kheb complete gym excersize... heb je allemaal oefeningen, uitleg enz.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef fathank het volgende:
Heb sinds vorige week een nieuwe telefoon op Android. Gebruik nu de app Jefit om stats etc bij te houden. werkt goed vooralsnog. Hoef het niet meer op te schrijven en weer in een excelsheet te verwerken.
Mensen nog meer tips voor bb-gerelateerde apps?
Ja, heb net ook meteen een flinke shake met melk, kwark en whey naar binnen geklapt. Maar wel erg raar dit, nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Snel melk met flink veel cacaopoeder pakken dan. Carb those babies up.
Ik zit meestal op een stoel zonder rugleuning. Op rugdagen, zoals vandaag, zoek ik dan toch maar een stoel met rugleuning op.quote:
DB shoulder press vind ik een van de fijnste oefeningen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef seto het volgende:
Vandaag eens DB shoulder press gedaan ipv push press, merkte wel dat mijn linker schouder een beetje achter loopt qua kracht. Overigens met 16kg dumbells, kon nog wel iets zwaarder had ik het gevoel maar ik ging voor wat meer reps deze keer, voelt wel lekker.
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef Jajong het volgende:
Wel fijn hoor, zoveel vet verliezen, maar nu zijn al mijn broeken te groot.
Echt hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.
DB shoulder press is ook 1 van mijn favo's. Zit nu op 4x8 met 30kg DB's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef seto het volgende:
Vandaag eens DB shoulder press gedaan ipv push press, merkte wel dat mijn linker schouder een beetje achter loopt qua kracht. Overigens met 16kg dumbells, kon nog wel iets zwaarder had ik het gevoel maar ik ging voor wat meer reps deze keer, voelt wel lekker.
Damn!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
DB shoulder press is ook 1 van mijn favo's. Zit nu op 4x8 met 30kg DB's.
Heb je met die skinnyjeans hè.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef Jajong het volgende:
Wel fijn hoor, zoveel vet verliezen, maar nu zijn al mijn broeken te groot.
Als het echt te erg is, beetje masseren? Helpt vaak wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:08 schreef KabulCuisine het volgende:
Na 3 jaar weer de hamstrings getraind
Godverdomme na 2 dagen doet dat ding nog steeds zeer als de tering, ik kan niet eens voorover buigenhelp!
Beetje rekken en strekken hielp. Ik ga nu maar vroeg slapen. Ja, vroegquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als het echt te erg is, beetje masseren? Helpt vaak wel.
Heb ik ook, alleen dan weer te strak bij de bovenarmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Broeken te groot en (t-)shirts te klein.
idd, zoiets:quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:00 schreef Asgard het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen dan weer te strak bij de bovenarmen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek een naaiatelier in de buurt en breng er eens een shirt heen voor proef. Als de kwaliteit je bevalt kun je besluiten om er meer spul naar toe te brengen. Ziet er niet imho. Mouw strak om de arm en rondom je middel past er nog wel een voetbal onder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
idd, zoiets:
[ afbeelding ]
en dan onder bij de waist gewoon flubberig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |