Kreeg gisteravond dat mailtje. Sjezus wat weet Body&Fit toch ook altijd hun producten te verkopen, te grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef Levolution het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ect-protein-pancakes
Wat motivatie:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik weet het, alleen de discipline is de laatste 2 weken ver te zoeken helaas..
Op een dag eet ik gemiddeld:
6 boterhammen met kaas
paar crackers (dit moet brinta zijn..)
2 bananen
avondeten rijst met kip, aardappelen enz.
1 a 2 whey shakes (ligt aan trainen of niet)
handje cashewnoten
en dan eigenlijk 500g kwark, maar dat doe ik dus al een tijdje niet meer.
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar zit. Ik ook. Nog vrij kort serieus bezig, vanavond proberen de BP van 57.5 naar 60. Wel jammer dat ik geen spotter heb, want loop wel risico van roll of shamequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Warsaw het volgende:
1.96, 92kg
SQ 102.5kg 5x5
DL 102.5kg 5x5
BP 65kg 5x5
OHP 50kg 5x5
paar maanden Stronglifts
Toen ik begon woog ik 81kg
Gewoon even iemand op z'n schouder tikken en vragen of ie wil spotten, doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar zit. Ik ook. Nog vrij kort serieus bezig, vanavond proberen de BP van 57.5 naar 60. Wel jammer dat ik geen spotter heb, want loop wel risico van roll of shame(een keer gehad, best kut)
Iemand anders had 'm hier een keer geplaatstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wat motivatie:
Wat is je doel eigenlijk? Aankomen in spiermassa of ook vet verliezen?
Geinig filmpje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wat motivatie:
Wat is je doel eigenlijk? Aankomen in spiermassa of ook vet verliezen?
WAT een lichaam heeft die man, niks buiten proportie zoals die Coleman, gewoon prachtig !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Iemand anders had 'm hier een keer geplaatst
Vind die andere iets te langdradig en teveel tekst om even snel voor m'n training te draaien.
Bij deze krijg ik juist zin om voluit te gaan
dafuq, 70 OHP ?! Nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef 1517 het volgende:
1.72, 77kg
SQ 136
DL 160
BP 100x2
OHP 69
C&J 105
SN 72
Het gaat in ieder geval heel erg sloom.quote:
Doe ik ook nog niet zo lang.. dus dat klopt wel.quote:
Met dumbells, is heerlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar zit. Ik ook. Nog vrij kort serieus bezig, vanavond proberen de BP van 57.5 naar 60. Wel jammer dat ik geen spotter heb, want loop wel risico van roll of shame(een keer gehad, best kut)
Ik zie het verschil niet echt... elke keer andere afstand/ hoek/ belichting enz.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:36 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Plaatje waarin je in mijn ogen mooi kan zien hoe Coleman's fysiek totaal uit of proportie is geblazen door de jaren heen:
[ afbeelding ]
(geen idee of het een heel bekend plaatje is, maar vond het wel mooi overzichtje)
Nee nog net niet 69. Was wel een dag dat ik me erg goed voelde en daarom overging op singels om PR te pakken.quote:
kijk het verschil tussen 98 en 05, anabolen buikkkkkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet echt... elke keer andere afstand/ hoek/ belichting enz.
Is Ronnie niet natural?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:06 schreef obsama het volgende:
[..]
kijk het verschil tussen 98 en 05, anabolen buikkkkk
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef obsama het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het is in de loop der jaren wel steeds duidelijker geworden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:39 schreef Warsaw het volgende:
http://rosstraining.com/b(...)ul-by-henry-rollins/
ik lees deze altijd voordat ik ga trainen
Fixed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerste natural die zo groot wordt, zal nooit geboren worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |