Nee, ik doel op het feit dat ik nu alleen borst en rug kan trainen, vandaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, rond de 14% volgens mij als ik een vergelijkingsplaatje van bodyspace kijk. Misschien morgen ff opmeten.quote:
En mensen maar de lift nemen naar de tweede etage van de Eiffeltorenquote:
Try 166cm. Zoveel tieten als je kunt zien op borsthoogte ooghoogtequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef Kroc het volgende:
Wat is lang? Ik voel me ook regelmatig klein met 186. Godverdomme Nederland kutland
Omdat je geen 166 cm in je broek hebt zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Try 166cm. Zoveel tieten als je kunt zien op borsthoogte maar kans om je gezicht er tussen te planten, ho maar
Dat is geen 14% hoor eerder richting de 17%-18%quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Geen idee, rond de 14% volgens mij als ik een vergelijkingsplaatje van bodyspace kijk. Misschien morgen ff opmeten.
Haha, ik ging wel eens met een Spanjaard trainen die voor een uitwisseling in Nederland was. Hij vond Nederlanders allemaal 'huge', en zeker toen we in de sportschool waren keek hij zijn ogen uit, omdat daar iedereen tussen de 1,80 m - 2,00 m is en ook nog aardig breedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens naar IJsland op vakantie gaan. Daar is iedereen 165cm. 'k heb daar nauwelijks grotere lokalo's gezien lol.
Oké, bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:33 schreef seto het volgende:
Kan wel, als je maar wel genoeg dagen houdt tussen bijv. je chest day (twee dagen rust oid).
haha, het is ook overal het zelfde he, kwa wat er gepraat/geklaagd wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik ging wel eens met een Spanjaard trainen die voor een uitwisseling in Nederland was. Hij vond Nederlanders allemaal 'huge', en zeker toen we in de sportschool waren keek hij zijn ogen uit, omdat daar iedereen tussen de 1,80 m - 2,00 m is en ook nog aardig breedWanneer je in Spanje 1,85 m bent dan zien je echt als een reus vertelde hij me.
Ik ben trouwens 1,88, en heb zéér lange armen en benen. Mijn beste maat is 1,66 m, en wij hebben ook wel eens discussies dat het benchen voor hem makkelijker is maar dat als ik veel massa kweek het er mooier uitziet
Ik heb dat ook altijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef star_gazer het volgende:
GVD die rotator cuff blessure die ik opgelopen heb met beach voetbal (was keeper, dook boven op mijn schouder) is irritant. Met name met benchen komt het om de hoek; krijg die bar voor geen meter omhoog met rechts
Ben ik trouwens de enige hier die vooral pump in z'n onderarmen (en lats uiteraard) krijgt met chin ups? Wat doe ik verkeerd? Ik ga helemaal van beneden (lockout) naar boven en doe 1x8,1x6,1x4 / failure. Van wat ik begrijp, moeten het toch vooral de biceps zijn die je voelt?
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is dat nou een foto genomen in de toiletten van je gym? Ik zie een urinoir
Thanks! Ik ga deze halen denk ik, ziet er goed uit!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef seto het volgende:
Wij hadden er één maar die werd altijd gestolen.
[..]
Vriend van me heeft deze:
http://www.fitness-seller(...)29_Dipping-Belt.html
Is er tevreden mee, ook in het bruin verkrijgbaar.
Ja dat is ook de reden dat ik weet dat het bestaat. Ooit heb ik gezocht op een alternatief voor een preacher bench en toen kwam zo'n ding naar voren en dat Arnold er ook dol op was vroeger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:11 schreef seto het volgende:
Gewoon een soort draagbare standing preacher curl dus.
Arm blaster..Is echt niks, heeft geen meerwaarde, ik zie niet hoe dat ding de spier spanning kan verhogen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef Luchtkoker het volgende:
ik ga denk deze hale
[ afbeelding ]
licht ook 1tje in me sportschool zonder die 12kg dumbel curls met die 20kg, wekrt egt goed ok greotjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |