SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef star_gazer het volgende:
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er massaal uit, goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje. Ben in de cut nu. Bulk liep qua VP wat uit de hand (zat rond de 18 a 19%). Wil naar de 10% en dan een slow bulk inzetten. Armen en traps lopen helaas nog steeds ver achter.quote:
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Nais, dat droogt mooi op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Stereotomy zet de föhn er tegenaanConfidence through competence
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er goed uit. Hoe lang ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Goed man; nice job.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 17:05:36 ]
1m74quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef zoz het volgende:
Zo te horen lunges toch maar eens proberen
[..]
Ziet er goed uit. Hoe lang ben je?
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er goed uit man, heb je ook gewoon een vooraanzicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Ziet er goed uit, wel veel meer core/borst dan armen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier winterquote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zo wit?Je zit toch in Australië?
tja... Chest, rug en benen willen wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:39 schreef obsama het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wel veel meer core/borst dan armen ?
Dat is altijd wel klote, heb je ook al verschillende training intensiteit op je armen los gelaten? Bij mij trokken mijn armen bijvoorbeeld best bij toen ik echt een aparte 'superdude' armsday in mijn schema zette, terwijl ik deze normaal bij rug of borst pakte.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tja... Chest, rug en benen willen wel.
Qua armen en traps ben ik gewoon genetisch f-cked. Dat is ook de reden waarom mijn bench blijft steken op 3x5x75kg. Mijn triceps trekken het simpelweg niet. Biceps heb ik op zich wel een beetje (doe 9,8,6 chin-ups), maar ik heb daar meer een peak dan massa.
Ik ben bang dat ik echt moet gaan kuren als ik armen wil, maar dat durf ik niet
Thanks. Daar ben ik genetisch juist weer bevoordeeldquote:
Ik doe SS, dus 3 keer per week full body. Door die iso (drie setjes curls en drie setjes pushdowns) toe te voegen wijk ik eigenlijk al af, maar ik heb dat echt nodig.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel klote, heb je ook al verschillende training intensiteit op je armen los gelaten? Bij mij trokken mijn armen bijvoorbeeld best bij toen ik echt een aparte 'superdude' armsday in mijn schema zette, terwijl ik deze normaal bij rug of borst pakte.
Of meer of minder sets juist tijdens het trainen, of gewoon 2x in de week.
Voor de rest ziet het er wel prima uit.
Ik @ 80.5kg @ ongeveer 15%Sterke core.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |