heb ik op zich wel een beetje (doe 9,8,6 chin-ups), maar ik heb daar meer een peak dan massa.
Ik doe al extra iso voor armen (barbell curls en triceps pushdown), maar het effect is maar matig. Ik ben bang dat ik echt moet gaan kuren als ik armen wil, maar dat durf ik nietmisschien eens zon speciale arm workout cycle van 2 weken uitproberen als ik weer de bulk inga.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
skullcrushers supersetted met smallgrip BP.
Of toch du vader?![]()
Ik ben nu al een tijdje bezig met triceps push downs in plaats van dips, omdat mijn borstbeen op de een of andere manier geirriteerd raakt van dips. Dat doet echt gruwelijk pijn de dag na het trainenMisschien toch maar push ups gaan doen dan?
-
8 uur armen trainen? No thanksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=136915653&page=1
-
Ja, Panda Pindakaas is niet meer, en Heleas Pindakaas is er voor in de plaats gekomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:17 schreef CarbonC het volgende:
Ben even weg geweest: heb ik nog wat gemist?
Er is een nieuwe smaak Whey ondekt.
uuuuh, dat is het wel.
Jij nog nieuws?![]()
Ja heb ik wel eens gemaakt, zijn nog lekker ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef Ganzz het volgende:
Iemand zelf wel eens eiwitrepen oid gemaakt? Ik lees namelijk tegenstrijdige dingen over wel of niet in de oven van eiwitpoeder, het zou de voedingswaarde verliezen?
Zie mijn Youtube kanaal/filmpjes hoe een eiwitreep zonder oven te maken.Hmmm, youtube waardig.quote:
Voor de gein leuk om te proberen, wie doet er mee.
8 uur trainen van biceps.
Of nog beter 8 uur lang biceps/rug.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 07:16:24 ]![]()
![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Je zal maar niets te doen hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=136915653&page=1
Deathlift or Die.![]()
![]()
Fuck benen trainen, ik voetbal.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck benen trainen, ik voetbal.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ajax topic gekeken?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck benen trainen, ik voetbal.
Clarence mocht van de technische staff van AC niet meer in het krachthok, omdat hij anders te log zou worden.
Clarence Seedorf.![]()
Deathlift or Die.![]()
mirin'quote:Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck benen trainen, ik voetbal.![]()
Dag1:quote:Op zondag 24 juni 2012 19:17 schreef CarbonC het volgende:
Ben even weg geweest: heb ik nog wat gemist? Verder wil ik nu een goed fullbody schema, maar dan niet te standaard. Het liefst met klassieke combo oefeningen erin als clean and jerk. Suggesties zijn welkom!
Snatch
Snatch Pull
Front Squat
D2:
Clean&Jerk
Clean Pull
BackSquatA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Zag deze en moest aan dit topic denken
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Nice man, zit denk ik ook rond 15 % als ik jou zie. Alleen jij hebt al zichtbare absSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ook meteen: iets harder aan de buikspiertjes gaan werkenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nice man, zit denk ik ook rond 15 % als ik jou zie. Alleen jij hebt al zichtbare abs
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Voor het eerst heel pilletje dexaprine, ben wel een stuk wakkerder en erg veel energie bij cardio. Voor de rest merk ik niet veel.
In het begin beetje hartkloppingen maar niet zo erg, nu wel verhoogde hartslag nog steeds.
Ipv de gebruikelijke 500cal per dag net 800cal verbrand op de fiets. Ervoor uiteraard KT gedaan. Lekkerlekker.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Trouwens, in een maand 5 kilo verloren door mijn voedingsschema (Dat was nog zonder dexaprine). 5 Keer per week sportschool + voedingsschema is echt top! Hoop alleen wel dat het alleen vet was, train wel op hartslag van 130 op cardio.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Interessant welquote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef Kerol het volgende:
Voor het eerst heel pilletje dexaprine, ben wel een stuk wakkerder en erg veel energie bij cardio. Voor de rest merk ik niet veel.
In het begin beetje hartkloppingen maar niet zo erg, nu wel verhoogde hartslag nog steeds.
Ipv de gebruikelijke 500cal per dag net 800cal verbrand op de fiets. Ervoor uiteraard KT gedaan. Lekkerlekker.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Worden die voedsellabels aan een controle onderworpen? Of mogen fabrikanten er van alles op zetten?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Zo, weer terug in Nederland. Vanmorgen de eerste workout gedaan. Grappig om te zien dat niemand een mm is gegroeid in de gym.Blijven een beetje op dezelfde gewichten hangen en het wintervet is nog niet verdwenen.
![]()
Anyway. Redelijke workout gehad. Ik heb onbedoeld 2 weken rust gehad dus rustig aan begonnen. En vanmorgen ook gelijk maar aan de cardio gegaan.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef Snakey het volgende:
Zo, weer terug in Nederland. Vanmorgen de eerste workout gedaan. Grappig om te zien dat niemand een mm is gegroeid in de gym.Blijven een beetje op dezelfde gewichten hangen en het wintervet is nog niet verdwenen.
![]()
Anyway. Redelijke workout gehad. Ik heb onbedoeld 2 weken rust gehad dus rustig aan begonnen. En vanmorgen ook gelijk maar aan de cardio gegaan.![]()
'Triest' vind ik een betere woordkeuze wat dat betreft![]()
Mja, ze doen maar. We zijn een half jaar verder, nogal zonde van de tijd denk ik dan. Het is alleen jammer om geen mensen om me heen te hebben die inspireren. Dat was in Spanje wel anders. Als er iemand naast je tot het uiterste gaat ga je een soort van vanzelf daar in mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
'Triest' vind ik een betere woordkeuze wat dat betreft
Maar goed, binnenkort een andere gym zoeken.![]()
In theorie wordt het aan controle onderworpen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef 1517 het volgende:
Worden die voedsellabels aan een controle onderworpen? Of mogen fabrikanten er van alles op zetten?Of toch du vader?![]()
Er mag niet zomaar wat op het etiket gezet worden in ieder geval. Volgens mij staat er een paar topics terug aardig wat over.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
In theorie wordt het aan controle onderworpen.![]()
Ik ben blij dat ze bij m'n nieuwe gym zeer gemotiveerd allemaal zijn. Er lopen hier dan ook wel echt hele grote gasten.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, ze doen maar. We zijn een half jaar verder, nogal zonde van de tijd denk ik dan. Het is alleen jammer om geen mensen om me heen te hebben die inspireren. Dat was in Spanje wel anders. Als er iemand naast je tot het uiterste gaat ga je een soort van vanzelf daar in mee.
Maar goed, binnenkort een andere gym zoeken.Deathlift or Die.![]()
Ik stond vanochtend tegen 8 uur tussen de seniorenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze bij m'n nieuwe gym zeer gemotiveerd allemaal zijn. Er lopen hier dan ook wel echt hele grote gasten.
Klopt. Die kerel kon ook niet normaal hard schieten.quote:"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Hier lopen ook grote gasten maar ze komen even binnen, doen wat shrugs en lopen weer weg.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze bij m'n nieuwe gym zeer gemotiveerd allemaal zijn. Er lopen hier dan ook wel echt hele grote gasten.
Vast genetics.This isn't even my final form.![]()
haha mooi is dat he!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef Mandamo het volgende:
Whoehooo, de psychologische 100kg gehaald met squatten. Op naar de 1.5x bw!![]()
Och och och wat ligt het voetbal toch verschrikkelijk achter in vergelijking met de Amerikaanse Sporten als het gaat om kracht, techniek, herstel en voorbereidingquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ajax topic gekeken?
Clarence mocht van de technische staff van AC niet meer in het krachthok, omdat hij anders te log zou worden.
Clarence Seedorf.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:43 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Och och och wat ligt het voetbal toch verschrikkelijk achter in vergelijking met de Amerikaanse Sporten als het gaat om kracht, techniek, herstel en voorbereiding![]()
![]()
Echt ik drink nooit meer. Van 65,5 naar 63,5 na 1 nachtNatuurlijk voornamelijk vocht + lege maag, maar schrok me de tering de volgende ochtend
![]()
![]()
M'n jongeheer zit altijd danig in de weg voor barbell shrugs, juist in de smith...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Smith is trouwens toch nog ergens goed voor; shrugs...werkt prima voor mij.Confidence through competence![]()
Ik ook, ik ook (3x5).quote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef Mandamo het volgende:
Whoehooo, de psychologische 100kg gehaald met squatten. Op naar de 1.5x bw!![]()
En 105 DL (1x5) en 57,5 BP (3x5) vandaag, helemaal leeg nu, maar wel mooi drie PR's.![]()
![]()
Hmm, dan zul je wel Ron Jeremy formaat hebben..quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n jongeheer zit altijd danig in de weg voor barbell shrugs, juist in de smith...![]()
Hoezo dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
Overigens; wanneer stopt de verkoop van NoxiPro?![]()
Vandaag wou ik beginnen met een UB/LB schema en heb ik UB getraint. Wat kut zeg, voelde alsof ik vreemdging. Veel te veel reps, veel te veel oefeningen. Ik zag het squatrek in een hoekje jaloers naar me kijken terwijl ik aan het curlen was. Ik voelde me zo vies daarna. Sorry squatrek, woensdag ben ik weer helemaal van jou en ga ik weer verder met stronglifts![]()
In Amerika is het al verboden door de FDA. Meestal volgt Europa daarna snel.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Warsaw, tijdje geleden liep ik ook te tobben om naar split te gaan. Maar ik groei nog steeds met fullbody (nu bijna een jaar getrained); en waarom iets repareren als het niet kapot is?
Dus nu doe ik nog steeds met veel plezier fullbody.
Confidence through competence![]()
Mirin' wallpaper? Thanks voor degene die hem ooit gepost heeft hier.
Waardige replacement voor mijn total loss MacBook Pro door lekkende shakebeker.![]()
![]()
Was ik dat nou?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Drie leer per week planks voor de transverse abdominis. Das alles wat ik doe voor buik. Ik heb een flinke diastasis (overweeg een operatie, maar kijk niet uit naar het herstelproces), dus weighted crunches zijn helaas geen goed idee. De rest komt gewoon van het squattenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen: iets harder aan de buikspiertjes gaan werken
[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 26-06-2012 01:48:34 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wow ik heb zo een beetje dezelfde stats. Hoe lang ben je al bezig?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook (3x5).![]()
En 105 DL (1x5) en 57,5 BP (3x5) vandaag, helemaal leeg nu, maar wel mooi drie PR's.![]()
Wow, je squat loopt netjes vooruit op de zaak, al loopt je BP wel wat achter. Grappig om te zien hoe iedereen toch anders gebouwd is. Ik squat met pijn en moeite 85kg, maar deadlift 115kg en bench 75kg (allemaal 3x5 behalve deadlift, die zit op 1x5). Is die 1.5 x bodyweight niet bedoeld als 1RM trouwens?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook (3x5).![]()
En 105 DL (1x5) en 57,5 BP (3x5) vandaag, helemaal leeg nu, maar wel mooi drie PR's.
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 26-06-2012 02:55:51 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Bench dumbells 76kg 6x
Squat 110kg 6x
Deadlift 120kg 6x
Shoulder press dumbells 60kg 6x
Niet echt geweldig, gelukkig doe ik niet aan powerlifting oid![]()
![]()
2 dumbbells van 76kg?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:29 schreef DeRakker. het volgende:
Bench dumbells 76kg 6x
Squat 110kg 6x
Deadlift 120kg 6x
Niet echt geweldig, gelukkig doe ik niet aan powerlifting oid
-
quote:
00:03"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Niet, want in Nederland is het nog gewoon legaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
Gast ben je 1.60 ofzo?
Overigens; wanneer stopt de verkoop van NoxiPro?![]()
En spuit jezelf volquote:
Hmzz... Ik was in de veronderstelling dat ik hopeloos was met 5 x 70 tot max 80 benchpress. Mijn probleem zit in mn schouders. Er is ook wel echt een probleem, daar niet van, al deed ik tot een jaar terug helemaal geen presses meer als gevolg van een schouderblessure. Maar als het aankomt op de ontwikkeling van m'n pecs moet ik het echt hebben van de kabels nu.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wow, je squat loopt netjes vooruit op de zaak, al loopt je BP wel wat achter. Grappig om te zien hoe iedereen toch anders gebouwd is. Ik squat met pijn en moeite 85kg, maar deadlift 115kg en bench 75kg (allemaal 3x5 behalve deadlift, die zit op 1x5). Is die 1.5 x bodyweight niet bedoeld als 1RM trouwens?
Maar ik baal er enorm van en wil wel het lek boven krijgen. Mn werk helpt ook niet mee, voorkant schouders krijgt gewoon elke dag een optater. Ben wel bezig met oefeningen voor de rotator cuffs, maar of dat werkt ga ik wss pas merken wanneer ik ander werk heb.
Voor de fysiek lijkt het weinig uit te maken, maar kracht is ook een doel. Wat heb je aan een ferrari die net de 150 km/u raakt?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Vetpercentage ook weer eens gemeten, 2 week terug nog 16%, nu 14.6%. Een goed voedingsschema doet echt wonderenWauw.
Nog 6,4 kg vet verliezen en ik zit op mn gewenste 8%
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Post je schema eens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:56 schreef Kerol het volgende:
Vetpercentage ook weer eens gemeten, 2 week terug nog 16%, nu 14.6%. Een goed voedingsschema doet echt wonderenWauw.
Nog 6,4 kg vet verliezen en ik zit op mn gewenste 8%Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Goede stats toch? Of ben je gestallt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:29 schreef DeRakker. het volgende:
Bench dumbells 76kg 6x
Squat 110kg 6x
Deadlift 120kg 6x
Niet echt geweldig, gelukkig doe ik niet aan powerlifting oid![]()
Da's da weer het nadeel van de cut; ik ik kan niet meer ongebreideld van die ongezouten notenmix vreten50 gram per dag, daar moet ik het mee doen
-
Nu serieus 2,5 maand (Rippetoe). Stats verder: 1,90m, 82 kilo, ongeveer 12% bf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:36 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Wow ik heb zo een beetje dezelfde stats. Hoe lang ben je al bezig?Ja, squat gaat lekker. Die is wel echt heel heavy nu, zal binnenkort wel stallen denk ik. Deadlift zit nog wel wat speling in (105 ging vrij soepel nog gisteren). Bench begint echter ook echt vast te zitten, m'n benen en rug lopen gewoon echt voor op m'n bovenlichaam. OHP zit ook echt geen vooruitgang meer in op 37,5.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wow, je squat loopt netjes vooruit op de zaak, al loopt je BP wel wat achter. Grappig om te zien hoe iedereen toch anders gebouwd is. Ik squat met pijn en moeite 85kg, maar deadlift 115kg en bench 75kg (allemaal 3x5 behalve deadlift, die zit op 1x5). Is die 1.5 x bodyweight niet bedoeld als 1RM trouwens?![]()
![]()
Ja dat mag je vinden maar op het gebied van krachttraining, herstel en voorbereiding lopen ze ver voor op de voetbal hier (in basketbal en de andere sporten ook trouwens)quote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zo gay vind ik dat he van die gasten met volledige bescherming die dan op elkaar in rennen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Professionele footballers zijn gewoon beestige atleten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja dat mag je vinden maar op het gebied van krachttraining, herstel en voorbereiding lopen ze ver voor op de voetbal hier (in basketbal en de andere sporten ook trouwens)![]()
![]()
Precies! Ik maak ook goede gains op m'n fullbody dus ga gewoon weer verderquote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Warsaw, tijdje geleden liep ik ook te tobben om naar split te gaan. Maar ik groei nog steeds met fullbody (nu bijna een jaar getrained); en waarom iets repareren als het niet kapot is?
Dus nu doe ik nog steeds met veel plezier fullbody.![]()
Ik ben ook zo'n lanky mofo als jij en heb vergelijkbare stats (1.91m, 79kg).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nu serieus 2,5 maand (Rippetoe). Stats verder: 1,90m, 82 kilo, ongeveer 12% bf.
[..]
Ja, squat gaat lekker. Die is wel echt heel heavy nu, zal binnenkort wel stallen denk ik. Deadlift zit nog wel wat speling in (105 ging vrij soepel nog gisteren). Bench begint echter ook echt vast te zitten, m'n benen en rug lopen gewoon echt voor op m'n bovenlichaam. OHP zit ook echt geen vooruitgang meer in op 37,5.
SQ: 3x5x100
DL: 1x5x130
BP: 3x5x70
OHP: 3x5x42.5Soukidan op je oogbal.![]()
Tx. Ben nu aan het trainen en vind het focking zwaar. Heb de techniek van de snatch en de C&J ook nog niet onder de knie.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef 1517 het volgende:
[..]
Dag1:
Snatch
Snatch Pull
Front Squat
D2:
Clean&Jerk
Clean Pull
BackSquat![]()
Netjes, jaloers op je BP. Hoe lang ben jij nu bezig?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:49 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n lanky mofo als jij en heb vergelijkbare stats (1.91m, 79kg).
SQ: 3x5x100
DL: 1x5x130
BP: 3x5x70
OHP: 3x5x42.5![]()
![]()
1.96, 92kg
SQ 102.5kg 5x5
DL 102.5kg 5x5
BP 65kg 5x5
OHP 50kg 5x5
paar maanden Stronglifts
Toen ik begon woog ik 81kg![]()
![]()
Jullie stats liggen zo dicht op elkaar
Mijn DL ligt veel hoger dan m'n BP of SQ
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Als ik jullie stats zie ben ik best trots op m'n squat eigenlijk. Toen ik begon met SS woog ik 75 (woog ooit onder de 70 kilo), nu na 2,5 maand 82 kilo, met zeer beperkte vettoename.
DL zit bij mij nog wel wat rek in, terwijl m'n SQ en BP echt richting stallen gaan. En tsja, mijn BP loopt weer achter, ieder lichaam is toch anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Jullie stats liggen zo dicht op elkaar
Mijn DL ligt veel hoger dan m'n BP of SQ![]()
Ik woog om en nabij de 66 kilo toen ik begon en het rare is toen had ik zelfs niet eens het idee dat ik superdun was. Maar nu ik bijna 80kg ben vind ik mezelf nog steeds skinny en als ik oude foto's zie, schaam ik me kapot.Soukidan op je oogbal.![]()
BP heb ik ook problemen meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik jullie stats zie ben ik best trots op m'n squat eigenlijk. Toen ik begon met SS woog ik 75 (woog ooit onder de 70 kilo), nu na 2,5 maand 82 kilo, met zeer beperkte vettoename.
[..]
DL zit bij mij nog wel wat rek in, terwijl m'n SQ en BP echt richting stallen gaan. En tsja, mijn BP loopt weer achter, ieder lichaam is toch anders.Heb een poos het in m'n dinsdagtraining gegooid omdat ik dan sowieso 2 dagen rust heb gehad, maar blijft aanmodderen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Yamcha het volgende:
Ik woog om en nabij de 66 kilo toen ik begon en het rare is toen had ik zelfs niet eens het idee dat ik superdun was. Maar nu ik bijna 80kg ben vind ik mezelf nog steeds skinny en als ik oude foto's zie, schaam ik me kapot.![]()
![]()
Iedereen woog ooit onder 70 kilo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
DL zit bij mij nog wel wat rek in, terwijl m'n SQ en BP echt richting stallen gaan. En tsja, mijn BP loopt weer achter, ieder lichaam is toch anders.![]()
Als in, heb van m'n 16e tot 18e onder de 70 kilo gewogen bij 1,90m, voordat ik de sportschool kende zeg maar.quote:![]()
Dit is wat ik elke dag ong in neem, in chronologische volgorde:quote:
40 g Brinta + 250ml melk
500 gr Kwark
Shake (Als ik sport pas na de training)
2 Cracottes met 2 plakjes kipfilet ieder
Shake
Ongezouten noten 50gr
Avondeten
500 gr Kwark
Appel
Ik houd alles bij met MyFitnessPal. Als ik eens wat hoog in vetten zit door avondeten, wat elke dag verschilt, neem ik die ongezouten noten niet meer.
Je zou denken, best saai door die kwark, maar houd het al een tijd vol. Vind het heerlijk dat spul.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ah, jullie dus het tegenovergestelde wat ik hebquote:
quote:Ecto army.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, jullie dus het tegenovergestelde wat ik heb![]()
![]()
Hoeveel Kcal is dat totaal? en wat is je onderhoud? Het ziet er inderdaad wat weinig uit, geen brood e.d.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit is wat ik elke dag ong in neem, in chronologische volgorde:
40 g Brinta + 250ml melk
500 gr Kwark
Shake (Als ik sport pas na de training)
2 Cracottes met 2 plakjes kipfilet ieder
Shake
Ongezouten noten 50gr
Avondeten
500 gr Kwark
Appel
Ik houd alles bij met MyFitnessPal. Als ik eens wat hoog in vetten zit door avondeten, wat elke dag verschilt, neem ik die ongezouten noten niet meer.
Je zou denken, best saai door die kwark, maar houd het al een tijd vol. Vind het heerlijk dat spul.![]()
Dit is ong 2300 cal, onderhoud was rond de 2800 dus ben 500 lager gaan zitten. Als ik sport eet ik gewoon wat meer van alles. Geen enkel probleem, en het heeft resultaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Hoeveel Kcal is dat totaal? en wat is je onderhoud? Het ziet er inderdaad wat weinig uit, geen brood e.d.
Avondeten eet ik wel rond de 800/1000 cal, dus wellicht dat het wat meer lijkt dan.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Endo hierquote:Iemand hier die aanvullingen er voor heeft? Twijfel zelf of ik zo niet te weinig KH's krijg bij m'n D maar het totaal is wel prima, en met minder KH's voor m'n training kan ik lang niet zo voluit gaan.quote:Lijstje:
O: melk met havermout/pinda's en rozijnen, banaan
T: bth pindakaas
L: 2x bth kipfilet/appel/veldsla, bth paard, kiwi, 2x glas melk
T: pinda's, kiwi, 2x glas melk
T: bakje makreelfilets
S: kracht en 20min HIIT
D: pot rode bieten, 1/2 appel, runderlap
T: kwarkik heb 'm eens door eetmeter getrokken zo... 224/272/107 ~2950kcal
Maar 2200 daarvan gaan er voor m'n sporten er al in
Bijna 33/33/33 verdeling en de eiwitten precies op 2x,naar mezelf een keer
Inderdaad wat een ecto!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:58 schreef Weissman het volgende:
Hij lijkt idd op een mietjewat een faggot zeg
[ afbeelding ]![]()
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit is ong 2300 cal, onderhoud was rond de 2800 dus ben 500 lager gaan zitten. Als ik sport eet ik gewoon wat meer van alles. Geen enkel probleem, en het heeft resultaat.
Avondeten eet ik wel rond de 800/1000 cal, dus wellicht dat het wat meer lijkt dan.
Ik zit ook rond de 2300.. maar ik eet nog wel 6 boterhammen per dag, maar dan geen kwark, vind het niet te vreten. En brinta staat hier ook al een tijdje..![]()
En de rest van je schema? Wil je eens posten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Ik zit ook rond de 2300.. maar ik eet nog wel 6 boterhammen per dag, maar dan geen kwark, vind het niet te vreten. En brinta staat hier ook al een tijdje..
Discipline is het belangrijkste wat je nodig hebt om je doel te bereiken, zou toch aan de kwark gaan als ik jou was. Desnoods met een beetje ranja.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik weet het, alleen de discipline is de laatste 2 weken ver te zoeken helaas..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Kerol het volgende:
[..]
En de rest van je schema? Wil je eens posten?
Discipline is het belangrijkste wat je nodig hebt om je doel te bereiken, zou toch aan de kwark gaan als ik jou was. Desnoods met een beetje ranja.
Op een dag eet ik gemiddeld:
6 boterhammen met kaas
paar crackers (dit moet brinta zijn..)
2 bananen
avondeten rijst met kip, aardappelen enz.
1 a 2 whey shakes (ligt aan trainen of niet)
handje cashewnoten
en dan eigenlijk 500g kwark, maar dat doe ik dus al een tijdje niet meer.![]()
Kreeg gisteravond dat mailtje. Sjezus wat weet Body&Fit toch ook altijd hun producten te verkopen, te grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef Levolution het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ect-protein-pancakes![]()
Wat motivatie:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik weet het, alleen de discipline is de laatste 2 weken ver te zoeken helaas..
Op een dag eet ik gemiddeld:
6 boterhammen met kaas
paar crackers (dit moet brinta zijn..)
2 bananen
avondeten rijst met kip, aardappelen enz.
1 a 2 whey shakes (ligt aan trainen of niet)
handje cashewnoten
en dan eigenlijk 500g kwark, maar dat doe ik dus al een tijdje niet meer.
Wat is je doel eigenlijk? Aankomen in spiermassa of ook vet verliezen?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar zit. Ik ook. Nog vrij kort serieus bezig, vanavond proberen de BP van 57.5 naar 60. Wel jammer dat ik geen spotter heb, want loop wel risico van roll of shamequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Warsaw het volgende:
1.96, 92kg
SQ 102.5kg 5x5
DL 102.5kg 5x5
BP 65kg 5x5
OHP 50kg 5x5
paar maanden Stronglifts
Toen ik begon woog ik 81kg(een keer gehad, best kut)
Overal verstand van.![]()
Gewoon even iemand op z'n schouder tikken en vragen of ie wil spotten, doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar zit. Ik ook. Nog vrij kort serieus bezig, vanavond proberen de BP van 57.5 naar 60. Wel jammer dat ik geen spotter heb, want loop wel risico van roll of shame(een keer gehad, best kut)
![]()
Iemand anders had 'm hier een keer geplaatstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wat motivatie:
Wat is je doel eigenlijk? Aankomen in spiermassa of ook vet verliezen?
Vind die andere iets te langdradig en teveel tekst om even snel voor m'n training te draaien.
Bij deze krijg ik juist zin om voluit te gaan
Geinig filmpje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wat motivatie:
Wat is je doel eigenlijk? Aankomen in spiermassa of ook vet verliezen?
Ja eigenlijk beide haha. Ik zit op een VP van 17%, dus wilde dat naar beneden, weeg nu 80kg 1,83. maar eigenlijk ben ik nog een klein mannetje. dus ik zit er weer aan te denken om gewoon vol te gaan bulken. fuck de zomer.![]()
WAT een lichaam heeft die man, niks buiten proportie zoals die Coleman, gewoon prachtig !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Iemand anders had 'm hier een keer geplaatst
Vind die andere iets te langdradig en teveel tekst om even snel voor m'n training te draaien.
Bij deze krijg ik juist zin om voluit te gaan![]()
1.72, 77kg
SQ 136
DL 160
BP 100x2
OHP 69
C&J 105
SN 72A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
dafuq, 70 OHP ?! Nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef 1517 het volgende:
1.72, 77kg
SQ 136
DL 160
BP 100x2
OHP 69
C&J 105
SN 72![]()
Plaatje waarin je in mijn ogen mooi kan zien hoe Coleman's fysiek totaal uit of proportie is geblazen door de jaren heen:
(geen idee of het een heel bekend plaatje is, maar vond het wel mooi overzichtje)![]()
Het gaat in ieder geval heel erg sloom.quote:
Ik vorder altijd haperend... kan zo een week 10kg erbij komen ofzo... daarna weer maanden niks.Doe ik ook nog niet zo lang.. dus dat klopt wel.quote:![]()
Met dumbells, is heerlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar zit. Ik ook. Nog vrij kort serieus bezig, vanavond proberen de BP van 57.5 naar 60. Wel jammer dat ik geen spotter heb, want loop wel risico van roll of shame(een keer gehad, best kut)
Ook nog is beter voor je evenwicht en je kan ze prima laten vallen als je niet meer kan... tot fail trainen zonder spotter.![]()
![]()
Ik zie het verschil niet echt... elke keer andere afstand/ hoek/ belichting enz.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:36 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Plaatje waarin je in mijn ogen mooi kan zien hoe Coleman's fysiek totaal uit of proportie is geblazen door de jaren heen:
[ afbeelding ]
(geen idee of het een heel bekend plaatje is, maar vond het wel mooi overzichtje)![]()
Nee nog net niet 69. Was wel een dag dat ik me erg goed voelde en daarom overging op singels om PR te pakken.quote:
Is dat zo uit proportie?
Ik heb juist het gevoel dat mijn BS en DL achterliggen. Ik OHS 86 en FS114x2. maar mijn backsquat groeit niet echt. Doe zelden backsquat en als ik hem doe is het highbarA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
kijk het verschil tussen 98 en 05, anabolen buikkkkkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet echt... elke keer andere afstand/ hoek/ belichting enz.![]()
Is Ronnie niet natural?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:06 schreef obsama het volgende:
[..]
kijk het verschil tussen 98 en 05, anabolen buikkkkk
Bedankt Hans.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef obsama het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het is in de loop der jaren wel steeds duidelijker geworden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:39 schreef Warsaw het volgende:
http://rosstraining.com/b(...)ul-by-henry-rollins/
ik lees deze altijd voordat ik ga trainen![]()
![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerste natural die zo groot wordt, zal nooit geboren worden.Of toch du vader?![]()
Zelfs dan heb je kuren en kuren... Hoe oud is die kerel nu?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Zeker nice!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef 1517 het volgende:
1.72, 77kg
SQ 136
DL 160
BP 100x2
OHP 69
C&J 105
SN 72
Nog tips om de C&J en SN technisch onder de knie te krijgen?![]()
Coleman is van 13 mei 1964 en is 48,1 jaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Zelfs dan heb je kuren en kuren... Hoe oud is die kerel nu?![]()
Klote! Vaker last van gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef Weissman het volgende:
Disaster strikes again...
Schouder uit de kom hier.
[ afbeelding ]![]()
2 keer eerder; de laatste keer was in Juni 2009. Het ging weer erg goed. En nu ditquote:![]()
![]()
![]()
Zwaar klote idd. Baal er enorm van.![]()
C&J en SN?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeker nice!
Nog tips om de C&J en SN technisch onder de knie te krijgen?![]()
Zijn er trouwens mensen hier die thuis opdrukken? En zo ja, hoe vaak? Doe zelf ongeveer 5*10 of zo, gewoon omdat ik het leuk vind![]()
Fucked man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]Geen pushups, wel pull- en chinups een paar setjes als ik er zin in heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die thuis opdrukken? En zo ja, hoe vaak? Doe zelf ongeveer 5*10 of zo, gewoon omdat ik het leuk vind![]()
Heel soms eind van de week in de sportschool 1 x 20 of 30 als afsluiter voor mn verzameling core oefeningetjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die thuis opdrukken? En zo ja, hoe vaak? Doe zelf ongeveer 5*10 of zo, gewoon omdat ik het leuk vindYou thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Bij welke oefening? Of niet sport gerelateerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee niet sport gerelateerd maar ik heb het vermoeden dat het herstel dit keer veel sneller zal gaan. Het voelt nu al veel beter; dat ik gespierder ben dan de vorige keren dat het gebeurde zal wel meehelpen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Push. het volgende:
[..]
Bij welke oefening? Of niet sport gerelateerd?![]()
Attentie aan alle beesten in deze thread.
Hier is een fucking geniale site, een must voor iedere shit cunt hier.
http://swole.me/
Succes!If not now, then when.![]()
Breakfast: 1332 grams blueberries, 590 grams banana.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Attentie aan alle beesten in deze thread.
Hier is een fucking geniale site, een must voor iedere shit cunt hier.
http://swole.me/
Succes!
Meal 2: 249g Italian sausages, 140g whole wheat pasta, 447 g red peppers.
Lekker eetschema![]()
![]()
Al een x geopereerd? zo niet dan zou ik daar langzaam aan gaan denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee niet sport gerelateerd maar ik heb het vermoeden dat het herstel dit keer veel sneller zal gaan. Het voelt nu al veel beter; dat ik gespierder ben dan de vorige keren dat het gebeurde zal wel meehelpen denk ik.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Verder kijken dan je neus lang is heb jij zeker nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Breakfast: 1332 grams blueberries, 590 grams banana.
Meal 2: 249g Italian sausages, 140g whole wheat pasta, 447 g red peppers.
Lekker eetschemaIf not now, then when.![]()
Mooi stuk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:39 schreef Warsaw het volgende:
http://rosstraining.com/b(...)ul-by-henry-rollins/
ik lees deze altijd voordat ik ga trainen![]()
![]()
Daar zat ik ook aan te denken; maar ik kijk er tegen op om zo lang uit roulatie te zijn. Ik heb volgende week een gesprek met de specialist. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Al een x geopereerd? zo niet dan zou ik daar langzaam aan gaan denken
Heb je er zelf ervaring mee dan ? En enig idee hoe lang het herstel na een operatie duurt en of dat ook een garantie is ?![]()
Mja plan liever mijn eigen maaltijden en eetschema's, maar het kan soms wel handig zijn I guessquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is heb jij zeker nooit van gehoord?![]()
![]()
Dat kan, maar dat geeft jou niet de reden om gelijk die site af te kraken. Dat jij er niet mee kan omgaan wilt niet zeggen dat het geen perfecte site is voor het merendeel van het volk die zich hiermee bezig houdt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Mja plan liever mijn eigen maaltijden en eetschema's, maar het kan soms wel handig zijn I guessIf not now, then when.![]()
Oud teamgenoot van me had hetzelfde, schouder elke x uit de kom, zijn banden waren zo uitgerekt dat het niet te voorkomen was. Ja het herstel is lang en ja dat is kut maar op lange termijn is het veel en veel beter en op een leven van 75 jaar is dat halve jaar a 9 maanden niet veel, operatie is geen garantie. De kans op herstel en kracht met goed revalideren en trainen gaat dan drastisch omhoog natuurlijk. Niks doen helpt ook niet en maakt de kans groot dat het sneller en sneller gebeurtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken; maar ik kijk er tegen op om zo lang uit roulatie te zijn. Ik heb volgende week een gesprek met de specialist. Ben benieuwd.
Heb je er zelf ervaring mee dan ? En enig idee hoe lang het herstel na een operatie duurt en of dat ook een garantie is ?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Het enige wat ik wil is met die schouder dus weer op 95-100% komen. Ik sukkel al tijden op 80-85% meer zit er gew niet in. En dat het niet nog een keer gebeurd natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Oud teamgenoot van me had hetzelfde, schouder elke x uit de kom, zijn banden waren zo uitgerekt dat het niet te voorkomen was. Ja het herstel is lang en ja dat is kut maar op lange termijn is het veel en veel beter en op een leven van 75 jaar is dat halve jaar a 9 maanden niet veel, operatie is geen garantie. De kans op herstel en kracht met goed revalideren en trainen gaat dan drastisch omhoog natuurlijk. Niks doen helpt ook niet en maakt de kans groot dat het sneller en sneller gebeurt![]()
![]()
Dat weet ik dus nog niet. Vorige keer was het 6 maanden. Als ik er meer over weet, laat ik het weten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:04 schreef Levolution het volgende:
Weissman, sterkte man. Hoe lang kun je niet trainen door zoiets?![]()
Dat is fucked up, maar realiseer je dat bodybuilden geen race is. Na je herstel kun je gewoon weer alles oppakken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet. Vorige keer was het 6 maanden. Als ik er meer over weet, laat ik het weten.Het is wel balen, maar nu het toch gebeurd is moet je er niet teveel over inzitten.
This isn't even my final form.![]()
Dan zou ik toch echt voor de operatie gaan als die mogelijkheid er is, als het al 2x eerder is gebeurd ben je al meer tijd kwijt geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet. Vorige keer was het 6 maanden. Als ik er meer over weet, laat ik het weten.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Balen man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet. Vorige keer was het 6 maanden. Als ik er meer over weet, laat ik het weten.![]()
![]()
Echt klote, dan kan je dus 6 maanden niks doen. (cardio?) of mag dat ook niet? sterkte..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet. Vorige keer was het 6 maanden. Als ik er meer over weet, laat ik het weten.![]()
Kennen jullie deze pics nog?
Damn, zelfs al is het een blanke, maar hij heeft verdomd goeie genen. Wil niet weten wat hij allemaal vreet op een dag.
Het aparte is wel dat deze jongeman liever anoniem wilt blijven. Hij neemt ook niet deel aan bodybuilding wedstrijden enz.![]()
laatste pic echt?
Zo ja... Zitten hier serieus mensen die er zo uit willen zien?
Blijkbaar. Kern is als ik zo de reacties lees (is bij sommige) toch een onderliggende onzekerheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
laatste pic echt?
Zo ja... Zitten hier serieus mensen die er zo uit willen zien?![]()
Ge-experimenteerd, mijn spiksplinternieuwe, ultradure Garmin (610) meegenomen naar de sportschool en m'n HRM aangesloten. Ben erg benieuwd naar de pieken en dalen van m'n hartslag.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vet lullig als je met je fonkelnieuwe ultraduurheid een hartaanval krijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef slacker_nl het volgende:
Ge-experimenteerd, mijn spiksplinternieuwe, ultradure Garmin (610) meegenomen naar de sportschool en m'n HRM aangesloten. Ben erg benieuwd naar de pieken en dalen van m'n hartslag.
Nee lijkt me niet, dit is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
laatste pic echt?
Zo ja... Zitten hier serieus mensen die er zo uit willen zien?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Dat zou lullig zijn inderdaad, maar dan verwacht ik eerder bij het hartlopen problemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Vet lullig als je met je fonkelnieuwe ultraduurheid een hartaanval krijgtIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
had ik een tijdje geleden ook gedaan:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat had ik mss ook moeten doen. Andere keer.
tot min 25 is squats, 4x5 @ 85kg en toen 1x2 @85, meer zat er niet in (te weinig geslapen denk ik, weet ik).
Daarna is het BP, die doen niet zoveel
En daarna is het tot 58 min BOR
58 tot eind is reverse crunches.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Auw! moest je naar het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte er mee![]()
![]()
Die 2e lijkt mij geen echte foto...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, zelfs al is het een blanke, maar hij heeft verdomd goeie genen. Wil niet weten wat hij allemaal vreet op een dag.
Het aparte is wel dat deze jongeman liever anoniem wilt blijven. Hij neemt ook niet deel aan bodybuilding wedstrijden enz.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Nee, laatste pic duidelijk nep.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
laatste pic echt?
Zo ja... Zitten hier serieus mensen die er zo uit willen zien?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
![]()
Ging ff liggen zonder mitella. Viel in slaap, wou me omdraaien en ja hoor. Ik weet niet of het ooit iemand gelukt is om 2 keer op 1 dag zn schouder uit de kom te krijgen. Dit word dus zeker een operatie.
Hierbij kan ik het trainingsjaar 2012 afsluiten![]()
![]()
trouwens typen met 1 hand is behoorlijk kut.![]()
![]()
Nja het dreunt op zich wel allemaal een beetje door. Zou ik dan wel voorzichtig mee doen öquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan toch nog wel cardio doen?
Zou ik gewoon conditie opbouwen.![]()
Zwemmen niet, hardlopen ook niet. Mag wat fietsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan toch nog wel cardio doen?
Zou ik gewoon conditie opbouwen.![]()
Mss een idee om de komende tijd flink af te vallen door heul veul fietsen![]()
Hardlopen ook niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zwemmen niet, hardlopen ook niet. Mag wat fietsen![]()
![]()
Fietsen is heul veul saaiheidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zwemmen niet, hardlopen ook niet. Mag wat fietsen![]()
![]()
Half paard, half mens. Ik zeg het je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het aparte is wel dat deze jongeman liever anoniem wilt blijven. Hij neemt ook niet deel aan bodybuilding wedstrijden enz.If not now, then when.![]()
• Gisteren dus gesquat met een goede personal trainer. Paar dingen die mij opvielen:
• Voor mensen met mijn bouw (kort lijf, lange bovenbenen) is een high-bar squat VEEL beter dan een low bar squat. Het is even wennen aan de druk op je traps + schouders, maar met een high bar squat is je rug veel verticaler en hoef je dus niet je onderrug aan te spannen bij het omhoog komen. Veel mensen zullen dit niet herkennen, maar dit echt een typische 'feature' van mijn eerder beschreven bouw.
• Mijn 1RM is 100kg op high bar. Hij liet me expres (gecontroleerd) tot failure gaan om dat een keer mee te maken. Was wel even schrikken om niet meer omhoog te kunnen en op mijn reet te vallen, maar hij stond achter me en het was geen free squat (er waren rails aan de zijkant).
• Kijk naar een hoog punt in plaats van de spiegel! Dan is je rug recht, je borst vooruit en squat je veel natuurlijker.
• Front squats zijn een goede core workout!!
Dit was sessie 1 van een half uur. nog twee sessies te gaan; 1 sessie over deadlifts en nog een sessie over squats. Was nuttig!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Rippletoe raadt juist aan iets naar beneden te kijken. De eerste paar wervels staan dan recht. Als je naar boven kijkt forceer je juist een knik.quote:• Kijk naar een hoog punt in plaats van de spiegel! Dan is je rug recht, je borst vooruit en squat je veel natuurlijker.
Zelf kijk ik half iets naar beneden half rechtuit.Confidence through competence![]()
Ik doe idd ook high-bar squat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef star_gazer het volgende:
• Gisteren dus gesquat met een goede personal trainer. Paar dingen die mij opvielen:
• Voor mensen met mijn bouw (kort lijf, lange bovenbenen) is een high-bar squat VEEL beter dan een low bar squat. Het is even wennen aan de druk op je traps + schouders, maar met een high bar squat is je rug veel verticaler en hoef je dus niet je onderrug aan te spannen bij het omhoog komen. Veel mensen zullen dit niet herkennen, maar dit echt een typische 'feature' van mijn eerder beschreven bouw.
• Mijn 1RM is 100kg op high bar. Hij liet me expres (gecontroleerd) tot failure gaan om dat een keer mee te maken. Was wel even schrikken om niet meer omhoog te kunnen en op mijn reet te vallen, maar hij stond achter me en het was geen free squat (er waren rails aan de zijkant).
• Kijk naar een hoog punt in plaats van de spiegel! Dan is je rug recht, je borst vooruit en squat je veel natuurlijker.
Dit was sessie 1 van een half uur. nog twee sessies te gaan; 1 sessie over deadlifts en nog een sessie over squats. Was nuttig!
Naar mijn mening sta je dan ook meer recht op en minder naar voren gebogen.
Je betaalt voor deze personal training oid?![]()
Ik kijk gewoon naar mezelf of ik recht sta, hoe diep ik ga enz...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rippletoe raadt juist aan iets naar beneden te kijken. De eerste paar wervels staan dan recht. Als je naar boven kijkt forceer je juist een knik.
Zelf kijk ik half iets naar beneden half rechtuit.
Maakt mij niet uit wat beter is, ik moet mezelf gewoon zien om te zien of alles goed is.. of je recht staat enz.![]()
Hmm... Als ik er zo over denk lijkt me dat inderdaad logisch. Als ik naar deze video kijk van mijn PT zie ik dat hij toch wat omhoog kijkt. Wellicht een onhandige gewoonte die hij overdraagt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rippletoe raadt juist aan iets naar beneden te kijken. De eerste paar wervels staan dan recht. Als je naar boven kijkt forceer je juist een knik.
Zal het er eens met hem over hebben."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wow. 1RM I assume?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef 1517 het volgende:
1.72, 77kg
SQ 136
DL 160
BP 100x2
OHP 69
C&J 105
SN 72Goeie bench. Ben er trouwens zelf achter gekomen dat benchen veel lekkerder gaat als ik de bar boven de bovenkant van mijn borst (net iets boven je tepels zegmaar) houd in plaats van de onderkant. iets emer richting mijn hoofd. Dit legt volgens mij het accent net iets meer op de chest in plaats van de triceps, die bij mij toch wat zwakker zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
1,82 86kg
DL: 6x160
BP: 8x100
SQ: 8x110![]()
![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door star_gazer op 27-06-2012 02:16:34 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
beide aan de roids, hij heeft het haar (gerri halliwell)aangeraden. was vroeger een lekkere spice girl.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het aparte is wel dat deze jongeman liever anoniem wilt blijven. Hij neemt ook niet deel aan bodybuilding wedstrijden enz.![]()
Weissman al die tijd die je nu in je benen kan stoppenAlle Lente is uit die vrouw zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beide aan de roids, hij heeft het haar (gerri halliwell)aangeraden. was vroeger een lekkere spice girl.
[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 04:48:36 ]![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:46 schreef ZetaOS het volgende:
Weissman al die tijd die je nu in je benen kan stoppen
[..]
Alle Lente is uit die vrouw zeg![]()
was het nog maar 10 jaar geleden![]()
![]()
Ik heb sinds kort zo'n ding:
Stop er een ei in, doe wat water erbij, paar minuutjes in de magnetron en voila, een hardgekookt ei. Mooie snack voor de vetten en eiwitten
[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 27-06-2012 07:28:33 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb trouwens lekker stijve lats van mijn workout gisteren. Eindelijk twee sets van 8 reps chin-ups voltooid. Na 5x115kg deadlifts wel te verstaan. Derde set chins is 6 reps, maar moet ook naar de 8. Zodra ik op 3x8 chins zit, gaat er gewicht bij
-
Zo ziet het er wel naar uit jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:46 schreef ZetaOS het volgende:
Weissman al die tijd die je nu in je benen kan stoppen![]()
![]()
![]()
Zoek een goede coach! Niks beter dan dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeker nice!
Nog tips om de C&J en SN technisch onder de knie te krijgen?
Ik train zelf 3-4x pw onder begeleiding van een weightlifting coach.
Een coach/trainer kan je net die kleine tips geven waar je van denktmaar die net het verschil kunnen maken.
Daarnaast kun je heel veel leren van youtube en lezen en kijken maar iets weten en iets doen is vaak wat anders. Als je echt geen mogelijkheid hebt een coach te vinden zou je jezelf kunnen opnemen. En naar bepaalde forums je video kunnen uploaden voor coaching. Ik wil er ook wel eens naar kijken.
Focus je op techniek, ik train zelf bijna nooit boven 80% en zelden meer herhaling dan 3 herhalingen.Klopt.quote:A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik kijk gewoon naar boven hoor, misschien is het bij low bar squats wat schadelijker?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
De spine is in neutrale positie als je vooruit kijkt wanneer je rechtop staat. In een squat staat je rug schuin (high bar minder schuin dan low bar) en kijk je dus naar een punt een paar meter voor je.
Ik denk dat dit de minste kans op beknelde tussenwervelschijven geeft....Confidence through competence![]()
ik wil graag split en full-body afwisselen, wat is de minimale tijd dat je full-body achter elkaar moet doen ? Een maand ?![]()
Denk dat 6 weken goed werkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:58 schreef obsama het volgende:
ik wil graag split en full-body afwisselen, wat is de minimale tijd dat je full-body achter elkaar moet doen ? Een maand ?![]()
Mn lichaam is na 2 hele pillen dexaprine al gewend, vandaag de derde hele gehad maar merk niks meer. Geen energie, alleen hogere hartslag.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
40 jaar alweer, kun je er niet van af zien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef zoz het volgende:
Nooit geweten dat die Geri Halliwell naakt ging![]()
http://wijzemaan.files.wo(...)eri-halliwell-71.jpgBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
1 tot 2 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:58 schreef obsama het volgende:
Ik zal zo'n hogere hartslag nooit trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Kerol het volgende:
Mn lichaam is na 2 hele pillen dexaprine al gewend, vandaag de derde hele gehad maar merk niks meer. Geen energie, alleen hogere hartslag.
pff.. ik moest denken aan een moment in een grijs verleden, dat ik door wat gulzig cokegebruik een stevige heartbeat veroorzaakte.![]()
Mwa, merk niet zoveel verder dus het valt allemaal wel mee. Het is nu 4 uur na mn pil en hartslag is alweer normaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik zal zo'n hogere hartslag nooit trekken.
pff.. ik moest denken aan een moment in een grijs verleden, dat ik door wat gulzig cokegebruik een stevige heartbeat veroorzaakte.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik had dat pas na een half potjequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Kerol het volgende:
Mn lichaam is na 2 hele pillen dexaprine al gewend, vandaag de derde hele gehad maar merk niks meer. Geen energie, alleen hogere hartslag.![]()
Ik heb gisteravond voor de derde keer intimidate genomen. Op DBB hadden ze het over veel nachtmerries, heel fit wakker worden en een feel good gevoel, maar merk op 1 nachtmerrie na nog helemaal niets.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Als je met 35mg ephedrine hcl in slaap valt in de bus weet je dat je maar beter een pauze kan instellen om je lichaam te ontwennen
Lol.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:54 schreef Zith het volgende:
Als je met 35mg ephedrine hcl in slaap valt in de bus weet je dat je maar beter een pauze kan instellen om je lichaam te ontwennen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:54 schreef Zith het volgende:
Als je met 35mg ephedrine hcl in slaap valt in de bus weet je dat je maar beter een pauze kan instellen om je lichaam te ontwennen![]()
Ik heb dat altijd bij 800mg cafeïne ongeveer.![]()
Ik merk helemaal niks van dat spul.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik zal zo'n hogere hartslag nooit trekken.
pff.. ik moest denken aan een moment in een grijs verleden, dat ik door wat gulzig cokegebruik een stevige heartbeat veroorzaakte.
Mezelf wel eens bijna een hartaanval gegeven met coke. Zo'n 20 gram in een week is dan ook niet echt aan te raden, zeg maar.![]()
![]()
Daadwerkelijk uitgevoerde 1RM? Of berekende 1RM?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:47 schreef 1517 het volgende:
[..]
Zoek een goede coach! Niks beter dan dat.
Ik train zelf 3-4x pw onder begeleiding van een weightlifting coach.
Een coach/trainer kan je net die kleine tips geven waar je van denktmaar die net het verschil kunnen maken.
Daarnaast kun je heel veel leren van youtube en lezen en kijken maar iets weten en iets doen is vaak wat anders. Als je echt geen mogelijkheid hebt een coach te vinden zou je jezelf kunnen opnemen. En naar bepaalde forums je video kunnen uploaden voor coaching. Ik wil er ook wel eens naar kijken.
Focus je op techniek, ik train zelf bijna nooit boven 80% en zelden meer herhaling dan 3 herhalingen.
[..]
Klopt.![]()
De kosten van 20 gram coke geeft mij al bijna een hartaanval. Of zat je toen in zuid amerikaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik merk helemaal niks van dat spul.
Mezelf wel eens bijna een hartaanval gegeven met coke. Zo'n 20 gram in een week is dan ook niet echt aan te raden, zeg maar.![]()
![]()
![]()
Neuh, geen zuid amerika. Was gewoon een eh, dure hobby zeg maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef zoz het volgende:
[..]
De kosten van 20 gram coke geeft mij al bijna een hartaanval. Of zat je toen in zuid amerika![]()
![]()
Uitgevoerd natuurlijk. Er zijn toch niet echt mensen die een berekende 1RM tellen als 1RM?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daadwerkelijk uitgevoerde 1RM? Of berekende 1RM?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik denk dat als ik een euro zou krijgen voor iedereen die berekende 1RM's zegt te liften ik niet meer hoef te werken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef 1517 het volgende:
[..]
Uitgevoerd natuurlijk. Er zijn toch niet echt mensen die een berekende 1RM tellen als 1RM?![]()
Behalve squat en DL zitten we dan zo'n beetje op hetzelfde niveau.![]()
Wat is je Squat en wat is de deadlift?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een euro zou krijgen voor iedereen die berekende 1RM's zegt te liften ik niet meer hoef te werken.![]()
Behalve squat en DL zitten we dan zo'n beetje op hetzelfde niveau.
Ben je klein/groot?
Waar kan ik kleine schijven kopen zoals bovenstaande?
Hoeft geen Eleiko of rubber te zijn maar ijzer is prima.
Kan alleen 0,5 - 1,25 - 2,5 - 5 vinden op fitnessseller
[ Bericht 40% gewijzigd door 1517 op 27-06-2012 15:50:21 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
50mm neem ik aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef 1517 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik kleine schijven kopen zoals bovenstaande?
Hoeft geen Eleiko of rubber te zijn maar ijzer is prima.
Kan alleen 0,5 - 1,25 - 2,5 - 5 vinden op fitnessseller![]()
Yes.quote:A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Helisport heeft ook alleen 1,25 - 2,5 - 5quote:
Muscletotaal heeft geen 50mm.
Ik zoek eingelijk 0,5 - 1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 5A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Wat is zijn naam?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef star_gazer het volgende:
Dit was sessie 1 van een half uur. nog twee sessies te gaan; 1 sessie over deadlifts en nog een sessie over squats. Was nuttig!![]()
http://www.fitnessdelivery.nl/gewichtsvest-rs-10-kg.htmlquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef Snakey het volgende:
iew... http://www.fitnessdeliver(...)ign=prijsvergelijker
klinkt best nice dit-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Luchtkoker hier met uw dagelijksche portie Bodybuild en voeding gerelateerde nieuwsberichten.
Vrouwen sporten voor de looks, mannen voor functionele spierkracht:
http://www.nu.nl/gezondheid/2845787/vrouwen-sporten-looks.html
Testosteron zorgt voor meer sexuele drive (o rly):
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-in-slaapkamer.html
Voor zij die alles al hebben geprobeerd maar nu toch eens willen afvallen, probeer eens de combinatie gevulde badkuip + aangesloten broodrooster:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ks-bij-obesitas.html
Spinazie vreten zorgt voor meer kracht, nu nog alleen maar curls doen en je bent Popeye:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)akt-echt-sterk-.htmlOf toch du vader?![]()
quote:![]()
Spierbundel seksistisch. AMSTERDAM - Ze werken zich in het zweet in de sportschool met het doel een strak en afgetraind lichaam te krijgen of te onderhouden. Deze spierbundels zijn vaker onaardig tegen vrouwen dan mannen zonder een sixpack en enorme biceps.
http://www.telegraaf.nl/v(...)l_seksistisch__.html
Vrouwen krijgen steeds dikkere buiken
http://www.telegraaf.nl/v(...)ikkere_buiken__.html
Tieners slanker door vaker eten. (2 )
http://www.telegraaf.nl/v(...)or_vaker_eten__.html![]()
Visceraal vetquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef BigSmurf het volgende:
Vrouwen krijgen steeds dikkere buiken
http://www.telegraaf.nl/v(...)ikkere_buiken__.html![]()
Aan de ene kant denk ik wel eens: flikker maar op, word maar dik iedereen, dan steek ik er beter tegen af (herkenbaar?) Aan de andere kant: we motten met z'n allen alle diabetes/hart vaatziekten en artrosepatienten gaan betalen straks, dat is onbetaalbaar. Wat dat betreft zou het handig zijn als we met z'n allen niet zo dik zouden zijn.
Vanochtend een hele Dexaprine gepakt en nu net weer een halve omdat ik ga trainen en daarna vechtsport trainen eens kijken hoe hard ik ga stuiteren![]()
![]()
Apart.. ik heb 2-3 maanden geleden mijn vet percentage laten meten via zo`n peperdure weegschaal. Resultaat was 18%.
Nu ben ik begonnen met het trainen bij mij op het werk, en daar kon ik dan ook mijn vetpercentage meten. Dit heb ik gedaan met een apparaat waar 2 hendels aan zitten die je moest vastpakken, en dan gestrekt voor je borst houden. Hier kwam 8.6% uit!!
Nu kan ik me buikspieren wel zien als ik ze aanspan (lichtjes als ik dat niet doe) maar 8,6% procent is wel heel overdreven.
Nu is het leuk, maar geloof echt niet dat ik in 2-3 maanden tijd 10%! ben afgevallen..
Toch maar eens opzoek naar zo`n huidplooi meter.. dit werkt volgens mij het beste.![]()
Huidplooi of waist/neck omtrek US Navy method is makkelijker en beter dan impedantiemetingen.
Sowieso verschillen alleen van dezelfde meetmethode nemen voordat je er conclusies over kunt trekken.Confidence through competence![]()
Zie soms ook zo'n gast in de gym losgaan met zo'n ding, dikke verbranding volgens mij. Ik zou alleen elke 5x achter het touw blijven hangen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren een springtouw besteld, ook wel goede cardio.![]()
![]()
Inderdaad maar eens op zoek naar een meetlint.. Ik ga binnenkort weer eens op die weegschaal staan, eens kijken wat daar het verschil nu is.
Bij me volgende bestelling zit er een huidplooi meter bij!![]()
Neh, je went er vrij snel aan. Toen ik nog bokste (dat was toen er nog dinosaurussen rond liepen) deden we iets van een kwartier touwtje springen. Kon er geen reet van toen ik begon, ik kan het nu nog, zelfs op 1 been.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zie soms ook zo'n gast in de gym losgaan met zo'n ding, dikke verbranding volgens mij. Ik zou alleen elke 5x achter het touw blijven hangen.![]()
![]()
Ik mag van mama niet gespierder worden, anders vindt ze me op Jerommeke lijken
* Ethanolic 6 broodjes pindakaas naar binnen bunkert.Deathlift or Die.![]()
Ik vind dat touwtjespringen er altijd zo hyperactief uitzienquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, je went er vrij snel aan. Toen ik nog bokste (dat was toen er nog dinosaurussen rond liepen) deden we iets van een kwartier touwtje springen. Kon er geen reet van toen ik begon, ik kan het nu nog, zelfs op 1 been.Ik hou het wel bij hyperactief fappen
![]()
Even een vraagje aan de pro's, als ik de bench dip doe (met voeten ook omhoog op ander bankje), wat is dan de beste reps/sets combi? Ik lees op de ene pagina dat je zoveel mogelijk moet doen in 1 set, en de ander zegt weer 8-15 reps etc. Wat is volgens jullie de beste combi? Of maakt het allemaal niet veel uit.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Zoveel mogelijk reps in 1 set doen is altijd onzin. Doe ze plate loaded, dus leg een plak gewicht op je schoot, en doe 8 - 12 reps.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Even een vraagje aan de pro's, als ik de bench dip doe (met voeten ook omhoog op ander bankje), wat is dan de beste reps/sets combi? Ik lees op de ene pagina dat je zoveel mogelijk moet doen in 1 set, en de ander zegt weer 8-15 reps etc. Wat is volgens jullie de beste combi? Of maakt het allemaal niet veel uit.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik mag van mama niet gespierder worden, anders vindt ze me op Jerommeke lijken
* Ethanolic 6 broodjes pindakaas naar binnen bunkert.
Wat een helden waren dat toch ook.![]()
Nooit benen getraint die Jeromeke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een helden waren dat toch ook.![]()
![]()
Maakt het uit hoeveel? En is m'n bodyweight zelf niet genoeg? Weeg namelijk een kleine 86 kg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk reps in 1 set doen is altijd onzin. Doe ze plate loaded, dus leg een plak gewicht op je schoot, en doe 8 - 12 reps.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Net als met alles, wat jij aankan voor 8 - 12 reps. Als dat body weight is dan is dat een mooi begin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:49 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Maakt het uit hoeveel? En is m'n bodyweight zelf niet genoeg? Weeg namelijk een kleine 86 kg.![]()
Roid gutquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een helden waren dat toch ook.
Ah oke dus hetzelfde principe als bij de meeste krachttrainingen, gewicht toevoegen totdat je de 8-12 niet of net haalt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net als met alles, wat jij aankan voor 8 - 12 reps. Als dat body weight is dan is dat een mooi begin.
Ik haal het met mijn bodyweight makkelijk, deed er 25 en toen raakte ik verveeld xD
Is dit ook hetzelfde principe bij bench leg raises?It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Ik zou niet weten hoe je daarmee gewichten zou willen gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is dit ook hetzelfde principe bij bench leg raises?![]()
Schijnt van die enkeldingen te zijn, maar inderdaad, nu ik er zo over nadenk, ik ga die shit toch niet aanschaffen. Heb net genoeg geld besteed aan barbell, dumbells, bankje en 80 kg aan gewicht (wat ik morgen binnenkrijgquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je daarmee gewichten zou willen gebruiken.).
Wat zou dan een goed aantal reps/sets zijn voor leg raises? 3x12?It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Hou voor alle spieren aan een rep range tussen 5-12 voor hypertrofie, lager voor maximale krachttoename. Sets tussen 3-5, hoger geeft verminderde returns.
Waarbij laatste rep van de laatste set tegen of op failure aanzit. Als je nog met gemak een paar reps kunt doen daarna train je te licht.
Zie ook vaak mensen lekker babbelen met hun makker tijdens hun working sets. Train dan niet.
Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: