quote:
Visceraal vetquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef BigSmurf het volgende:
Vrouwen krijgen steeds dikkere buiken
http://www.telegraaf.nl/v(...)ikkere_buiken__.html
Zie soms ook zo'n gast in de gym losgaan met zo'n ding, dikke verbranding volgens mij. Ik zou alleen elke 5x achter het touw blijven hangen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren een springtouw besteld, ook wel goede cardio.
Neh, je went er vrij snel aan. Toen ik nog bokste (dat was toen er nog dinosaurussen rond liepen) deden we iets van een kwartier touwtje springen. Kon er geen reet van toen ik begon, ik kan het nu nog, zelfs op 1 been.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zie soms ook zo'n gast in de gym losgaan met zo'n ding, dikke verbranding volgens mij. Ik zou alleen elke 5x achter het touw blijven hangen.
Ik vind dat touwtjespringen er altijd zo hyperactief uitzienquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, je went er vrij snel aan. Toen ik nog bokste (dat was toen er nog dinosaurussen rond liepen) deden we iets van een kwartier touwtje springen. Kon er geen reet van toen ik begon, ik kan het nu nog, zelfs op 1 been.
Zoveel mogelijk reps in 1 set doen is altijd onzin. Doe ze plate loaded, dus leg een plak gewicht op je schoot, en doe 8 - 12 reps.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Even een vraagje aan de pro's, als ik de bench dip doe (met voeten ook omhoog op ander bankje), wat is dan de beste reps/sets combi? Ik lees op de ene pagina dat je zoveel mogelijk moet doen in 1 set, en de ander zegt weer 8-15 reps etc. Wat is volgens jullie de beste combi? Of maakt het allemaal niet veel uit.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik mag van mama niet gespierder worden, anders vindt ze me op Jerommeke lijken
* Ethanolic 6 broodjes pindakaas naar binnen bunkert.
Nooit benen getraint die Jeromeke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een helden waren dat toch ook.
Maakt het uit hoeveel? En is m'n bodyweight zelf niet genoeg? Weeg namelijk een kleine 86 kg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk reps in 1 set doen is altijd onzin. Doe ze plate loaded, dus leg een plak gewicht op je schoot, en doe 8 - 12 reps.
Net als met alles, wat jij aankan voor 8 - 12 reps. Als dat body weight is dan is dat een mooi begin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:49 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Maakt het uit hoeveel? En is m'n bodyweight zelf niet genoeg? Weeg namelijk een kleine 86 kg.
Roid gutquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een helden waren dat toch ook.
Ah oke dus hetzelfde principe als bij de meeste krachttrainingen, gewicht toevoegen totdat je de 8-12 niet of net haalt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net als met alles, wat jij aankan voor 8 - 12 reps. Als dat body weight is dan is dat een mooi begin.
Ik zou niet weten hoe je daarmee gewichten zou willen gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is dit ook hetzelfde principe bij bench leg raises?
Schijnt van die enkeldingen te zijn, maar inderdaad, nu ik er zo over nadenk, ik ga die shit toch niet aanschaffen. Heb net genoeg geld besteed aan barbell, dumbells, bankje en 80 kg aan gewicht (wat ik morgen binnenkrijgquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je daarmee gewichten zou willen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |