quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
En vooruit, omdat iedereen post:166mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Scheelt weer een hoop eten. Als je zoals Demon-Hunter 2.11 meter bent, 125 kg weegt, 3x per week American Football en ook nog fanatiek in de ijzers hangt moet je dagelijks voor een heel weeshuis etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Jaloers op die lange gasten hier. Hoeveel ik ook in breedte groei, verder dan 1m74 in de lengte zal ik nooit komen
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Scheelt weer een hoop eten. Als je zoals Demon-Hunter 2.11 meter bent, 125 kg weegt, 3x per week American Football en ook nog fanatiek in de ijzers hangt moet je dagelijks voor een heel weeshuis eten.
Vooral van je activiteitsniveau, en idd. zoals je zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkeren
Hoef je niet jaloers op te zijn hoor. Het duurt veel langer om relatief lange armen en benen HUGE en in proportie te maken, en behalve dat, mijn benen zitten chronisch in de weg bij het deadliften.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Jaloers op die lange gasten hier. Hoeveel ik ook in breedte groei, verder dan 1m74 in de lengte zal ik nooit komen
Houd hem niet in, had het toen gemeten met een huidplooi was 16%.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nice, maar geen 16% bf tenzij je je buik inhoudt, toch?
Lengte en gewicht is wel behoorlijk aan elkaar gerelateerd. 125 kg op 1,75 zie ik niet zoveel mensen halenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkeren
Echt hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:21 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben juist altijd lichtelijk jaloers op die korte gastjes die kunnen benchen als een achterlijke met hun korte armpjes.
Haha, er zijn altijd wel voor en nadelen aan lichaamtype's te noemen idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef seto het volgende:
[..]
Echt he
Gast waar ik altijd mee train is trouwens 1.70 en we hebben heel vaak hetzelfde gesprek als hier in dit topic"Bij jou zie je sneller gains" "Jij ziet er veel vetter uit als je uiteindelijk veel massa hebt, ook al duurt het langer" blabla
Oh die Obese figuren halen dat makkelijk, èn hebben vaak ook nog eens meer lean mass dan de meeste van onsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Lengte en gewicht is wel behoorlijk aan elkaar gerelateerd. 125 kg op 1,75 zie ik niet zoveel mensen halen.
nou ik voel met niet klein met 186 heur.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef Kroc het volgende:
Wat is lang? Ik voel me ook regelmatig klein met 186. Godverdomme Nederland kutland
Moet je voor de gein eens naar IJsland op vakantie gaan. Daar is iedereen 165cm. 'k heb daar nauwelijks grotere lokalo's gezien lol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:18 schreef seto het volgende:
1.86 is zeker niet klein, ben zelf 1.96 en zou niet langer willen zijn.
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man! Jij was toch ook vrij endo?
Zo daar zit dan een hoop tijd en moeite in!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.
Haha baas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.
ook nette rugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:55 schreef Diabox het volgende:
Heb alleen die stokoude foto van m'n latspread, waar ik het origineel geeneens meer van heb
[ afbeelding ]
was/ben jij chestbrah?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef robuust89 het volgende:
Chestbrah meld zich
Blijkt dus dat mijn enkel op een rare manier nog niet helemaal is genezen (gerafelde enkelband okt vorig jaar), dus ga de komende tijd geen deads en squats doen ivm herstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |