abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109088596
Gewoon V-shirts toch. BRING OUT THOSE AESTHETICS
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_109088814
Gewoon alleen maar maat M kopen, dan is het overal strak.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:30:28 #203
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109088949
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Zoek een naaiatelier in de buurt en breng er eens een shirt heen voor proef. Als de kwaliteit je bevalt kun je besluiten om er meer spul naar toe te brengen. Ziet er niet imho. Mouw strak om de arm en rondom je middel past er nog wel een voetbal onder.
Maat, ik kan wel aan de gang blijven. Loop overdag in pak. Die overhemden is steeds al een probleem. Dan de pantalons nog erbij.
En dan mijn vrijetijdskleding ook nog. Tis natuurlijk wel een soort van luxe-probleem. Maar er komt wel serieus veel bij kijken, dat BB-en. Om over de $ nog maar niet te spreken. Eten, supps en dan nog die kleding zeker, nah.

Trouwens vrijdag een date icm 19 graden... Ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden. Mijn ervaring leert dat de ladies in den beginnne het allemaal leuk en interessant vinden, maar na 3 weken beginnen te zeuren dat het niet meer moet worden, want ja die bulten langs de nek enzo.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:32:33 #204
107445 Jajong
Hadouken!
pi_109089018
Jouw date weet nog niet hoe je er uit ziet??
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_109089263
Gewoon slimfit v-necks, lekker laag naar beneden trekken.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:59:49 #206
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109089996
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:32 schreef Jajong het volgende:
Jouw date weet nog niet hoe je er uit ziet??
Alleen mijn hoofd.

Heb toch redelijk duidelijk gemaakt dat ik serieus met fitness bezig ben en dat ik ook graag eet. 1 + 1 toch...?
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:24:33 #207
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109090758
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:30 schreef BeamofLight het volgende:

Trouwens vrijdag een date icm 19 graden... Ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden. Mijn ervaring leert dat de ladies in den beginnne het allemaal leuk en interessant vinden, maar na 3 weken beginnen te zeuren dat het niet meer moet worden, want ja die bulten langs de nek enzo.
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?
Confidence through competence
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:30:39 #208
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_109090924
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben altijd erg benieuwd naar wat de werkelijke reden daarvan is. Vinden ze het zelf niet aantrekkelijk (maar waarom aan het begin wel?) of zijn ze bang dat andere vrouwen een mooi mannenlichaam te aantrekkelijk vinden, en dat je ze niet trouw zal zijn ivm teveel keuze?
Ik denk persoonlijk het laatste.
BEASTMODE
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:33:39 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109091035
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:30 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk het laatste.
Denk het ook. De meeste vrouwen glijden van hun stoel af zodra ze een goed gevormd lichaam op tv zien, maar vriendlief mag niet te gespierd worden... :P
pi_109091291
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Denk het ook. De meeste vrouwen glijden van hun stoel af zodra ze een goed gevormd lichaam op tv zien, maar vriendlief mag niet te gespierd worden... :P
Toch is het verschil van hoe mannen (vrienden, familie, onbekende, gym) je benaderen wel een groter verschil dan bij de vrouwen.
Lengte en breedte dwingt een of andere manier wel respect af.
Natuurlijk heb je ook sommige ertussen zitten die het weer een uitdaging vinden om met je te fucke.
pi_109091357
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.

Ik denk dat ze het wel aantrekkelijk vinden wanneer iemand uit zichzelf zo'n lichaam heeft of lijkt te hebben. Zodra er een 'gemaakte' indruk bij komt kijken werkt het averechts, denk dat dat onzekerheid (van de man) communiceert naar vrouwen. Ze hebben liever dat nonchalante van gasten zoals die James Bond acteur etc.

Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.

Maar ach, zolang je het zelf maar mooi vindt. Ik bouw mijn fysiek niet voor vrouwelijke aandacht, is gewoon mijn narcistische en perfectionistische uitlaatklep gecombineerd met de lol die ik heb in het trainen en sterker worden. Ieder zijn eigen. :)
pi_109091917
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.

Ik denk dat ze het wel aantrekkelijk vinden wanneer iemand uit zichzelf zo'n lichaam heeft of lijkt te hebben. Zodra er een 'gemaakte' indruk bij komt kijken werkt het averechts, denk dat dat onzekerheid (van de man) communiceert naar vrouwen. Ze hebben liever dat nonchalante van gasten zoals die James Bond acteur etc.

Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.

Maar ach, zolang je het zelf maar mooi vindt. Ik bouw mijn fysiek niet voor vrouwelijke aandacht, is gewoon mijn narcistische en perfectionistische uitlaatklep gecombineerd met de lol die ik heb in het trainen en sterker worden. Ieder zijn eigen. :)
Mijn ervaring is dat vrouwen het vervelend vinden omdat ze dan denken dat jij van hen verwacht dat ze zelf wat aan hun gaan doen.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_109092566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:58 schreef 1517 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat vrouwen het vervelend vinden omdat ze dan denken dat jij van hen verwacht dat ze zelf wat aan hun gaan doen.
Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_109092659
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Heeft mijn vriendin ook. Zo wordt ze zelf onzekerder als ze zelf wat meer vetjes heeft dan ik. En zegt ze altijd dat ze ook in vorm wilt raken voor mij.
alleen maar goed toch >:)
pi_109092697
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

alleen maar goed toch >:)
Enige wat mij boeit is die ass. Squats/lunges ERRDAY.
pi_109092789
quote:
6s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

belangrijk... maar het hele geheel moet kloppen, verhoudingen ditdat :P
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:20:34 #217
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_109092825
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon slimfit v-necks, lekker laag naar beneden trekken.
To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 graden :').

En dan met een air rondlopen alsof het het bovenste was wat op de stapel lag in de kast :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_109092886
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef fathank het volgende:

[..]

To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 graden :').

En dan met een air rondlopen alsof het het bovenste was wat op de stapel lag in de kast :').
Wat is er mis met v-necks :o imo de beste shirts bij het lichaam van iemand die traint.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:19 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

belangrijk... maar het hele geheel moet kloppen, verhoudingen ditdat :P
True, maar spieren bij chicks vind ik verder toch niets.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:31:02 #219
69994 seto
-|||--------|||-
pi_109093268
V-necks worden al heel snel gay als ze te diep worden.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_109093311
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dit! ;-)
pi_109093432
quote:
6s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Braziliaanse vrouwen hebben aardig door wat krachttrainig voor hun onderlichaam kan doen als je rondkijkt op hdclipsbr.com. Die ronde billen en volle dijen komen niet enkel door genetics. Vrouwen in Nederland zitten helaas liever op Zumba.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:36:43 #222
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_109093516
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Wat is er mis met v-necks :o imo de beste shirts bij het lichaam van iemand die traint.

[..]

True, maar spieren bij chicks vind ik verder toch niets.
Als je je spieren wil showen trek dan gewoon je shirt uit.

Ik vind een goed zittende polo een stuk mooier dan zo'n v-halsje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_109093683
Gayness topic alert!
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:41:12 #224
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109093689
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:

Maar dat hangt weer van je spiermassa af. Laag bf% en geen spieren is onaantrekkelijk, maar laag bf% en redelijk gespierd is weer te intimiderend aantrekkelijk? Teveel angst om playergedrag? Dus dat betekent dat ze denken dat *andere* vrouwen, net als zijzelf, ervoor gaan vallen.
Confidence through competence
pi_109093690
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je je spieren wil showen trek dan gewoon je shirt uit.

Ik vind een goed zittende polo een stuk mooier dan zo'n v-halsje.
beide niks... gewoon een normaal tshirt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')