Beetje cardio doen man is dat vet zo weg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie wel een buikje ja :$ Ik ga trouwens iets minder eten denkik, dus niet meer 500 boven maintenance, ik heb hetzelfde en ik wil het nog wel in anderhalf/twee maandjes kwijt kunnen.
Hoe doe je dat dan... Blind date ofzo? Of doe je aan internetdaten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alleen mijn hoofd.
Heb toch redelijk duidelijk gemaakt dat ik serieus met fitness bezig ben en dat ik ook graag eet. 1 + 1 toch...?
Wat dacht je van eerlijk zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
Lach maar; ik moet vrijdag echt iets verzinnen...
But nobody wants to lift heavy ass weights....quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie wel een buikje ja :$ Ik ga trouwens iets minder eten denkik, dus niet meer 500 boven maintenance, ik heb hetzelfde en ik wil het nog wel in anderhalf/twee maandjes kwijt kunnen.
dus doorgaan en pas volgende zomer strak staan (hihi strak)quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]Lekker de hele zomer met een blubberpens rondlopen en dan pas in september kunnen shinen met je nieuw aangebulkte spier0n
Dat is wel erg hardcore brah! Mij niet gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus doorgaan en pas volgende zomer strak staan (hihi strak)
Daarom jij fitnesserquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is wel erg hardcore brah! Mij niet gezienhihihihi
Laat haar gewoon zelf beoordelen. Als ze iets zegt van: heej jij doet fitness ofzo zeker. Dan zeg ik gewoon ja klopt. Op een serieuze manier.quote:
Hangt er ook beetje vanaf wat je wil natuurlijk he. Als je gewoon wil ketsen kan je 't best een beetje vaag blijven inderdaad. Als je echt op zoek bent naar de liefde van je leven kan je beter meteen zeggen dat je psycho-aspirant BB'er bentquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Laat haar gewoon zelf beoordelen. Als ze iets zegt van: heej jij doet fitness ofzo zeker. Dan zeg ik gewoon ja klopt. Op een serieuze manier.
Als ze vraagt: wat zijn je hobbies, dan zeg ik: fitnessen, maar dan serieuzer snapte?
tel je de barbell erbij of niet vind ik zo triest namelijk om dat te doenquote:
Die weegt niks idd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
[..]
tel je de barbell erbij of niet vind ik zo triest namelijk om dat te doen
/weismann
Haha, bij mij is dat wel zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beetje cardio doen man is dat vet zo weg.
Mixed grip geprobeerd? Ik vind die persoonlijk stukken fijner.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef SeanFerdi het volgende:
Paar mensen die ik ken waren vanavond aan het deadliften, en ze deden dat met hogere gewichten dan ik tot nu toe heb gedaan, dus ik dacht, ik doe ff een 1rep mee. Dus m'n nieuwe deadlift PR is 1x 135kg(waar ik tot nu toe nooit hoger dan 80kg ben gegaan, want ben pas kort geleden met deadliften begonnen)
M'n rug en benen konden het prima hebben, maar m'n grip speelde me echt parten, maar dat kan deels eraan liggen dat ik eigenlijk met een upper-body dag bezig was, en m'n onderarmen al aardig aangepakt waren.
Wat is er met hem gebeurdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
[..]
tel je de barbell erbij of niet vind ik zo triest namelijk om dat te doen
/weismann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |