Nja het dreunt op zich wel allemaal een beetje door. Zou ik dan wel voorzichtig mee doen öquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan toch nog wel cardio doen?
Zou ik gewoon conditie opbouwen.
Zwemmen niet, hardlopen ook niet. Mag wat fietsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan toch nog wel cardio doen?
Zou ik gewoon conditie opbouwen.
Hardlopen ook niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zwemmen niet, hardlopen ook niet. Mag wat fietsen![]()
Mss een idee om de komende tijd flink af te vallen door heul veul fietsen
Fietsen is heul veul saaiheidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zwemmen niet, hardlopen ook niet. Mag wat fietsen![]()
Mss een idee om de komende tijd flink af te vallen door heul veul fietsen
Half paard, half mens. Ik zeg het je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef KeimpeHart het volgende:
Kennen jullie deze pics nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, zelfs al is het een blanke, maar hij heeft verdomd goeie genen. Wil niet weten wat hij allemaal vreet op een dag.
Het aparte is wel dat deze jongeman liever anoniem wilt blijven. Hij neemt ook niet deel aan bodybuilding wedstrijden enz.
Rippletoe raadt juist aan iets naar beneden te kijken. De eerste paar wervels staan dan recht. Als je naar boven kijkt forceer je juist een knik.quote:• Kijk naar een hoog punt in plaats van de spiegel! Dan is je rug recht, je borst vooruit en squat je veel natuurlijker.
Ik doe idd ook high-bar squat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef star_gazer het volgende:
• Gisteren dus gesquat met een goede personal trainer. Paar dingen die mij opvielen:
• Voor mensen met mijn bouw (kort lijf, lange bovenbenen) is een high-bar squat VEEL beter dan een low bar squat. Het is even wennen aan de druk op je traps + schouders, maar met een high bar squat is je rug veel verticaler en hoef je dus niet je onderrug aan te spannen bij het omhoog komen. Veel mensen zullen dit niet herkennen, maar dit echt een typische 'feature' van mijn eerder beschreven bouw.
• Mijn 1RM is 100kg op high bar. Hij liet me expres (gecontroleerd) tot failure gaan om dat een keer mee te maken. Was wel even schrikken om niet meer omhoog te kunnen en op mijn reet te vallen, maar hij stond achter me en het was geen free squat (er waren rails aan de zijkant).
• Kijk naar een hoog punt in plaats van de spiegel! Dan is je rug recht, je borst vooruit en squat je veel natuurlijker.
• Front squats zijn een goede core workout!!
Dit was sessie 1 van een half uur. nog twee sessies te gaan; 1 sessie over deadlifts en nog een sessie over squats. Was nuttig!
Ik kijk gewoon naar mezelf of ik recht sta, hoe diep ik ga enz...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rippletoe raadt juist aan iets naar beneden te kijken. De eerste paar wervels staan dan recht. Als je naar boven kijkt forceer je juist een knik.
Zelf kijk ik half iets naar beneden half rechtuit.
Hmm... Als ik er zo over denk lijkt me dat inderdaad logisch. Als ik naar deze video kijk van mijn PT zie ik dat hij toch wat omhoog kijkt. Wellicht een onhandige gewoonte die hij overdraagt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rippletoe raadt juist aan iets naar beneden te kijken. De eerste paar wervels staan dan recht. Als je naar boven kijkt forceer je juist een knik.
Wow. 1RM I assume?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef 1517 het volgende:
1.72, 77kg
SQ 136
DL 160
BP 100x2
OHP 69
C&J 105
SN 72
Goeie bench. Ben er trouwens zelf achter gekomen dat benchen veel lekkerder gaat als ik de bar boven de bovenkant van mijn borst (net iets boven je tepels zegmaar) houd in plaats van de onderkant. iets emer richting mijn hoofd. Dit legt volgens mij het accent net iets meer op de chest in plaats van de triceps, die bij mij toch wat zwakker zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
1,82 86kg
DL: 6x160
BP: 8x100
SQ: 8x110![]()
![]()
beide aan de roids, hij heeft het haar (gerri halliwell)aangeraden. was vroeger een lekkere spice girl.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef KeimpeHart het volgende:
Kennen jullie deze pics nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, zelfs al is het een blanke, maar hij heeft verdomd goeie genen. Wil niet weten wat hij allemaal vreet op een dag.
Het aparte is wel dat deze jongeman liever anoniem wilt blijven. Hij neemt ook niet deel aan bodybuilding wedstrijden enz.
Alle Lente is uit die vrouw zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beide aan de roids, hij heeft het haar (gerri halliwell)aangeraden. was vroeger een lekkere spice girl.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:46 schreef ZetaOS het volgende:
Weissman al die tijd die je nu in je benen kan stoppen
[..]
Alle Lente is uit die vrouw zeg![]()
Zo ziet het er wel naar uit jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:46 schreef ZetaOS het volgende:
Weissman al die tijd die je nu in je benen kan stoppen
Zoek een goede coach! Niks beter dan dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeker nice!
Nog tips om de C&J en SN technisch onder de knie te krijgen?
Klopt.quote:
Ik kijk gewoon naar boven hoor, misschien is het bij low bar squats wat schadelijker?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat 6 weken goed werkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:58 schreef obsama het volgende:
ik wil graag split en full-body afwisselen, wat is de minimale tijd dat je full-body achter elkaar moet doen ? Een maand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |