Saiyan genesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Jajong het volgende:
Was overigens ook een week niet geweest omdat ik ziek was... En ik ben er sterker op geworden. Vreemd yo.
Jep. Vanavond maar hard sparren en morgenochtend weer pompen dan moet ik de 200KG bench makkelijk halenquote:
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fuaark heb altijd het gevoel dat mijn vrijdag training het minst zinvol is. Weekend vol met drank en slecht etenMisschien mijn maandag en vrijdag dagen om de week maar draaien zodat ik alle spiergroepen wel evenveel rust en voedsel gun.
Mwa, je kan toch wel gewoon een biertje drinken..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.
Een biertje != veel drank.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, je kan toch wel gewoon een biertje drinken..
Mwa elke dag 1 uur op. Voetbal, uitgaan, feestjes, bij vriendin thuis. Zoveel tijd heb je dan niet om goed te eten. Niet dat het een geldig excuus is maar fun -> die beetje gains die je dan maakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.
Naja dan moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa elke dag 1 uur op. Voetbal, uitgaan, feestjes, bij vriendin thuis. Zoveel tijd heb je dan niet om goed te eten. Niet dat het een geldig excuus is maar fun -> die beetje gains die je dan maakt.
Dat heet melk.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tr00th.
Stel dat we in een ideale wereld leefden waar drank goed bulk voedsel was.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.
Verhoogde stofwisseling héquote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben sinds een maandje begonnen, als echte ecto. Ook mijn hele eetpatroon aangepast van weinig en troep naar 3000kcal aan goed voedsel. Ik merk al wel dat mijn spieren zijn gegroeid, armen zijn dikker, traps wat groter en borst komt iets meer naar voren. Wel weinig natuurlijk, maar er is verschil.
Het enige wat echt apart is, is dat ik ruim 2 kilo af ben gevallen. Hoe is dat te verklaren?
Als je borst en schouders omdraait zou ik 't begrijpen, mijn borst is namelijk echt triest en mn schouders juist niet. Maar misschien geeft deze foto een vertekend beeld. En ik heb BDD natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef Kroc het volgende:
als ik pic van jajong zie zou ik vooral zeggen: hit dem delts hard
althans wat ik kan zien dan lijken borst en upper traps okay, schouders lopen achter maar zouden wel afmaken.
Haha met 'een biertje drinken' bedoel ik gewoon uitgaan en dus ook wel meer dan één, beetje ongelukkig verwoord. Zelf ben ik wel serieus bezig maar ik drink wel iets te veel, al eet ik gewoon goed in het weekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |