SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
1.88m 89kg +- 15% BF 22cm.
Vage foto maar had niet zoveel zin om uitgebreide fotoshoots te doen in een gym waar voornamelijk ex-TBSers trainen LoL
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die ekte beachboy look jwt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Een jaar of 2, maar bij mij is het aanvulling op m'n kickboksen en MMA. 2 jaar geleden was ik 74 kilo ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Let pas een maand ofzo op m'n eten enzo trouwens. Daarvoor had ik een bad case of Fuckarounditis.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
He Panter, je kunt er wel zo'n bijdehandte smiley bij zetten, maar dit gaat gewoon precies over types zoals jij dude.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Verder gewoon doorbeuken en tijd geven. Kwam een keer dit topic ook tegen, echt,![]()
.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerste-kuur-286895/![]()
![]()
![]()
Hard hoor, goed bezig. Trainen jullie allebei bij KW trouwens?Daarom juist eenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He Panter, je kunt er wel zo'n bijdehandte smiley bij zetten, maar dit gaat gewoon precies over types zoals jij dude.voor die verlichting.
![]()
![]()
Het voorjaar is weer begonnen: niet alleen buiten, maar ook in de gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
Hard hoor, goed bezig. Trainen jullie allebei bij KW trouwens?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is geen 15% tochquote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Dat gaat er wel leuk uitzien na het cutten
Gisteren trouwens de vlag buiten gehangen. Gewoon voor het eerst dit jaar met alleen polo buiten geweest. Het seizoen is hiermee voor geopend verklaard.![]()
Lijkt me een uitstekend idee, kun je ook los betalen? En nog steeds geen douches right?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.![]()
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is geen 15% toch
Gisteren trouwens de vlag buiten gehangen. Gewoon voor het eerst dit jaar met alleen polo buiten geweest. Het seizoen is hiermee voor geopend verklaard.Confidence through competence![]()
Ja is 2,50 voor een losse les. En douchen doe ik altijd thuis maar volgens mij niet nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend idee, kun je ook los betalen? En nog steeds geen douches right?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het zit bij mij vooral in mn pens. En het is een schattig slash meting met die US Army bullshit. Moet nog even zo'n knijpert aanschaffen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.![]()
Voorzichtig met m'n gevoelens hequote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik..
Shhhquote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik.
Confidence through competence![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo).![]()
![]()
Zo, nieuwe week, nieuwe kansen.
Weet eigenlijk nog niet welke spiergroepen ik vanmiddag ga trainenHeb wel eens zin om mijn spieren even wakker te schudden eigenlijk..
![]()
Was overigens ook een week niet geweest omdat ik ziek was... En ik ben er sterker op geworden. Vreemd yo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Fuaark heb altijd het gevoel dat mijn vrijdag training het minst zinvol is. Weekend vol met drank en slecht etenMisschien mijn maandag en vrijdag dagen om de week maar draaien zodat ik alle spiergroepen wel evenveel rust en voedsel gun.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Saiyan genesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Jajong het volgende:
Was overigens ook een week niet geweest omdat ik ziek was... En ik ben er sterker op geworden. Vreemd yo.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Jep. Vanavond maar hard sparren en morgenochtend weer pompen dan moet ik de 200KG bench makkelijk halenquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fuaark heb altijd het gevoel dat mijn vrijdag training het minst zinvol is. Weekend vol met drank en slecht etenMisschien mijn maandag en vrijdag dagen om de week maar draaien zodat ik alle spiergroepen wel evenveel rust en voedsel gun.
Mwa, je kan toch wel gewoon een biertje drinken..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.![]()
Ben overigens geswitch van een bepaalde medicatie naar een andere, en dat zou ook moeten helpen wbt. vetverlies, van die eerste word je nogal dik nml
Sowieso is 't lastig voor me (excuses incoming --->) met hypothyroidism. Maarja, je ziet ook mensen die ziektes hebben en zichzelf dan maar zielig vinden en vet worden. Ben ik nog best trots op mezelf
.
Een biertje != veel drank.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, je kan toch wel gewoon een biertje drinken..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben sinds een maandje begonnen, als echte ecto. Ook mijn hele eetpatroon aangepast van weinig en troep naar 3000kcal aan goed voedsel. Ik merk al wel dat mijn spieren zijn gegroeid, armen zijn dikker, traps wat groter en borst komt iets meer naar voren. Wel weinig natuurlijk, maar er is verschil.
Het enige wat echt apart is, is dat ik ruim 2 kilo af ben gevallen. Hoe is dat te verklaren?![]()
Mwa elke dag 1 uur op. Voetbal, uitgaan, feestjes, bij vriendin thuis. Zoveel tijd heb je dan niet om goed te eten. Niet dat het een geldig excuus is maar fun -> die beetje gains die je dan maakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Naja dan moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa elke dag 1 uur op. Voetbal, uitgaan, feestjes, bij vriendin thuis. Zoveel tijd heb je dan niet om goed te eten. Niet dat het een geldig excuus is maar fun -> die beetje gains die je dan maakt.Zijn keuzes die je maakt.
Tr00th.
Stel dat we in een ideale wereld leefden waar drank goed bulk voedsel was.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Dat heet melk.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tr00th.
Stel dat we in een ideale wereld leefden waar drank goed bulk voedsel was.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.Ik train alleen in Leek tegenwoordig, zit praktisch naast mien huus mien jung!
Verhoogde stofwisseling héquote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben sinds een maandje begonnen, als echte ecto. Ook mijn hele eetpatroon aangepast van weinig en troep naar 3000kcal aan goed voedsel. Ik merk al wel dat mijn spieren zijn gegroeid, armen zijn dikker, traps wat groter en borst komt iets meer naar voren. Wel weinig natuurlijk, maar er is verschil.
Het enige wat echt apart is, is dat ik ruim 2 kilo af ben gevallen. Hoe is dat te verklaren?![]()
als ik pic van jajong zie zou ik vooral zeggen: hit dem delts hard
althans wat ik kan zien dan lijken borst en upper traps okay, schouders lopen achter maar zouden wel afmaken.
[ Bericht 47% gewijzigd door Kroc op 12-03-2012 14:49:47 ]![]()
Als je borst en schouders omdraait zou ik 't begrijpen, mijn borst is namelijk echt triest en mn schouders juist niet. Maar misschien geeft deze foto een vertekend beeld. En ik heb BDD natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef Kroc het volgende:
als ik pic van jajong zie zou ik vooral zeggen: hit dem delts hard
althans wat ik kan zien dan lijken borst en upper traps okay, schouders lopen achter maar zouden wel afmaken.
Haha met 'een biertje drinken' bedoel ik gewoon uitgaan en dus ook wel meer dan één, beetje ongelukkig verwoord. Zelf ben ik wel serieus bezig maar ik drink wel iets te veel, al eet ik gewoon goed in het weekend.quote:![]()
Ik ben weer begonnen. Na een maand lang tegen mezelf gezegd te hebben " volgende week begin ik", heb ik het toch maar weer opgepakt. Vorige week 2 dagen getraind, pull/push en daar 5 dagen spierpijn van gehad.
Moet me wel weer helemaal opnieuw inlezen want al mijn kennis is een beetje weggezakt. Bijvoorbeeld hoe het ook alweer weer met vetten zat(verz/onverz/trans). Op voeding letten gaat alleen nog steeds wat lastig omdat ik het ook erg leuk vind om uit te gaan 3/4keer per week.![]()
Voordeel is wel dat ik veel vrije tijd heb omdat ik ben gestopt met mijn studie dus genoeg tijd om te trainen/eten/rusten.![]()
OK, terug van mijn 1e Moxipro ervaring:
in het begin was t niks. Sterker nog, meende zelfs minder aan te kunnen.
Bij 4e borst-oefening begon ik wat te voelen en juist niet vermoeid te raken, terwijl dat normaal met moeite de oefening netjes afmaken is. Ging lekker.
Toen triceps gedaan. Alles kunnen maxen en meer. Tinteling in hoofd. Felt like XTC. Is voor mij een minpunt...
Kortom werkt wel. Nu nog steess trouwens. 2 uur later.![]()
![]()
Als ik 3 of 4 keer per week uit zou gaan zou ik al mijn motivatie verliezen.
Ik ben toen ik vorig jaar weer begon van veel drinken (meer dan een sixpack per dag) naar bijna niks drinken gegaan. Door de weeks raak ik geen druppel meer aan, in het weekend drink ik wel een biertje als we uit eten gaan ofzo, of een paar glazen sangria. Het komt misschien 1x in de twee maanden voor dat ik te veel drink op een zaterdag, maar dat voel ik tot woensdag in m´n work out. Doodzonde van alle energie die ik in m´n workout steek om dat met teveel zuipen in 1x ongedaan te maken.![]()
Klopt wel inderdaad maar met mijn huidige levensstijl zit het er niet echt in om minder te gaan. En dus probeer ik er maar het beste van te maken. Gewoon redelijk gespierd lichaam, max 90kg bij een lengte van 1.90. Ben nu 80kg na 4 maanden zonder training, was eerst 85,5kg op mijn hoogtepunt.![]()
Nu je het over BF% hebt. Hoe schat je dit bij mij? 1.83 meter. 83 kiloquote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Gewichten opdreunen zonder bf% heeft weinig zin.![]()
Lastig te zeggen als je buik niet te zien is, maar bij gebrek aan uitpuilende love handles rond de 11-14% vermoed ik, meer richting die 11%.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nu je het over BF% hebt. Hoe schat je dit bij mij? 1.83 meter. 83 kiloConfidence through competence![]()
Rare shit... Sinds ik 3 x per week 16 a 18 uur IF doe, vind ik de alles van de snackbar om de hoek echt niet meer te nassen. Word er misselijk van. Iemand anders ook dezelfde bevindingen?
Dikke kans overigens dat ik morgen weer een gym heb, een met een SMIT MASJIEN!... Gelukkig ook een zaaltje met kettlebells en andere gekkigheid, maar dat zijn dus ff geen conventionele zware deads (rack pulls misschien?) en powercleans. Ga wel proberen te squatte in de smith, maar ben erg benieuwd
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Tx. Zou alleen niet weten hoe. Ik wil namelijk ook nog gewoon leven. Heb het nu redelijk voor elkaar in de zin van: tijdens werkdagen kan ik erg goed mijn voeding regelen. Na werk sporten. Maar ik drink graag een wijntje enzo en dat blijf ik ook gewoon doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
Toffe pics BeamofLight, ziet er goed uit. Nog helemaal droog worden dit seizoen?
Of net als gisteren: laat opgestaan, en tot half 5 alleen maar havermout, melk en whey op. Dan baal ik wel, maar blijkbaar toch geen behoefte om daar iets aan te doen. Dus ga maar gewoon door op deze manier.
PS dalijk mijn 300 gram koolvis uit de oven halen en de 250 gram biefstuk op huiskamertemp. laten komen![]()
![]()
Vond het eerst ook smerig, nu drink ik zo'n 2 liter per dag en kan ik er niet meer mee stoppen. Overal melk bijquote:.
![]()
Squatten in de Smith is kut, als je je leven lang al los gesquat hebt. Heb een keer proefgetraind in een gym zonder squatrack.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef mister_popcorn het volgende:
Rare shit... Sinds ik 3 x per week 16 a 18 uur IF doe, vind ik de alles van de snackbar om de hoek echt niet meer te nassen. Word er misselijk van. Iemand anders ook dezelfde bevindingen?
Dikke kans overigens dat ik morgen weer een gym heb, een met een SMIT MASJIEN!... Gelukkig ook een zaaltje met kettlebells en andere gekkigheid, maar dat zijn dus ff geen conventionele zware deads (rack pulls misschien?) en powercleans. Ga wel proberen te squatte in de smith, maar ben erg benieuwd![]()
Ik heb helaas geen squatrack in de sportschool.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik heb dips en chin-ups aan mijn Stronglifts schema toegevoegd. Ik heb net dips gedaan alleen vond ik het best zwaar en kon ik maar weinig herhalingen. In de gym is ook een dip-machine aanwezig, raden jullie mij aan om eerst daarop te gaan, totdat ik wat sterker in mijn triceps ben?![]()
In principe alle oefeningen los doen. Maar als je maar 3 reps kunt ofzo, tja dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb dips en chin-ups aan mijn Stronglifts schema toegevoegd. Ik heb net dips gedaan alleen vond ik het best zwaar en kon ik maar weinig herhalingen. In de gym is ook een dip-machine aanwezig, raden jullie mij aan om eerst daarop te gaan, totdat ik wat sterker in mijn triceps ben?![]()
Neejoh, gewoon maxxen je groeit echt snelquote:
Wij hebben ook zon apparaat staan die klaar ik nu 6x max aantal platen![]()
Ik heb geen andere opties eigenlijk. Enige gym in heel 070 die een losse normale maandelijkse fee rekent. Waarschijnlijk eind april verhuizen naar Breda, dus dan daar op zoek naar een echte gym weer. Tot die tijd spelen met bellen en wat experimenteren, heb er vreemd genoeg ook wel zin an.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Squatten in de Smith is kut, als je je leven lang al los gesquat hebt. Heb een keer proefgetraind in een gym zonder squatrack.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Voor dips: die kan je ook op bankjes doen. Gewoon met je handpalmen op een bankie en dan dips maken terwijl je je hakken op de grond laat zeg maar met gestrekte benen. Ik doe ze zo na een tricepstraining want normale lukken dan echt niet meer.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
nouja als je anders niet 5-6 reps kan halen wel ja...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Warsaw het volgende:
Dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:27 schreef Jajong het volgende:
Voor dips: die kan je ook op bankjes doen. Gewoon met je handpalmen op een bankie en dan dips maken terwijl je je hakken op de grond laat zeg maar met gestrekte benen. Ik doe ze zo na een tricepstraining want normale lukken dan echt niet meer.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Bij 4e borst-oefening begon ik wat te voelen en juist niet vermoeid te raken, terwijl dat normaal met moeite de oefening netjes afmaken is. Ging lekker.
Toen triceps gedaan. Alles kunnen maxen en meer. Tinteling in hoofd. Felt like XTC. Is voor mij een minpunt...
Kortom werkt wel. Nu nog steess trouwens. 2 uur later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Je studeert dus niet meer... en toch ga je 4x in de week uit? Wat voor levensstijl is dit?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Agentperry het volgende:
Klopt wel inderdaad maar met mijn huidige levensstijl zit het er niet echt in om minder te gaan.Ben zelf ook aan het experimenteren met IF, op welke dagen doe je dit en waarom alleen die dagen?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef mister_popcorn het volgende:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Yep, maar dan ipv dat voeteneind-bankje gewoon op de vloer.quote:
Zit nu op mijn 3e dag IF, toevallig. Ben van plan het een maandje 7d/week vol te houden en te kijken wat het voor resultaat heeft.
3x/Week full body workout, op die dagen +500kCal en op rustdagen -500kCal.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ik vind 'm tussen de bankjes zwaarder dan op de grond.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep, maar dan ipv dat voeteneind-bankje gewoon op de vloer.
Zit nu op mijn 3e dag IF, toevallig. Ben van plan het een maandje 7d/week vol te houden en te kijken wat het voor resultaat heeft.
3x/Week full body workout, op die dagen +500kCal en op rustdagen -500kCal.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Soortgelijks zie ik overal ook aangeraden worden, maar zelf denk ik dat het verstandig is om de dag na je workout ook boven maintenance te eten. Immers, spiersynthese gaat tot 36-48 uur na inspanning gewoon door, dus de dag na je workout is een anabole omgeving met een energieoverschot ook wenselijk. Anders mis je deze periode van spiergroei.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef VASND het volgende:
3x/Week full body workout, op die dagen +500kCal en op rustdagen -500kCal.
De dag erna kun je dan best wel onder maintenance zitten.
Zelf vind ik het enorm vreemd dat ik niet iets soortgelijks vaker tegenkom op internet. Het is altijd workout day, rest day.
Imho moet het zijn: workout day, recovery day, rest days, als je cyclisch met voeding bezig wil zijn en het meeste uit de spiersynthese wil halen die uit je workout volgt.Confidence through competence![]()
1 dag in de week dus?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
--
Low carb is IF echt moeilijk moet ik zeggen (deed hiervoor gewoon streng-lowcarb). Zit na mn eerste 4 happen al gelijk vol... is echt dwangvoeding.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dan hou ik inderdaad nog maar 1 dag in de week over..quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soortgelijks zie ik overal ook aangeraden worden, maar zelf denk ik dat het verstandig is om de dag na je workout ook boven maintenance te eten. Immers, spiersynthese gaat tot 36-48 uur na inspanning gewoon door, dus de dag na je workout is een anabole omgeving met een energieoverschot ook wenselijk. Anders mis je deze periode van spiergroei.
Zelf vind ik het enorm vreemd dat ik niet iets soortgelijks vaker tegenkom op internet. Het is altijd workout day, rest day.
Imho moet het zijn: workout day, recovery day, rest days, als je cyclisch met voeding bezig wil zijn en het meeste uit de spiersynthese wil halen die uit je workout volgt.
The day after gooi ik er ook zeker wel genoeg eiwit in maar overdag teer ik dus op de nutriëntenpool van de dag er voor (k/e/v 40/30/30).
Qua low carb op rustdagen heb ik er niet echt last van, ben niet zo groot en weeg niet zo veel dus zo enorm veel hoef ik (gelukkig) niet te eten (kleine 1800kCal).-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Paar maanden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 12-03-2012 19:12:58 ]full stops and exclamation marks![]()
Als je doel is: maximum spiergroei, minimum extra vet, dan lijkt me dat logisch.quote:
Maar zoals eerder gezegd, ik vind het meer raar dat ik niet vaker bovenstaande redenatie van een onderscheid tussen 'recovery day', de dag na je workout, en een normale 'rest day' lees, waarin er geen extra spiergroei of -afbraak plaatsvindt door de gedane workout.Confidence through competence![]()
Net weer noxipro gebruikt na 3/4 weken. Wat blijft dat ook heerlijk. Voel me ook altijd heerlijk chill na de tijd. Zo'n space gevoel. Fietsen gaat ook chillings.![]()
Voor het eerst 28 kg db press ()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je doel is: maximum spiergroei, minimum extra vet, dan lijkt me dat logisch.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Maar 't is alleen mijn mening gebaseerd op studies die ik gelezen heb. D'r is naar mijn mening nog nooit een studie geweest waarbij een groep zo at en een groep niet om dat te bevestigen.quote:Confidence through competence![]()
Bierpensquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Jajong het volgende:
Vage foto maar had niet zoveel zin om uitgebreide fotoshoots te doen in een gym waar voornamelijk ex-TBSers trainen LoL
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Paar maanden.Dat gaat lekker snel inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu net over 'waar ik gebleven was'.![]()
Althans, ik ben nu sterker dan voorheen en groei nog steeds lekker door. Niet vreselijk snel en het zijn wat mij betreft nog noob gains, maar de progressie zit er lekker in. Binnenkort een weekje deload, dat werkt ook altijd wel fijn.![]()
Volgens mij heb je nog nooit goede Xtc op.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nice man! Jij was toch ook vrij endo?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
stats?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
En omdat foto's:
[ afbeelding ]
No homo, uit een ander topicPaar maandjes geleden.
![]()
Nu we toch aan het uploaden zijn:
![]()
Niet echt goede kwaliteit
Edit: klik maar ff
http://img192.imagevenue.(...)2194455_122_69lo.jpg![]()
Niks van gemerkt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef mister_popcorn het volgende:
En Zith, ik doe het gewoon elke dag. De theorie die er achter ligt m.b.t. de hormonale regulatie spreekt me heel erg aan en heb eigenlijk ook niet de behoefte om 6x per dag te eten.![]()
Zit er ook aan te denken om IF te gaan doen, sochtends echt met tegenzin eten, en heel veel honger rond 3-4 uur, en train altijd in de namiddag, mn post meal is dus ideaal,quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Niks van gemerkt.
En Zith, ik doe het gewoon elke dag. De theorie die er achter ligt m.b.t. de hormonale regulatie spreekt me heel erg aan en heb eigenlijk ook niet de behoefte om 6x per dag te eten.
Moet je gewoon hetzelfde aantal kcals naar binnenwerken als je normaal eet in een cut?![]()
Jup, kcals tellen nog altijd. 't is dat je ze dan in een window van 8 uur stopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef mtchel112 het volgende:
Moet je gewoon hetzelfde aantal kcals naar binnenwerken als je normaal eet in een cut?Confidence through competence![]()
Nice, maar geen 16% bf tenzij je je buik inhoudt, toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
En omdat foto's:
[ afbeelding ]
No homo, uit een ander topicPaar maandjes geleden.
En vooruit, omdat iedereen post:166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
En vooruit, omdat iedereen post:Slanke denSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...![]()
Spierquote:
Vet
En je begint zelf ook al een beetje op een ecto te lijken, ga zo door.
Tja als ecto zijnde duurt het misschien langer maar ik ben van mezelf al vrij droog.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Tof om te zien dat je de droog geworden bent Stereo, voelt zeker fantastisch. It can be done, goede inspiratie voor dikkerds. Ik woog eerst 93 kg en heb al het vet omgezet in spieren. Je zit dan zo veel beter in je vel.![]()
not srs
Een pumped Panzerpootje voor je topic.
Dat dere arm/wrist-ratio.En nee, ik druk mijn arm niet tegen mijn zij.
3x5x49 kg OHP vandaag (lineaire PR, gaat super, merk ook dat ik veel sterker sta met locked knieën), en de rear delt row machine is mijn nieuwe liefde. Ook een halfuur extra besteed aan pullups/chins/upright rows.Mijn UB jankt nu.
Ik wil trouwens een pullup/dipping belt kopen, lijkt me fijner dan zo'n slingerend/bonkend nylon tasje op je rug. Gewoon zo'n relaxed ding waar je een schijf aan kunt hangen. Iemand nog aanraders?![]()
![]()
In onze gym staat groot bodybuilding.com op de dipping belt, misschien een idee
Is dat nou een foto genomen in de toiletten van je gym? Ik zie een urinoirquote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
Tof om te zien dat je de droog geworden bent Stereo, voelt zeker fantastisch. It can be done, goede inspiratie voor dikkerds. Ik woog eerst 93 kg en heb al het vet omgezet in spieren. Je zit dan zo veel beter in je vel.![]()
not srs
Een pumped Panzerpootje voor je topic.
[ afbeelding ]
Dat dere arm/wrist-ratio.En nee, ik druk mijn arm niet tegen mijn zij.
3x5x49 kg OHP vandaag (lineaire PR, gaat super, merk ook dat ik veel sterker sta met locked knieën), en de rear delt row machine is mijn nieuwe liefde. Ook een halfuur extra besteed aan pullups/chins/upright rows.Mijn UB jankt nu.
Ik wil trouwens een pullup/dipping belt kopen, lijkt me fijner dan zo'n slingerend/bonkend nylon tasje op je rug. Gewoon zo'n relaxed ding waar je een schijf aan kunt hangen. Iemand nog aanraders?
Of toch du vader?![]()
Wij hadden er één maar die werd altijd gestolen.Vriend van me heeft deze:quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil trouwens een pullup/dipping belt kopen, lijkt me fijner dan zo'n slingerend/bonkend nylon tasje op je rug. Gewoon zo'n relaxed ding waar je een schijf aan kunt hangen. Iemand nog aanraders?
http://www.fitness-seller(...)29_Dipping-Belt.html
Is er tevreden mee, ook in het bruin verkrijgbaar.![]()
M'n voornemen om te 'clean bulken' wordt danig in de war geschopt door m'n nieuw ontdekte pindakaas / banaan verslaving.1 lik pindakaas per hap banaan tikt behoorlijk aan in de kcals
Haha, ik ben aan het bulken en doe dit ook al een tijdje. Smeer ook wat mayonaise op mijn brood met tonijn/kipfilet om aan meer cals te komen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
M'n voornemen om te 'clean bulken' wordt danig in de war geschopt door m'n nieuw ontdekte pindakaas / banaan verslaving.1 lik pindakaas per hap banaan tikt behoorlijk aan in de kcals
![]()
Als iedereen foto's gaat posten kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Hier mn ecto lichaam![]()
Let niet op het zwarte eromheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef DeRakker. het volgende:
Als iedereen foto's gaat posten kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Hier mn ecto lichaam![]()
Let niet op het zwarte eromheen
Nais, idd mooie lats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom heb ik het gevoel door een sleutelgat naar je aan het loeren te zijn (no homo)
Wil niet lullig doen, maar dit (en dan met name je middel) lijkt me toch iets meer dan 15% BF. Zou trouwens iets meer aan je borst doen, dat helpt enorm qua uiterlijk (je borst domineert over je buik) als je moeite hebt met vet om je middel (ken het probleemquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Don't use machines, become onequote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb dips en chin-ups aan mijn Stronglifts schema toegevoegd. Ik heb net dips gedaan alleen vond ik het best zwaar en kon ik maar weinig herhalingen. In de gym is ook een dip-machine aanwezig, raden jullie mij aan om eerst daarop te gaan, totdat ik wat sterker in mijn triceps ben?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat is wel gek ja, ik ben nu met minder massa al sterker dan ik vroeger was. Zal wel gewoon met de leeftijd komen of zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat gaat lekker snel inderdaad.![]()
Ik zit nu net over 'waar ik gebleven was'.![]()
Althans, ik ben nu sterker dan voorheen en groei nog steeds lekker door. Niet vreselijk snel en het zijn wat mij betreft nog noob gains, maar de progressie zit er lekker in. Binnenkort een weekje deload, dat werkt ook altijd wel fijn.
Deload ben ik al 3 weken aan het uitstellen, het gaat steeds zo lekker dat ik de streak niet wil doorbreken.Toch maar doen binnenkort.
full stops and exclamation marks![]()
Dat ziet er uit als een zeer behoorlijke rug!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
GVD die rotator cuff blessure die ik opgelopen heb met beach voetbal (was keeper, dook boven op mijn schouder) is irritant. Met name met benchen komt het om de hoek; krijg die bar voor geen meter omhoog met rechts
Ben ik trouwens de enige hier die vooral pump in z'n onderarmen (en lats uiteraard) krijgt met chin ups? Wat doe ik verkeerd? Ik ga helemaal van beneden (lockout) naar boven en doe 1x8,1x6,1x4 / failure. Van wat ik begrijp, moeten het toch vooral de biceps zijn die je voelt?
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 13-03-2012 01:28:39 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Jaloers op die lange gasten hier. Hoeveel ik ook in breedte groei, verder dan 1m74 in de lengte zal ik nooit komen
-
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
En vooruit, omdat iedereen post:166mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...
-
Scheelt weer een hoop eten. Als je zoals Demon-Hunter 2.11 meter bent, 125 kg weegt, 3x per week American Football en ook nog fanatiek in de ijzers hangt moet je dagelijks voor een heel weeshuis etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Jaloers op die lange gasten hier. Hoeveel ik ook in breedte groei, verder dan 1m74 in de lengte zal ik nooit komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Scheelt weer een hoop eten. Als je zoals Demon-Hunter 2.11 meter bent, 125 kg weegt, 3x per week American Football en ook nog fanatiek in de ijzers hangt moet je dagelijks voor een heel weeshuis eten.
-
Vooral van je activiteitsniveau, en idd. zoals je zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkeren
186cm @93kg@10% hier onderhoud 3800kcal, bulk 4200kcal en dan is 186cm nog niet eens heel erg lang denk ik, maar puur door m'n cardio (racefiets) die ik d'r bij doe.Hoef je niet jaloers op te zijn hoor. Het duurt veel langer om relatief lange armen en benen HUGE en in proportie te maken, en behalve dat, mijn benen zitten chronisch in de weg bij het deadliften.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Jaloers op die lange gasten hier. Hoeveel ik ook in breedte groei, verder dan 1m74 in de lengte zal ik nooit komen
Ik ben juist altijd lichtelijk jaloers op die korte gastjes die kunnen benchen als een achterlijke met hun korte armpjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 13-03-2012 08:14:10 ]![]()
Houd hem niet in, had het toen gemeten met een huidplooi was 16%.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nice, maar geen 16% bf tenzij je je buik inhoudt, toch?Deathlift or Die.![]()
Lengte en gewicht is wel behoorlijk aan elkaar gerelateerd. 125 kg op 1,75 zie ik niet zoveel mensen halenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkeren.
Echt hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:21 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben juist altijd lichtelijk jaloers op die korte gastjes die kunnen benchen als een achterlijke met hun korte armpjes.
Gast waar ik altijd mee train is trouwens 1.70 en we hebben heel vaak hetzelfde gesprek als hier in dit topic"Bij jou zie je sneller gains" "Jij ziet er veel vetter uit als je uiteindelijk veel massa hebt, ook al duurt het langer" blabla
[ Bericht 10% gewijzigd door seto op 13-03-2012 08:55:22 ]![]()
Haha, er zijn altijd wel voor en nadelen aan lichaamtype's te noemen idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef seto het volgende:
[..]
Echt he
Gast waar ik altijd mee train is trouwens 1.70 en we hebben heel vaak hetzelfde gesprek als hier in dit topic"Bij jou zie je sneller gains" "Jij ziet er veel vetter uit als je uiteindelijk veel massa hebt, ook al duurt het langer" blabla
't gras is altijd groener bij de buurman. Iets in die trant.![]()
Oh die Obese figuren halen dat makkelijk, èn hebben vaak ook nog eens meer lean mass dan de meeste van onsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Lengte en gewicht is wel behoorlijk aan elkaar gerelateerd. 125 kg op 1,75 zie ik niet zoveel mensen halen.
![]()
![]()
In mijn progressiefoto's zie ik dat ik achteruit ben gegaan. Vakantie is niet zo goed voor me geweest nu ff hardlopen.![]()
nou ik voel met niet klein met 186 heur.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef Kroc het volgende:
Wat is lang? Ik voel me ook regelmatig klein met 186. Godverdomme Nederland kutland
Soms heb je wel eens zo'n lange slungel van 210 , maar dat is dan echt een genetisch gevalletje.![]()
Meestal ben ik de langste. en vaak ook de breedste hehe![]()
![]()
Moet je voor de gein eens naar IJsland op vakantie gaan. Daar is iedereen 165cm. 'k heb daar nauwelijks grotere lokalo's gezien lol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:18 schreef seto het volgende:
1.86 is zeker niet klein, ben zelf 1.96 en zou niet langer willen zijn.![]()
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man! Jij was toch ook vrij endo?![]()
Zo daar zit dan een hoop tijd en moeite in!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Haha baas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.
Eerste keer dat ik een barbell aanraakte of uberhaupt kcals ging tellen of structureel kwark eten was 7 juni 2011. Daarvoor gewoon proppen en seated leg press, lat pulldown, alle machinery die je kunt bedenken, sinds december 2010. Kon nog geen 30 kg 5 reps freeweight benchen toen.(juni) Daarvoor niks + slecht eten en weinig tot niet slapen, veel programmeerwerk. Had beter in december 2010 al goed moeten beginnen, maarja 6-maand contract healthgym alles. Begin er niet aan.
Weet niet of die slechte levensstijl mijn lengte-kansen heeft verknald. Ben 1.77 en mijn twee jaar jongere broer is 1.82. Ben 19 jaar en heb nog geen volledige baardgroei laat staan dat dere chest hair, dus wie weet. Mijn lichaam heeft wel gekkere dingen gedaan.![]()
![]()
ook nette rugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:55 schreef Diabox het volgende:
Heb alleen die stokoude foto van m'n latspread, waar ik het origineel geeneens meer van heb
[ afbeelding ]![]()
![]()
Probeer te shoppen voor een huidplooimeter maar er zijn zoveel verschillende weer. Is zo´n ding van 20e voldoende??[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Chestbrah meld zich
Blijkt dus dat mijn enkel op een rare manier nog niet helemaal is genezen (gerafelde enkelband okt vorig jaar), dus ga de komende tijd geen deads en squats doen ivm herstel
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
was/ben jij chestbrah?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef robuust89 het volgende:
Chestbrah meld zich
Blijkt dus dat mijn enkel op een rare manier nog niet helemaal is genezen (gerafelde enkelband okt vorig jaar), dus ga de komende tijd geen deads en squats doen ivm herstel![]()
Nee, ik doel op het feit dat ik nu alleen borst en rug kan trainen, vandaarquote:
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik ben wel wat breder geworden maar mijn buik ook, ik wil nu elke dag trainen de benendag ga ik vervangen door cardio omdat ik vind dat mijn benen te groot worden. Voor de rest word het rug/biceps en rug/triceps schouders/cardio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, rond de 14% volgens mij als ik een vergelijkingsplaatje van bodyspace kijk. Misschien morgen ff opmeten.quote:![]()
En mensen maar de lift nemen naar de tweede etage van de Eiffeltorenquote:![]()
Try 166cm. Zoveel tieten als je kunt zien op borsthoogte ooghoogtequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef Kroc het volgende:
Wat is lang? Ik voel me ook regelmatig klein met 186. Godverdomme Nederland kutlandmaar kans om je gezicht er tussen te planten, ho maar
[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 13-03-2012 14:39:59 ]Confidence through competence![]()
Omdat je geen 166 cm in je broek hebt zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Try 166cm. Zoveel tieten als je kunt zien op borsthoogte maar kans om je gezicht er tussen te planten, ho maarBehulpzaam als een waterkraan.
Dat is geen 14% hoor eerder richting de 17%-18%quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Geen idee, rond de 14% volgens mij als ik een vergelijkingsplaatje van bodyspace kijk. Misschien morgen ff opmeten.![]()
Haha, ik ging wel eens met een Spanjaard trainen die voor een uitwisseling in Nederland was. Hij vond Nederlanders allemaal 'huge', en zeker toen we in de sportschool waren keek hij zijn ogen uit, omdat daar iedereen tussen de 1,80 m - 2,00 m is en ook nog aardig breedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens naar IJsland op vakantie gaan. Daar is iedereen 165cm. 'k heb daar nauwelijks grotere lokalo's gezien lol.Wanneer je in Spanje 1,85 m bent dan zien je echt als een reus vertelde hij me.
Ik ben trouwens 1,88, en heb zéér lange armen en benen. Mijn beste maat is 1,66 m, en wij hebben ook wel eens discussies dat het benchen voor hem makkelijker is maar dat als ik veel massa kweek het er mooier uitziet![]()
![]()
Oké, bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:33 schreef seto het volgende:
Kan wel, als je maar wel genoeg dagen houdt tussen bijv. je chest day (twee dagen rust oid).![]()
haha, het is ook overal het zelfde he, kwa wat er gepraat/geklaagd wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik ging wel eens met een Spanjaard trainen die voor een uitwisseling in Nederland was. Hij vond Nederlanders allemaal 'huge', en zeker toen we in de sportschool waren keek hij zijn ogen uit, omdat daar iedereen tussen de 1,80 m - 2,00 m is en ook nog aardig breedWanneer je in Spanje 1,85 m bent dan zien je echt als een reus vertelde hij me.
Ik ben trouwens 1,88, en heb zéér lange armen en benen. Mijn beste maat is 1,66 m, en wij hebben ook wel eens discussies dat het benchen voor hem makkelijker is maar dat als ik veel massa kweek het er mooier uitziet![]()
![]()
bijna verboden afslanksupplement OxyElite, PreWorkout Jack3d, Geranium olie!
http://www.ergogenics.org/index043.html
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2012 18:30:16 ]![]()
Ik heb dat ook altijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef star_gazer het volgende:
GVD die rotator cuff blessure die ik opgelopen heb met beach voetbal (was keeper, dook boven op mijn schouder) is irritant. Met name met benchen komt het om de hoek; krijg die bar voor geen meter omhoog met rechts
Ben ik trouwens de enige hier die vooral pump in z'n onderarmen (en lats uiteraard) krijgt met chin ups? Wat doe ik verkeerd? Ik ga helemaal van beneden (lockout) naar boven en doe 1x8,1x6,1x4 / failure. Van wat ik begrijp, moeten het toch vooral de biceps zijn die je voelt?![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is dat nou een foto genomen in de toiletten van je gym? Ik zie een urinoir
Thanks! Ik ga deze halen denk ik, ziet er goed uit!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef seto het volgende:
Wij hadden er één maar die werd altijd gestolen.
[..]
Vriend van me heeft deze:
http://www.fitness-seller(...)29_Dipping-Belt.html
Is er tevreden mee, ook in het bruin verkrijgbaar.![]()
ik ga denk deze hale
licht ook 1tje in me sportschool zonder die 12kg dumbel curls met die 20kg, wekrt egt goed ok greotjensOf toch du vader?![]()
Ik wilde ook zo'n ding jaren geleden aanschaffen, maar toen bleek dat het behoorlijk duur is voor zo'n simpel ding. Zelf maken lukt ook wel als je er een keer tijd voor maakt.![]()
Ja dat is ook de reden dat ik weet dat het bestaat. Ooit heb ik gezocht op een alternatief voor een preacher bench en toen kwam zo'n ding naar voren en dat Arnold er ook dol op was vroeger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:11 schreef seto het volgende:
Gewoon een soort draagbare standing preacher curl dus.![]()
Arm blaster..Is echt niks, heeft geen meerwaarde, ik zie niet hoe dat ding de spier spanning kan verhogen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef Luchtkoker het volgende:
ik ga denk deze hale
[ afbeelding ]
licht ook 1tje in me sportschool zonder die 12kg dumbel curls met die 20kg, wekrt egt goed ok greotjens
Hoop er snel iemand mee te zien in de Gym, lache man.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2012 18:39:34 ]![]()
Heb sinds vorige week een nieuwe telefoon op Android. Gebruik nu de app Jefit om stats etc bij te houden. werkt goed vooralsnog. Hoef het niet meer op te schrijven en weer in een excelsheet te verwerken.
Mensen nog meer tips voor bb-gerelateerde apps?Behulpzaam als een waterkraan.
kheb complete gym excersize... heb je allemaal oefeningen, uitleg enz.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef fathank het volgende:
Heb sinds vorige week een nieuwe telefoon op Android. Gebruik nu de app Jefit om stats etc bij te houden. werkt goed vooralsnog. Hoef het niet meer op te schrijven en weer in een excelsheet te verwerken.
Mensen nog meer tips voor bb-gerelateerde apps?![]()
Man, heb vanmiddag mijn triceps getraind (flink aangepakt) en het lijkt wel alsof ze veel kleiner zijn dan voordat ik ging trainenErg raar.
![]()
Ja, heb net ook meteen een flinke shake met melk, kwark en whey naar binnen geklapt. Maar wel erg raar dit, nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Snel melk met flink veel cacaopoeder pakken dan. Carb those babies up.![]()
Ik zit meestal op een stoel zonder rugleuning. Op rugdagen, zoals vandaag, zoek ik dan toch maar een stoel met rugleuning op.quote:![]()
![]()
Wel fijn hoor, zoveel vet verliezen, maar nu zijn al mijn broeken te groot.
Vandaag eens DB shoulder press gedaan ipv push press, merkte wel dat mijn linker schouder een beetje achter loopt qua kracht. Overigens met 16kg dumbells, kon nog wel iets zwaarder had ik het gevoel maar ik ging voor wat meer reps deze keer, voelt wel lekker.![]()
DB shoulder press vind ik een van de fijnste oefeningen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef seto het volgende:
Vandaag eens DB shoulder press gedaan ipv push press, merkte wel dat mijn linker schouder een beetje achter loopt qua kracht. Overigens met 16kg dumbells, kon nog wel iets zwaarder had ik het gevoel maar ik ging voor wat meer reps deze keer, voelt wel lekker.Hoe gaat je pushpress progressie trouwens? Mijn OHP gaat weer lineair sinds ik mijn techniek verbeterd heb.
![]()
![]()
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef Jajong het volgende:
![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.. Lol @ overhemden kopen trouwens. Impossibles. Moet standaard op maat gemaakt worden. Same met colberts etc. Heb 3 blazers en colberts waar ik uit ben gescheurd Weyho.
DB shoulder press is ook 1 van mijn favo's. Zit nu op 4x8 met 30kg DB's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef seto het volgende:
Vandaag eens DB shoulder press gedaan ipv push press, merkte wel dat mijn linker schouder een beetje achter loopt qua kracht. Overigens met 16kg dumbells, kon nog wel iets zwaarder had ik het gevoel maar ik ging voor wat meer reps deze keer, voelt wel lekker.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Damn!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
DB shoulder press is ook 1 van mijn favo's. Zit nu op 4x8 met 30kg DB's.
BEASTMODE![]()
Autch, spierpijn in de schouders. Kut, maar fijn.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Na 3 jaar weer de hamstrings getraind
Godverdomme na 2 dagen doet dat ding nog steeds zeer als de tering, ik kan niet eens voorover buigenhelp!
![]()
Heb je met die skinnyjeans hè.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef Jajong het volgende:
Wel een beetje jammer bij pakken idd, alles op maat laten maken, dan bulken en buh-bye honderden euros.
full stops and exclamation marks![]()
Als het echt te erg is, beetje masseren? Helpt vaak wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:08 schreef KabulCuisine het volgende:
Na 3 jaar weer de hamstrings getraind
Godverdomme na 2 dagen doet dat ding nog steeds zeer als de tering, ik kan niet eens voorover buigenhelp!
Of toch du vader?![]()
Ja mijn shirts en broeken worden ook 'wat strak'Heb ook nogal last van onderbroeken die omhoog kruipen
-
Beetje rekken en strekken hielp. Ik ga nu maar vroeg slapen. Ja, vroegquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als het echt te erg is, beetje masseren? Helpt vaak wel.![]()
![]()
Heb ik ook, alleen dan weer te strak bij de bovenarmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, zoiets:quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:00 schreef Asgard het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen dan weer te strak bij de bovenarmen.![]()
![]()
![]()
![]()
en dan onder bij de waist gewoon flubberig![]()
Zoek een naaiatelier in de buurt en breng er eens een shirt heen voor proef. Als de kwaliteit je bevalt kun je besluiten om er meer spul naar toe te brengen. Ziet er niet imho. Mouw strak om de arm en rondom je middel past er nog wel een voetbal onder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
idd, zoiets:
[ afbeelding ]
en dan onder bij de waist gewoon flubberigBehulpzaam als een waterkraan.
Gewoon V-shirts toch. BRING OUT THOSE AESTHETICSOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Gewoon alleen maar maat M kopen, dan is het overal strak.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Maat, ik kan wel aan de gang blijven. Loop overdag in pak. Die overhemden is steeds al een probleem. Dan de pantalons nog erbij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek een naaiatelier in de buurt en breng er eens een shirt heen voor proef. Als de kwaliteit je bevalt kun je besluiten om er meer spul naar toe te brengen. Ziet er niet imho. Mouw strak om de arm en rondom je middel past er nog wel een voetbal onder.
En dan mijn vrijetijdskleding ook nog. Tis natuurlijk wel een soort van luxe-probleem. Maar er komt wel serieus veel bij kijken, dat BB-en. Om over de $ nog maar niet te spreken. Eten, supps en dan nog die kleding zeker, nah.
Trouwens vrijdag een date icm 19 graden... Ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden. Mijn ervaring leert dat de ladies in den beginnne het allemaal leuk en interessant vinden, maar na 3 weken beginnen te zeuren dat het niet meer moet worden, want ja die bulten langs de nek enzo.![]()
Jouw date weet nog niet hoe je er uit ziet??[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Alleen mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:32 schreef Jajong het volgende:
Jouw date weet nog niet hoe je er uit ziet??
Heb toch redelijk duidelijk gemaakt dat ik serieus met fitness bezig ben en dat ik ook graag eet. 1 + 1 toch...?![]()
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
Trouwens vrijdag een date icm 19 graden... Ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden. Mijn ervaring leert dat de ladies in den beginnne het allemaal leuk en interessant vinden, maar na 3 weken beginnen te zeuren dat het niet meer moet worden, want ja die bulten langs de nek enzo.Confidence through competence![]()
Ik denk persoonlijk het laatste.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?BEASTMODE![]()
Denk het ook. De meeste vrouwen glijden van hun stoel af zodra ze een goed gevormd lichaam op tv zien, maar vriendlief mag niet te gespierd worden...quote:![]()
![]()
Toch is het verschil van hoe mannen (vrienden, familie, onbekende, gym) je benaderen wel een groter verschil dan bij de vrouwen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk het ook. De meeste vrouwen glijden van hun stoel af zodra ze een goed gevormd lichaam op tv zien, maar vriendlief mag niet te gespierd worden...
Lengte en breedte dwingt een of andere manier wel respect af.
Natuurlijk heb je ook sommige ertussen zitten die het weer een uitdaging vinden om met je te fucke.![]()
Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?
Ik denk dat ze het wel aantrekkelijk vinden wanneer iemand uit zichzelf zo'n lichaam heeft of lijkt te hebben. Zodra er een 'gemaakte' indruk bij komt kijken werkt het averechts, denk dat dat onzekerheid (van de man) communiceert naar vrouwen. Ze hebben liever dat nonchalante van gasten zoals die James Bond acteur etc.
Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.
Maar ach, zolang je het zelf maar mooi vindt. Ik bouw mijn fysiek niet voor vrouwelijke aandacht, is gewoon mijn narcistische en perfectionistische uitlaatklep gecombineerd met de lol die ik heb in het trainen en sterker worden. Ieder zijn eigen.![]()
![]()
Mijn ervaring is dat vrouwen het vervelend vinden omdat ze dan denken dat jij van hen verwacht dat ze zelf wat aan hun gaan doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.
Ik denk dat ze het wel aantrekkelijk vinden wanneer iemand uit zichzelf zo'n lichaam heeft of lijkt te hebben. Zodra er een 'gemaakte' indruk bij komt kijken werkt het averechts, denk dat dat onzekerheid (van de man) communiceert naar vrouwen. Ze hebben liever dat nonchalante van gasten zoals die James Bond acteur etc.
Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.
Maar ach, zolang je het zelf maar mooi vindt. Ik bouw mijn fysiek niet voor vrouwelijke aandacht, is gewoon mijn narcistische en perfectionistische uitlaatklep gecombineerd met de lol die ik heb in het trainen en sterker worden. Ieder zijn eigen.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:58 schreef 1517 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen het vervelend vinden omdat ze dan denken dat jij van hen verwacht dat ze zelf wat aan hun gaan doen.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
alleen maar goed tochquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.![]()
![]()
Enige wat mij boeit is die ass. Squats/lunges ERRDAY.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
belangrijk... maar het hele geheel moet kloppen, verhoudingen ditdatquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Enige wat mij boeit is die ass. Squats/lunges ERRDAY.![]()
![]()
To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 gradenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon slimfit v-necks, lekker laag naar beneden trekken..
En dan met een air rondlopen alsof het het bovenste was wat op de stapel lag in de kast.
Wat is er mis met v-necksquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 graden.
En dan met een air rondlopen alsof het het bovenste was wat op de stapel lag in de kast.
imo de beste shirts bij het lichaam van iemand die traint.
True, maar spieren bij chicks vind ik verder toch niets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
belangrijk... maar het hele geheel moet kloppen, verhoudingen ditdat
Heel herkenbaar dit! ;-)quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.![]()
Braziliaanse vrouwen hebben aardig door wat krachttrainig voor hun onderlichaam kan doen als je rondkijkt op hdclipsbr.com. Die ronde billen en volle dijen komen niet enkel door genetics. Vrouwen in Nederland zitten helaas liever op Zumba.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Enige wat mij boeit is die ass. Squats/lunges ERRDAY.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Als je je spieren wil showen trek dan gewoon je shirt uit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met v-necksimo de beste shirts bij het lichaam van iemand die traint.
[..]
True, maar spieren bij chicks vind ik verder toch niets.
Ik vind een goed zittende polo een stuk mooier dan zo'n v-halsje.Behulpzaam als een waterkraan.
Gayness topic alert!A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Maar dat hangt weer van je spiermassa af. Laag bf% en geen spieren is onaantrekkelijk, maar laag bf% en redelijk gespierd is weer te intimiderend aantrekkelijk? Teveel angst om playergedrag? Dus dat betekent dat ze denken dat *andere* vrouwen, net als zijzelf, ervoor gaan vallen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.Confidence through competence![]()
beide niks... gewoon een normaal tshirt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je je spieren wil showen trek dan gewoon je shirt uit.
Ik vind een goed zittende polo een stuk mooier dan zo'n v-halsje.![]()
Niet super diep ofc. Gewoon zoiets.
Komen je traps altijd LIKE A BOSS uit
Persoonlijk vind ik dat ook te diep, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van V-halzen.Of toch du vader?![]()
te diep en te smal shirtquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Komen je traps altijd LIKE A BOSS uit![]()
![]()
![]()
Gay-halzen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ook te diep, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van V-halzen.![]()
hey matties is dit fitness topic of bodybuildquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr
Netsplitter
Forumadmin![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hey matties is dit fitness topic of bodybuild
gr gr
Netsplitter
Forumadmin![]()
![]()
ook maar even pics updaten aangezien iedereen ze deze week post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lack of chest
Te diep indd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
En te off-topic dit allemaal indd.![]()
Ik mag geen vhalzen meer kopen van haar 'want decolleté'. Train nog geen jaar en still lean, u mad? Laatst weer een nieuwe gehaald. Slimfit en lekker naar beneden trekken die hals, laat die juicy pecs maar zien, broeders van andere moeders met een en dezelfde poeders. Vrouwen lopen er net zo goed mee te pronken.Eerder te slobberig aan de onderkant, dat vind ik al helemaal geen gezicht.quote:![]()
![]()
Met hun smerige homo ecto magere lichaampjes idd. Die giftige kut mutsjes maken het af. Ik wil nu mensen slaan, bedankt. Ik ben van mijzelf al zwaar lekker dus whatever yo u mad brah? U wanna get down brah? Bro down?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 graden.
![]()
Idd, shirts waar de gemiddelde fitnessers in zouden zwemmen strak om die muscles.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon dit dragen.
Haterz gonna hatefull stops and exclamation marks![]()
Ik las laatst dat juist het omgekeerde over vetpercentage, over dat een man dan actief is en kan jagen en shit en dat ze daardoor liever abs zienquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.
Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.maarja.
Het klopt trouwens wel over dat chicks het liever hebben dat je je lichaam van jezelf hebt, dus ik geef je nu alvast als tip voor als een meisje vraagt hoe je aan je lichaam komt om te zeggen dat je kickbokst ofzo.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
![]()
ook maar even pics updaten aangezien iedereen ze deze week post.%bf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lack of chestOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Ah, dat kan ook inderdaad. Intredasting.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las laatst dat juist het omgekeerde over vetpercentage, over dat een man dan actief is en kan jagen en shit en dat ze daardoor liever abs zienmaarja.
Het klopt trouwens wel over dat chicks het liever hebben dat je je lichaam van jezelf hebt, dus ik geef je nu alvast als tip voor als een meisje vraagt hoe je aan je lichaam komt om te zeggen dat je kickbokst ofzo.
En thanks brah, vanaf vandaag 'ik zit zit bij de vrijwilligersbrandweer'.![]()
'Ik doe 50 pushups en situps voor ik ontbijt'. werkt ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook inderdaad. Intredasting.
En thanks brah, vanaf vandaag 'ik zit zit bij de vrijwilligersbrandweer'.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
genenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
Lach maar; ik moet vrijdag echt iets verzinnen...![]()
![]()
Stoppen met roken is 1 ding, maar nu heb ik heel de dag zonder pauze zitten werken.![]()
Kan geen Slipknot meer zien op m'n bureau.
Misschien vind ze het geweldig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
![]()
Dat zien ze ook wel graag, want dat kennen ze.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
'Ik doe 50 pushups en situps voor ik ontbijt'. werkt ookAntwoord dat je sinds een jaartje wat meer op gezonde voeding let, schijf van vijf, twee keer per week vis en drie stuks fruit per dag. Schuif de rest van je lichamelijke ontwikkeling af op je uitermate goede genen. Bingo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
strakke shirtjes. Niet mijn ding.
Als je hard genoeg traint vul je die XL ook wel op, en sowieso, voor breedte, traps en onderarmen hoef je niet een S aan.
Vandaag voor 't eerst in mijn leven kettlebells vast gehouden... Wat swings en presses mee gedaan. Zeker interessant! Wist niet dat die swings zo intensief waren. Houden we erin! Ook presses lijken een stuk zwaarder. Vond 20 kg voor beide echt genoeg
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
15/16% ofzo denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Ik zie wel een buikje ja :$ Ik ga trouwens iets minder eten denkik, dus niet meer 500 boven maintenance, ik heb hetzelfde en ik wil het nog wel in anderhalf/twee maandjes kwijt kunnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Beetje cardio doen man is dat vet zo weg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie wel een buikje ja :$ Ik ga trouwens iets minder eten denkik, dus niet meer 500 boven maintenance, ik heb hetzelfde en ik wil het nog wel in anderhalf/twee maandjes kwijt kunnen.![]()
Hoe doe je dat dan... Blind date ofzo? Of doe je aan internetdaten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alleen mijn hoofd.
Heb toch redelijk duidelijk gemaakt dat ik serieus met fitness bezig ben en dat ik ook graag eet. 1 + 1 toch...?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat dacht je van eerlijk zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
Lach maar; ik moet vrijdag echt iets verzinnen...[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ERRYBODY WANNA BE A BODYBUILDER
Mijn benchtechniek is compleet trouwens, heb het gevoel alsof ik ineens 80 kg kan duwen. Ogen onder de bar, handen op de achterkant van de bar, handjes naar beneden draaien en duwen vanuit benen zodat je er nog iets verder onder schuift met je schouders keihard gelockt. Tight als een tiener en een arch als een boss, get at me.
Waarom weet ik dit nu pas.![]()
![]()
But nobody wants to lift heavy ass weights....quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie wel een buikje ja :$ Ik ga trouwens iets minder eten denkik, dus niet meer 500 boven maintenance, ik heb hetzelfde en ik wil het nog wel in anderhalf/twee maandjes kwijt kunnen.Lekker de hele zomer met een blubberpens rondlopen en dan pas in september kunnen shinen met je nieuw aangebulkte spier0n
![]()
![]()
dus doorgaan en pas volgende zomer strak staan (hihi strak)quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]Lekker de hele zomer met een blubberpens rondlopen en dan pas in september kunnen shinen met je nieuw aangebulkte spier0n
![]()
![]()
Dat is wel erg hardcore brah! Mij niet gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus doorgaan en pas volgende zomer strak staan (hihi strak)hihihihi
![]()
Daarom jij fitnesserquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is wel erg hardcore brah! Mij niet gezienhihihihi
![]()
Laat haar gewoon zelf beoordelen. Als ze iets zegt van: heej jij doet fitness ofzo zeker. Dan zeg ik gewoon ja klopt. Op een serieuze manier.quote:
Als ze vraagt: wat zijn je hobbies, dan zeg ik: fitnessen, maar dan serieuzer snapte?![]()
Hangt er ook beetje vanaf wat je wil natuurlijk he. Als je gewoon wil ketsen kan je 't best een beetje vaag blijven inderdaad. Als je echt op zoek bent naar de liefde van je leven kan je beter meteen zeggen dat je psycho-aspirant BB'er bentquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Laat haar gewoon zelf beoordelen. Als ze iets zegt van: heej jij doet fitness ofzo zeker. Dan zeg ik gewoon ja klopt. Op een serieuze manier.
Als ze vraagt: wat zijn je hobbies, dan zeg ik: fitnessen, maar dan serieuzer snapte?![]()
tel je de barbell erbij of niet vind ik zo triest namelijk om dat te doenquote:
/weismannI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Die weegt niks idd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
[..]
tel je de barbell erbij of niet vind ik zo triest namelijk om dat te doen
/weismann![]()
Haha, bij mij is dat wel zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beetje cardio doen man is dat vet zo weg.
Begin nu ook een aardig buikje te krijgen van dat bulken, maar die is er zo weer af als ik wat cardio doe
[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidGrens op 14-03-2012 22:03:08 ]![]()
Paar mensen die ik ken waren vanavond aan het deadliften, en ze deden dat met hogere gewichten dan ik tot nu toe heb gedaan, dus ik dacht, ik doe ff een 1rep mee. Dus m'n nieuwe deadlift PR is 1x 135kg(waar ik tot nu toe nooit hoger dan 80kg ben gegaan, want ben pas kort geleden met deadliften begonnen)
M'n rug en benen konden het prima hebben, maar m'n grip speelde me echt parten, maar dat kan deels eraan liggen dat ik eigenlijk met een upper-body dag bezig was, en m'n onderarmen al aardig aangepakt waren.![]()
Mixed grip geprobeerd? Ik vind die persoonlijk stukken fijner.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef SeanFerdi het volgende:
Paar mensen die ik ken waren vanavond aan het deadliften, en ze deden dat met hogere gewichten dan ik tot nu toe heb gedaan, dus ik dacht, ik doe ff een 1rep mee. Dus m'n nieuwe deadlift PR is 1x 135kg(waar ik tot nu toe nooit hoger dan 80kg ben gegaan, want ben pas kort geleden met deadliften begonnen)
M'n rug en benen konden het prima hebben, maar m'n grip speelde me echt parten, maar dat kan deels eraan liggen dat ik eigenlijk met een upper-body dag bezig was, en m'n onderarmen al aardig aangepakt waren.BEASTMODE![]()
Wat is er met hem gebeurdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
[..]
tel je de barbell erbij of niet vind ik zo triest namelijk om dat te doen
/weismann?
BEASTMODE![]()
samen met zijn wannabe-bber-maar-vooral-aandacht-willen vriendin met de noorderzon verdwenen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Stronglifts is wel leuk maar dat je je armen flink meetraint en dat isolatieoefeningen voor biceps en triceps zonde van je tijd zijn (volgens die medhi) vind ik onzin. Armen beginnen achter te lopen, overweeg weer een splitschema te gaan doen.![]()
Was mijn reden ook om te stoppen met SL, nu weer 5daagse split. met SS heb je dit niet, misschien is dat iets voor je?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:46 schreef Warsaw het volgende:
Stronglifts is wel leuk maar dat je je armen flink meetraint en dat isolatieoefeningen voor biceps en triceps zonde van je tijd zijn (volgens die medhi) vind ik onzin. Armen beginnen achter te lopen, overweeg weer een splitschema te gaan doen.BEASTMODE![]()
Gewoon een diepe V met een ketting (touw, geen bling bling) of twee om het op te vullen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Komen je traps altijd LIKE A BOSS uit
-
Ik heb het met SS ook. Heb toch curls toegevoegd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was mijn reden ook om te stoppen met SL, nu weer 5daagse split. met SS heb je dit niet, misschien is dat iets voor je?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zal me is in SS verdiepen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was mijn reden ook om te stoppen met SL, nu weer 5daagse split. met SS heb je dit niet, misschien is dat iets voor je?![]()
Shoulder press gisteren ging erg kut ivm die rotator cuff blessure. Laatste work set na 2x45kg gestaaktVoel trouwens wel mijn traps nu ik die shrug doe aan het eind
-
Dit zou kunnen helpen voor je schouder. http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htmquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:57 schreef star_gazer het volgende:
Shoulder press gisteren ging erg kut ivm die rotator cuff blessure. Laatste work set na 2x45kg gestaaktVoel trouwens wel mijn traps nu ik die shrug doe aan het eind
![]()
Ja. Heb gewoon wat tijd nodig om het te laten herstellen. Met name bench press is klote, want die wil ik niet stoppen. Misschien maar een paar weken deloaden ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef Snakey het volgende:
Owwacht,je was er op gevallen toch? If so dan weet ik niet zeker of je iets aan bovenstaande hebt.
-
Die snorquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit zou kunnen helpen voor je schouder. http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htmNet een walrus
-
decline bench press, vaak verguisd, schijnt schouderklachten te omzeilen. De clavicular head van de bovenkant van je pecs wordt dan iets minder hard gepakt, in plaats daarvan doen je lats wat meer mee in de beweging.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja. Heb gewoon wat tijd nodig om het te laten herstellen. Met name bench press is klote, want die wil ik niet stoppen. Misschien maar een paar weken deloaden ofzoConfidence through competence![]()
Goede holling in de rug (powerlift bench press) geeft hetzelfde effect.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja, je manouvreert jezelf idd in dezelfde mechanische beweging als een decline press.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:21 schreef Zith het volgende:
Goede holling in de rug (powerlift bench press) geeft hetzelfde effect.
Maar is die holle rug wel zo goed eigenlijk?Confidence through competence![]()
Dat doe ik nagenoeg altijd; heb gebrepen dat je hiermee je lats wat meer activeert voor extra steun / kracht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:21 schreef Zith het volgende:
Goede holling in de rug (powerlift bench press) geeft hetzelfde effect."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Is prima zolang je je kont op het bankje houdt, je voeten stevig op de grond houdt, en je schouders in het bankje drukt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, je manouvreert jezelf idd in dezelfde mechanische beweging als een decline press.
Maar is die holle rug wel zo goed eigenlijk?![]()
Deze oefeningen helpen idd. wanneer het probleem bij je rotator cuff zit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit zou kunnen helpen voor je schouder. http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htmVaak komt het probleem gewoon omdat men de achterkant v.d. schouder niet trained, daardoor de voorkant veel te sterk is, en heel je schoudergewricht verkracht wordt tijdens volle belasting.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:57 schreef star_gazer het volgende:
Je kunt ze trouwens ook gewoon staand doen als opwarming voor je schouder voor het banken.
En shoulder dislocators doen!
En verder altijd je schouders "Laag" houden bij elke oefening. Hierdoor hou je meer ruimte in je schoduer gewricht, en verdwijnen eventuele rotatorcuff blesures als sneeuw voor de zon.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, je manouvreert jezelf idd in dezelfde mechanische beweging als een decline press.
Maar is die holle rug wel zo goed eigenlijk?Als je dit doet dan kan er dus niet veel druk van het gewicht op je wervelkolom komen (die gaat via de schouders/traps het bankje in). Het gaat ook veel meer een compound worden, ik voel het in mijn lower/middle traps, lats, erector spinae. Natuurlijk moet je het niet overdrijven (denk ik, maar blijkbaar kan het als je hypermobiel bent):quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:34 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is prima zolang je je kont op het bankje houdt, je voeten stevig op de grond houdt, en je schouders in het bankje drukt.
Verder zijn er nog wat voordelen (in gewicht tillen), rippetoe legt het biomechanisch uit:Verdere goeden video om het te lerenquote:Arching your back helps put your put the weight where you have better leverages and decreases the distance the bar has to travel. When done correctly arch back benching is safer then how most people bench because it allows you to utilize your lats more to help and protects your shoulders. Some people definitely take it a little overboard but in sports like powerlifting everyone else is taking it overboard so why not be competitive with them.
As for being bad for your back, its not. First the weight is resting on your traps, not your spine therefore you increasing the stress to your spine. Secondly your lumbar spine has a natural arch to it, that you are not extending during an arch bench. The majority of your arch comes the thoracic area of your back. Finally as long as you are not neglecting training your posterior chain, your spinal erectors should be able to stabilize your arch so that you have a very solid base to push from, unlike a lot of flat benchers who kind of shift around all over the bench while pressing.
Niveautje hoger:
Nog even een foto van mezelf gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 15-03-2012 08:40:56 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Rond trainingstijd krijg ik altijd weer smsjes van mensen die een smoes hebben verzonnen om niet te gaan![]()
![]()
Photoshop?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:03 schreef Panzermaus het volgende:
Holy core, hoeveel bf% ben je daar? En dit is 'endo' right?Wtf?quote:
--
Ander endo gerelateerd nieuws, ik kan eindelijk ~100 kg (mijn gewicht) meerdere keren individueel chin-uppen.
Hard man, tijd om een dippingbelt te halen dan. BW + 40 kg is wel de norm hier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:14 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Wtf?
--
Ander endo gerelateerd nieuws, ik kan eindelijk ~100 kg (mijn gewicht) meerdere keren individueel chin-uppen.![]()
tvp* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dankzij dit topic en de tips van Panzermaus, zal ik hier de komende tijd ook te vinden zijn. Eens zien of ik met een nieuw eet schema en training van dit magere lichaam af kan komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: