http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=136915653&page=1quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tja... Chest, rug en benen willen wel.
Qua armen en traps ben ik gewoon genetisch f-cked. Dat is ook de reden waarom mijn bench blijft steken op 3x5x75kg: mijn borst kan wel 90kg aan, maar mijn triceps trekken het simpelweg niet. Biceps heb ik op zich wel een beetje (doe 9,8,6 chin-ups), maar ik heb daar meer een peak dan massa.
Ik doe al extra iso voor armen (barbell curls en triceps pushdown), maar het effect is maar matig. Ik ben bang dat ik echt moet gaan kuren als ik armen wil, maar dat durf ik nietmisschien eens zon speciale arm workout cycle van 2 weken uitproberen als ik weer de bulk inga.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
skullcrushers supersetted met smallgrip BP.
8 uur armen trainen? No thanksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=136915653&page=1
Ja, Panda Pindakaas is niet meer, en Heleas Pindakaas is er voor in de plaats gekomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:17 schreef CarbonC het volgende:
Ben even weg geweest: heb ik nog wat gemist?
Ja heb ik wel eens gemaakt, zijn nog lekker ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef Ganzz het volgende:
Iemand zelf wel eens eiwitrepen oid gemaakt? Ik lees namelijk tegenstrijdige dingen over wel of niet in de oven van eiwitpoeder, het zou de voedingswaarde verliezen?
Hmmm, youtube waardig.quote:
Je zal maar niets te doen hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=136915653&page=1
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck benen trainen, ik voetbal.
Ajax topic gekeken?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
mirin'quote:Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Dag1:quote:Op zondag 24 juni 2012 19:17 schreef CarbonC het volgende:
Ben even weg geweest: heb ik nog wat gemist? Verder wil ik nu een goed fullbody schema, maar dan niet te standaard. Het liefst met klassieke combo oefeningen erin als clean and jerk. Suggesties zijn welkom!
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef star_gazer het volgende:
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Nice man, zit denk ik ook rond 15 % als ik jou zie. Alleen jij hebt al zichtbare absSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook meteen: iets harder aan de buikspiertjes gaan werkenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nice man, zit denk ik ook rond 15 % als ik jou zie. Alleen jij hebt al zichtbare abs
Interessant welquote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef Kerol het volgende:
Voor het eerst heel pilletje dexaprine, ben wel een stuk wakkerder en erg veel energie bij cardio. Voor de rest merk ik niet veel.
In het begin beetje hartkloppingen maar niet zo erg, nu wel verhoogde hartslag nog steeds.
Ipv de gebruikelijke 500cal per dag net 800cal verbrand op de fiets. Ervoor uiteraard KT gedaan. Lekkerlekker.
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef Snakey het volgende:
Zo, weer terug in Nederland. Vanmorgen de eerste workout gedaan. Grappig om te zien dat niemand een mm is gegroeid in de gym.Blijven een beetje op dezelfde gewichten hangen en het wintervet is nog niet verdwenen.
![]()
Anyway. Redelijke workout gehad. Ik heb onbedoeld 2 weken rust gehad dus rustig aan begonnen. En vanmorgen ook gelijk maar aan de cardio gegaan.
Mja, ze doen maar. We zijn een half jaar verder, nogal zonde van de tijd denk ik dan. Het is alleen jammer om geen mensen om me heen te hebben die inspireren. Dat was in Spanje wel anders. Als er iemand naast je tot het uiterste gaat ga je een soort van vanzelf daar in mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
'Triest' vind ik een betere woordkeuze wat dat betreft
In theorie wordt het aan controle onderworpen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef 1517 het volgende:
Worden die voedsellabels aan een controle onderworpen? Of mogen fabrikanten er van alles op zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |