Je studeert dus niet meer... en toch ga je 4x in de week uit? Wat voor levensstijl is dit?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Agentperry het volgende:
Klopt wel inderdaad maar met mijn huidige levensstijl zit het er niet echt in om minder te gaan.
Ben zelf ook aan het experimenteren met IF, op welke dagen doe je dit en waarom alleen die dagen?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef mister_popcorn het volgende:
Rare shit... Sinds ik 3 x per week 16 a 18 uur IF doe, vind ik de alles van de snackbar om de hoek echt niet meer te nassen. Word er misselijk van. Iemand anders ook dezelfde bevindingen?
Yep, maar dan ipv dat voeteneind-bankje gewoon op de vloer.quote:
Ik vind 'm tussen de bankjes zwaarder dan op de grond.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep, maar dan ipv dat voeteneind-bankje gewoon op de vloer.
Zit nu op mijn 3e dag IF, toevallig. Ben van plan het een maandje 7d/week vol te houden en te kijken wat het voor resultaat heeft.
3x/Week full body workout, op die dagen +500kCal en op rustdagen -500kCal.
Soortgelijks zie ik overal ook aangeraden worden, maar zelf denk ik dat het verstandig is om de dag na je workout ook boven maintenance te eten. Immers, spiersynthese gaat tot 36-48 uur na inspanning gewoon door, dus de dag na je workout is een anabole omgeving met een energieoverschot ook wenselijk. Anders mis je deze periode van spiergroei.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef VASND het volgende:
3x/Week full body workout, op die dagen +500kCal en op rustdagen -500kCal.
1 dag in de week dus?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De dag erna kun je dan best wel onder maintenance zitten.
Dan hou ik inderdaad nog maar 1 dag in de week over..quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soortgelijks zie ik overal ook aangeraden worden, maar zelf denk ik dat het verstandig is om de dag na je workout ook boven maintenance te eten. Immers, spiersynthese gaat tot 36-48 uur na inspanning gewoon door, dus de dag na je workout is een anabole omgeving met een energieoverschot ook wenselijk. Anders mis je deze periode van spiergroei.
De dag erna kun je dan best wel onder maintenance zitten.
Zelf vind ik het enorm vreemd dat ik niet iets soortgelijks vaker tegenkom op internet. Het is altijd workout day, rest day.
Imho moet het zijn: workout day, recovery day, rest days, als je cyclisch met voeding bezig wil zijn en het meeste uit de spiersynthese wil halen die uit je workout volgt.
Paar maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 12-03-2012 19:12:58 ]full stops and exclamation marks
Als je doel is: maximum spiergroei, minimum extra vet, dan lijkt me dat logisch.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je doel is: maximum spiergroei, minimum extra vet, dan lijkt me dat logisch.
Maar 't is alleen mijn mening gebaseerd op studies die ik gelezen heb. D'r is naar mijn mening nog nooit een studie geweest waarbij een groep zo at en een groep niet om dat te bevestigen.quote:
Bierpensquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Jajong het volgende:
1.88m 89kg +- 15% BF 22cm.
Vage foto maar had niet zoveel zin om uitgebreide fotoshoots te doen in een gym waar voornamelijk ex-TBSers trainen LoL
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Paar maanden.Dat gaat lekker snel inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu net over 'waar ik gebleven was'.![]()
Althans, ik ben nu sterker dan voorheen en groei nog steeds lekker door. Niet vreselijk snel en het zijn wat mij betreft nog noob gains, maar de progressie zit er lekker in. Binnenkort een weekje deload, dat werkt ook altijd wel fijn.
Volgens mij heb je nog nooit goede Xtc op.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
OK, terug van mijn 1e Moxipro ervaring:
in het begin was t niks. Sterker nog, meende zelfs minder aan te kunnen.
Bij 4e borst-oefening begon ik wat te voelen en juist niet vermoeid te raken, terwijl dat normaal met moeite de oefening netjes afmaken is. Ging lekker.
Toen triceps gedaan. Alles kunnen maxen en meer. Tinteling in hoofd. Felt like XTC. Is voor mij een minpunt...
Kortom werkt wel. Nu nog steess trouwens. 2 uur later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice man! Jij was toch ook vrij endo?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
OK, terug van mijn 1e Moxipro ervaring:
in het begin was t niks. Sterker nog, meende zelfs minder aan te kunnen.
Bij 4e borst-oefening begon ik wat te voelen en juist niet vermoeid te raken, terwijl dat normaal met moeite de oefening netjes afmaken is. Ging lekker.
Toen triceps gedaan. Alles kunnen maxen en meer. Tinteling in hoofd. Felt like XTC. Is voor mij een minpunt...
Kortom werkt wel. Nu nog steess trouwens. 2 uur later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stats?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
En omdat foto's:
[ afbeelding ]
No homo, uit een ander topicPaar maandjes geleden.
Niks van gemerkt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef mister_popcorn het volgende:
Rare shit... Sinds ik 3 x per week 16 a 18 uur IF doe, vind ik de alles van de snackbar om de hoek echt niet meer te nassen. Word er misselijk van. Iemand anders ook dezelfde bevindingen?
Zit er ook aan te denken om IF te gaan doen, sochtends echt met tegenzin eten, en heel veel honger rond 3-4 uur, en train altijd in de namiddag, mn post meal is dus ideaal,quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Niks van gemerkt.
En Zith, ik doe het gewoon elke dag. De theorie die er achter ligt m.b.t. de hormonale regulatie spreekt me heel erg aan en heb eigenlijk ook niet de behoefte om 6x per dag te eten.
Jup, kcals tellen nog altijd. 't is dat je ze dan in een window van 8 uur stopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef mtchel112 het volgende:
Moet je gewoon hetzelfde aantal kcals naar binnenwerken als je normaal eet in een cut?
Nice, maar geen 16% bf tenzij je je buik inhoudt, toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
En omdat foto's:
[ afbeelding ]
No homo, uit een ander topicPaar maandjes geleden.
166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |