Maat, ik kan wel aan de gang blijven. Loop overdag in pak. Die overhemden is steeds al een probleem. Dan de pantalons nog erbij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek een naaiatelier in de buurt en breng er eens een shirt heen voor proef. Als de kwaliteit je bevalt kun je besluiten om er meer spul naar toe te brengen. Ziet er niet imho. Mouw strak om de arm en rondom je middel past er nog wel een voetbal onder.
Alleen mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:32 schreef Jajong het volgende:
Jouw date weet nog niet hoe je er uit ziet??
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
Trouwens vrijdag een date icm 19 graden... Ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden. Mijn ervaring leert dat de ladies in den beginnne het allemaal leuk en interessant vinden, maar na 3 weken beginnen te zeuren dat het niet meer moet worden, want ja die bulten langs de nek enzo.
Ik denk persoonlijk het laatste.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?
Denk het ook. De meeste vrouwen glijden van hun stoel af zodra ze een goed gevormd lichaam op tv zien, maar vriendlief mag niet te gespierd worden...quote:
Toch is het verschil van hoe mannen (vrienden, familie, onbekende, gym) je benaderen wel een groter verschil dan bij de vrouwen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk het ook. De meeste vrouwen glijden van hun stoel af zodra ze een goed gevormd lichaam op tv zien, maar vriendlief mag niet te gespierd worden...
Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?
Mijn ervaring is dat vrouwen het vervelend vinden omdat ze dan denken dat jij van hen verwacht dat ze zelf wat aan hun gaan doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.
Ik denk dat ze het wel aantrekkelijk vinden wanneer iemand uit zichzelf zo'n lichaam heeft of lijkt te hebben. Zodra er een 'gemaakte' indruk bij komt kijken werkt het averechts, denk dat dat onzekerheid (van de man) communiceert naar vrouwen. Ze hebben liever dat nonchalante van gasten zoals die James Bond acteur etc.
Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.
Maar ach, zolang je het zelf maar mooi vindt. Ik bouw mijn fysiek niet voor vrouwelijke aandacht, is gewoon mijn narcistische en perfectionistische uitlaatklep gecombineerd met de lol die ik heb in het trainen en sterker worden. Ieder zijn eigen.
Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:58 schreef 1517 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen het vervelend vinden omdat ze dan denken dat jij van hen verwacht dat ze zelf wat aan hun gaan doen.
alleen maar goed tochquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.
Enige wat mij boeit is die ass. Squats/lunges ERRDAY.quote:
belangrijk... maar het hele geheel moet kloppen, verhoudingen ditdatquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Enige wat mij boeit is die ass. Squats/lunges ERRDAY.
To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 gradenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon slimfit v-necks, lekker laag naar beneden trekken.
Wat is er mis met v-necksquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 graden.
En dan met een air rondlopen alsof het het bovenste was wat op de stapel lag in de kast.
True, maar spieren bij chicks vind ik verder toch niets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
belangrijk... maar het hele geheel moet kloppen, verhoudingen ditdat![]()
Heel herkenbaar dit! ;-)quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.
Braziliaanse vrouwen hebben aardig door wat krachttrainig voor hun onderlichaam kan doen als je rondkijkt op hdclipsbr.com. Die ronde billen en volle dijen komen niet enkel door genetics. Vrouwen in Nederland zitten helaas liever op Zumba.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Enige wat mij boeit is die ass. Squats/lunges ERRDAY.
Als je je spieren wil showen trek dan gewoon je shirt uit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met v-necksimo de beste shirts bij het lichaam van iemand die traint.
[..]
True, maar spieren bij chicks vind ik verder toch niets.
Maar dat hangt weer van je spiermassa af. Laag bf% en geen spieren is onaantrekkelijk, maar laag bf% en redelijk gespierd is weer te intimiderend aantrekkelijk? Teveel angst om playergedrag? Dus dat betekent dat ze denken dat *andere* vrouwen, net als zijzelf, ervoor gaan vallen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.
beide niks... gewoon een normaal tshirt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je je spieren wil showen trek dan gewoon je shirt uit.
Ik vind een goed zittende polo een stuk mooier dan zo'n v-halsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |