Er mag niet zomaar wat op het etiket gezet worden in ieder geval. Volgens mij staat er een paar topics terug aardig wat over.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
In theorie wordt het aan controle onderworpen.
Ik ben blij dat ze bij m'n nieuwe gym zeer gemotiveerd allemaal zijn. Er lopen hier dan ook wel echt hele grote gasten.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, ze doen maar. We zijn een half jaar verder, nogal zonde van de tijd denk ik dan. Het is alleen jammer om geen mensen om me heen te hebben die inspireren. Dat was in Spanje wel anders. Als er iemand naast je tot het uiterste gaat ga je een soort van vanzelf daar in mee.
Maar goed, binnenkort een andere gym zoeken.
Ik stond vanochtend tegen 8 uur tussen de seniorenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze bij m'n nieuwe gym zeer gemotiveerd allemaal zijn. Er lopen hier dan ook wel echt hele grote gasten.
Klopt. Die kerel kon ook niet normaal hard schieten.quote:
Hier lopen ook grote gasten maar ze komen even binnen, doen wat shrugs en lopen weer weg.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze bij m'n nieuwe gym zeer gemotiveerd allemaal zijn. Er lopen hier dan ook wel echt hele grote gasten.
haha mooi is dat he!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef Mandamo het volgende:
Whoehooo, de psychologische 100kg gehaald met squatten. Op naar de 1.5x bw!
Och och och wat ligt het voetbal toch verschrikkelijk achter in vergelijking met de Amerikaanse Sporten als het gaat om kracht, techniek, herstel en voorbereidingquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ajax topic gekeken?
Clarence mocht van de technische staff van AC niet meer in het krachthok, omdat hij anders te log zou worden.
Clarence Seedorf.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:43 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Och och och wat ligt het voetbal toch verschrikkelijk achter in vergelijking met de Amerikaanse Sporten als het gaat om kracht, techniek, herstel en voorbereiding
M'n jongeheer zit altijd danig in de weg voor barbell shrugs, juist in de smith...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Smith is trouwens toch nog ergens goed voor; shrugs...werkt prima voor mij.
Ik ook, ik ook (3x5).quote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef Mandamo het volgende:
Whoehooo, de psychologische 100kg gehaald met squatten. Op naar de 1.5x bw!
Hmm, dan zul je wel Ron Jeremy formaat hebben..quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n jongeheer zit altijd danig in de weg voor barbell shrugs, juist in de smith...
Hoezo dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
Overigens; wanneer stopt de verkoop van NoxiPro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |