166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
En vooruit, omdat iedereen post:Slanke denSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...
Spierquote:
Is dat nou een foto genomen in de toiletten van je gym? Ik zie een urinoirquote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
Tof om te zien dat je de droog geworden bent Stereo, voelt zeker fantastisch. It can be done, goede inspiratie voor dikkerds. Ik woog eerst 93 kg en heb al het vet omgezet in spieren. Je zit dan zo veel beter in je vel.![]()
not srs
Een pumped Panzerpootje voor je topic.
[ afbeelding ]
Dat dere arm/wrist-ratio.En nee, ik druk mijn arm niet tegen mijn zij.
3x5x49 kg OHP vandaag (lineaire PR, gaat super, merk ook dat ik veel sterker sta met locked knieën), en de rear delt row machine is mijn nieuwe liefde. Ook een halfuur extra besteed aan pullups/chins/upright rows.Mijn UB jankt nu.
Ik wil trouwens een pullup/dipping belt kopen, lijkt me fijner dan zo'n slingerend/bonkend nylon tasje op je rug. Gewoon zo'n relaxed ding waar je een schijf aan kunt hangen. Iemand nog aanraders?
Vriend van me heeft deze:quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil trouwens een pullup/dipping belt kopen, lijkt me fijner dan zo'n slingerend/bonkend nylon tasje op je rug. Gewoon zo'n relaxed ding waar je een schijf aan kunt hangen. Iemand nog aanraders?
Haha, ik ben aan het bulken en doe dit ook al een tijdje. Smeer ook wat mayonaise op mijn brood met tonijn/kipfilet om aan meer cals te komen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
M'n voornemen om te 'clean bulken' wordt danig in de war geschopt door m'n nieuw ontdekte pindakaas / banaan verslaving.1 lik pindakaas per hap banaan tikt behoorlijk aan in de kcals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef DeRakker. het volgende:
Als iedereen foto's gaat posten kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Hier mn ecto lichaam![]()
Let niet op het zwarte eromheen
Nais, idd mooie lats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom heb ik het gevoel door een sleutelgat naar je aan het loeren te zijn (no homo)
Confidence through competence
Wil niet lullig doen, maar dit (en dan met name je middel) lijkt me toch iets meer dan 15% BF. Zou trouwens iets meer aan je borst doen, dat helpt enorm qua uiterlijk (je borst domineert over je buik) als je moeite hebt met vet om je middel (ken het probleemquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Jajong het volgende:
1.88m 89kg +- 15% BF 22cm.
Vage foto maar had niet zoveel zin om uitgebreide fotoshoots te doen in een gym waar voornamelijk ex-TBSers trainen LoL
[ afbeelding ]
Don't use machines, become onequote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb dips en chin-ups aan mijn Stronglifts schema toegevoegd. Ik heb net dips gedaan alleen vond ik het best zwaar en kon ik maar weinig herhalingen. In de gym is ook een dip-machine aanwezig, raden jullie mij aan om eerst daarop te gaan, totdat ik wat sterker in mijn triceps ben?
Dat is wel gek ja, ik ben nu met minder massa al sterker dan ik vroeger was. Zal wel gewoon met de leeftijd komen of zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat gaat lekker snel inderdaad.![]()
Ik zit nu net over 'waar ik gebleven was'.![]()
Althans, ik ben nu sterker dan voorheen en groei nog steeds lekker door. Niet vreselijk snel en het zijn wat mij betreft nog noob gains, maar de progressie zit er lekker in. Binnenkort een weekje deload, dat werkt ook altijd wel fijn.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
En vooruit, omdat iedereen post:166mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.166m, 60 kg, 12% bf. Armen ontwikkelen zich voor alsnog naar behoren met compoundbewegingen voor borst/schouder/rug...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Scheelt weer een hoop eten. Als je zoals Demon-Hunter 2.11 meter bent, 125 kg weegt, 3x per week American Football en ook nog fanatiek in de ijzers hangt moet je dagelijks voor een heel weeshuis etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Jaloers op die lange gasten hier. Hoeveel ik ook in breedte groei, verder dan 1m74 in de lengte zal ik nooit komen
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Scheelt weer een hoop eten. Als je zoals Demon-Hunter 2.11 meter bent, 125 kg weegt, 3x per week American Football en ook nog fanatiek in de ijzers hangt moet je dagelijks voor een heel weeshuis eten.
Vooral van je activiteitsniveau, en idd. zoals je zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkeren
Hoef je niet jaloers op te zijn hoor. Het duurt veel langer om relatief lange armen en benen HUGE en in proportie te maken, en behalve dat, mijn benen zitten chronisch in de weg bij het deadliften.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Jaloers op die lange gasten hier. Hoeveel ik ook in breedte groei, verder dan 1m74 in de lengte zal ik nooit komen
Houd hem niet in, had het toen gemeten met een huidplooi was 16%.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nice, maar geen 16% bf tenzij je je buik inhoudt, toch?
Lengte en gewicht is wel behoorlijk aan elkaar gerelateerd. 125 kg op 1,75 zie ik niet zoveel mensen halenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Calorieverbruik lijkt me toch vooral afhangen van je gewicht en niet je lengte. Moet met mijn 81kg toch ook aardig bunkeren
Echt hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:21 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben juist altijd lichtelijk jaloers op die korte gastjes die kunnen benchen als een achterlijke met hun korte armpjes.
Haha, er zijn altijd wel voor en nadelen aan lichaamtype's te noemen idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef seto het volgende:
[..]
Echt he
Gast waar ik altijd mee train is trouwens 1.70 en we hebben heel vaak hetzelfde gesprek als hier in dit topic"Bij jou zie je sneller gains" "Jij ziet er veel vetter uit als je uiteindelijk veel massa hebt, ook al duurt het langer" blabla
Oh die Obese figuren halen dat makkelijk, èn hebben vaak ook nog eens meer lean mass dan de meeste van onsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Lengte en gewicht is wel behoorlijk aan elkaar gerelateerd. 125 kg op 1,75 zie ik niet zoveel mensen halen.
nou ik voel met niet klein met 186 heur.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef Kroc het volgende:
Wat is lang? Ik voel me ook regelmatig klein met 186. Godverdomme Nederland kutland
Moet je voor de gein eens naar IJsland op vakantie gaan. Daar is iedereen 165cm. 'k heb daar nauwelijks grotere lokalo's gezien lol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:18 schreef seto het volgende:
1.86 is zeker niet klein, ben zelf 1.96 en zou niet langer willen zijn.
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man! Jij was toch ook vrij endo?
Zo daar zit dan een hoop tijd en moeite in!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.
Haha baas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee kom van 62 kilo af. Zie polsjes.
ook nette rugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:55 schreef Diabox het volgende:
Heb alleen die stokoude foto van m'n latspread, waar ik het origineel geeneens meer van heb
[ afbeelding ]
was/ben jij chestbrah?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef robuust89 het volgende:
Chestbrah meld zich
Blijkt dus dat mijn enkel op een rare manier nog niet helemaal is genezen (gerafelde enkelband okt vorig jaar), dus ga de komende tijd geen deads en squats doen ivm herstel
Nee, ik doel op het feit dat ik nu alleen borst en rug kan trainen, vandaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, rond de 14% volgens mij als ik een vergelijkingsplaatje van bodyspace kijk. Misschien morgen ff opmeten.quote:
En mensen maar de lift nemen naar de tweede etage van de Eiffeltorenquote:
Try 166cm. Zoveel tieten als je kunt zien op borsthoogte ooghoogtequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef Kroc het volgende:
Wat is lang? Ik voel me ook regelmatig klein met 186. Godverdomme Nederland kutland
Omdat je geen 166 cm in je broek hebt zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Try 166cm. Zoveel tieten als je kunt zien op borsthoogte maar kans om je gezicht er tussen te planten, ho maar
Dat is geen 14% hoor eerder richting de 17%-18%quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Geen idee, rond de 14% volgens mij als ik een vergelijkingsplaatje van bodyspace kijk. Misschien morgen ff opmeten.
Haha, ik ging wel eens met een Spanjaard trainen die voor een uitwisseling in Nederland was. Hij vond Nederlanders allemaal 'huge', en zeker toen we in de sportschool waren keek hij zijn ogen uit, omdat daar iedereen tussen de 1,80 m - 2,00 m is en ook nog aardig breedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens naar IJsland op vakantie gaan. Daar is iedereen 165cm. 'k heb daar nauwelijks grotere lokalo's gezien lol.
Oké, bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:33 schreef seto het volgende:
Kan wel, als je maar wel genoeg dagen houdt tussen bijv. je chest day (twee dagen rust oid).
haha, het is ook overal het zelfde he, kwa wat er gepraat/geklaagd wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik ging wel eens met een Spanjaard trainen die voor een uitwisseling in Nederland was. Hij vond Nederlanders allemaal 'huge', en zeker toen we in de sportschool waren keek hij zijn ogen uit, omdat daar iedereen tussen de 1,80 m - 2,00 m is en ook nog aardig breedWanneer je in Spanje 1,85 m bent dan zien je echt als een reus vertelde hij me.
Ik ben trouwens 1,88, en heb zéér lange armen en benen. Mijn beste maat is 1,66 m, en wij hebben ook wel eens discussies dat het benchen voor hem makkelijker is maar dat als ik veel massa kweek het er mooier uitziet
Ik heb dat ook altijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef star_gazer het volgende:
GVD die rotator cuff blessure die ik opgelopen heb met beach voetbal (was keeper, dook boven op mijn schouder) is irritant. Met name met benchen komt het om de hoek; krijg die bar voor geen meter omhoog met rechts
Ben ik trouwens de enige hier die vooral pump in z'n onderarmen (en lats uiteraard) krijgt met chin ups? Wat doe ik verkeerd? Ik ga helemaal van beneden (lockout) naar boven en doe 1x8,1x6,1x4 / failure. Van wat ik begrijp, moeten het toch vooral de biceps zijn die je voelt?
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is dat nou een foto genomen in de toiletten van je gym? Ik zie een urinoir
Thanks! Ik ga deze halen denk ik, ziet er goed uit!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef seto het volgende:
Wij hadden er één maar die werd altijd gestolen.
[..]
Vriend van me heeft deze:
http://www.fitness-seller(...)29_Dipping-Belt.html
Is er tevreden mee, ook in het bruin verkrijgbaar.
Ja dat is ook de reden dat ik weet dat het bestaat. Ooit heb ik gezocht op een alternatief voor een preacher bench en toen kwam zo'n ding naar voren en dat Arnold er ook dol op was vroeger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:11 schreef seto het volgende:
Gewoon een soort draagbare standing preacher curl dus.
Arm blaster..Is echt niks, heeft geen meerwaarde, ik zie niet hoe dat ding de spier spanning kan verhogen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef Luchtkoker het volgende:
ik ga denk deze hale
[ afbeelding ]
licht ook 1tje in me sportschool zonder die 12kg dumbel curls met die 20kg, wekrt egt goed ok greotjens
kheb complete gym excersize... heb je allemaal oefeningen, uitleg enz.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef fathank het volgende:
Heb sinds vorige week een nieuwe telefoon op Android. Gebruik nu de app Jefit om stats etc bij te houden. werkt goed vooralsnog. Hoef het niet meer op te schrijven en weer in een excelsheet te verwerken.
Mensen nog meer tips voor bb-gerelateerde apps?
Ja, heb net ook meteen een flinke shake met melk, kwark en whey naar binnen geklapt. Maar wel erg raar dit, nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Snel melk met flink veel cacaopoeder pakken dan. Carb those babies up.
Ik zit meestal op een stoel zonder rugleuning. Op rugdagen, zoals vandaag, zoek ik dan toch maar een stoel met rugleuning op.quote:
DB shoulder press vind ik een van de fijnste oefeningen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef seto het volgende:
Vandaag eens DB shoulder press gedaan ipv push press, merkte wel dat mijn linker schouder een beetje achter loopt qua kracht. Overigens met 16kg dumbells, kon nog wel iets zwaarder had ik het gevoel maar ik ging voor wat meer reps deze keer, voelt wel lekker.
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef Jajong het volgende:
Wel fijn hoor, zoveel vet verliezen, maar nu zijn al mijn broeken te groot.
Echt hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.
DB shoulder press is ook 1 van mijn favo's. Zit nu op 4x8 met 30kg DB's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef seto het volgende:
Vandaag eens DB shoulder press gedaan ipv push press, merkte wel dat mijn linker schouder een beetje achter loopt qua kracht. Overigens met 16kg dumbells, kon nog wel iets zwaarder had ik het gevoel maar ik ging voor wat meer reps deze keer, voelt wel lekker.
Damn!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
DB shoulder press is ook 1 van mijn favo's. Zit nu op 4x8 met 30kg DB's.
Heb je met die skinnyjeans hè.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef Jajong het volgende:
Wel fijn hoor, zoveel vet verliezen, maar nu zijn al mijn broeken te groot.
Als het echt te erg is, beetje masseren? Helpt vaak wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:08 schreef KabulCuisine het volgende:
Na 3 jaar weer de hamstrings getraind
Godverdomme na 2 dagen doet dat ding nog steeds zeer als de tering, ik kan niet eens voorover buigenhelp!
Beetje rekken en strekken hielp. Ik ga nu maar vroeg slapen. Ja, vroegquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als het echt te erg is, beetje masseren? Helpt vaak wel.
Heb ik ook, alleen dan weer te strak bij de bovenarmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |