te diep en te smal shirtquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet super diep ofc. Gewoon zoiets.
[ afbeelding ]
Komen je traps altijd LIKE A BOSS uit![]()
Gay-halzen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ook te diep, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van V-halzen.
hey matties is dit fitness topic of bodybuildquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hey matties is dit fitness topic of bodybuild
gr gr
Netsplitter
Forumadmin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lack of chest
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Te diep indd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder te slobberig aan de onderkant, dat vind ik al helemaal geen gezicht.quote:
Met hun smerige homo ecto magere lichaampjes idd. Die giftige kut mutsjes maken het af. Ik wil nu mensen slaan, bedankt. Ik ben van mijzelf al zwaar lekker dus whatever yo u mad brah? U wanna get down brah? Bro down?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
To gay to function. Van die gasten die een half uur voor de spiegel staan om te kijken of hun V-tje wel diep genoeg is, en ondertussen zo'n semi-hippe Smurfen muts op hun kop zetten met 30 graden.
En dan met een air rondlopen alsof het het bovenste was wat op de stapel lag in de kast.
Idd, shirts waar de gemiddelde fitnessers in zouden zwemmen strak om die muscles.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon dit dragen.
Haterz gonna hate
Ik las laatst dat juist het omgekeerde over vetpercentage, over dat een man dan actief is en kan jagen en shit en dat ze daardoor liever abs zienquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Praat hier veel over met mijn vriendin. Ze vind het er ronduit onnatuurlijk uitzien en ze zegt dat al die bodybuilders er zo niet-mannelijk uitzien, zeker die 'aesthetics' fysieken a la Zyzz, Naso, etc.
Ik denk dat ze het wel aantrekkelijk vinden wanneer iemand uit zichzelf zo'n lichaam heeft of lijkt te hebben. Zodra er een 'gemaakte' indruk bij komt kijken werkt het averechts, denk dat dat onzekerheid (van de man) communiceert naar vrouwen. Ze hebben liever dat nonchalante van gasten zoals die James Bond acteur etc.
Daarnaast denk ik dat een laag vetpercentage onbewust een soort van incapabelheid-om-eten-te-vinden communiceert en daarom onaantrekkelijk is voor veel vrouwen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
![]()
ook maar even pics updaten aangezien iedereen ze deze week post.%bf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lack of chestOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ah, dat kan ook inderdaad. Intredasting.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las laatst dat juist het omgekeerde over vetpercentage, over dat een man dan actief is en kan jagen en shit en dat ze daardoor liever abs zienmaarja.
Het klopt trouwens wel over dat chicks het liever hebben dat je je lichaam van jezelf hebt, dus ik geef je nu alvast als tip voor als een meisje vraagt hoe je aan je lichaam komt om te zeggen dat je kickbokst ofzo.
'Ik doe 50 pushups en situps voor ik ontbijt'. werkt ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook inderdaad. Intredasting.
En thanks brah, vanaf vandaag 'ik zit zit bij de vrijwilligersbrandweer'.
genenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
Lach maar; ik moet vrijdag echt iets verzinnen...
Misschien vind ze het geweldig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
Dat zien ze ook wel graag, want dat kennen ze.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
'Ik doe 50 pushups en situps voor ik ontbijt'. werkt ook
Antwoord dat je sinds een jaartje wat meer op gezonde voeding let, schijf van vijf, twee keer per week vis en drie stuks fruit per dag. Schuif de rest van je lichamelijke ontwikkeling af op je uitermate goede genen. Bingo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
15/16% ofzo denk ik.quote:
Ik zie wel een buikje ja :$ Ik ga trouwens iets minder eten denkik, dus niet meer 500 boven maintenance, ik heb hetzelfde en ik wil het nog wel in anderhalf/twee maandjes kwijt kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |