SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
1.88m 89kg +- 15% BF 22cm.
Vage foto maar had niet zoveel zin om uitgebreide fotoshoots te doen in een gym waar voornamelijk ex-TBSers trainen LoL
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die ekte beachboy look jwt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Een jaar of 2, maar bij mij is het aanvulling op m'n kickboksen en MMA. 2 jaar geleden was ik 74 kilo ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Let pas een maand ofzo op m'n eten enzo trouwens. Daarvoor had ik een bad case of Fuckarounditis.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
He Panter, je kunt er wel zo'n bijdehandte smiley bij zetten, maar dit gaat gewoon precies over types zoals jij dude.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Verder gewoon doorbeuken en tijd geven. Kwam een keer dit topic ook tegen, echt,![]()
.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerste-kuur-286895/![]()
![]()
![]()
Hard hoor, goed bezig. Trainen jullie allebei bij KW trouwens?Daarom juist eenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He Panter, je kunt er wel zo'n bijdehandte smiley bij zetten, maar dit gaat gewoon precies over types zoals jij dude.voor die verlichting.
![]()
![]()
Het voorjaar is weer begonnen: niet alleen buiten, maar ook in de gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
Hard hoor, goed bezig. Trainen jullie allebei bij KW trouwens?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is geen 15% tochquote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Dat gaat er wel leuk uitzien na het cutten
Gisteren trouwens de vlag buiten gehangen. Gewoon voor het eerst dit jaar met alleen polo buiten geweest. Het seizoen is hiermee voor geopend verklaard.![]()
Lijkt me een uitstekend idee, kun je ook los betalen? En nog steeds geen douches right?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.![]()
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is geen 15% toch
Gisteren trouwens de vlag buiten gehangen. Gewoon voor het eerst dit jaar met alleen polo buiten geweest. Het seizoen is hiermee voor geopend verklaard.Confidence through competence![]()
Ja is 2,50 voor een losse les. En douchen doe ik altijd thuis maar volgens mij niet nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend idee, kun je ook los betalen? En nog steeds geen douches right?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het zit bij mij vooral in mn pens. En het is een schattig slash meting met die US Army bullshit. Moet nog even zo'n knijpert aanschaffen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.![]()
Voorzichtig met m'n gevoelens hequote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik..
Shhhquote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik.
Confidence through competence![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo).![]()
![]()
Zo, nieuwe week, nieuwe kansen.
Weet eigenlijk nog niet welke spiergroepen ik vanmiddag ga trainenHeb wel eens zin om mijn spieren even wakker te schudden eigenlijk..
![]()
Was overigens ook een week niet geweest omdat ik ziek was... En ik ben er sterker op geworden. Vreemd yo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Fuaark heb altijd het gevoel dat mijn vrijdag training het minst zinvol is. Weekend vol met drank en slecht etenMisschien mijn maandag en vrijdag dagen om de week maar draaien zodat ik alle spiergroepen wel evenveel rust en voedsel gun.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Saiyan genesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Jajong het volgende:
Was overigens ook een week niet geweest omdat ik ziek was... En ik ben er sterker op geworden. Vreemd yo.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Jep. Vanavond maar hard sparren en morgenochtend weer pompen dan moet ik de 200KG bench makkelijk halenquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fuaark heb altijd het gevoel dat mijn vrijdag training het minst zinvol is. Weekend vol met drank en slecht etenMisschien mijn maandag en vrijdag dagen om de week maar draaien zodat ik alle spiergroepen wel evenveel rust en voedsel gun.
Mwa, je kan toch wel gewoon een biertje drinken..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.![]()
Ben overigens geswitch van een bepaalde medicatie naar een andere, en dat zou ook moeten helpen wbt. vetverlies, van die eerste word je nogal dik nml
Sowieso is 't lastig voor me (excuses incoming --->) met hypothyroidism. Maarja, je ziet ook mensen die ziektes hebben en zichzelf dan maar zielig vinden en vet worden. Ben ik nog best trots op mezelf
.
Een biertje != veel drank.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, je kan toch wel gewoon een biertje drinken..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben sinds een maandje begonnen, als echte ecto. Ook mijn hele eetpatroon aangepast van weinig en troep naar 3000kcal aan goed voedsel. Ik merk al wel dat mijn spieren zijn gegroeid, armen zijn dikker, traps wat groter en borst komt iets meer naar voren. Wel weinig natuurlijk, maar er is verschil.
Het enige wat echt apart is, is dat ik ruim 2 kilo af ben gevallen. Hoe is dat te verklaren?![]()
Mwa elke dag 1 uur op. Voetbal, uitgaan, feestjes, bij vriendin thuis. Zoveel tijd heb je dan niet om goed te eten. Niet dat het een geldig excuus is maar fun -> die beetje gains die je dan maakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je in 't weekend veel zuipt en slecht eet neem je 't gewoon niet serieus.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Naja dan moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa elke dag 1 uur op. Voetbal, uitgaan, feestjes, bij vriendin thuis. Zoveel tijd heb je dan niet om goed te eten. Niet dat het een geldig excuus is maar fun -> die beetje gains die je dan maakt.Zijn keuzes die je maakt.
Tr00th.
Stel dat we in een ideale wereld leefden waar drank goed bulk voedsel was.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Dat heet melk.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tr00th.
Stel dat we in een ideale wereld leefden waar drank goed bulk voedsel was.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.Ik train alleen in Leek tegenwoordig, zit praktisch naast mien huus mien jung!
Verhoogde stofwisseling héquote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben sinds een maandje begonnen, als echte ecto. Ook mijn hele eetpatroon aangepast van weinig en troep naar 3000kcal aan goed voedsel. Ik merk al wel dat mijn spieren zijn gegroeid, armen zijn dikker, traps wat groter en borst komt iets meer naar voren. Wel weinig natuurlijk, maar er is verschil.
Het enige wat echt apart is, is dat ik ruim 2 kilo af ben gevallen. Hoe is dat te verklaren?![]()
als ik pic van jajong zie zou ik vooral zeggen: hit dem delts hard
althans wat ik kan zien dan lijken borst en upper traps okay, schouders lopen achter maar zouden wel afmaken.
[ Bericht 47% gewijzigd door Kroc op 12-03-2012 14:49:47 ]![]()
Als je borst en schouders omdraait zou ik 't begrijpen, mijn borst is namelijk echt triest en mn schouders juist niet. Maar misschien geeft deze foto een vertekend beeld. En ik heb BDD natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef Kroc het volgende:
als ik pic van jajong zie zou ik vooral zeggen: hit dem delts hard
althans wat ik kan zien dan lijken borst en upper traps okay, schouders lopen achter maar zouden wel afmaken.
Haha met 'een biertje drinken' bedoel ik gewoon uitgaan en dus ook wel meer dan één, beetje ongelukkig verwoord. Zelf ben ik wel serieus bezig maar ik drink wel iets te veel, al eet ik gewoon goed in het weekend.quote:![]()
Ik ben weer begonnen. Na een maand lang tegen mezelf gezegd te hebben " volgende week begin ik", heb ik het toch maar weer opgepakt. Vorige week 2 dagen getraind, pull/push en daar 5 dagen spierpijn van gehad.
Moet me wel weer helemaal opnieuw inlezen want al mijn kennis is een beetje weggezakt. Bijvoorbeeld hoe het ook alweer weer met vetten zat(verz/onverz/trans). Op voeding letten gaat alleen nog steeds wat lastig omdat ik het ook erg leuk vind om uit te gaan 3/4keer per week.![]()
Voordeel is wel dat ik veel vrije tijd heb omdat ik ben gestopt met mijn studie dus genoeg tijd om te trainen/eten/rusten.![]()
OK, terug van mijn 1e Moxipro ervaring:
in het begin was t niks. Sterker nog, meende zelfs minder aan te kunnen.
Bij 4e borst-oefening begon ik wat te voelen en juist niet vermoeid te raken, terwijl dat normaal met moeite de oefening netjes afmaken is. Ging lekker.
Toen triceps gedaan. Alles kunnen maxen en meer. Tinteling in hoofd. Felt like XTC. Is voor mij een minpunt...
Kortom werkt wel. Nu nog steess trouwens. 2 uur later.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: